შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

განგსტერების სამოთხე (1)


5-12-2017, 15:38
ავტორი truelove
ნანახია 3 061

შესავალი
ოდესმე გქონიათ მიზანი რომელთანაც ძალიან ახლოს იყავით? მე არვარ ჩვეულებრივი ქალი რადგან ჩემი ცხოვრების მიზანი ვაქციე რეალობად . ბოლო ხუთი წელია ჩემი ფიქრები და ყურადღება მხოლოდ ერთ საკითხზეა მიმართული..რადგან მოვკლა კონკრეტულად ერთი ადამიანი.
თავი 1
აბაზანიდან გამოვედი და ოთახში შევედი თმა ავიწიე და ტანსაცმელი ჩავიცვი. მზად ვიყავი. მობილურმა დარეკა.
–გისმენთ?
–დეტექტივო,ობიექტი ადგილზეა.
–მისი ადგილმდებარეობა გამომიგზავნე. უკვე მივდივარ.
კედლის დაფასთან გავჩერდი და შევხედე. მხოლოდ ერთი ადამიანი ფოტოებით მქონდა გაწყობილი. მისი სურათი ჩამოვხსენი და დავხედე.
–ამ ჯერზე აუცილებლად დაგიჭერ!.
დემეტრე
მანქანიდან გადმოვიდა და მცველებიც გამოჩნდნენ ბარისკენ წავიდა. ისინიც გაყვნენ. რამდენიმე კი ბარის შესასვლელთან დარჩა. როდესაც შევიდა ყველა თავი მისკენ მიტრიალდა. ის კი აუჩქარებლად დაჯდა ბართან.
მაღალი და შავგვრემანი განიერი მხრებით სწორი ცხვირით და თხელი ტუჩებით იჯდა ამაყად ხოლო მისი თვალები..მას ჰქონდა შავი სრულიად უემოციო და ცივი თვალები.
–რა მოგართვათ სერ? კითხა შეშინებულმა ბარმენმა.
სიგარეტს მოუკიდა და ერთი ჭიქა ვისკი შეუკვეთა.
–ახლავე სერ! გაუწოდა ვისკით სავსე ჭიქა. კარებში ახალგაზრდა კაცი შემოვიდა მაღალი და ქერათმიანი.
–მაშ ასე ეს დემეტრე გასვიანი არაა?! ეს რას მივაწერო?
-მოკეტე! სად არის დანარჩენი რაც მოსატანი დაგრჩა?
–არვიცი რაზე ლაპარაკობ მე ყველაფერი მოგეცი რაც მევალებოდა.
–დებილი გგონივარ? წამოენთო და უყვირა.
–ნუ ყვირიხარ! ეს არის რაც მაქვს აიღე ან...
–ან რა? მომეჩვენა თუ ახლახანს დამემუქრე?
–რა? არა უფროსო ეს არმიგულისხმია...
–მოკეტე! ვინ გგონივარ? შენი ადგილი დაგავიწყდა.
–არა ასე არარის მაპატიეთ ყველაფერს დაგიბრუნებთ,ეს მეორეჯერ აღა მოხდება...დემეტრეს მცველები კაცთან მივიდნენ.
–სასაცილო ხარ. მართლა გგონია რომ მეორე კიდევ იქნება? მე ვერავინ გამაცურებს დაასრულეთ ყველაფერი!
–რაა? აკანკალდა კაცი.
–დიახ ბოსს დაუმიზნეს იარაღი მცველებმა კაცს.
დემეტრე კი თავის ადგილს დაუბრუნდა.
ატყდა სროლა. დემეტრე ადგა და მკვდარ სხეულებთან მივიდა და გარეთ გაათრია მანქანაში ჩაჯდა და წავიდა.
–არგამომყვეთ! რბოლაზე მივდივარ უთხრა მცველებს და წავიდა.
–დიახ!
მანქანას ატარებდა და თან სარკეში იყურებოდა.
დაინახა როგორ მისდევდა რამდენიმე საპატრულო მანქანა.
–ჯანდაბა გამომყვნენ! უნდა მოვიშორო!
ელენე
–ასეც ნუ ჩქარობ.
ელენეს გვერდით გიორგი მოყვებოდა.
–რა ჯანდაბას აკეთებს? ელენე! არგაყვე მარტო გესმის?!
გიორგის ყვირილი დავაიგნორე და დემეტრეს მანქანას დავეწიე.
–ჯანდაბა ჩაილაპარაკა გიორგიმ ეცადა ჩემს მანქანას დაწეოდა მაგრამ სხვა მიმართულებით გაუხვია და დანარჩენი პოლიციელებიც მას გაყვნენ.
–თითქმის დაგიჭირე!
დემეტრემ ფანჯრიდან გადმოიხედა და დაინახა როგორ ვცდილობდი მისთვის გზის დაბლოკვას.
–როგორც ჩანს მოხოლოდ მე და შენ ვართ. კარგად საყვარელო იარაღი ამოიღო დამიმიზნა და ისროლა.
–შენი... კიდევ კარგი სპეციალური ჟილეტი მქონდა ავიღე და ჩავიცვი
–ჯანდაბა ავაცილე!
იარღი ავიღე და დემეტრეს მანქანის ბორბალს დავუმიზნე ვისროლე...
–ჯანდაბა! დემეტრეს მანქანა ხიდს შეეჯახა.
–მანქანა გავაჩერე და ჩამოვედი. ცოტახანშ გიორგი და სხვა პოლიციელებიც მოვიდნენ.
გიორგი მანქანიდან ჩამოხტა და ჩემთან მოირბინა.
–ელენე კარგად ხარ?
გაჩუმებული ვიყავი და დალეწილ მანქანას ვუყურებდი.
ხველებით გადმოვიდა დემეტრე მანქანიდან. რათქმაუნდა ამით როგორ მოკვდებოდი.
–არ გაინძრე! იარაღი დაუმიზნა პოლიციელმა
მაგრამ მან ნაბიჯი გადმოდგა.
–მან თქვა რომ არუნდა გაინძრე. მის ფეხებთან მიწაზე ვისროლე.
მკვლელი თვალებით შემომხედა.
–აიყვანეთ!
–ახლავე ქალბატონო.
დემეტრემ ჩამიარა და მიჩურჩულა.
–წარმოდგენაც კიარ გაქვს რომ შენივე ხელით იყიდე სიკვდილის ბილეთი!
–მაშინ ორი ბილეთი დაჯავშნე იმიტომ,რომ ჩემთან ერთად მოდიხარ მანქანაში ჩავსვი?.. არა ამას ჩატენვა უფრო ქვია.

p.s მოკლედ ბავშვებო მადლობა წაკითხვისთვის და მინდა გითხრათ რომ ეს არის უცხოური ფანფიკი (სადაც მხოლოდ სახელები მაქვს შეცვლილი)რომელსაც ვთარგმნი მე! თქვენი მონა მორჩილი “truelove” თავები დაიდება ყოველდღიურად თუ გაქვთ სურვილი გაგრძელების. იმისათვის რომ მივხვდე ღირს თუარა დააკომენტარეთ თუ გეზარებათ უბრალოდ დაალაიქეთ მადლობა ყურადღებისთვის.



№1 სტუმარი Tako

Dzalian saintereso aris

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent