შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პატარა ნინელი ნაწილი 3


26-11-2017, 12:20
ავტორი Ime
ნანახია 1 147

სახლში,როგორც კი მივედი მაშინვე სალის დავურეკე.მხოლოდ მას შეეძლო გაეგო რა ხდებოდა ჩემ თავს.სალი არის და იქნება ჩემი სულის ნაწილი,ის რომ არ მყავდეს არც კი ვიცი რა მეშველებოდა.ერთად მოვდივართ ბავშვობიდამ. ერთი სოფელი გვაქვს და ყოველ ზაფხულს ერთად ვატარბბთ ჩვენ საყვარელ ადგილას. მოკლედ ავედი ოთახში,ჩავრთე კომპი და სალის პასუხს ველოდები.
-ხო მშვიდობა გაქვს რა იყო.მაჯახა ეგრევე სალიმ,არა რა მივნობს კარგად და რა ქნას.
-რა იყო გოგო ჯერ მომიკითხე მაინც და არა არ მაქვს მშვიდობა
-უიმეე რათ მინდა შენი მოკითხვა ისედაც სახეზე გეტყობა როგორც ხარ.აბა დაფქვი რა ხდება
-კაროჩე სალის ყველაფერი მოვუყევი დეტალებში.მოკლედ მასეა გოგო ვერ გავიგე თუ ყავს საცოლე მე რატო მომწერა და თუ არ ყავს რაზე მოიტყუებდა.
- ვააა შენ რა დღეში ყოფილხარ და ამას მიმალავდი? არ ვიცი რა გითხრა.ჩემი აზრით მოიტყუა.თუ ტატა იძახის რო ძაან დასტოინი ტიპია და არავინ ყვარებიაო თან კიდე შენს გასაცნიბად ალეკო გამოიყენა ტიპი ურჩველი გატყუებს რა ვითომ საცოლე ყავს რო არ გაბაზრდეს რომ მოწონხარ. და ვაბშე იცი როგორც გამოიყურება?
- არა არ ვიცი :დ
-შვილო იქნებ ინვალიდია ან ბრმა.მასე რომ დაინტერესდი
- უიმე კაი რა რეეებს ლაპარაკობ რა ბრმა ან რა ინვალიდი.ნერვებს მუ მიშლი ეხლა. ისე იცინროგორ მაინტერესევპბს როგორია
-ვიცი ვიცი.წავედი ეხლა აღარ მცალია შენთვის.
- პუი უჟმური ხარ რა
დავაი დავაი კარგად.
ისე დაღმდა ვერც კი გავიგე,კინოს ყურება გადავწყვიტენროცა ჩათი ისევ განათდა,ნეტა ს ყიყოს იმეორებდა ჩემი მეორე მე და გულიც თანდათან მიჩქარდებოდა.გავხსენი და სახეც გამიბრწყინდა
-როგოტ ხარ?
-კარგად მადლობ შენ?
-მეც კარგად.რას შვრები აბა?
-რავიცი მეოგაბარს ველაპარაკებოდი და ეხლა კინოსთვის უნდა მეყურებინა,შენ?
-მე არაფერს ისეთ.ანუ მოგაცდინე?
-არა რას ამბობ სხვა დროს ვუყურებ არაა პრობლემა
-კაია.მომიყევი შენზე რამე
- მაინც რა გაინტერესებს?
-ძმა რომ გყაგს ეგ ვიცი, წელს რომ ამთავრებ სკოლას ეგეც ვიცი,ვისთანაც დაქალობ ეგეც.მოკლედ ყველაფერი ვიცი
-აბა რაგა გიტხრა ჩემზე ყველაფერი გცოდნია.შენზე მომიყევი მე ხო საერთოტ არაფერი ვიცი.
-ჩემზე ლაპარაკი არ მიყვარს.
-გასაგებია მაგრამ შენ თუ იცი მეც ხო უნდა ვიცოდე.მასე არ ფიქრობ?
-კაი ხო დამიყოლიე.როგორ უკვე იცი გიორგი ქისტაური ვარ 24 წლის ვცხოვრობ თბილიში დასთან და ძმასთან ერთად. ილო იდია ჩემძზე და ბარბარე შენზე პატარაა წლით. მშობლები ფშავIში ცხოვრობენ.
- ხევსური ხარ თუ ფშაველი?
-ორივე შეიძლება ითქვას.
-წარმომიდგენია როგორი ხასიათის პატრონი იქნები
-რავი მთლად გადასარევი თქო რომ გითხრა არა მაგრამ არც ცუდი
-გასაგებია.რაგაც მინდა გკითხო
-გისმენ
- გავიგე რომ საცოლე გყავს და მართალია?
-ეგ საიდან მოიტანე!
- მითხრეს
- არა ჩემ ძმას ყავს და შეიძლება შევეშალეთ
-გასაგებია უბრალოდ მაინტერესებდა
- ხო მესმის.ეხლა იცი პასუხი
-ხოოო.
-სანამ სხვა გეტყვის კიდე რამეს მინდა გითხრა. შენც იცი რა ხდება სასტავში ტატას ძმას და მის სასტავს ვგულისხმობ
-ხოო ვიცი მაგრამ ისინი რა შუაში არიან?
- ხო იცი რომ ტატას ძმასთან ვძმაკაცობ?
-კიიი მერე? ანუ შენც იმ სასტავში ხარ?
-კიიი
-და შესაბამისად შენც იკეთებ?????
-გაკეთებით ადრე ვიკეთებდი მაგრამ ეხლა აგარ პროსტა ვეწევი ხოლმე
- ის ვინც იკეთებს თავს ადვილად არ ანებებს
- ხო ვიცი მაგრამ მე ვცდილობ დავანებო და აღარ გავიჩითო მასეთ პონტებში.
-არც კი ვიცი რა გითხრა.
-იმედი მაქვს ეს არ იმოქმედებს ჩვენს ურთიერთობაზე
-და ჩვენ რა ურთიერთობა გვაქვს?
- მალე ნახავ.წავედი ეხლა დროებით
-დროებით
ღმერთო ჩემო იკეთებს თუ იკეთებდა,პრინციპში მაგას
რა მნიშვნელობა აქვს რაც მთავარია აკეთებდა.ეხლა რა უნდა ვქნა? რაღაცნაირად მიზიდავს ეს ტიპი მაგრამ ის ხო "კაი ტიპების" სასტავშია ან იქნებ მთავარიც არის. ნინა შარში ხარ.რა უნდა ვქნა ღირს გაგრძელება თუ დავამთავრო სანამ არ შემიტიპავს ძაან. მაგრამ მგინი ჯობია დინებას მივყვე რაც იქნება იყოს.
ამ ფიქრებში იყო ნინა,გოგო რომელსაც არასოდეს არავინ ყვარებია კი არა მოწონებაზეც ლაპარაკი ზედმეტი იყო,მისთვის სწავლა იყო ერთადერთი დაზრუნავი ეხლა კიდე ეს ბიჭი დაემატა.ოოო გიორგი ქისტაური მას ხო ყველა იცნობს,მას ხო ყველა პატივს სცემს და გოგოებიც კი ნადირობენ მისი გულის მოსაპოვებლად მაგრამ ის ახლოს არავის იკარებს. ბავშობიდან ძაან დასტიონი და ცივია მისი გაღმებული სახეც კი არავის უნახავს ოჯახის გარდა . თუმცა ოჯახსაც შორდება ნელნელა თავს არასასურველ შვილად თვლის,მამა მას სცემდა ხოლმე როცა პატარა იყო და მის ძმას ილოს იცავდა. ერთადერთი დედა ყავდა ვისი იმედიც ქონდა მაგრამ ხვდებოდა რომ დედაც კი ტოვებდა მას მაგრამ ეს ხო მასე არ იყო,საწყალ ქალს ეშინოდა ქმრის და ვერაფერს ეუბნებოდა შვილების დასაცავად. გაუსაზლისი მდგიმარეობის გამო გიორგიმ მოკიდა ხელი თავის პატატა დას ბარბარეს და თბილიში წაიყვანა,სადაც მისი გასზრდა დავად იკისრა.ბარბარე ერთადერთია ვინ იცის გიორგის როდის რა სტკივა და როდის რა ჭირდება. მათ განსაკუთრებილი და-ძმობა აქვთ.ილო სულ სხვააა ისიც მათთან ერთად ცხოვრიბს ერთმანრთისაგამო დახოცავენ კოდევაც მთელ ქალაქს მაგრამ სხვა შემთხვევაში ახლო ურთიერთიბა არ აქვთ.

*****
დილით ნინა როგორც ყოველთვის გვიან ადგებოდა რო არა ლალის ძახილი ათრეულიყო მალე ლოგინიდან თორე სკოლაში აგვიანებდა.
-კაი რა დედა რა. რა აუცილებელია წასვლა როცა გამოცდები 1 კვირაშია და ყველა საგანზე ვემზადები რაც უნდა ჩავაბარო ნუ მთლად ყველაზე არა მაგრამ მაინც.
-ნინა ტყუილად მელაპარაკები, ადექი მალე და სკოლაში.
-ხოოო ხოო ვდგები
ო ღონდ ყავა გამიკეთე რა.
-შენ ადექი და მე გაგიკეთებ.
ტატას გავუარე და წავედით ერთად სკოლაში ერთად წავედით.იმდენად მოსაბეზრებელია უკვე ეს სკოლა რო რა უნდა გააკეთო კაცმა აღარ ვიცი.ნეტა რა ჯანდაბად არის საჭირო ეს 12 კლასი,ტყუილად აცდენენ ბავშვებს და დროს აკარგვინებენ. 3 გაკვეთილიდან წამოვედით მე და ტატა. გზაში ათას რამეზე მაინც ვიჭორავეთ მაგრამ ბოლოს მაინც ქისტაურს შევეხეთ.
-გუშინ მოკწერა და მითხრა რო ადრე იკეთებდა ეხლა კი პროსტა
წევა ხოლმე
-გოგო არ ვიცი პირველად მესმის,თან ჩემ ძმასთან არ მინახავს მაგ პონჩი მოსული,რადგან გითხრა კაია თან ესეგი აღარ იკეთებს.
-ხო მაგრამ ადვილი არაა მაგ საქმიანობას დაანებო თავი შენც ხო იცი
-მომისმინე,გეტყობა რომ მისით დაინტერესდი ხოდა ადექი და მიყევი დინებას,დრო გიჩვენებს ყველაფერს.მას ძაან რთული ბავშვობა ქონდა,როგორც ვიცი.და ეს მის ხასიათზეც აისახა.ნინა ის ტიპი არაა რო წერდე და მერე გადააგო უი არ მომწონხარო ან პროსტა გასართობად გყავდეს დრო რომ გაიყვანო.
-მაგას არც ვაპირებ ხო მიცნობ
ამ ლაპარაკში ვიყავით,როცა ბიჭები გაიჩითნენ ტატას ძმის საძმაკაცო.
-ვააა ვაა გოგოებო როგორ ხართ? ნინა სად დაიკარგე რო აღარ ჩანხარ?
-რავი გამოცდები ახლოვდება და ხო ხვდები
-ხოოო გასაგებია,სხვა რა შვრებით სად მიდიხართ
-არსად ვსერნობთ პროსტა ( ტატა)
-ნინა ეხლა იცოდე არ გაწითლდე და არ გალურჯდე.ყურში მითხრა ტატამ
-რაზე რა ხდება?
-შენი ხევსური მოდის
და აი მანდ დატრიალდა ნინასთვის ყველაფერი.თვალებს აქეთ-იქით აცეცებს რომ დაინახოს ისეთი როგორიც აღწერა ტატამ.თვითონაც არ იცის რატომ უცემს გული გარმაგებულად და აი თვალები კი არა მთელი სხეული გაეყინა ერთ ადგილას ვერც კი გრძნიბდა საკუთარი გულის ცემას.მოდიოდა და თან როგოტ მოდიოდა ბატონი ქისტაური, მისი სახე რომელზეხ მხოლოდ სიცივე იკითხებოდა,თვალები შავი რომ დაკარგვა მოგინდებოდა,ოდნავ კეხიანი ცხვირი, საუცრად მიმზიდველი ტუჩები და რაღათქმაუნდა წვერი რომელუც საოცრად უხდებოდა.მისი განიერი მხრები ხო ყველაფრის დამავიწყებელი იყო.ნინა იდგა მონუსხული და მხოლოდ ერთს ფიქრობდა რა ხდებოდა ეხლა მის თავს.მიუახლოვდათ ბატონი ქისააური მაგრამ მანდ მოხდა მეტას საკვირვება.ქისტაურმა არც კი შეამჩნია ნინა მხოლოდ ერთი გამარჯობა უთხრა ყველას და ბიჭებს შეერია.გაკვირვებული და გაოგნებული იდგა ნინა თითქოს ამ წუთას მას ყველაზე დიდი დარტყმა მიაყენესო.გადაწყვიტა რომ არასოდეს აღარ მიწერდა ამპარტავან ქისტაურს მაგრამ გული სხვას ეუბნებოდა.)



ბოდიშით დაგვიანებისთვის.იმედია მოგეწონებათ და გთხოვთ რომ თქვენი აზრი კომენტარებით გამიხატოთ.ჩემთვის ეს სტიმული იქნება. :*



№1  offline წევრი isterichka123

malmale dadexolme ra dzan magaria

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent