შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ის დაბრუნდა4 თავი


29-03-2018, 20:15
ავტორი •LuLu•
ნანახია 1 830

ის დაბრუნდა(4 თავი)
დღეს უკვე 24 წლისამ გავიღვიძე.ჰოო დღეს ჩემი დაბადების დღეა.ქვემოთ ჩავედი.სანდრო და მარიამი დამხვდქ ქვემოთ ტორტით ხელში.
რალამაზი დღეააა,რანათელი მზეაა,იმიტომ რომ დღეს თაკოოს დაბადების დღეააა.გილოოცაავთ თაააკს.
(თაკო)-მადლობაა ბავშვებოო
(სანდრო)-აბა დღეს რას ვშვებით?
(თაკო)-არსად არ ვიხდი პროსტა მე შენ მარი და ნიკა წავიდეთ კლუბში.ჰომართლა ნიკა სად არის?
(სანდრო)-არვიცით ისე გავიდა არ დაგვინახია.
(თაკო)-აააამ.(თითქოს გულში რაღაც ჩამწყდა ნიკამ რომ არ მომილოცა)
(მარი)-კაი წამო კაბაზე ვიყიდოთ.
_____
მოკლედ ყველაფერი მზად იყო და წავედით კლუბში ნიკამ სანდროს დაურეკა და უთხრა რო მოხვალთ ვიღაც უნდა გაგაცნოთო.მივედით,ნიკა მოვიდა გადამკოცნა და სასაჩუქრე ყუთი მომცა გახსნას ახლა არ ვაპირებდი და მერე გავხსნი თქო ვუთხარი.)
(მარი)-ვინ უნდა გაგეცნო?
(ნიკა)-აჰოო ნიიინ მოდი.(გაიცანით ვინც არ იცნობთ ეს ნინია ჩემი შეყვარებული.
(მარის შეუმჩნევლად ცოტახნით დავეყრდენი,მერე გავსწორდი გავიღიმე და ვთქვი)
(თაკო)-სასიამოვნოა
(ნინი)-ჩემთვისაც
(თაკო)-მე წავედი დასალევად ჰე წამოდით თქვენც გავერთოთ.
(ძალიან ბევრი დავლიე.შემდეგ ვხედავ რომ ერთი ბიჭი ჩემსკენ მოიწევს ეგეც ჩემნაირადაა ეტყობა,ძვლივს დადის.)
(ბიჭი)-გოგონიი თქვენთან ცეკვა შეიძლებაა?
(თაკო)-რატომაც არა.
(ბიჭი)-ძალიან კარგიი(ავდექი ხელები მხრებზე დავადე თვითონ კი წელზე შემომხვია,შემდეგ კი ნელ-ნელა ქვემოთ ჩაწია)
(თაკო)-ზედმეტები მოგდის
(ბიჭი)-არ გსიამოვნებს კნუუტ
(თაკო)(უკან გავწიე)-გაგაკნუტებ ახლა თუ ამოგარტყი ფეხი.
(ბიჭი)-კაი საყვარელო დაწყ.....(სიტყვა ვერ დაამთავრა რადგან ვიღაცამ სახელი მუშტი დაარტყა.ნიკაა??ვაუუ მეგონა ნინისთან ერთობოდა.(მაჯაში ხელი მწარედ ჩამავლო მანქანაში ჩამსვა და დაქოქა.მანქანას ძალიან ჩქარა ატარებდა)
(თაკო)-სიკვდილიიგინდა თუ რაჯანდაბას აკეთებ?ან საერთოდ სად მიგყავარ ან რატო?
(ნიკა)-ჩუმათ იყავი
(თაკო)-და რატო
(ნიკა)-ჩუმაათ იყავი თქო(დაიღრიალა)
(მე თავი ფანჯარას მივადე და ჩემდაუნებურად ცრემლები წამსკდა.მანქანა გააჩერა.სახლთან ვიყავით,გადავედი და სახლში ავედი დივანზე დავჯექი და ტირილი დავიწყე)
(ნიკა)-რა გატირებს
(თაკო)-გუშინ როცა მეობნებოდი მომწონხარო მერე კოცნა დამიწყე მეორე დღეს გაქრი და ვიღაც გოგოსთან ერთად გამოჩნდი და მას შეყვარებულის სახით მაცნობ დი
და ბოლოს როცა ბიჭს ვეცეკვებოდი მაგან გადაგრია?მაჯა ახლაც მტკივა ნახე ჩალურჯებულიც კი მაქ ეს იკმარე და მიღრიალე და ბოლოს მეობნები რა გატირებსო?
(ნიკა)-ახლა წყნარად გეტყვი იმას რომ ის გოგო ჩემი შეყვარებული არ არის ჩემი ბიძაშვილია სანდრომ იცოდა და იმიტო არ გითხრა.მე მარტო შენ მიყვარხარ.
(თაკო)-და ანუ შენ მე მომატყუე?
(ნიკა)-ჰო იეჭვიანე?
(თაკო)-არა
(მოვიდა ახლოს)
(ნიკა)-რატომ არ მეობნები ჰოიცი რომ ლოყები სულ სიმართლეს ამბობენ
(მე არაფრის თქმა არ შემეძლო მხოლოდ ვაკოცე.ბოლოს ის მახსოვს როგორ ავღმოჩნდით საწოლზე)


ბოდიში რომ დიდ თავებს ვერ ვწერ.ძალიან დიდი ბოდიში




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent