შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი იქნები (ნაწილი1)


30-12-2017, 19:25
ავტორი sophia1
ნანახია 1 756

მე ნინია ვარ 23 წლის თათა ჩემი საუკეთსო მეგობარია ისიც 23 წლის.ჩვენ სკოლაში გავიცანით ერთთმანეთი და დავმეგობრდით.ძალიან ხშირად ვკამათობთ მაგრამ ძალიან გვიყვარს ერთთმანეთი.ჭირშიც და ლხინშიც ერთად ვართ.უნივერსიტეტშიც ერთად ვსწავლობთ სამხატვრო აკადემიაში.თათას შეყვარებული ყავს ცოტნე მათ ერთთმანეთი ძალიან უყვართ და ძალიან ბედნიერებიც არიან.როდესაც მათ სიყვარულს ვუყურებ ვერ წარმომიდგენია რომ მე ოდესმე შეიძლება მიყვარდეს ასე ვინმე.არასდროს ვყოფილვარ შეყვარებული.ხანდახან მგონია რომ არ შემიძლია შემიყვარდეს ვინმე.მე და თათა სულ ერთად ვატარებთ დროს.წელს ზაფხულში გადავწყვიტეთ დასასვენებლად ბათუმში წავსულიყავით.
14 აგვისტო.
დილის 6 საათზე თათა მირეკავს:
-გისმენ თათ.
-ნინია ადექი გამოფხიზლდი და ჩემოდანი ჩაალაგე დღეს მივდივართ ბათუმში.
-რატო? 17-ში არ უნდა წავსულიყავით?
-ხო მაგრამ ცოტნე ვეღარ იცლის მაგ დროს.დღეს ცალია და წაგვიყვანს.
-კარგი ხოო ..გოგო ცოტნეს თუ არ ცალია ჩვენით წავიდეთ რა პრობლემაა .
-მე მინდა წაგიყვანოო ხომ იცი როგორია არა? რა პრობლემაა დღეს რომ წავიდეთ.
-არანაირი უბრალოდ არ მეგონა დღეს თუ წავიდოდით.კარგი ავდგები და მოვემზადები.
-კარგი მიდი და 9 სათზე მოგაკითხავთ ან 10 ზე.
-კარგი.
9საათი.
-ნინ ჩამო მოვედით.
-კარგი ახლავე.
-ნინია როგორ ხარ?
-კარგად ცოტნიკო შენ?
-მეც კარგად , როგორ განწყობაზე ხარ?
-რავი კარგ განწყობაზე ცოტა მეძინება.(იცინის)
-ხოო გაგაღვიძეთ.სხვანაირად არ შემეძლო ..კარგი ჩაგექით მანქანაში და წავედით.
-გოგოებო აბა თქვენ იცით ახლა როგორ ჭკვიანად იქნებით.ძალიან არ მინდა ისე თქვენი მარტო დატოვება მაგრამ გენდობით.ვეცდები რომ ჩამოვიდეთ ბიჭები.
-კაი რა ცოოტნეე რა უნდა დავაშაოთ? ზღვაზე გადავალთ ვისეირნებთ და ვსო.
-ხო მაგრამ ხომ იცი რამდენი გიჟია.თქვენი სხვა მეგობრები არ მოდიან?
-იქ არიან უკვე და ვნახავთ რომ ჩავალთ.ჩამოდით რა თქვენც .
-ვეცდები ნინია.მე თუ არა აბა ვის უნდა ჩემ თათასთან ერთად ყოფნა?შენ როდის უნდა შეგუყვარდეს ვინმე ა?
-აუ რავიცი? აუცილებელია ვინმე შემიყვარდეს?
-აუცილებელია აუცილებელი ( თათა)
-კარგი რაა თათაა.. მარტოც კარგად ვარ.
-კარგი ხოო იყავი ეგრე (ცოტნე)
ჩავედით ბათუმში და დავბინავდით სასტუმროში.ჩემოდნები ამოვალაგეთ და საღამოს გარეთ გავედით მეგობრები ვნახეთ .ცოტნეც დარჩა იმ ღამით დილით კი უნდა წასულიყო.



№1 სტუმარი ))))

Shemdegi rodis iqneba?

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent