შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

-"მომენატრები ჩიჩუა"(1ნაწილი სრულად)


15-05-2018, 15:44
ავტორი nathali lifhonava
ნანახია 2 205

მე ვარ ემილი 12 წლის.
მყავს 1 ძმა და დედა,
სამწუაროდ მამა ადრე გარდამეცვალა...
სიმართლე გითხრათ არც მახსოვს მამაჩემი,მხოლოდ ფოტოებში მაქვს ნანახი...
ჩემს ოჯხთანაც არ მაქვს კარგი ურთიერთობა,განსაკუთრებით ჩემს ძმასთან...
უბრალოდ ვერ მიტანს!!!
ნიკა 14 წლისაა,ჩემზე უფროსია,უბრალოდ არ გვაქვს"ზე ბესთ"და-ძმური ურთიერთობა,საერთოდ არ ვიცი რას მერჩის რა დავუშავე ამ ბიჭს ასეთი?
მეშვიდე კლასში ვარ,არ მაქვს ძააან მაგარი ცხოვრება.
სკოლაშიც ასე...(ანუუ კლასში ყველაზე ღარიბი ვარ რა და მაგ პონტში მერჩიან ხო ხვდებით არა?)
ხშირად მამცირებენ მაგრამ ყურადღებას არ ვაქცევ.
რაც უნდათ ის ქნან.
***
12 წლის ვარ მაგრამ აიი ეხლა რო გოგოები ორმოცდაათ შეყვარებულს გამოიცვლიან და ე.წ "მარიაჟობენ"ეგრე არ ვარ.
ჯერ მხოლოდ ერთი"ბოიფრენდი"მყავდა ...(მაგის მერე არც ვაპირებ კიდევ ვინმეს ყოლას)
არც ეს ძაან სვეცკობები არ მიყვარს,ბიჭებსაც არ "ვეტენები" რაც ჩვენს სკოლაში ხშირია.
თავს არ ვიქებ მაგრამ ძალიან ლამაზი ვარ.
ქერა,გრძელი თმა მაქვს(საჯდომს ქვევითაა), და ლურჯი ზღვისფერი თვალები.
ჩემს სკოლაშიც ბევრს მოვწონვარ მაგრამ უბრალოდ ყურადღებას არ ვაქცევ...
არ მიზიდავენ და რაღა ვქნა?
რომ გითხრათ აქამდე არავინ მყვარებია-თქო აშკარად მოგატყუებთ,იყო ერთი რომელიც ძალიან მიყვარდა,ყველაფერი იყო,ეხლა აღარაფერს წარმოადგენს!
****
თერთმეტი წლის ვიყავი მაშინ ის ბიჭი რომ შემიყვარდა,ხოდაა ვთქვი რა გოგოები ეს ტიპი დამევასა-თქო,ესენი ხო სუპერ ჭორიკნები იყვნენ...
იმ ბიჭმა მეც მიყვარხარო(დემეტრე ერქვა)
_მეც მიყვარხარ ემილი(ღიმილი)
-მართლა?
_ჰო რატო მოგატყუებ?
ამის მერე ვიყავით შეყვრებულები (ის 13 წლის იყო)
მერე ყველა მე დამცინოდა,ამ ნაგავს მოვუუტყუვებივარ ყოლია შეყვარებული მაგის მერე მაგ სკოლიდან გადმოვედი .
სხვა სკოლაში მართლა გამიჭირდა კლასელებთან ყოფნა,მაგრამ გამოჩნდა ერთი გოგო,რომელიც შემდეგ ჩემი საუკეთესო მეგობარი გახდა.
დანარჩენებს "ვეკიდე".
ნატა ჩემი მესაიდუმლე იყო,ყველაფერს მას ვანდობდი,უზომოდ შემიყვარდა.
***
ნატა ერთადერთი "გოგო"მეგობარი იყო ჩემთვის,დანარჩენები "ბიჭები"იყვნენ.
მიწევდა მათთან ერთად თამაში რადგან მე ჩემს უბანში ერთადერთი გოგო ვიყავი ფაქტიურად ბიჭების მეტს ვერავის დავემეგობრებოდი.
ხან რას ვთამაშობდით და ხან რას.
ჩვენი საყვარელი თამაში იყო "კარტი"ძირითადად ჯოკერი.
ყოველდღე დამიძახებდნენ ხოლმე, მეც ჩემს მოკლე"შორტს"და კედებს ჩავიცმევდი,და გავრბოდი გარეთ.
ხან ვიგებდი ხანაც ვაგებდი.
***
15 სექტემბერი იყო 8:40 სკოლაში რომ წავედი.
მართლა ძალიან ვღელავდი და არ მინდოდა სკოლაში წასვლა.
ჩემი თეთრი პერანგი,შავი მოტკეცილი შარვალი და თეთრი კედები ჩავიცვი,ტანზე ჯინსის მოსაცმელი მოვირგე(დიდად არ ვაფანატებდი ჯინსებზე)
***
სკოლაში მივედი თუ არა ყველა ვიღაც ახლადგადმოსულ ბიჭებზე ლაპარაკობდა
_ვაიმეე ნახე რა ბიჭიაა
_აუუ ის ჩემია და ის შენი
ჰაჰ ამაზე გადავიხარხარე ეს საცოდავები უკვე გეგმებს აწყობდენ?მეცცოდება ესეთი გოგოები...
მოკლედ სულ ახალი ბიჭები და ახალი ბიჭები.
მეც დამაინტერესესა ვინ არიან ასეთები?მთელი სკოლა მათზე ლაპარაკობს

გავიცანი თორნიკე დევდარიანი და ბექა გელოვანი....
(მეორე ნაწილსაც დავდებ რა და ეგაა;დდ)შეაფასეთ<3



№1 სტუმარი lile

Seriozulad????? 12 wlis gogo blataobs bichebs ar vetenebio???? mepataraveba msgavsi istoriistvis 12 wlis gogo da zedmetad warmoudgenelia????

 


№2  offline წევრი Dead girl

მგონი მართლა ზედმეტად პატარაა ამ ისტორიისთვის თორმეტი წლის გოგონა,ცოტა უფრო დიდი,რომ ყოფილიყო კარგი იქნებოდა,მაგრამ წარმატებები!
თავები გაზარდე,პატარავ!

 


№3  offline წევრი nathali lifhonava

lile
Seriozulad????? 12 wlis gogo blataobs bichebs ar vetenebio???? mepataraveba msgavsi istoriistvis 12 wlis gogo da zedmetad warmoudgenelia????

იიი ვიცი პატარაა მაგრამ ეს ეხლანდელი თაობა;დდ<3

lile
Seriozulad????? 12 wlis gogo blataobs bichebs ar vetenebio???? mepataraveba msgavsi istoriistvis 12 wlis gogo da zedmetad warmoudgenelia????

შენ წარმოიდგინეერო არის'დდბლატაობს relaxed
--------------------
"როცა ვინმე შეურაცხყოფას მოგაყენებს, ნუ ეტყვი მას: „დაე ღმერთმა გადაგიხადოს“, იმიტომ რომ ეს თავაზიანი წყევლაა".

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent