შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გაგიჟებულ(ნ)ი -2-


28-06-2018, 09:07
ავტორი SillyGirl
ნანახია 1 413

კესანე სააბაზანოდან გამოვიდა პენუარის ამარა და როდესაც საწოლზე მობუზული დაქალი დაინახა გული მოეწურა. ლოგინზე ჩამოუჯდა და მისი თავი კალთაში მოიქცია თმებზე ეფერებოდა და დაქალის გუპუბყვილობაზე ეღიმებოდა.
- მგონი აღარ ვუყვარვარ იცი ? - სლუკუნით წამოჯდა ნანკა.
- კარგი რა ნან. მთელი ცხოვრებაა ბიჭს უყვარხარ გაგიჟებით და საიდან მოიტანე ეგ სისულელე ?
ადამიანია ხანდახან შემთხვევით გოგოს თუ შეხედა გამვლელს მაგის გამო როგორ უნდა იეჭვიანო და ეჩხუბო ?
- იქნებ მოვბეზრდი და ჩემთან დაშორება უნდა ? - ამოიტირა ნანკამ -
- ნანკა ნუ მაგიჟებ მართლა მიგატოვებს ეგ ბიჭი იცოდე მობეზრდება შენი უსაფუძვლო ეჭვიანობა და ამდენი ჩხუბი მერე მართლა არ გამიკვირდება რომ დაგშორდეს - ამის თქმა და ნანკას ფეხზე წამოხტომა ერთი იყო.
- მაგას არასდროს დავუშვებ. ვერც კი წარმოვიდგენ მის გარეშე არსებობას. ახლა წავალ და შევირიგებ.
- არანორმალურო შუა ღამეა.
- მერე რა, ვერ დავიძინებ ასე, როდესაც ვიცი რომ ჩემზე ნაწყენია. - ფეხზე უცბად ამოიცვა ფეხსაცმელი და შემოსასვლელისკენ გავარდა, კესანეც უკან მიყვა მაგრამ ისე უცბად ჩაირბინა კიბეები ქალბატონმა რომ ისიც არ გაუგონია როგორ მიაძახა კესანემ ტაქს გამოგიძახებდიო.
- გიჟი - გაეცინა და მხოლოდ ახლა გახედა სადარბაზოში მდგომ ლაშას და თორნიკეს - ვაიმე ბიჭებო ვერც შეგამჩნიეთ ისე გავარდა ის გიჟი -
- აღარც გვიმჩნევს ხო ხედავ თოკო - არარსებული ცრემლი მოიწმინდა ლაშამ.
- ხო ერთი თვეა აღარ გვკადრულობს- აყვა ხუმრობაში თორნიკეც.
- საზიზღრები ხართ , რომ ვმუშაობ ვითომ არ იცით ხო ?
- მოდი აქ სულელო - ხელი მოხვია ლაშამ და თავზე აკოცა მის მკლავებში ჩამალულ გოგოს.
- მოიცა მე არ მინდა ჩახუტება ? - წარბი აწია თორნიკემ და ახლა მას ჩაეხუტა კესანე.
- რას ეწევით ამდენს - ლაშას სახლის კარი გახსნა დამიანემ და კარებში გაშეშდა როდესაც ჯერ გარუჯული გრძელი ფეხები დაინახა, მერე კი თხელ პენუარში გამოწყობილი კესანე ამოიცნო ამ გრძელფეხებაში. იმდენად სექსუალურად მოეჩვენა გოგო რომ ნერწყვი ძლივს გადაყლაპა. რამდენჯერმე შეათვალიერა გოგოს სხეული და იგრძნო როგორ დაუარა მთელს სხეულში ჟრუანტელმა.
- დამიანე - ღიმილით წარმოთქვა გოგომ ბიჭის სახელი და თავი დაიხსნა თორნიკეს მკლავებიდან.
- ოხ შენი ღამის გმირიც მოვიდა - გაეცინა თორნიკეს. გოგოს გული სასიამოვნოდ აუჩქარდა რადგან მიხვდა რომ დამი ბიჭებს მასზე ელაპარაკა.
- რა შეკრება გაქვთ - ძლივს მოაშორა თვალები გოგოს მიმზიდველ სხეულს და ლაშას მხარზე დაეყრდნო.
- ნანკა გაიქცა თავის ბიჭთან და სანამ გავეკიდებოდი ტაქსის გამოგიძახებთქო გამასწრო და ბიჭებიც აქ შემხვდნენ - ღიმილით აუხსნა ბიჭს სიტუაცია.
- აუ კესანე ხვალ ვაჟაზე გავდივართ ბიჭები და გაგიყვანთ გინდა ? ვიცი რომ ძალიან გეზარება მეტროთი ბოდიალი -
- აუ რა საყვარელი ხარ ხანდახან ლაშუკააა - გაეცინა კესანეს და ბიჭს ლოყაზე აკოცა. - ხვალ ბოლო დღეა მაგ სამსახურში და მოხარული ვიქნები თუ მიმიყვანთ - კვლავ გაიცინა კესანემ. - ახლა კი წავალ ჯერ ნანკას დავურეკავ და მერე დავიძინებ, იცოდე არ დამაგვიანებინოთ ხვალ სამსახურში- თითი გამაფრთხილებლად დაუქნია ბიჭებს რაზეც ორივეს გაეცინა. - კარგად დამიანე - ახლა ბიჭს გაუღიმა და სახლში შევიდა.
###
გულაჩქარებული არბოდა კიბეებზე ნანკა და ერთი სული ქონდა როდის ჩაეხუტებოდა მის ბიჭს. კარებზე იმდენჯერ დააბრახუნა რომ ორ წამში გაიღო კარები და იქ მდგომი თმა აბურძგნული ნიკოც გამოჩნდა.
- ნანკა ? ამ შუაღამისას აქ რა გინდა ? მოხდა ნანკა რამე ? არ დამიმალო - ნანკას მოულოდნელი მისვლით შეშინებულმა კითხა ბიჭმა.
- კი მოხდა , სულელი ვარ და მაპატიე, ვეცდები დავჭკვიანდეე - გაეცინა გოგოს და კისერზე ჩამოეკიდა ნახევრად შიშველ ბიჭს.
- ნერვებს მიშლი ნანკა - წელზე ხელები მოხვია გოგოს და მისი თმის სურნელი შეიგრძნო.
- ვიცი - ეშმაკურად გაეცინა გოგოს. ხელი კისრიდან თმებში აუცურა ბიჭს მისკენ დაქაჩა და ნაზად აკოცა. ნიკომ უფრო ძლიერად აიკრა გოგო და კოცნა გააღრმავა, ფრთხილად მიხურა კარი ფეხით და ზედ ააკრა გოგო ისე რომ ტუჩები მისთვის არ მოუშორებია.
- მაგიჟებ ნანკა - ძლივს ამოიხრიალა ბიჭმა და სწრაფად შემოისვა გოგო წელზე - ნანკას ხმამაღლა გაეცინა და ბიჭს მაქსიმალურად აეკრა ცხელ სხეულზე. ორივემ იგრძნო საოცრად დიდი მუხტი. ვნებიანად კოცნიდნენ ერთმანეთს და ბიჭის ოთახისკენ მიიწევდნენ. მოუთმენლობისგან სწრაფად გადააძრო მაისური გოგოს და შარვლის გახდას აპირებდა როდესაც ტელეფონის ხმა გაისმა. ოთახი ნანკას სიცილმა და ნიკოს უკმაყოფილო ამოოხრებამ მოიცვა. სწრაფად უპასუხა ტელეფონს ნანკამ.
- მიხვედი ქალბატონო ნიკოსთან ?
- კი მივედი - გაეცინა ნანკას და ტუჩზე იკბინა როდესაც ნიკოს ტუჩები ყელში იგრძნო.
- ღმერთო ჩემო რა ხმებია, დაუსწრებლად ნუ მომასმენინებთ თქვენს სექს - დასცინა კესანემ -
- ქალბატონო სასიამოვნოა რომ დაქალზე ზრუნავ , კარგადაა და მოგვიანებით შეგეხმიანება - ნანკას მაგივრად უპასუხა ნიკომ, სწრაფად გათიშა ტელეფონი და საწოლის ბოლოში მიაგდო.
- აბა სად გავჩერდით ? - გაეცინა და ვნებისგან აელვებულ თვალებში ჩახედა გოგოს.
ნელა ჩაასრიალა თითებით გოგოს სხეულიდან შარვალი და საპასუხოდ ნანკას კვნესაც გაიგო. ბიჭის ცხელი ხელები დასრიალებდნენ გოგოს ნახევრადშიშველ სხეულზე და ნანკას უდიდეს სიამოვნებას ანიჭებდნენ. ნიკო სათითაოდ უკოცნიდა სხეულის ყველა ნაწილს ნანკას და ისედაც არაამქვეყნად მყოფ გოგოს ჭკუიდან შლიდა. ნანკამ პასიურობა რომ იგრძნო მთელი ძალით მიაწვა ბიჭის სხეულს და ახლა ის მოექცა მის ზემოთ.
ნელა აუსრიალა ხელები პრესზე და მის წელზე მოთავსდა. ტუჩებით ბიჭის სუსტი წერტილი იპოვა ყურთან ახლოს და იმდენად ვნებიანად აკოცა რომ ნიკომ მძიმედ ამოიოხრა, ნანკა გახალისდა როდესაც ბიჭის დაძაბული სხეული იგრძნო, არც თვითონ იყო გონზე რადგან მის საჯდომს ბიჭის ძლიერი ხელები დაპატრონებოდნენ. ისე საოცრად და ზედმეტად სექსუალურად მოძრაობდა ნანკა რომ ნიკოს უკვე მეტის მოთმენა აღარ შეეძლო, სწრაფად მოიქცია ნანკა ისევ ქვემოთ და ასევე სწრაფად შემოაცალა მის სავსე მკერდს ბიუსჰალტერი. თვალები ვნებით აევსო გოგოს შიშველი მკერდის დანახვაზე ფრთხილად დაიხარა და ტუჩებით ეამბორა მკერდზე. ნანკას სასოწარკვეთილი კვნესა აღმოხდა და ბიჭის ზურგზე აატარა მტკივნეულად თითები, ნიკოს ტუჩის კუთხე ჩაუტყდა გოგოს რეაქციაზე და მეტი მონდომებით სინაზითა და ვნებით კოცნიდა მოშიშვლებულ მკერდზე. მკერდიდან ისევ ლავიწზე გადავიდა და კბილები მოსდო რამაც ჭკუიდან გადაიყვანა ნანკა. ლავიწებიდან კისერს აუყვა კისრიდან კი ტუჩები ყურთან მიაკრა.
- დარწმუნებული ხარ ნან ? - ხმაწართმეულმა კითხა ბიჭმა და მისი ცისფერი თვალები გოგოს ვნებაჩამდგარ თვალებს გაუსწორა.
ნანკამ თითები ნიკოს თმაში შეაცურა და ბიჭი მისკენ დაქაჩა. ნიკოს კმაყოფილს ჩაეღიმა სწრაფად გაიძრო სპორტული შარვალი და ტრუსიც მას მიაყოლა.
მხოლოდ საცვლისამარა დარჩენილი გოგო შეჰყურებდა არაამქვეყნიურად სიმპატიურ ბიჭს და თავს ძალიან იღბლიანად გრძნობდა რომ ეს ბიჭი მხოლოდ მისი იყო. ფრთხილად გაანთავისუფლა გოგო საცვლისგან და მის ფეხებს შორის მოექცა ნიკო, ნაზად დაუკოცნა ტუჩები და ნელი ბიძგით შევიდა მის სხეულში. ოთახი ნანკას ტკივილნარევმა კვნესამ აავსო, ფრთხილად მოძრაობდა ბიჭი მაქსიმალურად ცდილობდა ტკივილი სიამოვნებაში გადაეზარდა, მთელს სხეულს ნეტარედ უკოცნიდა ნანკას. რამდენიმე წამის შემდეგ ნანკას ტკივილნარევი ხმა სიამოვნების კვნესამ შეცვალა და ბიჭმაც უფრო ააჩქარა ტემპი. ნიკოს სიამოვნებისგან სხეული უთრთოდა და სასიამოვნო სიტყვებს ჩასჩურჩულებდა მისთვის ყველაზე მნიშვნელოვან ქალს. ალბათ ყველაზე საოცარი საღამო იყო ორი შეყვარებული ადამიანისთვის.
###
გონს რომ მოვიდნენ უკვე საკმაოდ გათენებულიყო. ნანკას ნიკოს გულმკერდზე მოეთავსებინა თავი და ბედნიერი იღიმოდა, ბიჭს ჯერ კიდევ ეძინა. ნანკას ეშმაკები აუთამაშდნენ თვალებში, ფრთხილად გადააჯდა ბიჭის სხეულს, ჯერ ლოყაზე აკოცა როდესაც ბიჭი არ შეტოკდა, ტუჩები კისერში ჩამოასრიალა, კისრიდან ნელნელა ჩამოუყვა გულმკერდს, როდესაც მენჯებთან ახლოს შეახო ტუჩები, ნიკომ სწრაფი რეაქციით მოიქცია გოგო მის ქვეშ. ნანკა მისი გეგმის განხორციელებით კმაყოფიოი კისკისებდა. ნიკო კი თვალებგაბრწყინებული შეჰყურებდა გოგოს.
- რაო დილიდან ვმაიმუნობთო - გაიციმა ბიჭმა და ტუჩები მიაკრა გოგოს ლოყას.
- რამე არ მოგწონს ? - გაეცინა ნანკას, ნიკო პასუხის დაბრუნებას აპირებდა როდესაც მისი ოთახის კარი გაიღო და ქერა გოგონა შემოკუსკუსდა.
- მეც არ ვთვქი ვისი კვნესა არ მაძინებდა მთელი ღამე - კისკისით შევარდა ოთახში ქალბატონი -
- ნინაა - ლოგინიდან დაუფიქრებლად წამოხტა ქალბატონი ნანკა და საცვლების ამარა აეკრო გოგოს -
- ვაიმე ნიკო ამ დონეზე ვერ დააკმაყოფილე გოგო რომ ახლა მე მეხუტება და ცდილობს ამ გასაგიჟებელი სხეულით გამაგიჟოს ? - გადაიხარხარა გოგომ -
- ნინაააა - მკაცრად ჟღერდა ნიკოს ხმა -
- კარგი რა ძამიკო ნუ იქნები ნაღდი ქართველი მუჟიკი რა - გაიცინა და ახლა თავად აკოცა ნანკას -
- როგორ მომენატრე პატარა საძაგელო გოგო - ღიმილით აათვალიერა ნანკამ გოგო.
- ვიცი ასეთი საოცრება ვარ. ახლა მაკო უნდა ვნახო გავალ და საღამოს კესანესთან ავიდეთ, თქვენ შეგიძლიათ საღამომდე ჩემს ძმიშვილზე იმუშაოთ - ენა გამოუყო წყვილს და ოთახიდან კისკისით გაეცალა წყვილს.
- ცუდი იდეა არ არის იცი ქალბატონო ? - გაეცინა ნიკოს სწრაფად მიიზიდა გოგო მისკენ და აკისკისებული მოიქცია კვლავ მის ქვემოთ.
###
დილით ქალბატონი კესანე განსაკუთრებით ემზადებოდა. გრძელი წაბლისფერი თმა დაიტალღა, მსუბუქი მაკიაჟი წაისვა და ტუჩები წითლად შეიღება. ტანზე გრძელი სარაფანი ჩაიცვა რომელიც უამრავი ფერადი ყვავილებით იყო გაფორმებული, ფეხზე კი რასაკვირველია საყვარელი შავი ოლსთარები. კარებზე თორნიკემ მოუკაკუნა დაბლა გელოდებითო. რამდენიმე წუთში კიბეებზე ჩადიოდა უკვე კესანე. დამიანე სადარბაზოსთან ელოდებოდა, თავიდან ბოლომდე შეათვალიერა გოგო და თავი ძლივს შეიკავა პირი იდიოტივით რომ არ დაეღო. კესანემ სამივეს ლოყაზე აკოცა და მანქანაში დამიანეს გვერდით დაჯდა. უხმოდ იმგზავრეს გუდვილამდე, იქ მისულს დამიანე გადაყვა კესანეს და გუდვილის უკანა შესასვლელამდე მიყვა გოგოს საიდანაც თანამშრომლები შედიოდნენ როგორც წესი. კარებთან მისული გოგო ხელით დაიჭირა, მის პირდაპირ დადგა მკლავზე ხელი ჩამოუსვა და მარცხენა ხელის თითები გოგოს თითებში ახლართა. სასიამოვნოდ გააჟრჟოლა ორივეს. მეორე ხელით უფრო ახლოს მიიზიდა გოგო დამიანემ და სახე ყელში ჩაურგო, უხმოდ შეისუნთქა გოგოს ლავანდის სურნელი და სიამოვნებისგან გაიბადრა როდესაც გოგოს აჩქარებული სუნთქვა საკუთარო მკერდით იგრძნო. ტუჩები ყელში, ყბასთან ახლოს მიაკრა, ორივეს ინსტიქტურად დაეხუჭათ თვალები, კესანემ ქვედა ტუჩზე იკბინა რომ არ ამოეკვნესა უნებურად.
- დროებით კესანე - ამღვრეული, საოცრად თბილი ხმით ამოიჩურჩულა ბიჭმა და კარებთან აყუდებული, თვალებდახუჭული და გულაჩქარებული დატოვა გოგო.
###
საღამოს კესანესთან შეიკრიბნენ ყველა. შესაბამისად ვინც არ იცნობდა ერთმანეთს გაიცნეს. ლუდით და სასუსნავებით დაჯდნენ და ათასგვარ თემაზე ილაპარაკეს. დაგვიანებით მხოლოდ ნინა მოვიდა, მასაც გააცნეს თორნიკე, მხოლოდ ლაშას არ იცნობდა რომელიც იმ წუთებში სამზარეულოში იმყოფებოდა , ქალბატონმა ლუდი მეც მინდაო და სამზარეულოსკენ გაემართა, შესვლისას მოულოდნელად შეეჯახა ბიჭს რომელსაც ხელში ფორთოხლის წვენი ეჭირა და შესაბამისად მთლიანად გადაავლო გოგოს. ნინას სახეზე ათასმა ფერმა გადაუარა.
- ბრმა ხარ ? - თითქმის უყვირა და დასველებულ კაბას დახედა-
- მოულოდნელად შემოხვედი საიდან უნდა მცოდნოდა - თავი იმართლა ბიჭმა - დიდი ამბავი ცხელა და გაგრილდები მაინც - არ დაიხია უკან -
- იდიოტი. - მიალანძღა ნინამ -
- მესმის - დაუღრინა ბიჭმა -
- უი მე ყრუ რატო მეგონე ? - შუბლშეკრულმა შეუხედავად უთხრა გოგომ და კესანეს ოთახში შევიდა რომ კაბა გამოეცვალა. მაისური და მოკლე შორტი აიღო კესანეს გარდერობიდან და ჩაიცვა. ერთი გაფიქრება ისიც იფიქრა ტეხავს ბიუსჰალტერის გარეშე გასვლა ამ მაიკითო მაგრამ კესანეს ბიუსჰალტერი ზედმეტად დიდი ექნებოდა ამიტომ უბრალოდ დაიკიდა და ასე გავიდა დანარჩენებთან.
- რა დაგემართა გოგო ? - ჩურჩულით კითხა ნანკამ -
- იმ იდიოტმა ფორთოხლის წვენი გადამასხა და იძულებულო ვიყავი გამომეცვალა, კესანეს ბიუსჰალტერში მთლიანად თუ ჩავეტევი თორე სად მაქვს მაგხელა მკერდი - მკერდზე დაიხედა გოგომ და გაეცინა -
- არანორმალურო - გადაიკისკისა ნანკამ -
###
ლაშა თორნიკეს გვერდით იჯდა როდესაც ნინა დაბრუნდა მისი სიტყვების მოსმენისას უნდოდა მასაც გადაეხარხარა. მერე ინტერესით დააკვირდა თხელი თეთრი მაისურიდან მომზირალ მკერდს და ნერწყი ძლივს გადაყლაპა.
- რა გეგმები გაქვთ ამ ზაფხულზე ? - იკითხა თორნიკემ და ლუდი მოსვა-
- მე თავისუფალი ვარ უკვე და ნებისმიერ რამეს 2 კვირის განმავლობაში შემდეგ ქორწილის ორგანიზება უნდა დავიწყო - თქვა ჩიფსების ჭამით გართულმა კესანემ-
- კარგი აზრი მაქვს არ გინდათ ჩემთან წავიდეთ იმერეთში ? - იდეა წამოაყენა ნიკომ -
- კარგი აზრია - დაეთანხმა ნანკა და სხვებიც აშკარად ამ აზრზე იყვნენ.
- ხვალვე წავიდეთ ? - ინტერესით შეეკითხა ლაშა.
- აუ ხვალ არა რა, ეროვნულების ბოლო გამოცდა მაქვს და მე ვერ წამოვალ ამიტომ ზეგ წავიდეთ - დაიწუწუნა ნინამ -
- კარგი პატარავ - თავზე აკოცა დას ნიკომ.
შუაღამე იყო რომ დაიშალნენ მეგობრები კესანესთან მარტო ნინა დარჩა და ორივეს დაწოლისთანავე ჩაეძინა.
##
ნინა მაღვიძარამ გააღვიძა, წუწუნით წამოდგა ლოგინიდან და სააბზანოში შევიდა. ხელპირი დაიბანა და მოკლე პენუარის ამარა გავიდა სმზარეულოში. საყვარელი რძე გაიცხელა და ჭიქით გავიდა ვერანდაზე. რბილ სავარძელში მოთავსდა ფეხები შემოიკეცა, რძეს სვავდა თან ფეისბუქს სქროლავდა. ფეხები და მკერდის უმეტესი ნაწილი მოშიშვლებული ჰქონდა და რძესაც ისე არანორმალურად სექსუალურად სვავდა რომ გვერდით აივანზე სიგარეტის მოსაწევად გამოსული ლაშა ლამის გაიგუდა.
ნინა ნეტარებიდან მესენჯერზე შემოსულმა ზარმა გამოიყვანა.
- მაკრინეეეეეე , რაო გვიხარიაააა გეოგრაფიის გამოცდაო - ჩაჰყვირა ტელეფონში მომღიმარ დაქალს -
- დილაუთენია ნუ დამაყრუე, რას ნთქავ ასე გემრიელად ამ ადრიანად ?
- რძეს ფისო. - გაეცინა ნინას და კიდევ ერთხელ მოსვა -
- ფისო მე ვარ მერე, შენ რძეს ისე სექსუალურად სვამ ხოლმე ბიჭი რომ ვიყო უკადრებელს ვიკადრებდი დაო - გადაიხარხარა მაკომ -
- მაკრინეეეე წადი მოწესრიგდი დაა იქ დამხვდი სადაც საჭიროა სანამ კარგ ხასიათზე ვარ - შეუბღვირა დაქალს -
- გაკოცეეე ფისოო - გადაიხარხარა თავისებურად მაკომ და გათიშა.
- იდიოტი - გაეცინა ნინას და დარჩენილი რძეც მოსვა.
- ვერაფერს იტყვი მართალია შენი მეგობარი - მოესმა მოულოდნელად ბოხი ხმა და შიშისგან ჭიქა დაუვარდა, როდესაც გვერდით აივანზე მდგომში ლაშა ამოიცნო წარბი მაღლა ასწია და ბიჭს შეუღრინა.
- სულ რაღაც როგორ უნდა მემარათებოდეს როდესაც შენ ხარ ახლოს იდიოტო -
- ხალხი ვცხოვრობთ ისე აქ პატარავ - თვალი ჩაუკრა ბიჭმა და უფრო უკეთ შეათვალიერა ახლა უკვე ფეხზე მდგომი გოგო-
- ბოდიში ბიძია მართალია ასაკში ხარ და შენს საუკუნეში გოგონებს ასეთი მოკლე პენუარები არ ეცვათ მაგრამ ახლა ოცდამეერთე საუკუნეა და არ უნდა გიკვირდეს. - ენა გამოუყო გოგომ და სასწრაფოდ გაუჩინარდა აივნიდან. ბიჭს გოგოს სისულელეზე გაეცინა სიგარეტის ბოლო ნაპასიც დაარტყა და უცნაური ღიმილით დაბრუნდა სახლში



№1 სტუმარი სტუმარი ანი

ვიმხიარულე... ნინა ძაააალიან მომეწონა სულ ასეთი გიჟი იყოს რაააა.... ნანკას და ნიკოს წყვილი საოცარია.. მალე დადე შემდეგი

 


№2  offline წევრი SillyGirl

სტუმარი ანი
ვიმხიარულე... ნინა ძაააალიან მომეწონა სულ ასეთი გიჟი იყოს რაააა.... ნანკას და ნიკოს წყვილი საოცარია.. მალე დადე შემდეგი

ნინას რა დააჭკვიანებს აბაა :დ
მადლობ რომ კითხულობ დღეს სამსახურიდან რომ მოვალ აუცილებლად დავდებ ახალ თავს <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent