შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი პრინცესა[სრულად]


6-07-2018, 08:52
ნანახია 2 877

-ლილე,ადექი სკოლაში გაგვიანდება
-აუ,კაი რაა ძამიკო დღეს დავრჩები სახლში
-ადგები თუ მოვიდე?
-კაი,ხო ვდგები უფფ


ლილე შონია, 18 წლის 12 კლასელი,სუსტი არვარ მაგრამ არც მსუქანი ვარ.მაქვს შავი თმა და მწვანე თვალები.მყავს ძმა აკო 19 წლის. დედა და მამა უკვე 2 წელია საზღვარგარეთ კანადაში ცხოვრობენ,რაღაც ბიზნესი აქვთ და მედა ჩემი ძმა კი თბილისში ვცხოვრობთ.ასევე მყავს 7 გიჟი ბავშვობის მეგობარი,მაგრამ მათ შორის გოგო მხოლოდ ორნი ვართ მე და ჩემი საუკეთესო დაქალი მარუსა.მარუსაც ჩემი ასაკის და წონისაა უბრალოდ ის ქერაა და თაფლისფერი თვალები აქვს.


-ლილე რაშვები ამდენხანს?
-აუ,მაცდი?
-დროზე, ჩაიცვი თორე მე აგარ გაგიყვან სკოლაში.
-ხოდა ნუ გამიყვან,გუკას დავურეკავ და ის გამიყვანს(გუკა ჩვენი შვიდეულიდან ერთერთია).
-ოჰ გელოდები მალე
შავი მაღალწელიანი შარვალი,ლურჯი ტოპი და ფეხზე ლურჯი ბოტასები ჩავიცვი,თმა როგორც ყოველთვის გავიშალე ჩანთა, ტელეფონი და ყურსასმენები ავიღე და სამზარეულოში გავედი.
-ჰე,მე მზად ვარ ,ეხლა შენ გელოდო როდის შეჭამ?
-დროზე,დაჯექი და ჭამე ლილე ბევრი არმალაპარაკო!
-აუუ,არა რაა სკოლაში შევჭამ.
-კაი,ხო მაშინ წავედით.
კლაუსტროფობიის გამო ლიფტში ვერ შევდივარ,ამიტომ მეხუტე სართულიდან როგორც ყოველთვის ფეხით მიწევს ჩასვლა,ჩემი ძმა კი ლიფტით ჩამოდის.როგორც იქნა ჩავაღწიე ქვემოთ ჩემი ძმის მანქანა (მერსედესი)დავინახე გავიქეცი და ჩავჯექი მანქანაში.

-რაიყო,ქაჯან მორბოდი?
-აუ,დაუნო ხოიცი რო არმიყვარს ეგრე რო მეძახი.
-კაი ტო,მეხო მსიამოვნეს დაუნს რო მეძახი რაა.
-არდამიძახო ქაჯანა,და არდაგიძახებ არცმე დაუნს ოკ?
-კაი ქაჯან
-ფუუუ, დამპალო.
-კაი,კაი ვსო.
ყურსასმენები გავიკეთე halsey sorry ჩავრთე და გზას ვუყურებდი.სახლიდან სკოლამდე არცისე დიდი მანძილია 8-10 წუთში იქვართ.
_ჰე,გადახტი და არდაგავიწყდეს, დღეს ჩემი ძმაკაცი ჩამოდის და უნდა ავღნოშნოთ,კლუბში წავალთ ალბად,და ვერ მოგაკითხავ ამიტომ სახლში ტაქსით ან ფეხით წადი.
-კაი,ოუუუ რას გაილექსე ჩვენც მივდივართ დღეს კლუბში და არცშენ დაგავიწყდეს.
-კაი,წადი დამირეკე ოღონდ ჭკუით.
სკოლაში შევედი და მარის დავუწყე ძებნა (დღეს ჩვენი შვიდეულიდან სკოლაში მარტო მედა მარუსა ვიყავით,რადგან მეთორმეტე დამამთავრებელი კლასია,ჩვენები სკოლაში მოსვლით დიდად არც იკლავდნენ თავს).რო ვერ ვნახე მივწერე
*მარუს სადხარ?ეხლა ართქვა დღეს არმოვდივარო თორე გავფსიხდები*
*მოვდივარ,სიხ არიდარდო*
*უხ,ჩემი გოჭი*

მარუსაც მოვიდა და პირველ გაკვეთილზე,ისტორიაზე შევედით.ნელი მასწმა გვითხრა რომ მესამე და მეოთხე გაკვეთილები პარალელ კლასთან ერთად ჩაგვიტარდებოდა, გაკვეთილების ცხრილში რაღაც არეულობის გამო.მესამე გაკვეთილზე,გვერდით პარალელ კლასელი, სკოლაში ყველაზე ძერსი გოგო ტასო მომიჯდა,მეთქი რაუნდა ეხლა ამას თქო,მაგრამ მთელი გაკვეთილი ხმა არ ამოუღია.რამოდენიმეჯერ გამომხედავდა რაღაცნაირი დამცინავი"როჟით" და მერე,ისევ ტელეფონში ძვრებოდა...გაკვეთილების მარუსას დავემშვიდობე და სახლში ფეხით წამოვედი.გზაში გუკას დავურეკე
-გუკა,აუ კლუბში გავგაზოთ რაა ძმურად.
-ეეეე ქაჯან,საბა,ლუკა,სანდრო და ნიკა ჩემთანაა ამათ მე წამოვათრევ როგორმე და შენ მარუსა წამოიყვანე,ხარაშო?
-ქაჯანა და ჯანდაბა შენ.კაი წამოვიყვან აბა საღამომდე.
-პაკაა.
ეხლა ჩემ ძმაკაცებზე მოგიყვებით ცოტას.
გუკას ცოტა აკლია კაი ვხუმრობ,ნუ გიჟია ძააან,ვაფშე არავის რცხვენია,ძააან პოზიტიური ბავშვია.ლუკა და საბა პირველი კლასის ბაბნიკები,სანდრო ცოტა დასტოინი ტიპია,ნიკაც პოზიტიურია. უი ხო რო არ დამავიწყდეს ნიკა დაა მარუსა უკვე 7 თვეა,ერთად არიან.
სახლში მოვედი საჭმელი შევჭამე,ცოტახანი ინსტაგრამზე შევედი,მერე ვიბანავე ამასობაში დაღამდა კიდეც,და გუკამ დამირეკა.
-ქაჯან,რაშვები?
-აუ.კაირა,ეს ქაჯან როარდააყოლო ყოველ წინადადებას არაა?
-არა,ქაჯან. აბა რაშვები?
-რავი ეხლა ვიბანავე,ჩავიცვამ და გამოვალ.
-აჰა,კაი გელით მაშინ.
-კაი.სიხ 1 საათში მაქვარ.
-ოკეი.
ტელეფონი გავთიშე არასოდეს მიზიდავდა კაბები,მაღალქუსლიანები და ბლაბლაბლა,სულ მერჩივნა სპორტულად ვყოფილიყავი.ჯინსის მუხლზე დახეული მაღალწელიანი შარვალი,შავი ტოპი,ჯინსის მოკლე მკლავიანი მოსაცმელი და შავი ბოტასები ჩავიცვი,თმა ნუ ისევ გავიშალე,დავსო მზადვარ.შავ ტყავის პატარა ცანთაში დამტენი და ფული ჩავდე,ტელეფონი და ყურსასმენები ავიღე,და გავედი სახლიდან.სანამ კიბეებზე ჩავიდოდი, აკოს დავურეკე და გავაფრთხილე სადაც მივდიოდი,და მერე ყურსასმენები გავიკეთე Rockstar ჩავრთე,და ფეხით წავედი გუკასთან 10 წუთში უკვე,ადგილზე ვიყავი.
-მე მოვედი,აბა მზად ხართ?
-კი,მარუსამ და ნიკამ პირდაპირ იქ მოვალთო, და ჩვენ გავგაზოთ.
--კაიც,წავედით.
სანდროს bmw x5 ჩავჯექით,მე და სანდრო წინ დავჯექით,ბიჭები უკან და წავედით .
-უი სასტავ,ზეგ ჩემი ძმაკაცი ჩამოდის ათუკა რა,ხოდა ჩემთან ბინაში დამხვდიო,და მარტო მეზარება წასვლა და ხო წამოხვალთ?
-რომელი ათუკა შარშან ზაფხულს რო იყო აქ?
-ხო,ქაჯან ეგ.
-აუ საბა შეეენც?კაით რააა რით ვერ გაიგეთ ეს ქაჯან არმევასება.
-კაი ტოოო. კაროჩე ხოწამოხვალთ?
-კი წამოვალთ, ყველა რაზეა ბაზარი.


კლუბში მივედით,მუსიკა ბოლო ხმაზე იყო ჩართული.ნიკა და მარუსაც ვნახეთ,ნუ იტოკში ბევრი დავლიეთ,ვიცეკვეთ და გვაინ სახლში წამოვედით.სანდრომ ყველა დაარიგა სახლებში ბოლოს მე წამიყვანა.
-სანდრო შენ რატო არ დალიე?
-რავი,არმინდოდა.
-ჰოო.ხვალ ხოწამოხვალ?
-ხო.ალბად.
-აჰამ.კაი
სახლში ავედი,გამოვიცვალე,ვიბანავე დავწექი და იმწამსვე დამეძინა.დილით არავის არ გავუღვიძებივარ,ძალიან გამიკვირდა 11:30 იყო რო გავიღვიძე და მერე გამახსენდა,რომ დღეს სკოლა არაა შაბათია.სააბაზანოში შევედი მოვწესრიგდი,და სამზარეულოში შევედი.
-ვააა აკო,რახდება ძმა,გუშინ ბევრი დავლიეთ და თავი გვისკდებაოო?
-აუუ,კაირა ლილე არვარ ეხლა ხასიათზე.
-ოჰ,არაა ბიჭი ხასიათზე.
- ...
-უი,ხო დღეს საბას ძმაკაცი როა ათუკა,ის ჩამოდის და უნდა დავხვდეთ.
-კაი,ჭკუით.
-ჰო,კაი.
მოსაღამოვდა,ნაცრისფერი მაღალწელიანი ნაჭრის შარვალი,ნაცრისფერი ტოპი,შავი ბოტასები და ჯინსის ჟაკეტი ჩავიცვი,თმა გავიშალე, ჩემს ჩანთაში საჭირო ნივთები ჩავალაგე,და საბასთან წავედი.
-საბუკ,რახდება როდის მივდივართ?
-გუკა მოვა და გავალთ.
-აჰა,კაიც.სანდრო სადაა?
-სანდრომ, ვერ მოვალო.
-რატოო?
-კატოს დავპირდი,დღეს რო სადმე გავიყვანდიო.
-კატო?ეგ ვინაა?
-სანდროს შეყვარებულია,ქაჯან
-ამ ხო.
-კაი,წავედით
-წავედით.
ეხლა,ათუკაზე მოგიყვებით ცოტას.შარშან იყო ჩამოსული თბილისში.ბათუმში ცხოვრობს,მაგრამ სულ თბილისშია ხოლმე,როგორცჩანს ეს 1 წელი ვერ მოახერხა ჩამოსვლა...პატარა კურნოსა ცხვირი,დიდი ვარდისფერი ტუჩები და სასტიკად ლურჯი თვალები აქვს.ნავარჯიშები სხეული ნუ არცერთი გოგო,როარ დაიწუნებს ისეთი ბიჭია.19 წლის.
-აღარ ჩამოდის?
-მოვა, ლილე მოვაა
-კაირა,საბა ნახევარი საათია ველოდებით.ესვთქვი თუარა ათუკამ დაურეკა საბას რო 5 წუთში მანდვარო.
-აჰა,მოვა
-ვაიმე,ძლივს რა
ათუკაც მოვიდა,ყველას მიესალმა,ბოლოს ჩემთან მოვიდა,გადამკოცნა ჩამეხუტა და მერე წავედით საბასთან სახლში,და იქდაიწყოდაკითხვა.
-ათუკა ბიჭო,სადიყავი როდაგვივიწყე?
- რავი,ბიჭო ვეღარ მოვიცალე სწავლაო ისაო ესაო კაროჩე რაა.
-კიდე უნდა წახვიდე ბათუმში?
-არა,ლილე აღარ მივდივარ,აქ ვრჩები.
-ვაა,მაგას რა ჯობია.
-არ ავღნიშნოთ?
-კაი რა გუკა, რაუნდა ავღნიშნოთ
-ათუკა, შენ ბრატ ვინმემ რამე გითხრა?
-ვაა დაჟე?:დ კაი ბრატ ჩუმად ვარ.
-ხოდა,ამსაღამოს კლუბში გავგაზავთ ქაჯან ხო წამოხვალ?
-იასნა.
-ხოდა ვსო.მარუს შენ ხო მოდიხარ?
-აბა, როგორ საბუკ.
-ხოდა ანუ ნიკაც მოდის.
-საღამოს გუკასთან ვართ.
-კაი, მაგრამ მე ვინ გამიყვანს სახლში?
-ლილე,წამო მე გაგიყვან.
-არა,ათუკა შენ ეხლა ჩამოხვედი დასვენება გჭირდება.
-არა ლილე, არდავღლილვარ,წამო გაგიყვან
-ჰო კაი,წავედით მაშინ და საღამოს აქვარ. გაკოცეთ
-ხარაშოოო.
ჩავედით ქვემოთ,ათუკამ თავისი მანქანის(bmw x6) კარი გამიღო და მეც ჩავჯექი.
-აბა საით?
-სულ პირდაპირ იარე.მერე ერთი შესახვევია ნარჯვნივ იქ შეუხვევ,და მეხუთე კორპუსია.
-აჰა,კაი.
სუჩუმე ჩამოწვა.მე ფანჯარას თავი მივადე და გზას ვუყურებდი.გვერდიდან მწველ მწერას ვგრძნობდი,ვეღარ მოვისვენე და ათუკას გავხედე მე მიყურებდა,და მეც გავწითლდი და ეს რომ არ შეემჩნია,თავი უცებ ისევ ფანჯრისკენ გავაბრუნე,მაგრამ როგორცჩანს მაინც შეამჩნია და ტუჩის კუთხე ჩატეხა
-მივედით
-ხო,მადლობა მოცილებისათვის.
-არაფრის რისი მადლობა.თუგინდა საღამოს გამოგივლი და ერთად წავიდეთ გუკასთან.
-არა იყოს აკო წამომიყვანს.
შევატყვე კისერზე ძარღვები როგორ დაეჭიმა,და სიბრაზისგან საჭეს როგორ მოუჭირა ხელი და გამეღიმა.
-კაი, როგორცგინდა.
-საღამომდე.
-საღამომდე.
რაღაცნაირად მესიამოვნა ათუკას რეაქცია აკო წამომყვება თქო რო ვუთხარი სახლში შევედი და აკოს მივწერე
*სიხ,საღამოს გუკასთან ხოგამიყვან?*
*კი სიყვა გაგიყვან*
*კაი გაკოცე*
შევჭამე და დავიწყე მომზადება.თეთრი მაღალწელიანი მუხლზე დახეული ჯინსი, შავი ტოპი,ფეზე კედები ცავიცვი,ჩემს ჩანთაში როგორც ყოველთვის საჭირო ნივთები ჩავალაგე.თმა გავიშალე და აკოს მივწერე.
* მზადვარ,მოხვალ?*
*5 წუთში მანდვარ.მანამდე ჩამოდი და კორპუსთან დამელოდე*
*კაი სიხ*
ჩავედი და 2 წუთში აკოც მოვიდა
-აბა წავედით?
-წავედით.

გუკასთან მივედი,აკომ მანქანა კორპუსთან გააჩერა,დავინახე ათუკა მაღაზიიდან რომ გამოდიოდა,თან სიგარეტს ეწეოდა,აკო უცებ გადავკოცნე და მანქანიდან გადავედი.რათქმაუნდა ფეხით უნდა ავსულიყავი ძალიან მეზარებოდა მე-7-ე სართულზე ფეხით ასვლა ამიტომ გუკას დავურეკე.
-გუა,ქვემოთ ვარ მეზარება ამოსვლა და ჩამოდით რა
-კაი,მოვდივართ.ათუკაც ქვემოთაა და თუ დაინახე უთხარი დაგველოდოს.
-კაიც.
ათუკა ამდროს ჩემსკენ მოდიოდა
-რაშვები ლილე?
-რავი არაფერს.ბავშვებმა ქვემოთ ჩამოვალთო და ათუკას უთხარი არ ამოვიდეს ზემოთო.
-ხო,კაი მანქანაში დაველოდები.
-კაი,როგორცგინდა.
-წამოდი შენც.
-მეე?
-ხო წამო,ცივა ცოტა თან ტოპით ხარ .
-კაი წავიდეთ.
მანქანაში რომ ჩავჯექით 2 წუთის მერე აკომ დამირეკა.
-ხო,სიხ.
-რაშვები სიყვა?
-რავი, ბავშვებს ველოდები შენ?
-რავი,ფეხბურთი იწყება და ძამაკაცებს ველოდები.
-ხო კაია.
-კაი,ჭკუით წავედი მოვიდნენ.მიყვარხარ.
-კაი, მიდი მეც მიყვარხარ.
ამ ყველაფერს ათუკაც უსმენდა და კისერზე ძარღვები შესამჩნევად დაეჭიმა,სახეზე სიბრაზისგან მთლიანად გაწითლდა,ძალიან მესიამოვნა მისი ეს რეაქცია.
-აი ბავშვებიც მოდიან
- ...
-ჰეი?
-რაიყო?
ძალიან უხეშად გამოუვიდა
-ესე უხეშად რატო მელაპარაკები?
-გეჩვენება
-ხოო კაი
- ...
ბავშვები ყველა საბას და სანდროს მანქანებში გადანაწილდნენ,მედა ათუკა ათუკას მანქანით წავედით.გზაში ხმა არცერთს არ ამოგვიღია,მივხვდი რომ ათუკა გაბრაზებული იყო და ხმას მაგიტომ არ იღებდა,მეც ამიტომ ჩუმად ვიჯექი და გზას ვუყურებდი.მალე მივედით ათუკას ჩემთვის არცშემოუხედავს არცარაფერი არუთქვამს,ისე გადავიდა მანქანიდან და კლუში შევიდა.მე ცოტახანი მანქანაში დავრჩი რატომ,არცმე არვიცი და 10 წუთის მერე შევედი კლუბში,დავინახე ათუკას როგორ ჰყავდა ვიღაც გოგო კედელთან და როგორ კოცნიდა.ძალიან არმესიამოვნა.მაგრამ რათქმაუნდა არ შევიმჩნიე.დავინახე ათუკა როგორ მოშორდა იმ გოგოს და ყურში რაღაც უთხრა,იმანაც სიცილი დაიწყო,,სანამ გოგო იცინოდა ათუკამ მე გამომხედა, მაგდროს მეც მათ ვუყურებდი,მაგრამ თავი არ გამიბრუნებია ათუკას თვალებში უტეხად ვუყურებდი.ბოლოს ქერამ სიცილი რომ დაასრულა,ათუკა მისკენ დაქაჩა და ტუჩებზე დაეწაფა.აღარ შემეძლო ამის ყურება,ამიტომ აივანზე გავედი,მეგონა გამომყვებოდა მაგრამ არა,არგამომყვა.ვიგრძენი ვიღაც როგორ მომიახლოვდა,საშინელი სიგარეტის და სასმელის სუნი ასდიოდია.მოვიდა წელზე ხელი მომხვია,სახეში გავარტყი და გამწარდა,თან დანა ამოიღო მხარში დამჭრა.საშინლად ამეწვა და ამტკივდა ხელი.ის უნამუსო გაიქცა, ვიკივლე ტკივილისგან,ხელი დაჭრილ ხელს ფრთხილად დავადე და ბავშვებთან გავედი.მარუსათქო დავუძახე,დავინახე ათუკაც მიყურებდა,უცებ ძალიან ამტკივდა ხელი,ვიკივლე და ჩავიკეცე.შევამჩნიე ათუკა როგორ მოშორდა იმ გოგოს,და ჩემსკენ წამოვიდა.გუკა მომვარდა,ხელი ისევ ხელზე მეკიდა არიცოდნენ რატო ვტიროდი.ათუკამ მკითხა
-ლილე,ლილე რაგჭირს
მერე ხელი ჩამოვწიე დავინახე ბავშვების სახე ჩემს ხელს რო შეხედეს.ისიც დავინახე აივანზე როგორ გავარდნენ სანდრო და ლუკა იმ უნამუსოს დასაჭერად.მერე კი გავითიშე.თვალები როცა გავახილე საავადმყოფოში ვიწექი.იქვე ექიმიც იდგა.
-ექიმო,რახდება?
-დამშვიდიი.ხელი გქონდა ღრმად გაჭრილი,ამოგიკერეთ და ხვალ შეძლებ წახვიდე.
-კარგით.შეგიძლიათ ტელეფონი მომაწოდოთ?
-კი,ეხლავე.
რათქმაუნდა,ჯანმრთელ ხელში დავიჭირე ტელეფონი და აკოს დავურეკე.
-აკო საავადმყოფოში ვარ,შეგიძლია მოხვიდე?
-რა საავადმყოფოში ხარ გოგო,ნორმალური ხარ?
-მოდი რა,გთხოვ და აგიხსნი.
-კაი,მოვდივარ
საუბარი რომ დავამთავრე ათუკა შემოვიდა.
-ლილე რამოხდა როგორხარ?
-უკეთ ვარ,მადლობა.ცივად ვუპასუხე
-რამოხდა არმეტყვი?
-რაფერი ისეთი.
-როგორთუ არაფერი.დაგჭრეს და ამბობ რო არაფერი არმომხდარა?საშინლად გაბრაზებული ხმით მითხრა
-ხო,არაფერი არმომხდარა
მიხვდა რომ არაფრის თქმას არვაპირებდი,ამიტომ თბილი ხმით დაიწყო საუბარი
-პრინცესა რაგჭირს?
მითხრა იქვე სკამზე ჩამოჯდა ჩემი ხელი თავის ხელში მოიქცია,მესიამოვნა მის მიერ დაძახებული პრინცესა:დ
არაფერი არ მითქვამს,თავი საპირისპირო მხარეს გავბრუნე.
-ჰეი პრინცესა,გაბრაზებული ხარ?
-არა,რატო უნდა ვიყო გაბრაზებული?
-კაი.რამე ხოარგინდა?
-არა,აკო მომიტანს რაცდამჭირდება,წადი შენ შენს ბარბს მიხედე.ვუთხარი და ტელეფონი ავიღე,ათუკას ჩემს ნათქვამზე გაეღიმა,მაგრამ აკო რომ ვახსენე სახე ისევ მოეღუშა.
-კარგი,მივხედავ.მალე გამოჯანმრთელებას გისურვებ.
-კარგი,მადლობა.ხელი გამიშვა და პალატიდან გავიდა.
ამდროს გარეთ:
მარუსა და ნიკა ერთმანეთზე იყვნენ მიხუტებულები,საბა და ლუკა სიგარეტის საყიდლად იყვნენ გასულები, სანდრო ფანჯარაში იყურებოდა,ხოლო გუკა პალატის კართან ელოდებოდა ათუკას გამოსვლას.როცა ათუკა გამოვიდა პალატიდან, დაიწყო დაკითხვა.
-აბა როგორაა?ხელი ხოარ მტკივაო?ვინ დამჭრაო?რათქვა?
-კაი, ამოისუნთქე.კარგადაა არაფერი არმტკივაო და ვინდაჭრა ეგარუთქვამს გუკა.
-ვინდაჭრა ამის დ.... შ.....
-ეგ მეც მაინტერესებს.
ამდროს აკო მოვიდა
-გუკა რახდება?
-ლილე დაჭრეს
-შენ შ.. ხოარაგაქ,რა ლილე დაჭრეს. სადაა როგორაა?
-დამშვიდდი,უკეთაა პალატაშია.
-ვინ დაჭრა?
- ეგ არცჩვენ არვიცით
-კაი გამატარე ვნახავ
-შედი
-ამდროს ათუკას სახეზე სიბრაზისგან სისხლი მოაწვა.
-გუკა მე გავალ
-რაიყო რა გჭირს?
-არაფერი,ვიღაც მელოდება და უნდა წავიდე
-კაი,ბრატ მიდი.
-კაი წავედი,რამე სიახლე თუ იქნება გამაგებინეთ.
-ხარაშო.


-კაი წავედი,რამე სიახლე თუ იქნება გამაგებინეთ.
-ხარაშო.
არვიცი რამჭირს
ამდროს ლილესთან
რატომ ვრეაგირებ ასე ამ ბიჭის საქციელებზე.მგონი მომწონს თან ძალიან მომწონს. ამ ფიქრებში ვიყავი გართული კარი აკომ რომ შემოაღო.
-ლილე,სიხარულო როგორხარ?
-უკეთ
-რამოხდა?ვინდაგჭრა?
-შეიძლება მაგ თემაზე ცოტა მოგვაინებით ვისაუბროთ?
-კარგი,როგორც შენ გინდა
-აუ,მშია
-რა მოგიტანო?
-აბა რამიყვარს მე ყველაზე მეტად?
-აჰა,ანუ ბანანი გინდა ხო?
-უხ ჩემი ჭკვიანი ბიჭი.მიდი გაცუნცულდი და ბევრი ბანანი მომიტანე კაიც?
-კაი.შუბლზე აკოცა საყვარელ დას და წავიდა.აკოს გასვლა და გუკას შემოსვლა ერთი იყო.
-ქაჯან,როგორხარ?
-ქაჯან ხო?ყოჩაღ რა შენ
- კაი რა,რას იბუტები ხოხარ კარგად?
-კი უკეთ ვარ
-არმეტყვი ხო ვინდაგჭრა
-არა,მერე გეტყვით.ეხლა ძაან არშემიძლია მაგის მოყოლა.
-კაი,მართალია ,რო დაგესიეთ დასვენება გჭირდება.
-ჰო.ათუკა სადაა?
-ვიღაც მელოდებაო და გავიდა.რაიყო რატო იკითხე?
-ისე,დამაინტერესა უბრალოდ.
-ხოო?
-კი
-კაი,გავალ მე გარეთ შენ დაისვენე.თუ რამე დაგჭირდა გამომძახე
-კაი,მიდი
მეორე დღეს დილით გამწერეს,სახლამდე ისე მოვედი ათუკას საერთდ არ ვუნახივარ.
-შეგიძლიათ ცოტახანი მარტო დამტოვოთ?
-რატო რამე ხოარ გჭირს?
-არა მარუს კარგადვარ მარტო მინდა ყოფნა
-კაი დავტოვოთ.აკო გავიდეთ
-კაი წამო გუკა.რორამე დაგვიძახე ლილე
-კაი
fეისბუქზე შევედი,მაინტერესებდა რახდებოდა.1 წერილი დამხვდა და ათუკა მწერდა
*პრინცესა,ბოდიში ვერ მოვედი,გინახულობ მერე*
*რატო ვერ მოხვედი?ბარბმა არ გამოგიშვა ხოო კაი მოდი მერე*
*ვილაპარაკოდ მერე კაი?*
*რამე გვაქვს სალაპარაკო?*
*არა შენი აზრით?*
*მე პირადად არაფერი არ მაქვს სათქმელი შენთვის.*
*ხოდა მემაქვს სათქმელი*
*კაი ვილაპარაკოთ,ბარბთან საქმეებს რო მორჩები*
*ხარაშოო*
საღამოს ყველას მოვუყევი,ვინ დამჭრა და ყველასგან ერთი და იგივე გინების ფრაზები მესმოდა.
მომდევნო დღეს ათუკამ მომწერა
*ლილე,დღესსამისთვის მოგაკითხავ,და სადმე გავიდეთ კარგი?*
*კაი*
უკვე ზაფხული იყო შავი ჯინსის საღალწელიანი შორტი,თეთრი ტოპი და წიტელი ბოტასები ჩავიცვი.თმა რატომღაც მომინდა და მაღლა კოსად გავიკეტე.სახეზე ტონალური და წითელი პომადა წავისვი.მომზადებას როც მოვრჩი ათუკას მივწერე
*მე მზად ვარ.მოხვედი?*
*5 წუთში მანდვარ*
*კაი ჩამოვალ მე მაშინ*
*ჩამო*
*კაი*
*კაი*
წითელ ტყავის ჩანთასი სჭირო ნივთები ჩავალაგე,ყურსასმენები და ტელეფონი დავიკავე ხელში და ჩავედი ქვემოდ.შავ bmw-ზე მოყრდნობილი ათუკა დავინახე რომელიც სიგარეტს ეწეოდა,ძალიან სიმატიური იყო.
-სალამი ათუკა.
-სალამი
-წავვიდეთ?
-ხო
-აბა სად მიგყავარ?
-გავისეირნოდ?
-კი ფეხით გავიდეთ
-ფეხით?
-ხო რამო,რა
მივდიოდით მაგრამ ხმას არცერთი არ ვიღებდით.ბოლოს ათუკამ დაარღვია სიჩუმე
-ძალიან გიხდება თმა ეგრე
კატის თვალებით გავხედე რაზეც ტუჩის კუთხე ჩატეხა
-კაი წავიდეთ

-ხოომ? მადლობა
-აბა თქვი,ვინდაგჭრა
მე ყველაფერი მოვუტყევი და სხვებისგან განსხვავებით მშვიდად მითხრა
-კაი,მე მივხედავ მაგას,ეხლა კიდე რა მაინტერესებს აკო ვინაა?
-რაში გაინტერესებს?
-არშეილება რო დავინტერესდე ჩემი მეგობარი ხარ და მაინტერესებს?
ჩემი მეგობარიო?
_ხორავი...ჩემი შეყვარებულია
თალები ჩაუწითლდა კისერზე ძარღვები ამოებერა დაწითლდა და ისევმე ვკითხე
-რაიყო?
-არაფერი
-აბა რაგჭირს?
-არაფერი
-კაი,წავიდეთ?
-ხო წავიდეთ
ფეხით მივდიოდით ხმას არცერთი არვიღებდიტ.ბოლოს ათუკამ მკითხა
-ბავშვებმა,ბათუმში მივდივართ ყველაო და ლილეს უთხარი წამოვიდესო.ხო წამოხვალ?
ხო რავიცი.როდის?
-ზეგ დილით გავდივართ
-ნიკა და მარუსა მოდიან?
-კი
-კარგი წამოვალ.
ამასობაში სახლამდე მივედით
-ტკბილი ძილი,ლილე
-ტკბილი ძილი ათუკა
სახლში წავედი,ჩანთა მდივანზე დავდე.
-აკოო,აქ ხარ?
-ხო,სამზარეულოში ვართ შემოდი.
-სალამი,ბიჭებო
-პრივეტ,ლილე როგორხარ?
-კარგად დემე,შენროგორხარ?
-ნარმალნა
-აკო,არუნდა გეთქვა ძმაკაცები რო ამოიყვანე?
-რადუნდოდა მაგას თქმა
-უი პრინციპში ხო რავი ცივ ყავას დალევთ?
-აუ კირა
-ხოდა ადე თემუკა და გააკეთე
-აუ დაგვინდე ლილე:რაბოროტი ხუმრობები გაქვს
-ოუ ხო არაა?
-კი
-აუ მიდი რა ლილე გააკეთე ცივი ყავა
-კიდე ჩემი ძმის ხათრით თორე თქვენ არაფრის ღირსები არხართ.
-იმეე გენათალე.მიდი გაცუნცულდი
ჩემი ძმის ძმაკაცები ძალიან მეგობრულები არიან და კარგი ურთიერთობა მაქვს მათთნ.გამოვიცვალე მუხლს ოდნავ აცდენილი მწვანე სარაფანი ჩავიცვი,თმა გავიშალე და სამზარეულოში გავედი ყავის გასაკეთებლად.გავაკეთე და გავუთანე ბიჭებს რომლებსაც მისაღებში გადმოუნაცვლიათ.
-ლილე ეს შენ ხარ?
-არა ჩვენი მეზობელი ლუბა.აბა ვინუნდა იყოს რა გიკვირს?
-შენ ტანზე კაბას პირველად ვედავ
-ეგ ხო ძან დამცხა
-ისე გიხდება
-მადლობა დემე.აკო რაღაცაზე მინდა დაგელაპარაკო და შეგიძლია 5 წუთით გამომყვე?
-კი რახდება ხო მშვიდობაა?
- კიკიგამო რა
-კაი ბიჭებო დაგტოვებთ ცოტახნით არ მოიწყინოთ


-კაი ბიჭებო დაგტოვებთ ცოტახნით არ მოიწყინოთ
-ხარაშო
სამზარეულოში გავედით
-აკო,ჯერ მთავარით დავიწყებ,ზეგ ბავშვებთან ერთად ბათუმი მივდივარ.
-და გიშვებ?
-მიშვებ აბა როგორ
-კაი,წადი ოღონდ რამდენი დღისთ?
-უი,ეგ არვიცი ბკითხავ დღეს მარუსას
-ბოთე კაი
მოსაღამოვდა,გარეთ მომინდა გასეირნება,წითელი მაღალწელიანი შორტი,თეთრი უბრალოდ ზედა,ფეხზე ასევე თეთრი კედებიჩავიცვი,თმები გავიშალე,წითელი კეპი დავიხურე,ტონალური და წითელი პომადა წავისვი ყურსასმენები და ტელეფონი ავიღე და სამზარეულოში გავედი.
-აკო,მე გარეთ გავდივარ
-ლილე,არმოგიტაცის ვინმემ
-არიდარდო თემუკა მაგაზე
-ეეეეე ლილე მართლა რალამაზი ხარ
-მადლობა დემე.კაი გავალმე
-კაი ჭკუით
ტელეფონში rockstar ჩვართე ყურსასმენები გავიკეთე და გარეთ გავედი.ქუჩებში დავდიოდი ერტ კაფეს ჩავუარე და ფანჯარასთან ათუკა და ის ბარბი დავინახე.ათუკამ გამომხედა დამინახა მაგრამ ჩემი აცრემლიანებული თვალები რომ არ შეემჩნია კეპი ჩამოვიწიე და გზა გავაგრძელე.საშინლად მომწონს ეს ბიჭი,დავიჯერო ვერხვდება?ან თვითონ არმოვწონვარ?-_-თვალებზე ცრემლი შევიმშრალე და გზა გავაგრძელე.ვსო უნდა დავივიწყო ათუკა მას ყავს მისი გოგო.ამ ფიქრებში ვიყავი გართული როდესაც გვერდით ათუკას მანქანამ ჩამიარა.დავინახე ის ბარბი გვერდით რომ ეჯდა.ტირილი მომინდა და ავტირდი კიდეც ძალიან მეწყინა.სახლში წავედი.ჩანთა მდივანხე დავდე და სამზარეულოში გავედი.აკო რომ ვერ ვნახე მივწერე
*აკო სადხართ?*
*კლუბში.რაიყო?*
*არაფერი დამაინტერესა*
*კაი.გვაინ მოვალ არ დამელოდო*
*კაი*
აბაზანაში შევედი თვალები შესიებული მქონდა.მოვწესრიგდი მწვანე სარაფანი ჩავიცვი და fეისბუქზე შევედი.მარუსას მივწერე
*მარუს რაშვები?*
*რავი ნიკასთან ვარ შენ?*
*არაფერს კაი რო მოიცლი ამოდი ჩემთან სალაპარაკო მაქვს*
*ხო,ამოვალ*
ტელეფონი გადავდე,სამზარეულოში შევედი მაცივრიდან კოლა გამოვიღ,პუfში ჩავჯექი და ტელეფონი ავიღე.ათუკამ მომწერა
*რაშვები?*
არაფერი მიმიწერია
*ჰეი,ლილე აქხარ?*
არმიმიწერია
*გაბრაზებული ხარ?*
რო არ მივწერე მერე დამირეკა
-ლილე,როგწერ პასუხს რატო არმცემ?
-რა ვალდებული ვარ პასუხი გაგცე?
-არხარ ხო ვალდებული?კაი
და გამითიშა
არაფერი აღარ მოუწერია.მეორე დღემ ჩვეულებრივ ჩაიარა მარუსა იყო ჩემთან და მოვუყევი რო ათუკა მომწონდა ბევრი ვისაუბრეთ.მომდევნო დღეს ბათუმში მივდიოდით ჩემოდანი ჩავალაგე და გუკას დავურეკე.
-გუკაააა
-ხო რაიყო?
-ხვალ,რომელზე გავდივართ?
-9-ზე
-ღადაობ ხო?
-შენთავსვფიცავარ
-კაი ხო ვისთან ვიკრიბებით?
-ჩემთან
-კაი,აკო გამომიყვანს.
-კაი,მიდი დაიძინე ეხლა ტკბილი ძილი
-კაი,ტკბილი ძილი
გუკამ რო გათიშა აკოს დავურეკე
-აკო,ხოიცი ხვალ ბათუმში მივდივართ,და დილით უნდა გამიყვანო გუკასთან და არდალიობევრი კაი?
-კაი ,არვსვავ
-კაი გაკოცე მიყვარხარ.
-მეც ტკბილი ძილი
-კაი
დილით 7-ზე გამეღვიძა ,ცოტა ციოდა ამიტომ შავი ტყავის შარვალი შავი ტოპი ფეხზე თეთრი ბოტასები ჩავიცვი თეთრი კეპი დავიხურე ტუჩისფერი პომადა წავისვი ჩემოდანი და ჩემი პატარა ჩანთა ავიღე და აკოსთან გავედი.
-რასშვები?
-რავი,ჩავბარგდი.
-ლამაზად ხარ ქაჯან,მაგრამ ეს ტოპები და ტყავის შარვალი რაპონტია?ვინც შემოგხედავს ყველამ პირი უნდა დააღოს?დაინდე ხალხი
-კაი ეხლა არგვინდა ეს ხუმრობები
-კაი კაი წამო გავიდეთ
-რომელი საათია?
-9-ის 15 წუთია
0-ხო კაი წამო
მედა აკო მივედით გუკასთან ,ქვემოთ არავინ დაგხვდა ამიტომ აკოსთან ერთად ზემოთ ავედი,კარზე დავაკაკუნე და კარი ათუკამ გააღო
-პრივეტ ათუკა
მედა აკო ხელჩაკიდებულები რომ დაგვინახა გამწარდა
-სალამი.შემოდით გუკა და ლუკა სახლშია მე მაღაზიაში უნდა გავიდე.
-აჰამ კაი. შემო აკო
-წამო
ოთახში მდივანზე ისხდნენ ბიჭები.გუკას 1 ფუFი ქონდა,მეცდააკოც ვგიჟდებით ფუFზე.აკოს გავხედე
-არცკი გაბედო.მევჯდები პუFში
-ხოო?მაგასაც ვნახავთ
ესთქვა თუარა იმწამსვე პუFში ჩაესვენა
-ფუუუუ საქონელო.აეგდე კამეჩო,მოზვერო.აუ თქვენ რაგაცინებთ უთხარით ამ დაუნს აეგდოს და მე დამსვას
-აუ ჩუმად რა ქაჯან
-დამპალო აეგდე
-არა
-ხოდა კაი ორივე დავეტევით
ვუთხარი და ალთაში ჩავუჯექი
-გოგო რაიყო რამხელა ხარ ჩამტეხა ამხელა ფილარმონია კაცი
-მოკეტე რაა
-კარზე ვიღაცაა,მგონი ათუკა მიდი რა ლილე გააღე.
-აუ არა,კარგად ვზივარ და შენთვითონ გააღე
-დამპალი ხარ რა
-დროზე ლუკიტო ბევრი ლაპარაკის გარეშე
ათუკა შემოვიდა თავის ბარბთან ერთად,და მე და აკო ერთმანეთზე აკრულები რომ დაგვინახა ბარბს უფრო ძლიერად შემოხვია ხელი.
-აუ,ათუკა ამ ლამაზ გოგოს არგაგვაცნობ?
-კი,ლუკა გაგაცნობთ.ეს ლანაა ჩემი შეყვარებული,ესენი ჩემი მეგობრები არიან ლილე,ლუკა საბა და გუკა დანარჩენები აწი მოვა,.
შეყვარებულიო?ხო შეყვარებული თქვა
-აჰა,კაი და ისბიჭი ვინაა?
აკოზე ანიშნა
-მას მეც არვიცნობ
-ეს აკოა ლილეს
და კარზე ზარია
-მე გავაღებ,ვთქვი მე
-მიდი
-შემოდით გვრიტებო.
-აბა რასშვრებით?
-რასვშვრებით სანდრო და ბათუმში მივდივართ
-კაი ტო?ეგ მეცვიცი.აქ ვინცაა ყველა?
-აკო არა დანარჩენი ყველა
-რატოა რმოდიხარ შენ ძმა?
-საქმეები მაქვს და ჩემს დედოფალს თქვენ გაბარებთ ხარაშო?
ამდროს ათუკას გავხედე და დავინახე როგორ გაბრაზდა .მოიმიზეზა
მე და ჩემი გოგო ქვემოთ დაგელოდებითო და გავიდნენ.
-კაი,აკო არგრცხვენია?ლილე როგორც შენი ისევე ჩვენი დაიკოა
-კაი ბრატ წავალ მე
-მიდი
აკო წავიდა არგავაცილე არმინდოდა ეხლა ქვემოთ ათუკას და იმ ბარბის დანახვა.
უკვე 9 საათი იყო ჩავედით ქვემოთ ათუკა და ის ბარბი ათუკას მანქანაში დავინახე,რო შეგვამჩნიეს,მანქანიდან გადმოვიდნენ
-ვსო,ყველა ადგილზეა?
-კი,ლილე ყველა აქვართ
-ეს ქერაც მოდის?
-მაგ ქერას სახელი აქვს ლილე
-კაი,ათუკა მართლა?
-კი
-კაი...
მანქანებში გადავნაწილდით.მე ათუკას მანქანაში მომიწია დაჯდომა.წინ ათუკა და ის ბარბი უკან მე,არადა ვერ ვიტან უკან დაჯდომა,მაგრამ რაუნდა მექნა.მივდიოდით ბარბი ათუკას ''ეჭუკჭუკებოდა'' მე დრამინა უნდა დამელია თორე მანქანაში დიდი ზანი ვერ ვლებ ცუდად ვხდები,ჩანთაში დავიწყე წამლის ძებნა მაგრამ არიყო.არაფერი არმითქვამს,ვიფიქრე გადამივლისთქო მაგრამ რაცუფრო,დიდიხანი მივდიოდით უფრო მიჭირდა სუნთქვა.ეხლა ჰაერზე როარ გავიდე ალად მოვკვდები.
-ათუკა 2 წამი მანქანა გააჩერე
-რაიყო?კარგადხარ?ფერი არგადევს
-გააჩერე
-კაი,მოიცა
როგორცკიმანქანიან გადმოვედი,ჰაერი ხარბად შევისუნთქე.ათუკა მომვარდა
-ლილე,რაგჭირს?
-არაფერი უბრალოდ წამლის დალევა დამავიწყდა,ვერ ჩანთაში ვერ ვიპოვე და ცუდად გავხდი
-რა წამლის?
-მანქანაში,დიდიხანი ყოფნ ცუდად მხდის,მითუმეტეს მაშინ როცა უკან ვზივარ
-კარგი,გასაგებია უკეთ ხარ?
-კი,ცოტახანი გავჩერდები და წამოვალ.წადი შენ თორე შენი ბარბი ისე მიყურებს სადაცაა მომვარდება და მისი ხელებით დამახრჩობს.
გაეღიმა
-კაი,წავალ და შევეცდები დავითანხმო რო წინ დაგსვას.
-არა,არმინდა იყოს
-არა,ვეტყვი თორე ისევცუდად გახდები
-კაი,მიდი მაგრამ არამგონია დაგთანხმდეს
-ვცდი
-კაი,მიდი
ათუკას და იმ ბარბის საუბარი მესმოდა
-ქეთუშ,ლილე შეგიძლია წინ დასვა?მანქანა ცუდად ხდის
-აარა,არშემიძლია,ძალით გააკეტ არაა ცუდად ,უბრალოდ წინ უნდა შენთან დაჯდომა
ესროთქვა ძლიან გავმწარდი მაგრამ არფერი არ მითქვია
-ნორმალურად ილაპარაკე ლილეზე
-ბო*ია,ნორმალურად როგორ უნდა ვილაპარაკო
ეს რომთქვა ათუკამ სახეშ გაარტყა,კისერზე ძარღვები ამოებერა
-შენმაიძულე ქეთი რო დამერტყა,აღარგაბედო და ლილეზე მეორეჯერ ენა აღარ დაძრა.გასაგებია>
გოგო ტირილამდე მივიდა
-გასაგებია

გოგო ტირილამდე მივიდა
-გასაგებია
მე ეს რომ დავინახე არვიცი რატომ,მაგრამ ძალიან მომინდა ათუკას ჩავხუტებოდი და მივწერე
*შეგიძლია მოხვიდე?*
*კი,მოვალ*
ათუკა მოვიდა და მკითხა
-რახდება?
-შეიძლება ჩაგეხუტო?
გაეღიმა და თვითონ ჩამეხუტა,მეც ხელები მოვხვიდე და რაც შემეძლო მთელი ძალით მოვუჭირე ხელები
-კაი,გავიჭყლინთე
-უი ,ხო
-კაი,წამო წავიდეთ
-წავიდეთ
მანქანასთან რომ მივედით ბარბი უკვეუკან დამხვდა გადასული,და მეც წინ დავიკავე ადგილი.ბათუმამდე ჯერ კიდევ2 საათი იყო,ამიტომ ყურსასმენები გავიკეთე my boyჩავრთე დაჩამეძინა,როცა გავიღვიძე ისევ მანქანაში ვიყავით
-გაიღვიძე?
-ჰომ.როდის ჩავალთ?
-მალე 20 წუთში.
-აჰა კაი.
ფანჯრიდან ვიყურებოდი ბათუმს, ხალხს როგორ მოძრაობდნენ.ზოგი გადარბენაზე იყო,და ზოგს კი არსად არ ეჩქარებოდა,ამიტომ ნელი ნაბიჯებით დადიოდნენ.ამასობაში მივედით ლუკასთან სახლში,მასთან ვრჩებოდით.დიდი სახლი ქონდა და ყველა დავეტეოდით
-მოვედით
-ძლივს
ვთქვი მანქანიდან გადმოვედი ჩემს ჩემოდანს ხელი მოვკიდე და სახლში შევედი.ათუკას ქეთის ჩემოდანი მოჰქონდა.როცა მივედი ყველა იქ დამხვდა
-ბავშვებო,რაგამგარია არა ბათუმი?
-ხხო ქეთი მაგარია
უპასუხა ლუკამ
-დღეს რასვაპირებთ?
-ვისვენებთ ათუკა
-ლუკა დღეს ვისვენებთ?
-ხო ლილე
-კაი,მაშინ ჩემი ოთახი მითხარით სადაა და ავალ კაი?
-კაი მიდი აქ სულ 5 საძინებელიაა ნუ რათმაუნდა ნიკა და მარუსა ერთად და ათუკა და ქეთი ერთად.ლუკა და გუკა ერთად,საბა და სანდრო ერთად,და ლილე შენ 1 ოთახი.
-იმე მადლობა ჩემი სიხარულები
-კაი მიდი გაიქეცი ეხლა,და საღამოს ჩამოდით ყველამ რამე ვითამაშოთ.კაი?
-კაი.ყველა დათანხმდა.
თავის ოთახში ავიდა ყველა,მეც შევედი ჩემს ოთახში.ჯერ ქვემოთ ჩასვლამდე 3 საათი მქონდა დრო,ჩემი ბარგი ამოვალაგე კარადაში შევაწყვე.ვიბანავე,სააბაზანოდან როცა გამოვედი თმა გავიშრე,და დავისწორე.თეთრი მაღალწელიანი შორტი,წითელი ტოპი და წითელი კეტები ჩავიცვი,წელზე თეთრი პერანგი მოვიხვიე,წითელი პომადა წავისვი და ქვემოთ ჩავედი ყავის მოსამზადებლად,არავინ არიყო მხოლოდ ათუკა იჯდა სავარძელში და სიგარეტს ეწეოდა,მე ვიფიქრე იქნებ არშემამჩნიოსთქო მაგრამ მაინც დამინახა და დამიძახა
- ლილე,სადმე მიდიხარ?
ყავას დავლევ და მერე ბიბლუსში უნდა გავიდე წიგნის ყიდვა მინდა
-გაგიყვან მაშინ მე
-ქეთი სადაა?
-ძინავს
-აჰამ.კაი.ყავას დალევ?
-ციივს?
-ნუ ხო აბაა?
-კაი,მაშინ დავლევ.ისე როგორც ყოველთვის ეხლაც ძალიან ლამაზი ხარ.
-მადლობა
ვთქვი და სამზარეულოში გავედი ჩემი აწითლებული ლოყები რო არ შეემჩნია.ისიც გამომყვა,ყავას ვაკეთებდი როდესაც უკან შევბრუნდი კართან მიყუდებული ათუკა დავინახე.
-რაიყო რამე გინდა?
-არა,არაფერი
-აბა რატო შემოხვედი?
-რავი,ისე გიყურებდი
-ხოო?
-კი
-ეგრე მევამბობ ხოლმე
-ეგრე როგორ?
-აი დაუშვათ,როცა რამეზე ხო-ს მეტყვიან მე კის ვეუბნები
ეხლა ეს რაუაზრობა ვთქვი
გაეღიმა
-ხო.წავიდეთ?
-ყავა?
-გზაში დავლიოთ
-კაი წავიდეთ
მანქანაში:
სიჩუმე ათუკამ დაარღვია
-კარგი,ბიჭია შენი შეყვარებული
-ვერგავიგე?
-აი ის აკო რო ქვია
-შეყვარებული?
სიცილი დავიწყე
-ხო,რაიყო?შენ არმითხარი შეყვარებულიაო?
-აკო ჩემი ძმაა მაშინ უბრალოდ ვიხუმრე
-რატო იხუმრე?
-ისე უბრალოდ მომინდა
-კაია
-კაი რატოა?
-რავი უბრალოდ კაია
ათუკა:
ძალიან გამიხარდა რომ აკო ლილეს ძმა აღმოჩნდა და არა შეყვარებულიუკვე 2 წელია ლილე მომწონს,კიარა მიყვარს,თან ძალიან მიყვარს,შარშან ზაფხულს რომ ვიყავი თბილისში მაშინ ვნახე პირველად და პირველივე ნახვის შემდეგ მომეწონა.მის გვერდთ რომ დავინახე ბიჭი,მაგითომ დავუახოვდი ქეთის,ის საერთოდ არმიყვარს,მართალია უნამუსოდ ვიქცევი მაგრამ მას მე არ ვაინტერესებს მხოლოდ ჩემი ფული აინტერესებს.
ბიბლუსში ვიყიდე წინი კირა კასის "შერჩევა"და წამოვედით სახლში.უკვე საღამო იყო ამიტომ ბავშვები ქვემოთ დაგვხვდნენ.
-ოჰ,რა კარგ დროს მოხვედით,ეხლა ვიწყებდით თამაშს.
-ჰა,რას ვთამაშობთ აბაა
-რავი რავითამაშოთ ქაჯან?
-სიმართლე თუ მოქმედება არ გინდათ?
-კაი იდეაა.
-ხო,მართალია ათუუკა კაი იდეაა ვითამაშოთ
-კაი დავიწყოთ
ბოთლი დავატრიალეთ და ქეთიზე და ათუკაზე გაჩერდა.
-ათუკა სიმართლე თუ მოქმედება?
-მოქმედება
-მაკოცე!
-ეგ უაზრობაა
-მე ეგ მინდა
არმინდოდა ეხლა ამათი ყურება,ამიტომ სამზარეულოში გავედი წყლის დასალევად.წყალიდავლიე ბავშვებთან უნდა გავსულიყავი როცა ქეთი შემოვიდა სამზარეულში
-რაო ლამაზო ათუკა მოგწონს?
-რეებს ბოდიალობ ქეთი,გადი გამატარე
-არსადაცარ გაგატარებ.ეხლა კარგად მომისმინე
-ვინხარ შენ რო მოგისმინო.
-ვინვარ და ათუკას შეყვარებული ვარ.კლუბში გახსოვს რო დაგჭრეს,აი მაგ დღეს კლუბში ათუკამ რაღაც რო მითხრა და მე სიცილი დავიწყე იცი რამითხრა?
-რაგითხრა?
-მე ეჭვიანობა დავიწყე შენ რო გიყურებდა,და მან მითხრა რომ შენნაირ ადამიანს არასოდეს არ შეხედავდა.რომ შენ 1 ღამის გოგო ხარ და შენთან მხოლოთ 1 ღამით თუ გაერთობოდა,თორე სხვა ურთიერთოდა არასოდეს არ ექნებოდა,და კიდევმითხრა რო შენ როგორც ქალი მას საერთოდ არ იზიდავ.აი რამითხრა
-და შენ რაგგონია?რო ამ ზღაპარს დავიჯერებ?
-მე გითხარი,შენთუგინდა დაიჯერე თუგინდაარა.ათუკას მე ვუყვარვარ ეგკიარა ცოლობა მთხოვა და მალე ქორწილიც გვექნება
ეს რომთქვა ცუდად გავხდი,არვიცოდი რამექნა,პირზე ხელი ავიფარე,რომ არ მეტირა,და პირდაპირ ჩემს საძინებელში გავიქეცი.კარი ჩავკეტე, იქვე ჩავიკეცე და ტირილი დავიწყე
ათუკასთან:
ქეთი სამზარეულოში გაყვა ლილეს,ნეტა რატო...ჩვენ თამაშ გავაგრძელეთ და ცოტახნის შემდეგ ატირებული ლილე დავინახე,თავისი საძიებლისკენ როგორ მირბოდა.საშინლად გავბრაზდი ნეტა რა უთხრა ქეთიმ ესეთი რო ტირილი დაიწყო.
-რახდება ქეთი,ლილე რატო ტირის?
-არიცის რო სხვის საკუთრებას არუნდა შეეხოს,და საკადრისი პასუხი მიიღო
-შენ გოგო ნორმალური ხარ?რა უთხარი ლილეს ესეთი რო აატირე.
-ათუკა დამშვიდდი,და ხელი გამიშვი მეტკინა
-არმაინტერესებს,შენ რა გეტკინა ლილეს რაუთხარი მეთქი
-ვუთხარი რომ,შენ მასზე თქვი 1 ღამის გოგოა,რომ მას როგორც ბო*ზს ისე უყურებ,და რომ ხელი მთხოვე და მალე ქორწილი გვაქვს.ეხლა გასაგებია რა ვუთხარი?
-გაეთრიე სახლიდან სანამ მომიკლიხარ ეხლავეე.
ბოლო ხმაზე ვუყვირე.მის ოთახში ავიდა ჩემოდანი ჩაალაგა და ჩემთან მოვიდა.
-ეგ გოგო,არგამოგადგება
-გაეთრიე
ქეთიც წავიდა,მე ლილეს ოტახში ავედი ტირილის ხმა გამოდიოდა და უფრო მომინდა ქეთის მოკვლა.
-ლილე,კარი გამიღე
-ლიე კარი გააღემეთქი
-არგავაღებ და გადი მომშორდი
-გთხოვვ გააღე სალაპარაკო გვაქვს.
-მე არაფერი,არმაქვს შენთვის სათქმელი.
-მე მაქვს.გააღებ თუ შემოვამტვრიო?
და კარი გააღო.ტირილისგან თვალები ჩაწითლებული და დასიებული ქონდა
-პრინცესა გთხოვ,არიტირო
ვუთხარი და ჩავეხუტე,მან კი ჩემი ხელები უეშად მოიშორ და მითხრა
-რაგინდა,შენ 1 ღამის გოგოსთან?თან ცოლი მოგყავს,ფუ გაეთრიე აქედან აღარ დამენახო.
ათუკამ კარი ჩაკეტა,მომიახლოვდა მე უკან დავიწიე მაგრამ ბოლოს კედელთან აღმოვჩნდი,მისი სახე ჩემსახეთან ძალიან ახლოს იყო,სახეზე მის სუნთქვას ვგრძნობდი
-გთხოვ,გადი ქეთის მიხედე
-ლილე,ქეთი აღარ არსებობს.რაც მან გითხრა ყველფერი ტყუილია.შენზე მისთვის არაფერი არ მითქვამს.არცცოლობა მითხოვია მისთვის.
სახე ავწიე და თვალებში ჩავხედე
-ანუ მომატყუა?
გაეღიმა
-კი პრინცესა მოგატყუა
ესრომთქვა ძალიან გამიხარდა და მთელი ძალით მოვხვიე ხელები და ჩავეხუტე,მანაც შემომხვია წელზე ხელები.
-მადლობა ლილე
-რისთვის?
-რომ არსებობ
-კარგი ჩადი ქვემოთ და მეც ჩამოვალ მოვწესიგდები კარგი?
-კარგი
სახეზე წყალი შევისხი მოვწესრიგდი და ბავშვებთან ჩავედი
-გავაგრძელოთ თამაში?
-ლილე კარგად ხარ?
-შესანიშნავად ვარ.გავაგრძელოთ რაა
-კაი ხო.


ბოთლი დაატრიალეს და ჩემზედა ათუკაზე გაჩერდა
-ლილე,სთმ?
-სიმართლე
-ოდესმე გყვარებია?
-არა.არასდროს ნუ ჯერჯერობით
-ეხლა გიყვარს?
-ეგ უკვე მეორე კითხვაა
-კაი კაი
ბოთლი დაატრიალეს და ლუკაზე და ათუკაზე გაჩერდა
-ათუკა ძმა სიმართლე თუ მოქმედება?
-სიმართლე
-გიყვარს ვინმ ეეხლა?
-კი,სიგიჟემდე მიყვარს ერთი პატარა გოგო
ამას ამბობდა და თან მე მიყურებდა,და თავი ძირს დავხარე.ბოთლი დაატრიალესდა სანდროზე და მარუსაზე გაჩერდა
-მარუს სთმ?
-მოქმედება
-ნიკას აკოცე
-ბაზარი არაა
და აკოცეს.ბოთლი დაატრიალეს და ეხლა ჩემზე და გუკაზე გაჩერდა.
-ლილე,ვინმე გიყვარს?
-კი,მიყვარს
-მერე გოგო არ უნდა ვიცნობდეთ?
-ჯერ არა, მაგრამ მალე გაგაცნობთ
ათუკა გაბრაზდა იფიქრა რომ ვიღაც სხვა მიყვარდა,თამაში მომბეზრდა და ოთახში ავედი მალე ბავშვებიც დაიშალნენ.მოვწესრიგდი და დავიძინე.შუა ღამეს გამეღვიძა რაღაც ცუდი სიზმარი დამესიზმრა და ვეღარ დავიძინე.წ..ის დასალევად ჩავედი ქვემოთ და როცა ამოვდიოდი ათუკას ოთახში შუქი დავინახე და დავაკაკუნე
-ათუკა გღვიძავს?
-კი,რაიყო?
-შეიძლება შემოვიდე?
-მოდი
შევედი და საწოლზე დავჯექი
-რატო არ გძინავს?
-ცუდი სიზმარი ვნახე და არ დამეძინა შენ?
-რავი უბრალოდ ვერ დავიძინე
-ხომ
-ხო
ცოტახანი სიჩუმე იყო მერე ათუკამ დაიწყო
-ლილე ცუდად ვარ
-რაგჭირს?
-მიყვარს,ძალიან მიყვარს რაგავაკეთო
-ვინ გიყვარს ესე ძალიან?
-ერთი გოგოა რაა
-ვინაა?
-ძაან გაინტერესებს?
-კიძალიან
-შენხარ ლილე,შენ მიყვარხარ სიცოცხლეზე მეტად
-ათუკა რასამბობ
-ხო,მართლა.ეს რომარმეთქვა ცუდად გავხდებოდი
თქვა და საწოლზე გადაწვა.ცოტახნის მერე გვერდით მეც მივუწექი და ყურში ჩავჩურჩულე
-მეც,მიყვარს ერთი ბიჭი
ათუკას სახე სიბრაზისგან გაუწითლდა და ადგა,მეც წამოვჯექი
-ვინ გიყვარს?საშინლად გაბრაზებული ხმით მითხრა.მე ვეღარ მოვითმინე მივედი და ვაკოცე დიდხანს ვკოცნიდით ერთმანეთს მაგრამ ბოლოს უჰაერობის გამო გავჩერდით.
-შენ მიყვარხარ ათუკა.ვუთხარი და უფრო მომთხოვნად დამიწყო კოცნა.ბოლოს ზემოდან მომექცა თვალებში ჩამხედა და მითხრა
-აწი აღარ დავინახო ვინმე ბიჭთან ერთად იყო გასაგებია?
-გასაგებია.და არც შენ არ დაგინახო ვინმე გოგოსთან ხო გასაგებია?
-კი..დღეს ჩემთან დარჩები?
-ძაან გინდა როდავრჩე?
-ძააან
-ხოდა დავრჩები
დავწექით თავი ათუკას მკერდზე დავდე მან ხელი შემომხვია და თავზე მაკოცა ცოტაც და უნდა ჩამძინებოდა ათუკას სიტყვები რომ გავიგე
-ჩემი პრინცესა ხარ მარტო
მეორე დილით პირველი მე გავიღვიძე და ათუკას სახეს დავუწყე ყურება თან ხელით სახეზე კონტურებს ვუხაზავდი.ბოლოს ვაკოცე და კოცნაში ისიცამყვა.ცოტახანში მოვშორდით ერთმანეთს
-დილამშვიდობისა
-დამპალო,არგეძინა?
-შენ წარმოიდგინე დაარა
-ცუდოო.წავედი მე ჩავიცვა დღეს იქნებ ჩემმა ბიჭმა ინებოს და სადმე წამიყვანოს
-შენი ბიჭი დღეს ბაიკით გაგასეირნებს
-რომეშინია?
-ჩემთან ერთად ნუგეშინია
-კაიხო.წავედი
როცა გავემზადე ათუკას ოთახში შევედი და ის აბაზანაში დამხვდა მე საწოლი გავასწორე და იქვე დავჯექი.5 წუთში ამოვიდა პირსახოცი ქონდა შემოხვეული
-ოუუუუ,ათუკ რასექსუალური ხარ
-გადი,დამეკარგე აქედან.ეს შავები რა პონტია ვინმეს ვგლოვობთ?
-ბაიკიო დაშავები ჩავიცვი
-კაი.წადი ეხლა ჩავიცვა
-აუ მეზარება გასვლა.სააბაზანოში შედირა
-გადი თორე გახდას ვიწყებ
-აემოიცა,ჯერ ჩემთვის ეეგეთი რაღაცეების ყურება ხიხია.გავდივარ
ათუკას სიცლის ხმა გავიგედა ქვემოთ ჩავედი
-ბავშვებო,რაშვებით?
-რავი ლილე შენ რაშვები?
-რავი მეც არააფერს.უი ხო მე და ათუკა ერთადვართ
-არარსებობს
-რაააა?
-ააააა?
-ვიიინ?
ამ დროს ათუკა ჩამოვიდა
-აუ,კაიხალხო რაიყოთ?
-მართლა ერთადხართ?
-მართლა ერთად ვართ ნიკუშ,ჩემი პრინცესაა ეს
-იმეეე გვრიტები
-კაი,მივდივართ ჩვენ ბაიკით უნდა ვიკატაოთ
-მიდით
დიდი ხანი ვიკატავეთ ბაიკით ბოლოს მინდორზე გავჩერდით
-ათუკაგიყვარვარ?
-რას მეკითხები პრინცესა საკუთარ თავზე მეტად მიყვარხარ თან უკვე დიდიხანია.ლილეს მოვუყევი ყველაფერი მანამდეც რომმიყვარდა
-აუ,ჩემძმას როგორ ვუთხრა?
-მაგაზე არიდარდო
-რას ქვია არვიდარდო?
-ვუთხარი დღეს ყველაფერი და ჩემს დას თუ უყვარხარ არაა პრობლემაო
-ჩემი ბიჭი ხარ შენ
-შენ ჩემი პრინცესა
1 წლის შემდეგ ათუკამ ლილეს ცოლობა სთხოვა ძმაკაცების დამარებით ყველაფერი ძალიან კარგად გამოვიდა. ლილემ და მარუსამ ქორწილი ერთად გადაიხადეს.ორივე ულამაზესები იყვნენ
4 წლის შემდე ლილეს და ათუკას 2 ულამაზესი ბავშვი ანამარია და რატი ეყოლათ ხოლო მარუსას და ნიკას ასევე 2 ბიჭები აკო და დათო შეეძინათ.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent