შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პატარა ნინელი 4 ნაწილი


31-12-2017, 00:10
ავტორი Ime
ნანახია 1 211

ეს ცხოვრება სიუპრიზებით სავსეა.როდის რა მოგივა ან მოგელის ვერ გაიგებ.ცხოვრებაში ყველაფერი ხდება,ამბობენ ტკივილს,სიყვარული და ბედნიერება მოყვებაო ხოლო ბედნიერებას,უბედურება ყოველთვის თან ახლავსო.რამდენად მართალია ეს უკვე ადამიანების გადასაწყვერია.

****
მთელი ღამე არ ეძინა ნინას, მისი ფიქრები სადღაც შორს მიფრინავდნენ მაგრამ ისევ ქისტაურს უბრუნდებოდნენ. თვითონაც უკვირდა განა ისეთი რა გაუკეთა ამ ბიჭმა რომ მასზე ფიქრს ვერ წყვეტს.
დილოთ თავის ტკივილმა გააღვიძა,ყოველთვის მასე მოსდის როცა ღამე არ სძინავს.დედაააააააა დედაააააა,რა იუო ნინა რა გაღრიალებს დედა გამიხეთქე გული.აუ დე გეხვეწები თავის ტკივილის წამალი მომე რა თორე გამისკდება სადაცაააა.ჯანდაბა შენ თავს მე კიდე რა აღარ ვიფიქრე..მეც მიყვარხარ დედა... წამალი დალია და სამზარეულოში ჩავიდა თორემ მგონი კუჭი უხმება.
ნინა დედა,როგორც იქნა გეღირსა
-რა მეღირსა დედა?
-რადა მამაშენმა wifi დააყენა
-აუ სერიოზულად?? ძლივს რა თორემ უკვე აღარ შემეძლო ნიკას დასჯის გამო რომ გათიშეთ,ფაქტიურად არაფრის გამო მეც დავისაჯე..
- კარგი ხო ეხლა ნუ გააბუქებ ხოლმე
მაშინვე შევძვერი ფბ ში ნეტა რა ხდება,არადა ნინას მარტო ერთი რამ აინტერესებდა მიწერა თუ არა გიორგიმ მაგრამ სამწუხაროდ იმედები გაუცრუვდა.
დიდხან იბოდიალა სახლში ხან რა აკეთა ხან რით მოუშალა დედამის ნერვბი ბოლოს ისევ ფბს მიუჯდა.
-რას შვრები? გიორგი
-თვალები შუბლზე ამივიდა რასაც ქვია,მივწერო თუ არა?? არა არ მივწერ მან ხო გუშინ ნივიჟუ ჩამირტყა.არა მივწწერ მაინტერესებს რაძე არ მომესალმა.
-რავი არაფერს შენ?
- რავი მე სოფელში მივდივარ ეხლა
-ვააა კაია დაისვენებ
-ხოო რამდენიმე დღით წავალ რა და რატო მოგწერე შენი ნომერი მინდა,კი შემიძლია სხვისგან გავიგო მაგრამ მირჩევნია თავად მითხრა
- არა ვერ მოგცემ
-რატო?
- გუშინდელი არ გახსოვს? ისეთი ნივიჟუ ჩამირტყი მეგოონა უცებ სხვა მწერდა და არა შენ.
- გუშენდელოსთვის ბოდიში პროსტა ხასიათზე არ ვიყავი თან კიდე არ მინდა მთელმა უბანმა იცოდეს რომ გწეე ხო ხვდები რა.
-გასაგებია
- მაგრამ ნომერს არ მომცემ ხო?
-არა
კარგი რაღარ დაგაძალებ მაშინ.
- კარგი კარგად აბა.
ჰაჰ ნომერი მოუნდა ვაჟბატონს სად არის მასე მაგან ძედაც არ შემომხედოს და მე კიდე ნომერი მივცე კიდე რა უნდა.ვაიმე დედა სულ გამოვშტერდი ამაბის გადამკიდე ხვალ გამოცდა მაქვს ჰაიმეეეეეე.
ძააან რო აღარ გავწელო გეტყვით რომ გამოცდები კარგად ჩააბარეს ტატამ და ნინამ იმდენად კარგად რომ პაატამ ნინას უფლება მისცა თმები შეეღება წითლად და ასეც მოიქცა იმ ამბიდან 1 კვირა გავიდა რაც ქისტაური აღარ გამოჩენილა ყოველ წამს ამოწმებდა ნინა ფბს მაგრამ სულ ტყუილად.ნაწილობრივ ნანობდა კიდეც ნომერი რომ არ მისცა ეხლა ხო ესეთ დღეში არ იქნებოდა.უკვე ხასიათიც უფუჭდებოდა ნინას ამას მისი მეგობრებიც კი ატყობდნენ მაგრამ ვერ ხვდებოდნენ რა სჭირდა მათ დაქალს.ბოლოს ნინა მაინც გამოუტყდა დაქალებს.თიკოს დიდად არ მოწონს ქისტაური მეტიც ამბობს საშიში ტიპია თავი გაანებეო,ამაზე ტატამ და თიკომ იჩხუბეს კიდეც,მაგრამ ნინას ეს სულ არ ადარდებდა მისთვის მთავარი ქისტაურის უცებ გაუჩინარება იყო.ძააან კარგად იცოდა რომ გიორი სოფელში დიხანს ვერ გაძლებდა მამამისის გამო,ღლავდა იმზე თუ რამე ხო არ მოუვიდა.
ერთ დღესაც ნინა და თიკო სეირნობენ თან ჭორაობენ როგორც ყოველთვის რომ ნინამ უცებ ფბში შესვლა გადაწყვიტა რო იქ არც მეტი არც ნაკლები ქისტაურის სმს დახვდა ამან იმდენად გააბედნიერა რომ სახეზეც კი დაეტყო ნინას.
- მოგწერა ხო? ( თიკო)
- კიიიი, აუ ძააან მიხარია მეგონა რამე მოუვიდა ესე რომ გადაიკარგა.
- მიწერე მერე :დ
- რას შვრები? გიორგი
- რავი გარეთ ვართ მე და თიკო შენ?
- რავიცი სახლში ვარ ეხლა
- სად დაიკარგე რომ აღარ გამოჩნდი?
- სოფელში ვიყავი და მამაჩემის ატანა მიწევდა.სიმართლე რომ გითხრა არც ვაპირებდი მომეწერა შენთვის ნომერი რომ არ მომეცი,მაგრამ გულმა ვერ მომითმინა
- მიხარია ძალიან რომ მომწერე,ვნეერვიულობდი რამე ხო არ მოუვიდა თქო,ნომერს რაც შეეხება მოგწერ და ჩაიწერე.
- ვა ვა ჩემზე ინერვიულე?
- ხო რა იყო
- არა არაფერი მიხარია თუ ინერვიულე ესეგი მოგწონვარ
- მასე რომ არ იყის არც მოგწერდი :დ
- გასაგებია,საღამოს შევხვდეთ?
- ხოოო
-კაი მოგწერ ტელეზე
ვაიმე თიკო საღამოს უნდა ვნახო,მაგრად გამიხარდა.
კაია კაი იცოდე ეხლა შენებურები არ დაიწყო რო იბნევი ხოლმე და წითლდები :დ უიმეეე დავაი რა წავედი სახლში მერრ დაგირეკავ.
საღამო როგორც კი დადგა ნინა ნერვიულობდა,ვერ გადაეწყვიტა რა ჩაეცვა ბოლოს ისევ თავისუფალი სტილი აირჩია და აი სანატრელი სმსიც მოუვიდა,რომელიც ამცნიბდა რომ გარეთ ელოდებოდა.
-გამარჯობა
- გაგიმარჯოს,გავიაროთ?
- ხოოო
- ვხედავ წითლად შეგიღებია თმა
- ხოოო გამოცდები რომ ჩავაბარე გადავწყვიტე რამე შემეცვალა და აი შედეგიც
- გიხდება მაგრამ მე შენი ბუმებრივი ფერი უფრო მომწონდა.ამაზე ნინა სულ გაწითლდა, ვეღარაფერი უთხრა და გაჩუმდა.
- სოფელში კარგად დაისვენე?
- აუ ჩემი რავი მაგას თუ დასვენება ქვია მამაჩემა ტვინი წამიღო არაფერს აკეთებო,არადა მე ვაკეთებდი ყველაფერს ეგ კი არა
- ისე მართლა მე არ მახსოვხარ სადმე რომ მენახო და შენ სად მნახე რომ დაგაინტერესე?
- გრძელი ამბავია
- ანუ არ მეტყვი?
- კაი გეტყვი,ადრე მაშინ პატარა იყავი ალბათ 14-15 წლის მაშინ მომეწონა ისე საყვატლად თამაშობდი ხოლმე ბიჭებთან ფეხბურთს მაგრამ მაშინ ხო არ გეტყოდი ხოდა გიცდიდი რა როდის გაიზრდებოდი.მერე ფრანგულზე მიდიოდი მგონი უკანავ კი მოიხედე და მაშინ გადავწყვიტე რომ მომეწერა.
- ვააა არ ველოდი მასეთ პასუხს, და სხვა რომ შემყვარებიდა მაგ პერიოდში?
- მერე რა როგორც შეგიყვარდებოდა ისე გადაგიყვარდებოდა
- მასეთი დარწმუნებული ხარ საკუთარ თავში?
- ნინაა საკუთარ თავში ისეთი დარწმუნებული ვარ როგორც ეხლა შენ გიყურებ და დარწმუნებული ვარ რომ ჩემს იქით გზა არ გაქვს.
- გასადებია
- ხო და კიდევ არ მინდა ბევრმა ადამიანმა იცოდეს ჩვენ შესახებ,რაც უფრო ნკლებს ეცოდინება მით უკეთესი იქნება ჩვენთის დამიჯერე.
- კიიი არააა პრობლემა მეც მასე მირჩევნია.
- წამო ეხლა სახლში მიგაცილებ თორწ დაგვიანდა უკვე
- არც ისე გვიანი არააა
- მირჩევნია სახლში იყი ამ დროს.
სახლში მისულს საერთოთ დამავიწყდა ყველაფერი,მხოლოდ გიორგიზე ვფიქრობდი და მს სახეზე,ლაპარაკის მანერაზე,ამ ბიჭში იარის რაღაც რაც მიზიდავს და მხიბლავს.. მთელი ღამე მესიჯობაში გავატარეთ.მიყვებოდა მისი იჯახის შესახებ...დედამის ღმერთებს მაგრამ მასზე ნაწყენია რადგამ როცა პატარა იყო და მამამისი სცემდა დედის იმედი ქონდა მაგრამ ის თავჩახრილი იდგადა შვილის ცრემლებს არაფრად იმჩმევდა,რას იზამდა ,ქალს თავადაც ეშინოდა ქმრის და დღემდეც მასეა.. მაგრამ ეხლა გაიზარდა ქისტაურის ბიჩი და მამამის არ აზლევს იმის უფლებას დედამის კიდე აწყენინოს.ერთხელ თურმე იმდენად გაუმწარებია რომ გიორგი მოკვლითაც დაემუქრა მამამის.ეს დიდი იმედი მაქვს ხუმრობით,როგორიც არ უნდა იყოს შემი მშობელი როგორ უნდა მოკლა.. მოკლედ ძაან ცუდი და მძიმე ბავშვობა ქონდა. აქედან გამომდინარე დაუწყია წამლის კეთება მაგრამ თავის დროზე მიხვდა რასაც აკეთებდა და შეეშვა. პოლიციასთანაც ხშირად აქვს უთანხმოება,ისიც იმიტომ რომ ძმაკაცებს ჩხუბში მიყვება საიდანაც არასოდეს გარბის პოლიციის მოსვლის დროს.პოლიციის უფროსი დამუქრებია კიდედ "მე ვიყო დ...ა მო.....ლი შენ თუ არ ჩაგაყუდი კარდერშიო.ამას რა თქმა უნდა სულ კიდია :დ ძალიან ბევრი რამ აქვს დაზიანებული.თავი გატეხილი, ტუჩიც გატეხილი,ეგეც იმიტომ რომ უმოწყალოდ იცის ცემა თუ დაიჭირა ვინმე ალბათ შემოაკვდება თუ არ გააჩერეს,ამიტომაც ზოგჯერ ძმაკაცებს უწევთ ერთი ორის ადება რო გამოაფხიზლონ... მას და ტატას კაი ურთიერთობა ქონიათ,თიკოს არ იცნობს ახლოს. მოკლედ ამლაპარაკში დამეძინა კიდეც.დილიტთ როგორც ყოველთვის თავის ტკივილმა გამაღვიძა,მაშინვე წამალი დავლიე და ცოტახანში გამიარა კიდეც. დღეს მშვენიერ ხასიეთზე ვარ რადგან საღამოს გიორგის ვნახავ,მანამდე ავდგე მოვწესრიგდე სანამ შემომივარდა დედაჩემი.
საღმპოს გიორგიმ მომწერა და სანახავად გავედი.
- ჰაი რას შვრები აბა
- რავი რა,ჩემი ძმაკაცი ძაან მაღიზიანებს უკვე
- რაზე?რამე სერიოზულია?
-არა ისეთი არაფერია გაატარე რა.შენ რას შვრები მომიყევი.გავიგე ერთ ჩემ უბნელს ყვარებიხარ იმედას
- ამმმ ხოო რავიცი კი მითხრა მარა მე არცმომწონდა.
-სმომისმინე არ მინდა ეხლა იმ შეყვარებულის ან ტიპიურ ტიპად ვიქცე,აი რო უშლიან და აკონყროლებ ????ხო ხვდები არასაც ვგულისხმობ.ჩემში არ ჯდება მსგავსი რამ.მაგრამ არ მინდა რამე დამიმალო ვინმემ თუ რამე მოგწერა ან შეგაწუხა.მაინც გავიგებ და ეს ტყუილები ან არ მინდოდა გეჩხუბა ეგეთები არ გვინდა რა.მე იმ ადამიანთან როგორ მოვგვარები ეგ უკვე შენ არ გეხება.
-ხოოო კაი გასაგებია მაგრამ მსგავსი არაფერი ხდება.ეხლა კი მითხარი რა მოხდა შენ ძმაკაცთან.
- ბავშვობის ძმაკაცია კაროჩე და უკვე ტვინი წამიღო.ყოველ წამს მირეკავს ხოლმე სულ უ და რომ ერთად ვიაროთ ხან ეჩვიანობს.ეხლა რო არ ვუთხარი სააც მოვდიიოდი გიჟს გავს სულ მირეკავს.
- რა საშინელებაა მასე კაცო :D ამმ სხვა ორიენტაციის ხო არაა?
- ბავშვიბის ძმაკაცი რომ არ იყოს კი ვიფიქრებდი თან ყავდა შეყვარებული.კაროჩე რა აი რეკავს ეხლა უნდა მაგინებინოს თავი.ალოო რა გინდა არ მცალია ჭელი არა თქო და ვსო
- საღოლ შენ ნერვებს.
- რა ნერვებს ერთხელ მთვრალმა ისე ვცემე მაგის გამო მეგინა ხმას აღარ გამცემდა მაგრამ აგერ ფაქტი სახეზეა.
უცებ ის მოხდა რასაც ყველაზე ნაკლებად მოველოდი.ისე ახლოს იყო ჩემ სახესთან მისი სუნთქვის დათვლაც კი შევძელი.თვალებს კი ვერ ვაშორებდი ჩავიკარგე სადღაც შორს.ხოლო როცა მისი ტუჩემი ჩემსას შეეხო აი მანდ ვერ აგიღწერთ რა ვიგრძენი.მთლიანად გამოვეთიშე სამყაროს მხოლოდ მე და ის დავრჩით.მისი რბილკ და გემრიელი ტუჩები ხო საერთოთ.მუცელში პეპლები მაშინ ვიგრძენი როცა სათითაოდ დაიწყო ჩემი ტუჩების შესწავლა.
პირველი კოცნაც ჩემია
- რა იცი რომ პირველია? ნუ
-მე შენზე ყველაფერი ვიცი საყვარელო
-ოჰჰ ნეტა რატო არ მიკვირს :D
- წამო ეხლა მეგობრებთან გავიაროთ თორემ სულ დავკარგეთ მგონი.როგოც ყოველთვის ეხლაც ტატასთან შევიკრიბეთ.წავიდა დალევა და ქეიფი მაგრამ მე არ ვსვავ საერთოთ. ხოლო ახალი თემა კი ჩემი და გიორგის ურთიერთობა იყო.ყველას უკვირდა ეს გულქვა კაცი როგორ გავხადე საყვარელი და თბილი მაგრამ მარტო მე ვიცოდი თუ რამხელა ტკივილს ატარებდა მისი გული. გიორგის სასმელი მალე მოეკიდა და საერთოთ არ მომეწონა მისი სიმთვრალე. უკვე თქმას ვაპირებდი რო აღარ დაელია რო დედაჩემა მომწერა სახლში მალე მივსულიყავი.
- ბავშვებო მე უნდა წავიდე უკვე თორე ძაან გვიანია.
- მოდი ერთ წამს შენ?(გიო)
-ხო რა ხდება?
- რატო მიდიხარ?
-დედაჩემა მომწეა მალე მოდიო და არ მინდა მერე მაგის ისტერიკების მოსმენა
-ხო მაგრამ მიწერე რო ტატასთან ხარ და მალე მიხვალ აგაცილებ მერე
- არ გამოვა გიო ავალ ეხლა და ხვალ გნახავ უფრო ადრე
- მე ეხლა მინდა რო აქ იყო ჩემთან და არა სახლში
-გასაგებია მეც მინდა ეგ ხო იცი არა პროსტა გამიგე რა,ეხლა რო არ ავიდე მერე აღარც გამომიშვენებ თან მართლა ძაან დაგვიანდა
- ნინა ბოლოჯერ გეუბნები რო არ წახვიდე თქო
- გიორგი რა გაყვირებს სირცხვილია ხო იცი რატომაც მივდივარ
- სულ ყ... რა არის სირცხვილი ეხლა თუ წახვალ ჩათვალე ჩემი ცხოვრებიდანაც წახვალ
- სულ გაგიჟდი შენ?რა ლაპარაკია ეგ.
- მეე გითხარი ჩემი დალშე შენ იცი
-გიორგი მასე ნუ იქცევი კაი რა
- ნინა რჩები თუ მიდიხარ?
სხვა გზა არ მქონდა და წამოვედი. ჩემები მართლა აღარ გამიშვებდნენ გარეთ.ესე გვიან ისედაც არასოდეს შევსულვარ სახლში.ვიცი რომ გიორგიმ ის სიტყვები სიმთვრალის გამო თქვა.ესე არ მომექცეოდა არ შეეძლო. მაგრამ გზადაგზა ცრემლები მაინც თავისით მოდიოდა და მოდიოდა,სულაც არ აპირებდნენ შეჩერებას.









ძალიან ძალიან დიდი ბოდიშით რომ ესე სასწაულად დავაგვიანე.პრობლემები მქონდა და ვეღარ ვასწრებდი დადებას.იმედია არ დაივიწყეთ ეს ისტორია და კომენტარებსაც დავიმახურებ :*




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent