შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

თავგადასავლებით სავსე ზაფხული (4)


25-06-2018, 02:19
ავტორი zinarsi
ნანახია 1 585

და აი მათი პირველი კოცნა.გუკა პალატაში შევარდა,გაუცნობიერებულად ნიტას ტუჩებს დაეწაფა, არასასიამოვნო გარემოში შედგა მათი ურთიერთობის ახალი საწყისი, მოეგო გონს როცა ნიტას ეტკინა,მას ხომ მთელი სახე დალურჯებული ქონდა,ორივე გაკვირვებული იყო ასე მოკლე ხანში რა მოხდა მათ თავს.
-მაპატიე გატკინე,ხომ კარგად ხარ იმდენი ვინერვიულე ლამის ბოლოს კინაღამ შევიშალე ჭკუიდან,რატომ გააკეთე ეს მე შენ ყველანაირი მეყვარები
-შენ რა მე ...
-გაჩუმდი ნიტა,თავს ნუ იღლი ეს თემა აქ განსახილველი არ არის,მაგრამ დაიმახსოვრე გულს ვერავინ გატკენს ვერასდროს.
ნიტას გუკას ყოველი სიტყვა მალამოსავით ედებოდა მის დანაღვლიანებულ გულზე,ბედნიერი იყო რომ ასეთი ადამიანი გამოჩნდა მის გვერდით ვისზეც მთელი ცხოვრება ოცნებობდა,გულში ფიქრობდა რომ ეს ყველაფერი უნდა მომხდარიყო მასთაბ ერთად უნდა გადაეტანა ეს ყველაფერი....ექიმი შემოვიდა პალატაში გვერდით კი ბედნიერი ტაისია ეგდა,ნიტა პოლიციამ ყველაფერი გადაამოწმა მათ შორის სათვალთვალო კამერებიც შენს და იმ არაკაცს შორის არაფერი მომხდარა ეს უბრალოდ მცდელობა იყო,ის ვიპოვეთ და ახლა საკადრის პასუხს მიიღებს,ტაისია მივარდა ნიტას და გუკას ძლიერად ჩაეხუტა მათ,ერთი ნიტას სახე უნდა გენახათ უბედნიერესი,სასოწარკვეთილი.
-გუკა გესმის
-მესმის ჩემო სიცოცხლე მესმის,ექიმო სად ვნახო ის არაკაცი
-გთხოვ შვილო არგინდა,მალე გაგწერთ და გააგრძელეთ დასვენება.
პალატაში ლევანი და გოგოებიც შემოვიდნენ,ყვავილებით და ბუშტებით,გაწერისთვის ემზადებოდნენ.
მივიდნენ სასტუმროში ივახშმეს და დადგა რომ მიეღოთ დიდი სიამოვნება ბალის ულამაზესი კუნძულით,მიეღოთ რუჯი და თავზე დაემხოთ ყველაფერი ცუდი დაევიწყებინათ და ნამდვილი დასვენებით დამტკბარიყვნენ.
-ახლა ადიხართ და ყველა საცურაო კოსტუმს იცვამთ,2წუთში ჩამოდიხართ და გავდივართ პლიაჯზე
-არის უფროსო
ლევანის და სესილიას ფლირტს საზღვარი არ უსჩანდა...გოგოებმა ულამაზესი საცურაო კოსტუმები ჩაიცვეს,ბიჭებმა კი ანანსის და ქოქოსის კოკტეილები იყიდეს.
-ოოო ცეცხლი გოგონები
-ლევან იქნებ გაჩუმდე
-სესი მოდი ზღვაში შევიდეთ
ტაისიას თვალები კი ისეთი ნაღვლიანი იყო თითქოს ლევანიზე გული წყდებოდა,საერთოდ ყურადგებას არ აქცევდა,მხოლოდ და მხოლოდ სესილია.
დანარჩენები კი პლიაჟზე წამოწვნენ,ლენკა მაშველებს თვალებით ჭამდა,მათ წინ სასწაულად იკლაკნებოდა,ერთი მომენტი ფიქრობდა ძალით ხომ არ დამხჩვალიყო ზღვაში,ნიტას კი გუკას მხარზე თავი დაედო და ზღვას შესცქეროდა,ერთმანეთს ესიყვარულებოდნენ კოცნიდნენ ეფერებოდნენ..ლევანი და სესილია კი წყალში ფლირტაობდნენ,ერთმანეთს წყლას ასხამდნენ,ნიტა კი გამუდმებით ტუჩს იკვნეტდა გუკა კი მუდმივად სველ თმებს ისწორებდა,ისეთი ძლიერი ტალღა წამოვიდა სესილია წააბორძიკა და ლევანის მხრებზე ჩამოეკიდა მისი სახე ძალიან ახლოს იყო ლევანისთან,ამის დანახვაზე ტაისია ჭკუიდან იშლებდოა,მაგრამ რატომ რატომ ემართებოდა ასე,მის თავს უბრაზდებოდა.
-გიყურებ და ძალიან მიჭირს შენი და შენი ძმის გარჩევდა,ყველა ჩვენთაგანი გარჩევს მაგრამ მე ვერა,გუკა რომ გუკაა იმით ვხვდები სულ ნიტასთანაა
-ტატუ
-რა ტატუ?
-მაქვს ტატუ რითიც გაგვარჩევ
-ჰმმ,კარგი მაშინ მანახე
-ვერა უხერხულია,მაგრამ თუ დაიჟინებ...
ლევანი გულიანდა იცინოდა სესილია კი გაწითლდა,წყალი შეასხა და სწრაფი ნაბიჯებით,გაეშურა პლიაჯისკენ..
საღამო ხანი იყო ყველა ვერანდაზე გამოვიდა,პუფებში ისხდნენ ტკბებოდნენ არაჩვულებრივი საღამოთი.
-ტასო,შეგიძლია საათი გამიკეთო ამას დამოუკიდებლად ვერასდროს ვართმევ თავს.
ტასო დაიბნა როგორც იქნა ძლივს მიიქცია ლევანის ყურადღება,აფორიაქდა მაგრამ მის თავს აწყნარებდა,გაიხსენა მისი გულის ტკივილი რომ ყველაფერი საპირისპიროდ შეიცვალა
-ახლავე რატომაც არა,აჰაა ესეც ასე
-მადლობა
ტასო კი უღიიმოდა მთელი საღამო ეს უყურადღებოდ სესილიას არ დაუტოვებია , როცა ტასომ გადაწყვიტა ნომერში ასულიყო,სესილია დაედევნა უკან.
-ეი შენ შეჩერდი მეჩვენება თუ ლევანისთან ფლირტაობ,იცი შენაირ უბადრუკებს რა კარგად ვიცნობ,უნახავებს.
-მეჩვენება თუ ახლა მლანძღავ და ქცევებს მიკონტროლებ
-მოკეტე გაგიმართლა და აქ მოეთრიე თავი ალბათ სიზმარში გგონია ჯერაც ვერ იჯერებ ალბათ სფელში რომარხარ და ძროების სუნად არ ყარხარ ამ ზაფხულს,არ გაბედო ლევანისთან კეკლუც ის ჩემია,ჩვენ ერთმანეთისთვის ვართ..
სესილიამ ზურგი აქცია,ტასო კი ერთ ადგილას იდგა და ცრემლები სდიოდა,ნუთუ მართლა ასეთი საწყალი იყო ფიქრობდა მისთვის გულში,სესილია კი ჩქარი ნაბიჯებით წავიდა ლევანისკენ,ხელი ჩასჭიდა და წაიყვანა,ტასომ როცა დაინახა ლევანი უახლოვდებოდა ცრემლები მოიწმინდა სევდანარევიღიმილი მის სახეს დასტყობოდა,სესილია კი მის დასანახად ეუბნებოდა ლევანს...
-მანახე,მანახე ლევან შენი იდუმალი ტატუ
-სერიოზულად სესი
-დიახ ძვირფასო
ლევანიმ სესილია ხელში აიყვანა და ლიფტი გამოიძახა მაგრამ იგვიანებდა და კიბეებს აუყვნენ,იცინოდნენ ლევანი ხან ყელში ხან კი ტუჩებში კოცნიდა სესილაის, ანასტასიას ამის დანახვაზე ჟრუანტელმა დაუარა, სისხლი გაეყინა,ჩაიკეცა და ტირილი დაიწყო მიხვდა რაც მოხდებოდა რაში იყო საქმე,ის ხომ მისი საყვარელი მამაკაცი იყო,რომელიც ღამეს სესილიასთან ერთად გაატარებდა,ტაისია საშინლად გრძნობდა თავს,ყველაფერი უკანკალებდა,ძლივს ადგა და ბორძიკით ადიოდა კიბეებზე თან ცრემლებს იწმინდავდა რომელიც არ ჩერდებოდა....

---------------
მოწონთ თუ არა ჩემი ისტორია ☺ რას ფიქრობთ მათზე და რა შთაბეჭდილებები გრჩებათ ამ პერსონაჯებზე გაქვთ სურვილი კიდევ იხილოთ შემდეგი თავები? წინასწარ მადლობა უკვე ამდენი რომ ხართ და ინტერესდებით ჩემი ისტორიით ☺



№1 სტუმარი sali

male dade ra shemdegi

 


№2  offline წევრი zinarsi

დღეს დავდებ <3

 


№3 სტუმარი სტუმარი ლიკა

რატომ არ დებ. დავიღალე ლოდინით! არადა ძალიან საინტერესოა და მომწონს

 


№4 სტუმარი sss

Sairis cesebidan gamomdinare 24saati ver daidea

Saitis cesebidan gamomdinare 24saati ver daideba

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent