შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

კიმი და ლუსი(ვამპირის ტყე)


19-10-2018, 13:18
ავტორი nastia
ნანახია 1 477

ბევერლი ჰილსის სკოლაში სწავლობდა ორი მეგობარი,კიმი და ლუსი ისინი ბავსჰვობიდან ერთად იზრდებოდნენ (კიმი არის ძალიან ლამაზი გოგონა მაღალი,ქერა თმიანი და ოქროსფერტვალება. ლუსიც ასევე ლამაზია ტანადაც და შეხედულებითაც შავგრემანი მუქი შავი თმით და წაბლისფერი თვალებით.) კიმი და ლუსი სკოლიდან როცა სახლში ბრუნდებოდნენ გადაწყვიტეს სკოლის არდადეგებზე იმ ტყეში წასულიყვნენ რომელზეც საშინელ ისტორიებს ყვებოდნენ სკოლა სულ რაღაც 1 კვირასჰი უნდა დამთავრებულიყო.
გოგონები როცა სახლში მივიდნენ მოემზადნენ რომ გასართობათ წასულიყვნენ შეხვდნენ მეგობრებს და წავიდნენ ბარში, კარგად გაერტნენ და სახლშიც მალევე დაბრუნდნენ.
1 კვირის შემდეგ
სკოლა მოიხსნა გოგონებმა მოემზადნენ წასასვლელად საჭირო ნივთები ჩაალაგეს და მანქანაში ჩასხდნენ 8 საათიანი მგზავრობის შემდეგ მივიდნენ იმ ტყესთან სადაც აპირებდნენ მისვლას თუმცა იქ არავინ არ შედიოდა რადგან ამბობდნენ რომ უცნაური რაღაცეები ხდებოდა.
გოგონებს კი ძალიან აინტერესებდათ თუ რატომ იყო ის ადგილი საშიში.
შევიდნენ ტყეში ცოტა სიარულის შემდეგ მათ ლამაზი მდინარე შენიშნეს და გადაწყვიტეს იქ გაეშალათ კარავი.
ღამის 12:00 საატი იყო უკვე, როცა კარავი გაშალეს გოგონებმა. მდინარის პირას ჩამოსხდნენ და ცოტა ისაუბრეს.
კიმი:ლუსი იცი ამბობენ რომ ამ ტყეში ვამპირები არსებობდნენო?
ლუსი:კი გამიგია მაგრამ არ მჯერა მე მაგ ზღაპრების.
კიმი:ხომ შეიძლება მარტლაც ყოპილიყვნენ არა?
ლუსი:არვიცი მეგობარო რაც არმინახია იმას ვერ ვიტყვი.
კიმი:კარგი. წამოდი დავიძინოთ და ხვალე ცოტა დავათვალიეროთ აქაურობა და გავიგოთ თუ რრატომ არის აქაურობა საშიში.
ლუსი:კარგი.
გოგონებმა დასაძინებლად წავიდნენ და ორივეც უცებ ჩაეძინათ მაგრამ ერთი საათის შემდეგ ლუსი ფეხის ხმამ გააღვიძა კიმის გაღვიძება არ უნდოდა და გადაწყვიტა მარტო გასულიყო და ენახა ფანარი აიღო და გავიდა მაგრამ ირგვლივ არავინ ჩანდა ცოტათი მოშორდა კარავს რომ კარგად ენახა თუ რისი ხმა მოესმა მას მაგრამ არავინ იყო არც ცხოველი არაფერი არ ჩანდა როცა კარავთან ბრუნდებოდა ისევ გაიგო ის ხმა და როცა მიბრუნდა დაინახა მის წინ ატუზული მამაკაცი.



№1  offline წევრი nastia

ხვალე დავდებ აუცილებლად მადლობა რომ დაგაინტერესათ

 


№2  offline წევრი nastia

ბოდიში ეს დღეები სახლშIი არ ვიყავი ხვალე დავდებ აუცილებლად

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent