შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პაპასკირი და ბაბუციძე 1


1-04-2018, 22:51
ნანახია 3 401

.დიდი ამბავი ატყდა იმ დღეს სამეგობროში. განა რა მოხდა ისეთი არც არაფერი , უბრალოდ დუდუმ დაურეკა კვარას და „ნახვა მინდა შენიო“ უთხრა. იმანაც ატეხა ერთი ამბავი , თითქოს ჯერ არ დაერეკოს დუდუს და , თითქოს მთელი ცხოვრება ერთად არ ჰქონდეთ გატარებული. მაგრამ აი ეს „ნახვა მინდა შენიო“ მაინც სხვანაირად ენიშნა ლაშა კვარაცხელიას. „ბიჭებსაც ვეტყვიო “ კვარამ ყოველიშემთხვევისთვის მაინც უთხრა , არა არც უფიქრია რომ დუდუ წინააღმდეგი იქნებოდა მათ „სასტავში “ უცხო ისედაც არავინ იყო, ბავშვობიდან ერთად მოდიოდნენ და ერთმანეთისგან დამალულად არაფერს აკეთებდნენ.
„ კაიო “ დუდუსაგანაც გაისმა მოსალოდნელი თანხმობა და ერთ საათში ბიჭები დუდუსთან წყნეთში შეიკრიბნენ. საერთოდ წყნეთს მაშინ მიადგებოდნენ ხოლმე როცა სერიოზული თემა იყო რამე. ახლაც რატომღაც არც დასჭირვებია დუდუს იმის თქმა კვარასთვის წყნეთში ავიდეთო, ასე უსიტყვოდ ესმოდათ ერთმანეთის.
- ჰა აბა რა ხდება ?
-არაფერი ბიჭო რა იყო?
-აბა რას შეგვყარე ტო
-და როდის მერე გვჭირდება შეყრისთვის მიზეზი?
-ეე კაი რა დუდუ არ გიცნობ თუ რა პონტია?
-მართალია კვარა , წყნეთში ტყუილად არ ამოვდივართ ხოლმე . თქვი რააა! ეს გაბე იყო . გეგა გაბელაია .
- ბიჭო ერთი გოგო მომწონს.
- აი თურმე რაა. ამოისუნთქა დანელიამ.-მე კიდე მეგონა კიდე ვინმე გატრუპე .
-მერე რა სახე ჩამოგტირის ბიჭო .ეხლა არ თქვა რომ სტრიპტიზიორი შეგიყვარდა თორე გავრეკავ.
-კვარაცხელია ახურებ რააა. რა სტრიპტიზიორი ბიჭო.
-აბა მაშინ რა ხდება ? ესეც ქებურია. დაგვიანებით შევიდა სახლში, მაგრამ როგორც ჩანს მაინც მოკრა ყური ბიჭების ლაპარაკს.
-ეეე ჩამოხვედი ?
-პაპასკირმა დამირეკა და პაემანზე დამპატიჟა აბა რას ვიზამდი? მომენატრეთ ბიჭო რა პონტია ეს ერთხელ რომ არ ამოხვედით სოფელში?
- მოიცა მაგაზე მერე აქ რომეოს სჭირდება ეხლა ჩვენი საღი გონება. დანელიამ მაშინვე პაპასკირს მიაპყრო მზერა .-მერე ბიჭო ? ჰა ამოღერღე ეხლა.
- ბავშვია და მაგრად მიტყდება.
-რამდნეისაა? კვარამ სიგარეტს გაუკიდა
-16 ის ყოფილა და არადა არ ეტყობოდა. ერთი თვეა უკვე რაც დავყვები რა მაინტერესებდა ვაფშე ვინ იყო და როგორი იყო .
-მერე ? კვარა დამიტოვე რააა
-ეე რა შემე***** შენ კიდე აი სიგარეტი.
-მე შენი მინდა ვახ !
-აჰა ძმაო აიღე , მიაწოდა კვარამ და გადაიქნია თავი.-იმენა არ იზრდები რააა.
-მერე? ისევ დუდუს დაუბრუნდნენ .
-რაღა მერე ბიჭო , მერე ის რომ სკოლამდე მივედი.
-კაი შენ კიდე ქალები დაილია? რაღა ბავშვს გადაეკიდე? ცეცხლზე მიუსხა მაშინვე ნავთი ქებურიამ
-ეეე არ გესმის შენ რაა ,
-რაღა არ მესმის მართლა რომეო, ხარ გყვარებია და ეგააა.
დადო დასკვდა გაბემ.
-და რა მერე? გავზარდოთ რააა , თუ მართლა ეგრეა საქმე და გიყვარს და გინდა, მოიპოვე ძმაო. ოღონდ არ იფიქრო რო ეგრე ადვილი იყოს, ბავშვებთან ურთიერთობა და თან სიყვარულობანა ყველაზე რთული ამბავია.
-ძმა ხარ კვარა რაა როგორ დამამშვიდე აი. შეუღრინა დუდუუმ.
-ეგრეა ძმაო და რა ვქნა მე. და ვინაა ვაფშე?“
-კატო ბაბუციძე
-რა ბიჭო?აუტყდა დანელიას ხველება .
-ნელა არ დაიხრჩო. მოიცა იმ ბაბუციძის დაა?
-ხო !
-აი ეს ის შემთხვევააა მეც რომ გადამიჯოკრე შენძმობას ვფიცავარ. შემოირტყა დანელიამ თავში ხელები.
-არადა გვეგონა მარტო დანელაის უყვარდებოდა ის გოგოები ვინც არ უნდა შეყვარებოდა.
-ეეე რას მეღადავებით ტოოოო .
-კაი ხო მოვაგვარებთ რააა . ისევ კვარამ დაამშვიდა პაპასკირი თორე აბა ისინი მარტო ღადაობდნენ ან პირიქით უარესად ანერვიულებდნენ ისედაც გაგიჟებულ პაპასკირს.

******************

- გოგო ეს შავი მანქანაა ვისია ?
- მე რავიცი ნინა , ან რომელი?
-აი ის , თითით ანიშნა ფანჯრიდან ნინამ კატოს .
-სკოლის კარებთან რომ დგას?
-ხოოო
-მე რავიცი , პირველად ვხედავ.
-მე კიდე უკვე ერთი თვეა შევამჩნიე. კატუს და გული მიგრძნობს რომ აქ არ უნდა იდგეს .
-უიმე ნეტა შენ რააა , მე ჩემი გამჭირვებია , დღეიდან ვიწყებ მათემატიკაზე სიარულს და აბა გამოიცანე რომელ საათზე მაქვს ? 8ზე. იქ ბაბუცა იკლავს თავს ასე გვიან რა პონტიაო, მე კიდე ვერაფერს ვაკეთებ არ სცალია იმ ქალს სხვა დროს და, არც ჩემი ძმის გაბრაზება მხიბლავს .
-არც მე გეყოლები გვერდით არა ?
-ხოოოოოო . ზარი დაირეკა არ წავიდეთ?
-ხო წამო წამო , ფეხით წავიდეთ რაა.
გამობოდიალდნენე გოგონები და სახლში წავიდნენ. მანქანა ისევ იქ იდგა.

********************
დუდუ პაპასკირი შეყვარებულს დაშორდაო , მალე გავარდა ვერაზე ხმა! გავარდა და თან რა გავარდა, კი არ გავარდა დაიჭექა ! ! ! შეყვარებულს დაშორდა და თან როგორს.
სალი ამაღლობელი ქალი სილამაზე, ქალი სიმდიდრე, „ქალი სიძერსკე’’ , ქალი ვნება და კიდევ ბევრი რამ , მაგრამ რაც მთავარია დუდუ პაპასკირის ქალი. დიახ სწორად გაიგეთ ქალი ! აი ზუსტად იმ გაგებით რა გაგებითაც გაიფიქრეთ.
-სალი რაღაც უნდა გითხრა რა.
-რაო პასკუ?
-პასკუს ნუ მეძახი მეთქი ვერ ვიტან ხო იცი. მოკლედ ხო იცი რო არ მიყვარხარ და არც მყვარებიხარ არა ?
-ჰო მერე ?
-ისიც ხომ იცოდი რომ ეს ჩვენი უაზრო ურთიერთობა მალე დამთავრდებოდა?
-რაო პაპასკირი მშორდები?
-აი მიხვედრილობაა ის რაც შენში მომწონდა.
-მოგწონდა ! გაიმეორა ამაღლობელმა ნაღვლიანად და კაფის ფანჯრიდან გაიხედა . -კარგი დუდუ ხო იცი რომ არ გამოგეკიდები, მარა ერთს გეტყვი , ჩემთვის უფრო მეტი ხარ ვიდრე შენ გგონია. კარგად. წავიდა ამაღლობელი და დატოვა პპასკირი სახტად, სულ ეგონა რომ სალომეს გული არ ჰქონდა, საერთოდ ყველას ასე ეგონა , მაგრამ თურმე ჰქონია .
დუდუსთვის მაინც სულერთი იყო , სულ სხვა ვინმეზე ფიქრობდა , მარტო ის პატარა გოგო აფიქრებდა გულში რომ ჩაუვარდა და ეგ უკვე ყველაფერს ამბობდა. ძნელი იყო პაპასკირს ვინმე გულში ჩავარდნოდა და ასე მარტივად დასრულებულიყო ის ამბავი, ეს ყველამ იცოდა ბაბუციძის გარდა , რომელსაც არც კი დაესიზმრებოდა მსგავსი რამ არასდროს. ისიც კი არ იცოდა ვინ იყო დუდუ პაპასკირი.

*********
-აუ კატო არ მომწონს ეგ ახალი ამბავი რაა, თან ვერაზე უნდა იარო და თან ღამე.
-რა ვქნა ბაბუც აი მითხარი რააააა! არ სცალია იმ ქალს სხვა დროს და მე კიდე თუ არ ვიარე რეპეტიტორთან დავრჩები დებილი იმიტომ რომ ჭკუიდან გადავყავარ უკვე მათემატიკას. არ მესმის არაა ჩემი საქმე და რა ვქნა!
- კაროჩე პირდაპირ ივლი ისე რომ გვერძეც არ გაიხედო, სახლი მასწავლებელი, მასწავლებელი სახლი გასაგებია?
-ვისუნთქო?
-ვერ გავიგე?
-ვისუნთქოთქო? შეიძლება?
-ეგ კი.
-მადლობა ბაბუც ჯიგარი ხარ ! კაი ძმაკაცივით დაკრა მხარზე ხელი.
-კატო ხო იცი რო შენ გამო კაცსაც მოვკლავ არა ?
- ჯერ კი არ მოგიკლავს რააა! ჩემს გამო არა მარაა. კაი ხო კაი ნუ ნერვიულობ მე არ მეშინია ამ ერთიბეწო გოგოს და ნეტა შენ რა გაშინებს?
- ვიღაც იძახის მემგონი გაიხედე აბა .
გაიხედა კატომ და კლასელები შერჩა , ბაბუც ჩამო რა თამაშია დღეს დაგავიწყდა ?გელდოებით.
-მოვდივარ ხო დამელოდეთ.
-შენთან არიან ?
-ხო ფეხბურთი აქვთ დღეს ბიჭებს და უნად ვუბალეშჩიკოთ , მივდივარ.
-მოიცა ბაბუცას გეძახიან?
-ხო არ იცოდი? სკოლაში ჩემი სახელი რო იკითხო ვერავინ გეტყვის ვინ ვარ , აი ბაბუცას ყველა იცნობს მასწავლებლიან მოსწვალიანად, დირექტორიც ბაბუცას მეძახის. და რა გაცინებს? სულაც არ მომწონს მე ეგ , მაშინვე შენთან მაიგივებენ და მე კიდე მთხრიან ნერვებზე.
გიორგი უკვე გალურჯდა სიცილისგან .რომ წარმოიდგინა როგორ მიმართავენ თავის ერთიბეწო დას ბაბუცათი.
ჩაირბინა კატომ კიბეები და სადარბაზოსთან ნინა შეეფეთა.
-გოგო
-ხო
-გზის იქით გაიხედე?
-რა ხდება?
-ისე რომ არ შეიმჩნიო გაიხედე რააა.
-კატომაც მაშინვე ოსტატურად გაიხედა , ეს მას ეგონა რომ ოსტატურად და შეუმჩნევლად თორე , პაპასკირმა ნამდვილად შეამჩნია.
-რა ხდება?
-უიმეე დებილი ხარ რაა. ის შავი მანქანაა სკოლასთან რომ იდგა, ნომრებს შეხედე იგივეა, ოღონდ ეხლა ორია!
-მერე რააა?
გულწრფელად გაიკვირვა კატომ
-რა მერე რა გოგო , ერთი თვეა სკოლასთან დგას ეხლა კიდე შენს უბანში .
ნეტა ვინააა?! ან რა უნდა? ან დავიჯერო დამთხვევაა?!
-ნინი შენ მე გამაგიჟებ მე რა ვიცი ვინა ა ალბათ ვინმეს მოაკითხა და დამთხვევაა უბრალოდ.
-ვიცი მე ეგეთი დამთხვევები.
-ნიინი გამოადგი ფეხები ნუ ბურგღუნებ.

***************
-ესაა ბიჭო შენი ბავშვი? გაიკვირვა დანელიამ.
-ხოო
-ლამაზია ძმაო გემოვნება კი კარგი გაქვს მარა ბავშვია.
-მადლობა რომ მახსენებ დანელია.
-კაი ტო ნუ ბურდღუნებ.
-მემგონი შეგვამჩნია , დაასკვნა გაბელაიამ.
- ვითომ?
-ხო ძმაო გამოიხედა ვერ დაინახე? ქებურიამ მაშინვე კვერი დაუკრა ძმაკაცს.
-არაუშავს მიეჩვიოს ბიჭო , სულ ასე იქნება აწი შენ არ იქნები ჩვენ ვიქნებით , ჯიმა აბა რა ეგონა ასეთი ლამაზი რომ იბადებოდა და დუდუ პაპასკირს აწონებდა თავს. მხარზე დაკრა დანელიამ ხელი.
-გავყვეთ? ტელეფონში კვარას საოცარმა ხმამ გაიჟღერა მეორე მანქანიდან.
-არა სტადიონზე მიდიან სკოლის თამაშია რაღაცო.
-ეე შენ საიდან ამდენი ინფორმაცია? გაუკვირდა კვარას.
-ჩემი დაც მაგ სკოლაშია დაგავიწყდა?
-აა კაი ხო ,საით ეხლა?
-გამომყევი.
დაიძრნენ ბიჭები და პაპასკირების რეზიდენციას დაეცნენ. სადაც ქალბატონი ნუკი არც მეტი არც ნაკლები ნახევრად შიშველი დააბიჯებდა აუზის გარშემო და სიმღერას მთელი მონდომებით აყოლებდა სხეულს./
-ნუკიიიი
-რაა შე ცხოველო.
-შიშველი ხარ
-არა დუდუ კუპალნიკით ვარ !
-ჩაიცვი !
-ოოოოო ბიჭებო გიკვირთ ქალი საცვლებში?
„არაო“ ყველამ ერთდროულად დაუქბნია თავი ნუკის .
-აჰა ხო ხედავ არა ? არ უკვირთ. არც აუდ*** არ დაასრულებინა დუდუმ იმიტომ რომ ამრთლა სისულელის თქმას აპირებდა .
-ნუკი!
-კაი ხო ვიცვამ. გადაიცვა ნუკიმ სარაფანი და ბიჭებთან ერთად მიუჯდა მაგიდას.
-ჰა აბა მოყევით საიდან მოდიხართ ?
-შენი სარძლო ვნახეთ და მოვედით. წამოროშა მაშინვე დანელიამ.
-ყოჩაღ დანელია! დაუქნია თავი დუდუმ.
-კი არ ვნახეთ „დავსმოტრეთ’’!
-მოიცა იმ ერთი ბავშვის გამო ატეხეთ ერთი ამბავი ? გადაიხარხარა ნუკიმ.-ბიჭო მართლა გიყვარს>? მეგონა პროსტა მოგეწონა რააა, შენ კიდე თურმე მართლა გყვარებია. არა მაგრები ხართ რა ეხლა არ მითხრათ ორი მანქნაით ვიყავითო.
-ხო აბა , კვარამ დიდი სიამაყით გამოუცხადა, რა იცოდა რო ნუკი უფრო დასცინებდა.
-კაი? ! არა შენ მართლა შეყვარებული ყოფილხარ ჩემო ძმაო. -და ვინაა ის ბედნიერი?
-კატო ბაბუციძე.
-ბაბუციძე? ბაბუცას და?> რააა? ხო არ ღადაობთ?
-შენ რაღა იცი?
-ეეე მე იმდენი ვიცი ჩემო ძმაო შენ წარმოდგენაც არ გაქვს, გილოცავ , შენ მოიგე ტანჯვა და ბონუსად საწამლავი.
-რას ბოდიალობ ნუკი?
-აბა ბიჭო ბაბუციძის დას რომ იყვარებ რა გგონია, ზღაპარი გელოდება? თან შენ და ბაბუცა !
-ნუკი მასწავლებელი არ გაქვს?
-არა დაუნო დღეს ვისვენებ.



№1  offline წევრი Kalina

ზედმეტად გაცვეთილ სიუჟეტზე აგებ ისტორიას.
აი ის "გავზარდოთ რა" იყო ზედმეტი.
თბილისურია, თბილისური იყოს, მარა უფიქრებელს ნუ აფიქრებინებ მკითხველს.
რაღაც სასწაული უნდა დაწერო, თუ გინდა, რომ ტიპური თბილისური (სტერეოტიპული) ისტორია არ გამოგივიდეს.
წარმატებები:)

პ.ს. ბავშვია ბავშვიო, რომ გაიძახიან, თვითონ რამდენი წლის არიან?
--------------------
საით მივყავართ ოცნებებს?

 


ეს ისტორია დიდი ხანია დაწერი მაქვს და ავტვირთავ თუ მოგეწონებათ. თან ვასწორებ და ბოლოს ინდაური უნდა დამეწერა დაუნის მაგივრად :-) რაღაცები ამერია მოკლედ აღარ დავკონკრეტდები. უხეში შეცდომაა დ იმიტომ აღვნიშნე !!!
ვნახოთ , ვნახოთ , ვნახოთ , მიმწონს რომ აფასებ და აზრს გამოთქვამ მადლობა ,

 


№3 სტუმარი სტუმარი თაკო

როფის დადებ?

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent