შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ცხოვრება მშვენიერია(სრულად ეძღვნება ლათინოს)


12-07-2018, 00:18
ავტორი nathali lifhonava
ნანახია 2 013

მოკლეედ!!
სიახლეე,სიახლეე:დდ
გადავწყვიტეე დავწერო ისტორია "სრულად"!
რომელსაც მივუძღვნი აწ უკვე ჩემს უძვრფასესს მეგობარს ""ლათინო""
მართალია მისნაირად წერა არ მეხერხება მაგრამ,მთელი გულით დავწერე;დდ
იმედია ჩემს გოგოს მოეწონება;დდ
ყოველი შემთხვევისთვის არ გამკიცხავს მაინც!!:დ
იმედიაა მოოგეწონება და შემიფასებ სიკვარულოვ;დ

ძალიან მიყვარს ეს მწერალი და ერთი ისტორია არ უნდა მივუძღვნაა?!;დდ
პირველი ადამიანია ვისაც ისტორიას ვჩუქნიი!!
იმედია გავახარებ
!
ლათინოს ისტორიები ალბათთთ ყველამ იცით თუ არ იცით და გირჩევთ წაიკითხოთ;დ
საუკეთესო ისტორია"ჯაშუში ბავშვობიდან"
გაოცებულები დარჩებითთ:დდ
***
ძალიან მიყვარხარ ლათინოო
ჩემი გოგო ხარ♥
საუკეთესო ხარ<3
აბაააჰჰეეეეეეე;დდ
დავიწყოოთთ
♥♥
ცოტა ბანალურია,ბათთ იყოსს;დდ

***
**
*
_არ უნდა დამელია ამდენი,ჩემი ბრალია რა!! მომკალვს დედა ეხლა სახში,როგორ მივიდე?ნატა ამოიღე ეგ დამპალი ენა თორე ვაფშე ნერვები მეშლება-ბუზღუნებდა მეგი,რომელმაც გუშინ ბარში იმდენი დალია იმდენი რომ ტელეფონიც დაკარგა,სახლშიც ვერ წავიდა და მის დაქალთან გალეშილი მთვრალი ეძინა!რაც შეეხება დედამისს ალბათ ორასჯერ დაურეკა შვილს მაგრამ ამაოდ,არავინ უპასუხა ან როგორღა უნდა ეპასუხნა როდესაც ტელეფონი დაკარგა?
დილიდანვე მოთქვამდა მეგი და ყველაფერში ნატას ადანაშულებდა,შენი ბრალია,შენ ამიჩემე ბარში წამოდი,წამოდიო,თორე მე კი ვიყავი დედაჩემთანაც კარგად სახლშიო.
_მეგი,ნერვებს რო მიშლი უკვე ხო ხვდები?მე რას მადანაშულებ გოგო?გუშინ იმდენი დალიე იმდენი რო ფეხზე ძლივს იდექი და გამვლელ ბიჭებს ეხვერწებოდი"მეცეკვე რაა""ხელში ამიყვანე რაა""ცუდად ვარ""გამომხედე ბიჭო რა ლამაზი ვარ"-საყვარლად აჯავრებდა ნატა დაქალს,ამ სიტყვების გაგონებაზე მეგი შეხტა,რა თქმა უნდა გასაკვირი არც იყო მისი ასეთი რეაქცია მას ეგონა რომ უბრალოდ დალია და მეტი არაფერი,რას იფიქრებდა თუ ასეთ სისულელეებსაც ბოდიალობდა?!
_რაა?!ნატა მოიცა მე ვთქვი ეგ ყველაფერი?
_აბა მეე გოგო?ბიჭები გაგიჟებულები იყვნენ,ყველა შენ დაგცნოდა,ეს გოგო აშკარად გიჟიაო,ფოტოებს გიღებდნენ,ზოგი ვიდეოს გიღბდა,ზოგიც პირდაპირ "ფეისბუკ ლაივში"იყო და შენზე ღადაობდნენ,ისე საშინლად იქცეოდი!-მეგი გაოგნებული იყო,არ მოელოდა თუ იგი ცხოვრებაში ასეთ საშინელებას გააკეთებდა!ცოფებს ყრიდა და თვალებს აქეთ-იქეთ აცეცებდა.
დუმილი ისევ ნატამ დაარღვია
_დაპუსტიმ ეგ ფოტო ან ვიდეო დედაშენმა რო ნახოს,წინასწარ სახრჩობელა გაამზადე მეგუშ
_აუ კაი რა ნატა! დამცინე ჰო,უფრო მეტად დამცინე
_მე ვიზე მაქ დასაცინი?კარგად მახსოვს ბიჭებს რო ვახტებოდი,და იმენა პირდაპირ ტუჩებში ვეძგერე ყველას,ვიღაცას ბოლო დონის **** ვეგონებოდი...
კიდევ დიდი ხანი ითათბრეს გოგონებმა რა მოეფიქრებინათ ბოლოს კი საშინელი ტყუილი მოიფიქრეს.
მეგი ზლაზნვით წამოვიდა ნატას სახლიდან და მის სახლამდე ფეხით გაუყვა გზას.
კართან გაჩერდა თუ არა ხელი დასაკაკუნებლად წაიღო,მერე ისევ ძირს დაუშვა,ბოლოს როგორც იქნა გამბედაობა მოიკრიბა და ზარის ღილაკს ოდნავ მიაჭირა თითი,ღილაკზე თითის დაჭერა და კარის წამსვე გაღება ერთი იყო.
მეგიმ ირგვლივ მიიხედ-მოიხედა და მისი თავის შერცხვა.ყველგან წამლები ეყარა,მდივანზე მისვენებული იყო მამამისი და დასანახავ ცრემლებს ღვრიდა,გვერდით მისი ძმა იჯდა,მისი პატარა დაიკო!
ის რომ გენახათ გული აგიჩუყდებოდათ!
მეგის ამ სცენის დანახვისას თვალიდან ცრემლი ჩამოუგორდა,მერეღა გაახსენდა დედა!
დედა არ იყო!
_მამა,დედა სად არის?-მოწყვეტით გაიარა კორიდორი და მამის მუხლებთან პირქვე დაემხო.
_მამა დედა სად არის-თითქოს გამოაჯავრასავით შვილი,მაგრამ არა ეს სხვა რამე იყო.
_მამა,უკანასკნელად გეკითხები დედას რა მოუვიდა?
_ის აღარ არის....დედაშენი აღარ არის...წავიდა...წავიდა...ის აღარ არის...ნათიამ დამტოვა....წავიდა ....შენს გამო წავიდა...წყეულიმც იყავ მეგი!
_რა?რას ამბობ?როგორ თუ წავიდა?
_ხმა ჩაიწყვიტე-ახლა უკვე მისი ძმა გადმოვიდა შეტევაზე-რა ვერ გაიგე!მოკვდა დედა,მოკვდა!!გულმა ვერ გაუძლო!ეგონა რამე მოგივიდა!მართლაც რომ წყეულიმც იყავ!გვეზიზღები,საიდანაც მოეთრიე ისევ იქ წაეთრიე ქალბატონო მეგი!
დედა მოკვდა... ის აღარ არის...ჩემს გამო მოკვდა
ჩემი ბრალია
ჩემი
ჩემი
წყეულიმც ვიყო,მართლაც რომ
წყეულიმც ვიყო!
ღმერთო!
ეს რა ჩავიდინე,ჩემი დედიკო,მის გარეშე როგორ გავძელბ?მე ხომ სულ დედას გოგო ვიყავი?
აღარც მამა ჰყავს,აღარც დედა,არც ძმა და მისი პატარა საყვარელი დაიკო!
იმ ფაქტის გაანალიზება კლავდა,რომ დედამისი მის გამო მოკვდა!
მოკვდა
მოკვდა
მთელი დღე ყურში ამის მეტი არაფერი ჩაესმოდა!
ნათია
მეგის
გამო
მოკვდა!!
45 წლის ქალი მიწას მიაბარეს!
რას შვრებოდა ამ დროს მეგი?
ის,ის საშინელ მდგომარეობაში იყო,განა არ განიცდიდა?დედა სიგიჟემდე ენატრებოდა,ბევრჯერ სუიციდის გრძნობასაც შეუწუხებია,მაგრამ გონებიდან წამსვე გაფანტავდა ამ საშინელ ფიქრებს!
მეგი იტანჯებოდა და რა მდგომარეობაში იყო ამ დროს მერაბი?
ის,ის უფრო საშინელ მდგომარეობაში იყო!
ის გლოვობდა ერთროულად შვილს და საყვარელ მეუღლეს,რომელიც სიცოცხლეს ერჩივნა!
დაეფიცება,მერაბს,რომ მას ნათიასთვის არასდროს უღალატნია ის მუდამ მისი ერთგული იყო,არის და დარჩება!

***

"ნათია,რატომ დამტოვე?რაომ?მე ხომ სიგიჟემდე მიყვარდი?შენს გარეშე მე რა ვარ?წახვედი და ჩემი გულიც თან წაიღე,ჩემი სულიც თან წაიყოლე!ერთადერთი ნინასა და მათეს გამო ვცხოვრობ!მეგი,ჩემი პირველი სიხარული,შენთან ერთად მოკვდა,შენ რომ დაგმარხე იმ დღეს,სწორედ იმ დღეს დავმარხე მე მეგი ბაღათურია!
ის ჩემთვის აღარ არსებობს!სწორედ ის არის შენი სიკვდილის მიზეზი,ის რომ არა შენ დღეს ჩემთან ერთად იქნებოდი,აგარაკზე წავიდოდით და ჩვენ რომ გვჩვევია ისეთ ზაფხულს მოვიწყობდით!
ხომ იცი რომ შენს იქეთ გზა აღარ მაქვს?
ცხოვრებას ჩვეული ბედნიერებით ვეღარ გავაგრძელებ,მერაბ ბაღათურია შენთან ერთად მოკვდა,მოსიარულე გვამს დავემსგავსე,რომელსაც არაფერი ახარებს ამ წყეულ ცხოვრებაში!
შენ ეხლა იტანჯები და მეგი რას შვრება ამ დროს?
თავდაჯერებულად მიაბიჯებს და ალბათ დედის სახელიც კი დაავიწყდა!
ცდილობს ყველა სირთულე გადალახოს და წარსული დაივიწყოს,ის სულ ასეთი იყო!არ ვიცი ვის ჰგავს,ჩვენს ოჯახში ასეთი არავინაა!და მაინც ნათია! რატომ შენნაირი ანგელოზი?რატომ?რატომ ღმერთო?შენნაირი კარგი ადამიანი რატომ მოკლა?
აღარ შემიძლია ნათი...აღარ ჩემო საყვარელო მეუღლევ!
ნეტავ მალე მოვკვდე რომ შენს გვერდზე დამმარხონ და ჩვენი სულები იქ მაინც იქნებიან ბედნიერნნი!
გეფიცები,აწი ხელს რომ მოგკიდებ,არასდროს აღარ გაგიშვებ!
****
****
მერაბი ისე განიცდიდა ცოლის გარდაცვალებას,მეგის ხასიათიც კი გადაავიწყდა...
განა არ ახსოვს რომ მისი გოგონა ყველაზე მგრძნობიარე იყო მთელს ოჯახში!
რა სირთულეების გადალახვაზეა საუბარი!ბაღათურია იტანჯებოდა,ლოგინიდან ერთი-ორჯერ ადგებოდა,ისიც რამდენიმე ყლუპი წყალის დასალევად,მადაც არ ჰქონდა,სულ გაფერმკრთალებური იყო,იმ პუტკუნა გოგოსგან,ეხლა ძვალიც აღარ შემორჩენოდა!
მთელს დღეებს ტირილსა და მოთქმაში ატარებდა,თავს ადანაშაულებდა დედის გარდაცვალებაში!
თავს და ნატას!
დიახ,მის მეგობარს ახლოსაც აღარ იკარებდა,შენ რომ არ გეჩიჩინა ეხლა დედასთან და ჩემს ოჯახთან ვიქნებოდი-ო!
ოღონდ დედა ცოცხალი ყოფილიყო,რას არ გააკეთებდა!
დროის უკან დაბრუნება რომ შეეძლოს,გალეშილი მთვრალიც კი წავიდოდა სახლში და არც სახრჩობელაზე იტყოდა უარს!
ოღონდ დედა დაბრუნებულიყო!
მაგრამ დროის უკან დაბრუნება?!ჰაჰ!ეს უბრალოდ სისულელეა!ამის გაკეთება არავის შეუძლია!არავითარ ძალას არ შეუძლია დროის უკან ერთი წუთით მაინც დაბრუნება!
***
ახალი წელი იყო,მეგი ისევ ლოგინში იწვა,ან რა აღანიშნინებდა?
დედა მიწას მის გამო მიაბარეს და მას ახალი წელი უნდა აღენიშნა?
მისთვის ფიქრობდა:ამბობენ ახალ წელს სურვილები სრულდებაო,მეც მაქვს ერთი სურვილი,ერთი,მხოლოდ ერთი,მინდა ოჯახი დამიბრუნდეს,გთხოვ ღმერთო!დედა თუ არა ჩემი დაიკო და ძამიკო მაინც დამიბრუნე!ჩემი უსაყვარლესი მამა მაინც დამიბრუნე! დედა თუ არა ამთთან მაინც მაღირსე ბედნიერება ჩემო წყეულო ბედისწერავ!
***
ოცდათერთმეტი დეკემბერი იყო,11:01 საათი,ყველა აღნისნავდა და გაფაციცებით ელოდნენ ორმოცდაცხრამეთი წუთის გასვლას,რომ გაესროლათ საყვარელი ხლაფუშკები და ნაირ-ნაირი ასაფეთქებლები,მარტო მეგი იწვა მისთვის ლოგინში და ისიც წუთებს ითვლიდა,უნდოდა რომ მისი სურვილი ასრულებულიყო,დარწმუნებული იყო რომ ღმერთი ასე ადვილად არ გაწირავდა მას!
ერთი,ორი,სამი,ოთხი,ხუთი,ექვსი....
მონოტორულად იმეორებდა ერთსა და იმავე ციფრებს მეგი,კარზე ზარია!
ნუთუ?ღმერთო ასე მალე შეისმინე ჩემი თხოვნა?
გახარებული წამოვარდა ფეხზე და კარი გააღო
-ვიცოდი...(დაიყვირა მაგრამ ეგრევე გაშეშდა წინ!მისი ოჯახი კი არა ერთი ბიჭი იდგა,ნატას მეგობარი იყო,ნატამ გააცნო,გაახსენდა რომ მოსწონდა,მაგრამ ეხლა ყველაფრის შეგრძნება დაკარგული ჰქონდა)
_როგორ ხარ მეგი?
_იდიოტური კითხვაა-მოკლედ უთხრა მეგიმ და თვალები აატრიალა
_მმ,მაშინ მაინტერესებს ახალ წელს სად აღნიშნავ?
_საწოლში-იმ წამსვე მიუგო მეგიმ,არც ბიჭის გაკვირვებული გამომეტყველება გამოჰპარვია!
_ვერ გავიგე?მეღადაეი?ახალი წელია გოგო?
_მერე რა?-აგდებულად უპასუხა მეგიმ
ბიჭმა გოგო გვერდზე გასწია,სახლი მოათვალიერა,ეგონა მეხუმრებაო,მაგრამ მორთულობის ნატამალიც ვერ შეამჩნია,არც ნაძვის ხე იდგა....
_მეგი ყველაფერს მომიყვები!
ისიც არ შეეწინააღმდეგა,უნდოდა რომ გული ვინმესთვის გადაეშალა და ცოტა გულზე მოეშვა...

_მეგი თავს ტყუილად იტანჯავ! დედაშენი შენს გამო არ გარდაცვლილა!არა!შეუშვი მაგ შენს პატარა ტვინში!გული აწუხებდა და შენ არაფერ შუაში ხარ!ის კი არა არც იცოდა დაკარგული რომ იყავი მთელი ორი დღე!!!
_და...მამაჩემმა?
_ჰო,ჰო მამაშენმა ეს იცოდა და მაინც შენ დაგადანაშაულა...წამოდი,შორიდან გახედე შენს ძველს სახლს იცი როგორი მორთულია?უზარმაზარი ნაძვის ხე დგას და ერთად აღნიშნავენ!შენ კიდევ იკლავ თავს ლოგინში!
_მოვდივარ,მაგათ გავანადგურებ!
ათ წუთში სახლთან იდგა მეგი და კარბზე მაგრად აბრახუნებდა,მოსამსახურე განზე გასწია და სახლში გამწარებული შევარდა
_ეს როგორ გამიკეთე მერაბ?მთელი ერთი წელი ვიტანჯებოდი!სინდისის ქენჯნა მაწუხებდა!მეზიზღები მერაბ!მამაჩემი აღარ ხარ!აღარ!!!დედა კი არა შენ უნდა მომკვდარიყავი!-ეს თქვა და ყველანაირი დეკორაცია ძირს დაანარცხა,_დედის სულს მაინც ეცი პატივი!დედის სულს!!!
მეგი გარეთ გამოვარდა,ძლივს სუნთქავდა,ძალიან ცუდად იყო!
_წამოდი მეგი,დროა ცხოვრებას შეეგუო!
ჩვეულ ცხოვრებას უნდა დაუბრუნდე და ამაში მე დაგეხმარები!ვიცი რომ გიყვარვარ მეგ!და გთხოვ არ უარყო!წამოდი შენთვის სიურპრიზი მაქვს!
თხუთმეტწუთიანი მგზავრობის შემდეგ ულამაზეს ხის სახლში შევიდნენ,გიგიმ ხელი ჩასჭიდა
და ლამაზ ხის მაგიდასთან სკამზე დაუთმო ადგილი!
_მეგი,ძალიან მიყვარდი,მართლა დიდი ხანი მიყვარდი!მეგი რაღაც უნდა გკითხო!-ჯიბიდან ბეჭედის ყუთი ამოაძვრინა,მეგის წინ დაიჩოქა და ცრემლიანი თვალებით ჰკითხა:
_ცოლად გამომყვები მეგი ბაღათურია?
_გიგი,მიყვარხარ...მზად ვარ მთელი ცხოვრება შემოგწირო!გამოგყვები...თანახმა ვარ!ამდენი ხნის მერე პირველად მეღირსა ერთი ბედნიერი დღე!ღმერთს ოჯახი ვთხოვე და შენი თავი მაჩუქა...
გიგი ბაგეებზე დაეწაბა და მაგრად ჩაიკრა გულში საყვარელი არსება!
***
ამ ამბის შემდეგ 10 წელი გავიდა,მერაბი გარდაიცვალა,ნინა გაიზარდა,მათემ ცოლი მოიყვანა,მეგი და გიგი?
ჰო,ისინი ეხლაც ბედნიერები არიან!
შვილიც შეეძინათ,პატარა ნათია შეეძინათ
მეგი ნათიას პატარაობიდანვე უნერგავდა რომ დედისთვის გული არასდროს უნდა ეტკინა,რადგან შეიძლებოდა რომ ეს ცუდად დასრულებულიყო!
_დედა მე შენ გულს არასდროს გატკენ-განუწყვეტლივ უმეორებდა ნათია მეგის,ისიც გულსი ჩაიკრავდა ამ პატარა ანგელოზს და კოცნის ნაკვალევს დაატყობდა ხოლმე ლოყებზე...
მეგი ხშირად ადიოდა სასაფლაოზე,ნათიაც აჰყავდა....
***
დედა მამა მე უკვე ქალი ვარ,შვილიც მყავს,პატარა ნათია!
მამა ყველაფერი გაპატიე!
მე თქვენ ძალიან მიყვარხართ!!!
***
მათემაც აპატია მეგის ყველაფერი,ის კი არადა სიგიჟემდე შეუყვარდა მისი დაიკო,მაგრამ მეგიმ ვერ აპატია ნატას ეს ამბავი!!
მაინც ვერ აპატია!!
***
გიგის იცით როგორ უყვარდა მეგი?
როგორც მერაბს ერთ დროს ნათია!
_მეგი მიყვარხარ და ბედნიერი ვარ რომ ჩემს ცხოვრებაში გამოჩნდი!
_მეც მიყვარხარ!ასეთი ბედნიერი არასდროს ვყოფილვარ!გიგი ვამაყობ რომ შენნაირი მეუღლე მყავს!
_მე კიდევ შენნაირი ცოლი!-უთხრა გიგიმ და საყვარელ ბაგეებზე დაეკონა ქალს!
***
***
**

იიიი,ჩემი პირველი სრული ისტორია,ნუ ეხა კაი არაა ვიცი მარა
4 საათი ვწერდი
და ძაან ნუ გამკიცხავთ რაა;დდ
ატვირთვა არ მინდოდა მარა ლათინოს ვუძღვნი შემიფასე გოგონიი;დდდდდდდ<3



№1  offline მოდერი Nanaga

ძალიან საყვარელია <3

 


№2 სტუმარი სტუმარი keti

rame bednieri motxroba mainc migedzgvna :D

 


№3  offline წევრი nathali lifhonava

ლათინო
გიფასებ,გიფასებ და ვაფასებ! ჰო შეიძლება მოვლენები მარტივად განვითარდა მაგრამ ჩემთვის ისიც დასაფასებელია ოთხი საათი ჩემთვის რომ დახარჯე! ძალიან მიხარია,პირველად მივიღე ასეთი საჩუქარი ადამიანისგან რომელიც არ მიცნობს და არც მე ვიცნობ... არც კი ვიცი რითი დავიმსახურე,მაგრამ ძაააააააააალიან დიდი მადლობა ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ლათინო
გიფასებ,გიფასებ და ვაფასებ! ჰო შეიძლება მოვლენები მარტივად განვითარდა მაგრამ ჩემთვის ისიც დასაფასებელია ოთხი საათი ჩემთვის რომ დახარჯე! ძალიან მიხარია,პირველად მივიღე ასეთი საჩუქარი ადამიანისგან რომელიც არ მიცნობს და არც მე ვიცნობ... არც კი ვიცი რითი დავიმსახურე,მაგრამ ძაააააააააალიან დიდი მადლობა ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ჰო ნუ მე არ გამომდის დიიიდი კომენტარების წერა,ამისთვის ბოდიში.
:))) ნუ პრინციპში ვერც ვხდები რა უნდა ვთქვა მადლობის გარდა...არ კი ვხვდები მაგრამ ვერ ვამბობ :/

იი საუკეთესო ხარ შენ!!
მოვლენები სპეციალუად განვავითარე მალეე;დდ
ანუუ,არ მინდოდა ძაან დიდი ისტორია და მაგ პონტშირა;დდ
როგორც მიყვარხარ იციშენ
და მიხარია თუ მოგეწონა<3♥♥♥♥♥♥♥♥

სტუმარი keti
rame bednieri motxroba mainc migedzgvna :D

ჰო ქეთი მართალი ხარ!
მაგრამ არ მიყვარს ბედნიერი მოთხრობების წერა!
♥♥♥♥♥♥♥♥

Hermann
ძალიან საყვარელია <3

როგორც შენ!<3
დიდი მადლობა♥♥♥♥♥♥♥♥
--------------------
"როცა ვინმე შეურაცხყოფას მოგაყენებს, ნუ ეტყვი მას: „დაე ღმერთმა გადაგიხადოს“, იმიტომ რომ ეს თავაზიანი წყევლაა".

 


№4  offline წევრი ყვითელგულა

ძალიან მომეწონა❤❤❤

 


№5  offline წევრი Jinijini

აუ რა კარგი იყოო . ძაან მაგარი ხარ .. კარგად წერ

 


№6  offline წევრი nathali lifhonava

ყვითელგულა
ძალიან მომეწონა❤❤❤

მადლობა<3
მიხარია თუ მოგეწონა

Jinijini
აუ რა კარგი იყოო . ძაან მაგარი ხარ .. კარგად წერ

უღრმესი მადლობაა<3
--------------------
"როცა ვინმე შეურაცხყოფას მოგაყენებს, ნუ ეტყვი მას: „დაე ღმერთმა გადაგიხადოს“, იმიტომ რომ ეს თავაზიანი წყევლაა".

 


№7  offline წევრი khatia khatia

ტყვილა ინერვიულე ამდენიიი joy joy მაინც ვერ ვხვდებიიი რა გქონდა სანერვიულოოო heart_eyes ფანტასტიურია heart_eyes
--------------------
we dont need makeup to look beatiful
კიკელა კიკელა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent