შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გაიქეცი


11-01-2018, 04:13
ავტორი kareni kareniii love
ნანახია 1 204

ჩემი სახელია ნორა მე ჩვეულებრივ როგორც ყველა საშუალო სკოლაში ვსწავლობ არ მაქვს საინტერესო ცხოვრება ბევრი მეგობარიც არ მყავს მხოლოდ ერთი მეგობარი მყავს პენი რომელიც სულ ჩემს გვერდით არის 13 წლის ვიყავრი როდესაც მამა და დედა დაშორდნენ და დედასთან საცხოვრებლად გადავედი მამა არ გვეკონტაქტენოდა რადგან მას ახალი ოჯახი ჰყავდა ერთ დღეს როდესაც სკოლაში მივდიოდი პენის გავუარე ის რატომღაც თავს შეუძლოდ გრძნობდა და იმ დღეს ის სკოლაში არ წამოსულა მარტო მომიწია სკოლაში წასვლა როდესაც სკოლაში შევედი ბიოლოგის გაკვეთილზე პენის ადგილას ვიღაც ბიჭი იჯდა მასთან მივედი და ვკითხე ჰეი აქ პენი ზის მან კი მიპასუხა უკვე აღარ გავბრაზდი და მასწავლებელთან მისვლა დავაპორე მაგრამ ამ დროს მისი ხმა გავიგონე ტყუილად მოდიხარ მან დამსვა აქ და ეშმაკურად გამიღიმა ჩემს ადგილს დავუბრუნდი და წიგნების ამოლაგება დავიწყე მასწავლებელს დიდი ინტერესით ვუსმენდი ყოველთვის მაგრამ დღეს რატომღაც ასე არ იყო მას სახელი ვკითხე და ბოხი ხმით მოთხრა პაჩი ზარი მალევე დაირეკა და კლასიდან რომ გადიოდა შევამჩნიე რომ მის კისერთან ნაიარევი იყო სახლEი მისულმა პენის დავურეკე და ვუამბე ეს ყბელაფერი ის გაბრაზდა და ყვირილი დაიწყო როგორ შეძლო მას ამის გაკეთებაო დედა სახლში გბიან ბრუნდებოდა თავისი სამსახურის გამო ხანდახან კვირებითაც კი მიემგზავრებოდ ადა ჩემს თავს მისის ჰანას უტოვებდა ხოლმე ის ჩემთან საღამოს 10 საათამდე იყო შემდეგ კი მთელი ღამით მარტო ვრჩებოდი მეორე დღეს სკოლაში პენიც მოვიდა პაჩი მერხთან არ იჯდა და პენმა დაიკავა მისი ადგილი ზარის დარეკვის შემდეგ ოთახში პაჩი შემოვიდა და პენოს უთხრა ამდგარიყო პენი ადგა და გაბრაზებული სახით გადაჯდა მას შავი მაისური შავი შარვალი და შავი მოსაცმელი ეცვა ის არც მხიარული ოყო და ჩემი აზრით მასთან ყოფნა 45 წუთის განმავლობაში მოსაწყენიც კი იყო მასწავლებელმა დავალებად ჩვენი პარტნიორის შესწავლა გვთხოვა მე ეგრე ვემ მივხვდი რაც მელოდა მან ეშმაკური ღიმილით გამოხედა რვეული გადავშალე და პაჩი დავწერე შემდეგ მივაყოლე უინტერესო არაპოზიტიური ადამიანი ის ჩემსკენ გადმოოხარა და შეეცადა წაეკითხა თუ რას ვწერდი და გაეცინა როდესაც სახლში მივედი ჰანა უკვე წასვლას აპირებდა სასწრაფო საქმის გამო და დამემშვიდობა და მითხრა რომ საუზმე მაგიდასთან იდო ჩანთა შემსასვლეში დავდე და ოთახში ავორბინე ტანზე პიჟამა ჩავიცვი რომელსაც ფსაყვარელი კნუტები ეხატა და დაბლა სამზარეულოში შევედი ვივახშმე შემდეგ კი სწავლას შევუდექი და ვფიქრობდი რაუნდ ადამეწერა პაჩზე მასზე ხომ არაფერი ვოცოდი და თავი წიგნს დავარტყი რადგან ამ თემაში აუცილებლად დაბალ ქულას მივიღებდი.



№1 სტუმარი მარიამმი

კარგია .მალე დადე შემდეგი ♡♡♡♡

 


№2  offline წევრი kareni kareniii love

მარიამმი
კარგია .მალე დადე შემდეგი ♡♡♡♡

ხვალ აუცილებლად დავდებ kissing_heart

 


№3 სტუმარი შონი რივზი

პუნქტუაცია არ გამოუგონიათ ჯერ შენთვის ხო? კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი,რომ ეს საიტი ნამდვილად უპატრონოა...

 


№4 სტუმარი სტუმარი Tikoo

"არ ილაპარაკოს"გავს ძალიან სახელებიც და შინაარსიც იგივეა იმედი მაქ ცოტათი მაინც შეცვლი

 


№5 სტუმარი mari

პუნქტუაცია? ვერაფერი გავიგე! ასე არ შეიძლება!

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent