შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

რომ არა ფრენბურთი- l


28-05-2018, 15:59
ავტორი შუბითიძე
ნანახია 1 821

მაშ ასე ყველაფერს თავიდან დავიწყებ მე ვარ ანამარია ბაგრატიონი , ყველაფერი 2 წლის წინ დაიწყო.
ალექსანდე სკოლის ყველაზე სიმპატიური ბიჭი იყო. ყველა გოგო მასზე ლაპარაკობა თუმცა არასდროს არ მიმიქცევია მისთვის ყურადღება . მეთერთმეტე და მეათე კლასს დღეს სპორტი ერთად ჩაგიტარდებათ. -მასწავლებელმა ჟინიანი სახით თქვა.
-ანამაერია!
-გისმენ??
-ფრენბურთის შეჯიბრი ალბად ერთ კვირაში იქნება ხო?
-არ ვიცი მასწავლებელს უნდ კითხო!
-ოჰ პატარა დედოფალო(ასე გვარის გამო მიწოდა . ყოველ შემთვევაში ასე მომეჩვენა)
რაო არ გინდა ნორმალურად პასუხის გაცემა ისწავლო?
-ალექსანდრე გიორგაძე , რა შემაყე მე არანორმალურად ლაპარაკის?
-გიორგაძე , ბაგრატიონი, ალავიძე, ახვლედიანი,შუკაკიძე და ბურდული ერთ გუნდში იქებით!
- იეეს ლუსიი ცაარტყი..(ლუსი ბურდული ჩემი ყველაზე ახლო ადამიანი იყო . ყველაფერი ვიცოდით ერთმანეთზე საუკეთესო მეგობრები ვიყავით ,თუმცა _ დებს უფრო ვექვემდებარებოდით. არაბიოლოგიურო დები ვიყავით თითქმის არასდროს გვიჩხუბია. ბაღიდან ერთად მოვდივართ.
ხო კიდევ სამი საუკეთესო მეგობარი მყავს გვანცა ალექსიძე , ნინი გორგიშელი და გიორგი ნუცბიძე.
ისინი სკოლაში გავიცანი გიორგი ჩვენზე 2 წლით დიდია და ძმის როლს ითავსებს თუ სადმე გაშვება გვინდ მშობლები გიოს გარშე არ გვიშვებენ).
-აუ გოგო თან ალექსანდრეც ჩვენ გუნდში ითამაშებს სკოლის ყველაზე სიპატიური ბიჭი.
-ფუფ ლუს გაჩუმდი რა სულაც არ მინდა ეგ ჩვენს გუნდში.
-რატომ ის ხომ ერთერთი საუკეთესო ფრენბურთელია სკოლაში?
-მერე რა .სილამაზით და მამიკოს ფულით გათმამებლი აფერსტია.
-ოჰოო ბაგრატიონოო...
-კაი მე გავალ ცოტახანი წყალს დაევლევ.
.....
- ანამარია მომესმა ბოხი ხმა..
- შენ?
-ხო მეე !
-რა გინდა რას გადამეკიდე ადამიანო?
-ახლა ერთ გუნდსი ვართ
-მერე?
-მერე ის,რომ არმინდა ცუდი ურთერთობა გვქონდეს.
-აჰაჰაჰჰაჰ.მამიკო ფულით გათამამრბულო ბიჭუნიაა.
- გოგოო !!!(ყმაწვილს კისრის ძარღვები დაეჭიმა და კბილებიდან ბრაზით გამოსცრა).
-გისმენ!
-მე არ ვარ მამიკოს ფულით გათამამებული ბიჭი ამას კიდევ ერთხელ გაიმეორებ და გულს მაგტად გატკენ!
-ოჰ რა გაგიკვირდა არ ხარ? (არ ვიცი საიდან შევიძინე ბოლო 15 წუთის განმავლობაში ამდენი სითამამე).
-მისმინე არ მინდა რომ გუნდის წევრთად ცუდი ურტიერთობა მქონდეს და მაგ უტვინო თავიდან ამოიგე ის რომ ფულიანი მამიკოს გათამამებული ბიჭი ვარ. რადგან მე სულ ვცდილობდი რომ ასე არ ყოფილიყო . იცი? სულ ამის მეშინოდა , რომ ვინმე ამას მეტყოდა და ეს შენ ხარ..
არადა ყვრლაზე მეტად შენ უნდა გესმოდეს ჩემი. მამაჩემი უბრალო ბიძნესმენია შენ კი სამეფო გვარის წარმომადგენელი ხარ ალბად მთელი მსოფლიო გიცნობს და თავში მაინც არ აგვარდნია ასე ვარ მეც. ძალიან გთხოვ ,რომ ეს აღარასდროს თქვა .
ახლა კი მეგობრობს ხელს გიწვდი!
-საოცრად დამაბნია მისმა ამ სიტყვებმა და მის მიმართ უკვე სიმპატიები მიჩნდებოდა.თითქოს მომწონდა ან რამე მსგავსი . ერთი სიტყვით ვაღიარე ,რომ მთელ სკოლაში ყველაზე სიმპატიური ბიჭ ი იყო . ჩემმა აღიარებამ მეგობრები გააოცა . ყველაზე მეტად კი გიორგი.
-როგორ ჩემს დას ბიჭი მოწონს?
-არაა გიი, ასე არ არის უბრალოდ არ ყოფილა ისეთი როგორიც მეგონა.
არ არის მამიკოს ფულით გათამამებული ბიჭი . (ყვლაფერი სიტყვა სიტყვით მოვუყევი) .
-ახლა კი თამაშისთვს მზადებას შევუგდეთ.
- მარიმ ამ საღამოს სასეირნოდ წამოხვალ?
-ანამარია მქვია.
-მარიამი არ მოგწონს?
-ასე არავინ მომართავს.
-ხო და მე ვიქნები პირველი.
-აუ ახლაა
-მარიამ,მარაამ.
-ყვირილით ვერაფერს შევცვლი ასე რომ რაც გინდა დამიძახე.
-პასუხი მაინტერესებს!
-რა პასუხი?
-წამოხვალ სასეირნოდ?
-გიოს კითხე!
-გიო ვინაა ტო?
-გიორგი არის ჩემი არაბიოლოგიური ძმა. მამაჩემმა ჩააბარა ჩემი თავი .
-მამაშენმა რატომ?
-რანაირი კითხვაა?
-კაი გიოს დაველაპარაკები!
......
-ოპ ქალბატონო ანამარია პაემაზე დაგპატიჟა უკვე?
მე არ გიშვებ.
-ძალიან კარგი ისედაც არ მინდოდა წასვლა.
-აჰჰჰააა გეხუმრე. საღამო 8ზე შენებს ეტვი და სკვრში გახალ. იქ დაგელდება თეთრ სკამზე ამხდრებული პრინცი
-აჰაჰაჰაჰ რა კარგად ხუმროობ!
.............
თმა გავსწორე შავი ჯინსი ჩაივცვი მსუბუქი მაკიჟი გავიკე და გავუდექი ალექსანდრესკენ მიმავალ გზას .
-რა ლამაზი ხარ ტოო ..
-ოჰ კაი არ გინდაა..
-აუჰ.
-სიგარეტს რატომ ეწევი?
-ისე მომწონს რომ მაბრუებს.
-გასაგებია მათხოვეე .
-მეკაიფებიი?
-არაა მათხოვე.
-შანსი აარაააა
-კაი მაშინ(უცბად გამოვტცე ხელიდან და გადავუგდე).
-აი თურმეე რა...
-არ დაგინახო სიგარეტს გაეკრო.
-კარგი ჩემო პატარ ქაბატონო.
თქვენთან ერთად არ მოვწევ.
-შენიი პატარა ქალბატონი არ ვარ და მარტო ჩემთან ერთად კი არა სულ აღარ მოწევ თორრრემმ ტუჩეზე მიაწვამ.
-შენი ტუჩები მიიაწვი
ჩეემს ლოყას.
-თავხედოო .(სილა გავაწანი და სახლის გზას გავუყევი). ჰჰაჰჰჰ ჩემო პატაარაა ქალბატოონოო რაა გაკადრაა ბაგრაატიონო თან ჩეემს ლოყას მიაწვიი შენი ტუჩებიოო...
ჩემსს თავს ვუბრაზებოდი სახლში ჩუმად შევეედი და ოთხისკენ ავიღე გეზი.
...............
და დაამ ... ჩემი პირველი რომანი ამ გვერზე .. შემიფასეთ ♡



№1 სტუმარი მარრ ^^))

პირველად ვკითხულობ ასეთ რაღაცას მაგარი ხარ გააგრძელე შენი კუმირი ვიქნები ლავიუუ

 


№2  offline წევრი შუბითიძე

მადლობა. ვეცდები იმედები არ გაგიცრუოთ ♡♡

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent