შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ნუ მეთამაშები.! (თავი 12)


6-09-2018, 12:11
ავტორი Phoenix..
ნანახია 4 549

სახლში როგორ მიმიყვანა არ მახსოვს, მხოლოდ იმ კაცის მზერა მიტრიალებდა თავში, ვერ ვხვდებოდი ასეთი რამ რისთვის დავიმსახურე. აღარაფერი მინდოდა, უბრალოდ მინდა გავქრე ამ სამყაროდან, რომელმაც ერთი ბედნიერი დღე ვერ შემარჩინა.
-ვიქტორია, მაშინებ.-სავარძელზე დამსვა და წინ ჩაიმუხლა. ჩამქრალი თვალებით მიყურებდა.
-მეშინია. გული ცუდს მიგრძნობს. -აცრემლებული თვალებით გავხედე სევდიანად გავუღიმე და ერთი კურცხალი გადმომვარდა.
-მე შენს გვერდით ვარ, არავის მივცემ უფლებას რამე დაგიშავოს. ჩემი ხო გჯერა.-ქვევიდან ამომხედა. თანხმოის ნიშნად თაავი დავუქნიე და ტირილს ვუმატე.-ხოდა სანამ ცოცხალი და შენს გვერდით ვარ ვერავინ..გესმის? ვერავინ ვერაფერს დაგიშავებს.-ჩემი ხელები მუჭში მოიქცია და მაკოცა. -მიდი გადაივლე და დავიძინოთ ცოტახანი. -უხმოდ წამოვდექი და სააბაზანოში შევედი. ირგვლივ მისი სუნამოს სურნელი ტრიალებდა. ბოლომდე შევიყნოსე და ბედნიერმა თვალები ძლიერად დავხუჭე. წლის ქვეშ დავდექი.
-ღმერთო არ წამართვა ეს ბედნიერება, მის გარეშე დავიღუპები. ღმერთო გევედრები.-გულში ბოლო ხმაზე ვყვიროდი იმის იმედით რომ ცოტათ მაინც გაიგებდა ჩემს ხმას. მთელი გრძნობით და ძალით ვევედრებოდი.

სააბაზანოდან გამოსულს ბექა საძინებელში დამხვდა, ტელეფონში რაღაცას ათვალიერებდა, ოთახი სულ ჩაებნელებინა მუქი ნაცრისფერი ფარდით. სპორტული მაიკა გადავიცვი შიშველ ტანზე და მის გვერდით დავწექი, ფეხი წელზე გადავადე და თვალები დავხუჭე.
-მიყვარხარ.-ხმადაბლა ვუთხარი.
-მეც ჩემო სიცოცხლე. -შუბლზე მაკოცა და მანაც დახუჭა თვალები. ვერ მოვისვენე,სულ ის სიტუაცია მესიზმრებოდა, დაახლოებით ყოველ 10 წუთში მეღვიძებოდა და იმის გაცნობიერების მერე რომ სახლში უსაფრთხოდ ვიყავი ძილის შებრუნებას გამალებით ვცდილობდი. შუადღე იყო რომ გამეღვიძა, ბექა გულაღა იწვა ჩემს ფეხს ხელით მჭიდროდ ჩაბღაუჭებოდა. ფრთხილად ვაკოცე და წამოვდექი, ჩემი თბილი სპორტული ვარდიფერი შარვალი ჩავიცვი და სამზარეულოში გავედი, ბევრი ვერაფერი ვიპოვე ამიტომ სპაგეტის გაკეთება გადავწყვიტე, შუა პროცესში ვიყავი ჩემი ავალიანი შავი სპორტულით რომ გამოვიდა წელს ზემოთ შიშველი, საოცრად მიმზიდველი სხეულით მაგიჟებდა.
-ძალიან მშია.-მომიახლოვდა მაკოცა და ქვაბს ჩახედა ინტერესით.-აუუ რა კარგი გოგო ხარ. როგორ მიყვარს სპაგეტი.-შუბლზე მაკოცა და მაცივრიდან ცივი წყალი გამოიღო.
-ბექა გაცივდები, რა დროს ცივი წყალია.
-არაა ისე წყალს ვერ ვსვამ. არ მიყვარს.-გამეცინა.-ხოო მართლა არ მიყვარს წყალი.-ტელეფონის ზარმა შეგვაწყვეტინა საუბარი.
-ვაა ამას ვის გავახსენდი-ეკრანს დახედა და გაეცინა.-როგორ ხარ .
-....
-აუ მაგრად ძმაო. ასე ეგვიპტეშიც კი არ ვიყავი.
-...
-ეეე ნუ ახურე რა.. მიდი მოკიდე იმ ბედოვლათს ხელი და ამიდით ჩემთან ლუდი დავლიოთ თან ახალ ამბავს გაგაცნოთ.-მომიახლოვდა წელზე მომეფერა.გამეღიმა..
-კაი გელოდებით მაშინ.
-...
-არა შენ ძმობას ვფიცავარ. მიდდი ამოდით..-გაეცინა. ტელეფონი გათიშა.
-ჩემები ამოვლენ დღეს ჩემო ლამაზო.
-ეგვიპტეში ვისთან ერთადაც იყავი?
-კი. აუ შენ აზრზე არ ხარ როგორ მინდიხარ. ეხლა ამ საყვარელ შარვალში გამოწყობილი. -უცებ შემატრიალა და მთელი ტანით ამეკრა უკნიდან.-აქაც რო მაგრად გაქვს ეს საიცარი საჯდომი.-ხმადაბლა ჩაიჩურჩულა და ორივე ხელი მომიჭირა.
-ბექა ტყუილად მეთამაშები. ჯერ არ გეღირსება. -გამეცინა და მისი ხელებიდან დაღწევა ვცადე.
-შანსი არ გავს. ამას ვეღარ დავამშვიდებ უშენოდ. -მისი ამდგარი ასო საჯდომზე მომადო.სიამოვნებისგან თვალეი დამეხუჭა. ერთი მოძრაობით გამხადა შარვალი, მაგიდაზე შემომსვა, სწრაფად დამეწაფა ტუჩებზე, მაისურის ქვეშ შემიცურა ხელი და შიშველ მკერძე ფერება დამიწყო, მის გრძელ თლილ თითებს მისვამდე ძუძუს თავეზე და უარეს აგზნებას იწვევდა.
-მაგჟებ.-ამოვიკვენეს.
-გაგიჟებბა ეხლა ნახე შენ.-ტუჩები მომაშოარა და გაეცინა.საცვალზე მისი ხელი ვიგრძენი, ორივე ხელით დავეყრდენი მაგიდას და გადავიწია. ჯერ ხელით მასიამოვნა და რამდენიმე ხანში მისი დიდი და ძლიერი ორგანო ვიგრძენი, წამოვიყვირე იმდენად მესიამოვნა საკუთარ ხმას ვერ და არ ვაკონტროლებდი ფრჩხილებით ჩაფრენილი ვიყავი. დროდადრო განზე იწეოდა და ჩემს სხეულს აკვირდებოდა მის ბიძგეზე როგორ მოძრაობდა, ეღიმებოდა როცა მისი მოძრაობისგან გამოწვეულ სიამოვნების ბგერებს ვუშვებდი.რამდენჯერ განვიცადე ორგაზმი არ მახსოვს, ერთი მანაც ამოიყვირა და ვიგრძენი როგორ მოეშვა. ტუჩებზე გემრიელად მაკოცა და სააბაზანოში წავიდა.სიამოვნეისგან გათიშული მაიდაზე ვიწექი და ვერ ვტოკდეოდი. როგორღაც მოვიკრიბე ძალა და ჩავიცვი.არცერთ გვქონდა ჭამის თავი ორივე სავარძელზე ვიწექით და ველოდებოდით ბიჭების მოსვლას, ის თეძოებზე მეფერეოდა. კარზე ზარის ხმა იყო. წამოდგა და კარები გააღო.
-დიდება თქვენს გამოჩენას. -ორივეს გადაეხვია და შემოუშვა.
-ავალიანი ღადაობ ხო?-ჩემს დანახვაზე ორვე მიუტრიალდა.
-არა ძმაო, ვიპოვე და აი აქ მყავს გამოკეტილი.-ხელი მხარზე დაკრა მეგობარს და სავარძელზე მიუთითა. თვითონ ლუდის შეკვრები გამოართვა და სამზარეულოში შევიდა.
-მე ლევან მეტრეველი-ერთ ერთმა ხელი გამომიწოდა და გამიღიმა.
-ვიქტორია კერესელიძე.-ხელი ჩამოვართვი და მეც გავუღმე.
-ლაშა მღებრიშვილი-ხელი აწია .
-სასიამოვნოა.-გავუღიმე. ბექაც გამოვიდა ლუდის ბაკლებით და მიწის თხილიით, მეც წამოვდეგი და დავეხმარე მაგიდის გაწყობაში. ერთად დავსხედით მე და ბექა. ლუდი მოვსვი.
-შენ არ იცი ამას რა სჭირდა ეგვიპტედან რო წამოვედით. კინაღამ გაგვაფრენინა. -მეტრეველმა დაიწყო საუბარი.-აუ ყოჩაღ შენ რა ვიკა. რაც თავი მახსოვს ეს ასე არავის აუწყვეტია. -გაგვეცინა.
-ყველაფერი კი არ უნდა ილაპარაკო ძმაო. -ბაკალი მაგიდაზე დადო და მიწის თხილს დაწვდა. -საოცრებააა ისე უცებ გამომეცხადა სამსახურში.
-მე კი არა შენ გამომეცხადე. -შევუსწორე.-გეყოთ ჩემზე ლაპარაკი .
-მოდი ამ ჭიქით თქვენს ერთად ყოფნას გაუმარჯოს- ლაშამ ჭიქა აწია. -არ ვიცი ძმაო ეს ყველაფერი რაღაც მისტიურია. საღოლ ბექა შენ ყოფილხარ კაცი. -ჭიქები მუჭახუნეთ ერთმანეთს.



№1 სტუმარი სტუმარი მარიკო

Dzalian mainteresebs ratom ar aqtiuroben me ver vmalav agfrtovanebas dzalian magaria da exla etyvian rom bavshvi eyolebat xo? Dzalian mainteresebs is mochveneba tu ragac jandaba vinaa

 


№2 სტუმარი სტუმარი ნათია

ორსულად არაა, მაგრამ ალბათ დარჩებაა ნუ დიდი ინტერესი ცოტაა ისე ველი ყოველ ახალ თავს,არადა გუშინ მთელი დღე გზაში ვიყავი და ამ დილით „ვეცი“ წასაკითხად????

ხო და სული ამიფირიაქე როგორც ყოველთვის , დედააა რა ცეცხლოვანი წყვილიააა????

 


№3 სტუმარი NN

ველოდებით შემდეგ თავსსს.. მალე და ცოტა დიდი თავები დადე ხოლმე გთხოვვვ <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent