შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მეორე შანსი (IX)(სრულად )


11-12-2017, 15:41
ავტორი The Dreamer
ნანახია 7 416

-ჰო რა იყო?-ამ დროს სანდრომ კარები შემოაღო და თითქოს არაფერიო ისე ჰკითხა..
-შენც აქ ხარ?-ნუთუ სანდროს ბავშვი იყო,, უკვე ყველაფერი ამერია..
-სანდრო.. რამის თქმა ხომ არ გინდა?-სანდრო შეცბა.
-და რისი თქმა უნდა მინდოდეს?-მომაწოდა მინერალური წყალი.
-სანი საყვარელო..-ჩაერია საუბარში ნანუკა.-შენს ისტერიჩკას რაღაც ეჭვები ღრნის.
-ნანუკა ჩემს მეუღლეზე კორექტულად ისაუბრე.-შეუბღვირა სანდრომ,ჩემკენ კი უკვე ღიმილიანი სახით გამოიხედა.-საყვარელო,რა ეჭვები გაწუხებს?
-სანდრო ისე მეკითხები თითქოს ნანუკას მუცელს ვერც კი ამჩნევ.-ლამის ყვირილით ვუთხარი.
-დამშიდდი სიყვარულო,სანდროსთან ჩემს მუცელს არაფერი აკავშირებს.. ამჯერად მაინც..-ახლა შეცვალა ნანუკამ საუბრის ტონიც და მიმარტულებაც,როცა სანამ სანდრო შემოვიდოდა სხვაგვარად ჩიკჩიკებდა.
-მაშინ აქ რატომ ეძებდი ბავშვის მამას.-სანდრო მოიღალა ამ ლაპარაკით.
-ნანუკა წადი რა თავი დაგვანებე.. მე და ჩემი მეუღლე გასვლას ვაპირებთ და გვაყოვნებ.-ნანუკა გაბრაზებუყლი გავარდა უფრო სწორად გაგორდა კაბინეტიდან.-შენ კი მართლა რა ისტერიკებს აწყობ.. ვინც კი ფეხმძიმედ არის ყველას ბავშვის მამა მე კი არ ვარ..
-სანდრო რატომღც ეგ ფაქტი არ გამაკვირვებს..
-მორჩი ამ სისულელეებს,ნანუკა და ლევანი ერთად არიან.. ალბათ ბავშვის მამაც ის არის..-სულაც არ გამცინებია და არც დამამშვიდა ამ ფაქტმა.
-შენს ყოფილს შენი ძმაკაციდან შვილი ეყოლება და შენ ამას მშვიდად ამბობ?-ახლა ამაზე ავკრიბე..
-და მე რა ვქნა? მათი ცხოვრებაა და მე არ ჩავერეი ვისთანაც უნდა იმასთან იყოს.-ახლა სანდრო გამიბრაზდა..-რომ ჩვრეულიყავი გიყვარს და იმიტომ ჩაერიეო არ ჩვერიე და რატომ არ ჩერიეო... ვეღრ გავიგე ადელინა შენი..-რამოდენიმე წამში ისევ დამშვიდდა და მუცელზე მეფერებოდა..-გინდა ჩენს სახლში წავიდეთ?
-არა სანდი.. მალე მშობიარობა მომიწევს.. იქ რომ დამეწყოს რა ვქნა ტყეში გავაჩინო?
რამოდდენიმე დღე სახლიდან აღარ გავსულვარ,თავს შეუძლოდ ვგრძნობდი.. პატარა ექიმი(ელენე) მანებივრებდა უამრავი ტკბილი რეცეფტით.სანდრომაც შვებულება აიღო და მთელს დღეებს ჩემთან და ელენესთან ატარებდა...
ვხედავდი როგორ შეიცვალა სანდრო.. ის აღრ იყო საკუთრ თავზე შეყვარებული იდიოტი,რომელმაც მანქანით ლამის მომკლა... გული კი ნაფლეთებად მიქცია... მაგრამ მაინც ვერ შევძელი ძველი წყენის დავიწყება.. არა იმიტომ რომ არ მინდოდა,უბრალოდ რთულია კიდევ ენდო.
რამოდენიმეჯერ ჩემი ძვირფასი ანდრეიც იყო მოსული.სანდრო და ანდრეი ხელახლა დამეგობრებას ცდილობდნენ ჩემს გამო... ვიცოდი ორივეს ვუყვარდი და ორივემ იცოდა,რომ მიყვარდნენ მაგრამ განსხვავებულად..
სანდრო ჩემი აწმყო იყო,რომელიც უზომოდ მაბედნიერებდა იმ მომენტში სანამ ჩემს გვერდით იყო.. როცა მკოცნიდა მის მეტი ქვეყნად არავინ არსებობდა,მაგრამ მასთან ერთად მომავლის დაგეგმა ეს სრული აფსურდი იყო.. რადგან არავინ იცოდა რას გადაწყვეტტა,რას მოიმმოქმედებდა.. როგორც მოიქცა ჩვენი ქორწინების დასაწყისში ალბათ ამის გამო ვფიქრობდი ასე..
მაგრამ,ანდრეი ის ნამდვილი საოცრება იყო.. ნათელი წერტილი ჩემს ცხოვრებაში,რომელსაც შეიძლება დაეყრდნო ყოველთვის.ჩემი ცხოვრების პოზიტივი.. ვიცოდი,რომ ვუყვარდი,მაგრამ არასდროს ჩამდგარა ჩემსა და სანდროს შორის,ყოველთვის ცდილობდა დავემშვიდებინე და სანდროსთნ ყოველთვის მას მივყავდი...
პროფესიონალიზმის მიხედვით სანდრო უნდა ყოფილიყო მდგრადი ხასიათის... ანდრეის თავდაყირა ცხოვრების გამო მერყევი ხასიათი უნდა ჰქონოდა,რატომღაც ასე მეგონა.. მაგრამ ყველაფერი პირიქით იყო....
-ასეთი სანდრო.. გეფიცები არასდროს მინახავს..-გადმომჩურჩულა ანდრეიმ როცა სანდრო გრილთან იდგა.სანდრომ გაიგონა და გაეღიმა.
-არც მე მინახიხარ ასეთი დასერიოზულებული.-გადმოძახა მან.
-ეს ყველაფერი შენი ცოლის დამსახურებაა..
-ჰო ბიჭებო ჩემი დამსახურებაა,რომ ისევ ერთად ხართ და დაივიწყეთ ყველაფერი თუ არა მე დაგავიწყებთ ისე გცემთ.
ვისხედით და ვხუმრობდით სხვადასხვა თემაზე.. ძირითადად კი მე დამცინოდნენ ჩემი ეჭვიანი ბუნების გამო..
საღამოს მე და სანდრო აივანზე ვისხედით... ჩემი ოცნების აივანზე.. არ ვასუბრობდით ხელჩაკიდებულნი ცას გავყურებდით რომელზეც უამრავი ვარსკვლავი ციმციმებდა.
-ყველაფრის მიუხედავად ერთადერთი რაც კარგი გავაკეთე შენთვის ამ ქორწინების იძულება იყო.-ორივეს გაგვეღიამ..
-ყველაფრის მიუხედავად არ ვნანობ ხელი რომ მოვაწერე.-ვაკოცე და თავი მკერდზე მივადე.


მაპატიეთ ასე სწრაფად რომ დავასრულე... რამოდენიმე კვირით მივემგზავრები და აღარ გავწელე ისტორია... როდესაც დავბრუნდები ახალ ისტორიას შემოგთავაზებთ სახელად „(არა)ნორმალურად (არა)ჩვეულებრივი.
მ.ცნობილაძე



პ.ს შეცდომებისთვის ბოდიში.. ავტორს კლავიატურა დაუზიანდა და მეც ვერ მოვახერხე გასწორება



№1  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

მე ანდრეი მომწონდა ...

 


№2  offline მოდერი The Dreamer

ანი ანი
მე ანდრეი მომწონდა ...


თუკი მოისურვებთ შემდეგი ისტორიის წაკითხვას ის ავტორის პირად ცხოვრებაზეა აგებული.. ანდრეი რეალური პიროვნებაა ავტორის ცხოვრებიდან და (არა)ნორმალურად (არა)ჩვეულებრივიც სწორედ მათზეა... მადლობა რომ კითხულობდით <3

 


№3  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

The Dreamer
ანი ანი
მე ანდრეი მომწონდა ...


თუკი მოისურვებთ შემდეგი ისტორიის წაკითხვას ის ავტორის პირად ცხოვრებაზეა აგებული.. ანდრეი რეალური პიროვნებაა ავტორის ცხოვრებიდან და (არა)ნორმალურად (არა)ჩვეულებრივიც სწორედ მათზეა... მადლობა რომ კითხულობდით <3

კარგი ვნახოთ რა იქნება... იმედია ამდაგვრად არ განავითარებ იქაც მოვლენებს და საინტერესოც იქნება

 


№4  offline წევრი Firefly

მომეწონა დასასრული.თუმცა ცოტა მშრალად წერ ემოციების გარეშე და გამოასწორე.
--------------------
M.T

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent