შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ალექსანდრე და ალექსანდრა (თავი 2)


23-06-2018, 00:34
ნანახია 1 659

დილით თვალები გავახილე და მივხვდი რომ ალექსანდრეზე მეძინა, ჩემზე ძლიერად ქონდა შემოხვეული ხელები ისე რომ ვერ ვინძრეოდი. ცოტახანი მის სახეს ვაკვირდებოდი მერე კი გაღვიძება გადავწყვიტე.
-ალექსანდრე გაიღვიძე რა- ვუთხარი ჩურჩულით ხმა არ გამცა -ალექსანდრე...-ეხა უფრო ხმამაღლა ვუთხარი მარა უშედეგოდ-ალექსანდრეეე-ეხა დავუყვირე
-მმმ...
-გაიღვიძე დღეს უნივერსიტეტია-ვუთხარი მე
-აუუ სულ ცოტახანიც რა -თქვა ნამძინარევი ხმით და უფრო მეტად მომხვია ხელები
-არა ადექი გავიგუდე- ვუთხარი მე
-აუუუ შენ ხო ძილს არ დააცდი ადამიანს- მითხრა და ხელი შემიშვა.
-მერე შენ ადამიანი ხარ?-ვკითხე დამცინავი ტონით.
-თუ ადამიანი არ ვარ აბა რა ვარ?-მკითხა და გაიღიმა
ცხოველი-ვუთხარი მე და სიცილი წამსკდა
-მაინც რომელი?
-მმმ... მაჩო- ვუთხარი და ორივე ჩავბჟირდით რასაც ქვია- კაი ავდგეთ-ვთქვი როდესაც სიცილს მოვრჩით
ალექსანდრე ოთახიდან გავიდა და უცბათ კარები ვიღაცამ შემოაღო.
-აუ მაპატიე რა არ უნდა მეყვირა შენთვის ჩემო პრინცესა. ხო იცი როგორც მიყვარხარ- მითხრა სანდრომ და დამნაშავე ბავსვივით თავი დახარა- ხო მაპატიებ?
-მოდი ჩემთან-ვუთხარი გავიღიმე, გავიქეცი და შევახტი. ძაან მაგრად ვეხუტებოდი
-ანუ მაპატიე?
-ხო გაპატიე- ვუთხარი და უფრო მაგრად ჩავეხუტე
-ჩემი პრინცესა
-ჩემი პრინცი- ვუთხარი და სიცილი დავიწყეთ მერე კი ჩამოვედი მისი ხელებიდან.
აბაზანაში შევედი და რომ გამოვედი ჩავიცვი:
ალექსანდრე და ალექსანდრა (თავი 2)

ქვევით ჩავედი, ყველა იქ იყო და საუზმობდნენ
ქვევით ჩავედი, ყველა იქ იყო და საუზმობდნენ.
-დილამშვიდობისაა-წამოვიყვირე მე
-დილამშვიდობისა - თქვა ყველამ ერთად ალექსანდრე კი მე მაკვირდებოდა. მისი მზერა მწვავდა. მის წინ მომიწია დაჯდომა ისევ მე მიყურებდა.
-აუ ბიჭებო რაღაც უნდა გთხოვოთ- ვუთხარი ტყუპებს
-მიდი თქვი- მითხრა ვაჩემ
-მოკლედ დღეს პირველ და მეორე კურსელი ბავშვები ვიკრიბებით რესტორანში რადგან უნივერსიტეტის დაწყება ავღნიშნოტ თან ლუკამ ტასოს ხელი უნდა სთხოვოს და შეკრების მიზეზად უნივერსიტეტის დაწყება ავიღეთ და გთხოვთ წავალთ რა- ვთხოვე მე
-აუ არ ვიცი მარტო თქვენი გაშვება...-თქვა სანდრომ
-ვერ გაიგე მეორე კურსელებიცო ესეიგი მეც ვარ დაპატიჟებული ამიტომ ამათ მე მივხედავ- თქვა ალექსანდრემ
-კაი თუ ალექსანდრეც იქნება თანახმა ვარ- თქვა ვაჩემ
-აუუ ძაან მიყვარხართ-ვუთხარი ბიჭებს და სამივეს ჩავეხუტე-გოგოებო მოემზადეთ უნივერსიტეტის მერე საშოპინგოდ მივდივაართ- წამოვიყვირე.-კაი ეხა ვჭამოთ და წავიდეთ უნიში- თქვა სანდრომ.
ვჭამეთ და გოგოები ცალკე წავედით. ლექციებმა ჩვეულებრივად ჩაიარა. უნის მერე გოგოებს მივაკითხე და წავედით საშოპინგოდ H&M-ში შევედით და კაბები მოვიზომეთ ორ საათიანი რჩევის შემდეგ ავარჩიე:
უნის მერე გოგოებს მივაკითხე და წავედით საშოპინგოდ H&M-ში შევედით და კაბები მოვიზომეთ ორ საათიანი რჩევის შემდეგ ავარჩიე:

ძალიან მომიხდა გოგოებმაც კარგი არჩევანი გააკეთეს.
სახში რომ მივედით ვიბანავე თმა დავიხვიე და ჩავიცვი. შემდეგ მაკიაჟიც გავიკეთე, სარკესი რომ ჩავიხედე ჩემი თავით კმაყოფილი დავრჩი.
9სთ იყო. ალექსანდრემ მომაკითხა გოგოები უკვე იქ იყვნენ. გარეთ გავედი და ალექსანდრე მანქანას მიყუდებული იდგა და რომ დამინახა ბედნიერი სახე ქონდა, თან თავიდან ბოლომდე ამათვალიერა.
-საოცრად გამოიყურები ვაუუ- მითხრა ალექსანდრემ და მანქანის კარები გამიღო.-შენც ზაან კარგად გამოიყურები- ვუთხარი
გზაში ვუსმენდით sharlotte cardin- dirty dirty თან ვმღეროდი. ალექსანდრე ხშირად შემომხედავდა ხოლმე. როგორც იქნა მივედით რესტორანში. ალექსმა პირველი მე შემიშვა და მერე თვითონ სემოვიდა. მე და ალექსანდრეს ერთმანეთის პირისპირ მოგვიწია ჯდომა და ხშირად მიყურებდა ესე თორმეტისთვის ლუკა ავიდა სცენაზე და თქვა.-გამარჯობა ბავშვებო აქ იმისთვის სევიკრიბეთ რომ უნივერსიტეტის დაწყება აღგვენისნა და ასევე მინდა რაღაც გავაკეთო- ტქვა ლუკამ- ანასტასია დადიანო შეგიძლია სცენაზე ამოხვიდეე?- თქვა და ანასტასიასკენ წავიდა მაგიდიდან ააყენა და სცენაზე აიყვანა, ჩვენ ყველა ფეხზე ვიდექით.
-ანასტასია დადიანო ცოლად გამომყვები?- თქვა და ჯიბიდან ბეჭედი ამოიღო. ანასტასია თავის გაოცებულ და ბედნიერ სახეს ვერ მალავდა.
-კი... თა..თანახმა ვარ- იყვირა და ლუკას მაგრად ჩაეხუტა ჩვენ ტაშს ვუკრავდით.
მოულოდნელად ვიღაცამ შემაბრუნა და ტუჩებზე მეძგერა...
მივხვდი...
სურნელით მივხვდი, რომ ის იყო...
ალექსანდრე იყო...

მისი ტუჩები რომ შემეხნენ ლამისაა დავდნი, ისეთი რბილი, თბილი იყო და ისე ვნებიანდ მკოცნიდა რომ.... ცოტახანი გაოგნებული ვიყავი მერე კი კოცნაში ავყევი. შუქები ჩვენსკენ იყო მომართული და ეხლა ჩვენ გამო უკრავდნენ ტაშს.
-მიყვარხარ ალექსანდრა- მითხრა როცა ტუჩებიდან მომშორდა
-მიყვარხარ ალექსანდრე- ვუთხარი მეც
ეს ის კოცნა იყო რომელსაც ალექსანდრა მთელი 18 წელი ინახავდა და ეს კოცნა ალექსანდრემ მოპარა. არც უნანია ან რატომ უნდა ენანა მას ხომ სიგიჟემდე უყვარდა. ეს კოცნა ვნებით და სიყვარულით იყო სავსე, ალექსანდრას ჯერ ესეთი შეგრძნება არასოდეს დაუფლებია ეს , ეს მისთვის პირველიკოცნა იყო.
შემდეგ ყველა თავის ადგილს დაუბრუნდა ალექსანდრე მას თვალს არ აშორებდა უცბათ დაიწყო ed sheeran-perfect ალექსანდრე ადგა ,ალექსანდრესთან მივიდა და ხელი გაუწოდა.
-მეცეკვებით ქალბატონო?- მკითხა ალექსანდრემ
-კი ვიცეკვოთ- ვუთხარი მე და ხელი მოვკიდე
სცენაზე მარტო ორი წყვილი ვცეკვავდით მე და ალექსანდრე და ლუკა და ტასო. უცბათ ალექსანდრემ ხელები წელზე მომკიდა მე კი კისერზე მოვხვიე. მან თავისთან ახლოს მიმწია ძალიან ახლოს, ისე რომ ჩვენ ტუჩებს შორის მხოლოდ ერთი სანტიმეტრი იქნებოდა დაშორება ცხვირები კი ერთმანეთზე გვქონდა მიდებული. ასე იქამდე ვცეკვავდით სანამ სიმღერა არ დამთავრდა მერე კი ალექსანდრეს ვუთხარი.
- არ წავიდეთ? ძალიან დავიღალე.
- კაი თუ გინდა წავიდეთ, გოგოებს ჩემი ძმაკაცი მოიყვანს- მითხრა ალექსანდრემ.
მანქანასთან მივედით და ალექსანდრემ კარი გამიღო, თვითონაც ჩაჯდა და ღვედი გამიკეთა.
-შეგიძლია დაიძინო სანამ გზაში ვიქნებით.- მითხრა მან მეც თავი მინას დავადე და თვალები დავხუჭე.
ვიგრძენი როგორ ამიყვანა ხელში ალექსანდრემ და შემიყვანა ოთახში. ლოგინში ჩამაწვინა და მერე თვითონაც მომიწვა გვერძე მე მის მკერდს დავადე თავი და მორფეოსის სამყაროში გადავედი.
დილით ალექსანდრაზე ადრე ალექსანდრემ გაირვიძა გაახსენდა წინა საღამო და უნებლიედ გაეღიმა შემდეგ მის ტუჩებს შეეხო. ალექსანდრა შეიშმუშნა და თვალები გაახილა.
-დილამშვიდობისა პრინცესა- მითხრა ალექსანდრემ
-დილამშვიდობისა. ვუთხარი მეც და მის სიტყვებზე გამეღიმა.
-აბა რას ვშვრებით დღეს?- მკითხა მან და ვნებიანი თვალებით შემომხედა.
- არ ვიცი ჯერ უნიში..., მმმ... მერე სადმე წავიდეთ ერთად- ვუთხარი მე.
-მაინც სად?
- მმმ... ბარში ოღონდ ტყუპებთან და გოგოებთან ერთად- ვუთხარი ბედნიერმა
-კაი ჩემო პრინცესა როგორც გინდა- მიტხრა და ტუჩებზე ნაზად შემეხო მარა კოცნა გაუგრძელდა.
-გეყო თორე თავს ვეღარ შევიკავებ- ამოვიჩურჩულე მის ტუჩებზე.
-მერე მეც ეგ მინდა- მანაც ჩემ ტუჩებზე თქვა. თავი ძლივს გავანებე მის ტუჩებს. - კაი ავდგეთ თორე დაგვაგვიანდება მითხრა ალექსანდრემ.
ავდექი და აბაზანაში შევედი. ვიბანავე და პირსახოცმოფარებული გამოვედი აბაზანიდან. უცბათ შევხტი ალექსანდრეს დანახვაზე. მეგონა გავიდა. მან აღგზნებული თვალებით ამათვალიერა თავიდან ბოლომდე.
- მე... მე... მე მეგონა გახვედი
-ჩჩჩჩჩ...- მითხრა და უცბათ კედელზე ამაკრო. ჩვენ ტუცებს შორის მილიმეტრებიღა იყო დაშორება. და აი უცბათ ჰოპ ჩვენი ბაგეები ერთმანეთს შეეხო. თავიდან ვნებიანად მკოცნიდა მაარა როდესაც კოცნაში ავყევი, მხეცივით დამიწყო კოცნა. ბოლოს ჰაერი რომ აღარ გვეყო ტუჩები ერთმანეთს დავაშორეთ. უცბათ ალექსანდრე ოთახიდან გავიდა და მე ესე გაოცებული და ნასიამოვნები დამტოვა. თითები ტუჩებს გადავათარე და გახსენებაზე გამეღიმა. ეს ისეთი სასიამოვნო იყო. პირველთან შედარებით მილიონჯერ უკეთესი იყო. შემდეგ გონს მოვედი და ჩავიცვი:

გავიკეთე მკრთალი მაკიჟი და ქვევით ჩავედი ყველა წასული იყო ამიტომ ვისაუზმე და მეც გავედი. უნივერსიტეტსი რომ მივედი ალექსანდრე დავინახე იმ წამსვე ჩემთან მოვიდა და ტუჩებში მაკოცა. მე ცოტა გაოცებული ვიყავი და გავწითლდი რადგან ყველა ჩვენ გვიყურებდა.
- ალექსანდრე უნიში ვართ- ვუთხარი მე.
- მერე რა შენ ჩემი გოგო ხარ და როცა მინდა მაშინ გაკოცებ და ამას ვერავინ დამიშლის- მითხრა მან და დააკონკრეტა- მარტო ჩემი
ერთი და იგივე ლექცია გვქონდა ამიტომ ერთად წავედით ლექციაზე. რომ შევედით ყველას მივესალმეთ. ალექსანდრეს ძმაკაცებმა დაუძახეს ჩვენთან დაჯექიო არ უნდოდა მარა მე დავაძალე მისულიყო. მე დავიკავე ჩემი ადგილი და ცოტახანში ვიღაც ბიჭი მომიჯდა გვერდით.
-პრივეტ.- მითხრა მან
-პრივეტ
-ნიკა
-ალექსანდრა- ვუთხარი მეც მან ლაპარაკი დამიწყო სასაცილო რაღაცეებს მიყვებოდა და ვცდილობდი სიცილი დამემალა მარა არ გამომდიოდა, უცბათ ალექსანდრეს გავხედე და დავინახე როგორი გაცოფებული მიყურებდა. უცბათ მომვარდა ხელი მტაცა და გარეტ გამათრია ამ სიტყვის პირდაპირი მნიშვნელობით...

////////////////////////////////////////////////
დიდი მადლობა რომ კითხულობთ და ველი თქვენს შეფასებას.
p.s ბოდიში გრამატიკული შეცდომებისთვის.



№1  offline წევრი Lekalekunaleko

Movlenebs dzan swrapad anvitareb da uinteresos xdi :) bavshvuri enit cer cota daxvece intriga chaagdde gamartulad were

 


№2 სტუმარი 123

მწვანეთვალებასგან რო იწერ რაღაცეებს რა პონტია?

 


№3 სტუმარი სტუმარი თამუნა

"ეხა" რა ჯანდაბაა.. ეხლა მაინც დაწერე, მაგრამ სწორი ფორმა ახლაა

 


№4  offline წევრი Kalina

რანაირად უყვარს?
ან ძმები თუ ყავს... ერთი საათის გაცნობილ ბიჭთან ჩახუტებულ ძილს არ უშლიან?
:)))))
--------------------
საით მივყავართ ოცნებებს?

 


№5 სტუმარი სტუმარი ლიკა

შემდეგ თავს როდისთვის უნდა ველოფო? ძალიან მომწონს არადა ეს მოთხრობა. რა თქმა უნდა დასახვეწი გაქვს დ ა ზმოვლენებსაც აჩქარებ, მაგრამ მაინც საინტერესოა და მოუთმენლად ველოდები შემდეგ თავს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent