შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ყველაფერი ჩაივლის გულის ტკივილის გარდა


18-05-2018, 23:02
ავტორი სვანი:)
ნანახია 1 283

ამ ლამაზ სამყაროში,ამ ლამაზ ქალაქებს შორის არსებობს უამრავი ისტორია,ზოგი ბედნიერი დასასრულით, ზოგიც უბედური დასასრულით,ზოგი კი უბრალოდ არ დასრულებულა... მე კი მოგიყვებით ერთ ძაალიან ლამაზ ისტორიას რომელიც არავინ იცის როგორ დამთავრდება, ამ სამყაროში ამდენ ადამიანებს შორის იყო გოგო,ლამაზი არ იყო მაგრამ საოცარი ტანი ჰქონდა,საოცარი ბუნების პატრონი... ძალიან კარგი ხასიათების. მასზე ამბობდნენ ნახევარი ცხოვრება უკვე ნაცხოვრები აქვსო მაგრამ,ყველაფრის მიუხედავად მაინც სულ ბედნიერი დადის თითქოს არაფერი აწუხებს-ო,დიახ გოგო საოცრებაა... სამყაროს რა თქმა უმდა მეორე მხარეც აქვს დიახ,ამდენ ხალხს შორის,ამდენ ადამიანს შორის იყო ბიჭი ასევე ძალიან კარგი ადამიანი,ძაალიან კარგი ხასიათებით... გოგო და ბიჭი იცნობდნენ ერთმანეთს,საკმაოდ კარგად,ძალიან ახლოს იყვნენ ერთმანეთთან... მაგრამ,გოგომ ამ მეგობრობას უღალატა,უღალატა და ამით იტანჯებოდა,ეგონა რომ ბიჭმაც უღალატა მეგობრობას... რადგან ალბათ,ყველას გაგვიგონია თუ ბიჭი გაწვალებს,ყურადღებას გაქცევს,ეჭვიანობს... ესეიგი რაღაც ხდება შენ თავს,მაგრამ ხანდახან ეს არ ხდება და ცხოვრება გვიჩალიჩებს... გოგო მას სხვანაირად უყირებდა და ეს უხაროდა რატოომ? იმიტომ რომ სულელი იყო, სულელი იყო რომ გულს მიენდო მაგრამ ხომ გაგიგონიათ "გულს ვერ უბრძანებ" ზუსტად ასეა ჩემო მეგობრებო,დიდი ხანი გრძელდებოდა ასე,ბიჭი გოგოს აწვალებდა,ყურადღებას აქცევდა გოგოს კი დღითიდღე უფრო და უფრო ეზრდებოდა გრძნობები ბიჭის მიმართ და სულელივით იჯერებდა ყველაფერს,გოგო უბრალოდ ცუდად იყო აინტერესებდა ბიჭი რას ფიქრობდა მასზე და ყველქფერი მიწერა... გაინტერესებთ მერე რა მოხდა? არაფერი... საერთოდ არაფერი... ბიჭი არაფერს გრძნობდა,იგი მეგობრობის ერთგული დარჩა... და გოგოო?? ჰაჰ გოგო უბრალოდ კარგად იყო ძალიან კარგად! მაგრამ, ყველაზე საშინელება ზუსტად ისაა რომ, არ იყო კარგად,იტანჯებოდა,განიცდიდა ყველაფერს,გულიი? გული გაუტყდა თან მერამდენჯერ... მაგრამ, არავის აგრძნობინებდა,ისევ ის მომღიმარი და პოზიტიური გოგო იყო თავისი პრობლემებით არავის აწუხებდა,უბრალოდ გულში იკლავდა ყველაწყენას და ყველა გულის ტკივილს და გარეთ ისე გადიოდა... ბიჭიი?? ბიჭიც განიცდიდა... განიცდიდა ცდილობდა რო გოგოსთვის თავი შეეზიზღებინა და საერთოდ კონტაქტი შეწყვიტა... აღარ ელაპარაკებოდა და უფრო " ნაგლი " გახდა ბიჭი შეიცვალა... ძაალიან შეიცვალა და ამით ამტკიცებდა რომ განიცდიდა იმას რომ გოგოს აწყენინა,გული გაუტეხა და ამას ყველაფერს უხეშობით,სინაგლით გამოხატავდა.

"გულს ვერ უბრძანებ!"




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent