შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ცეკვა, სიყვარული და ჩემი გიჟი მეგობრები(მეოთხე თავი)


5-11-2018, 22:40
ავტორი Worlds gone crazy
ნანახია 1 646

აღარც კი ვიცი ჩემი ისტორია კიდევ ვინმეს თუ ახსოვს მაგრამ მე მაინც ვდებ. დამიჯერეთ, ძალიან რთულია როდესაც თან აბიტურიენტი ხარ, ამდენი სამეცადინო თავზე გაყრია და პლიუს კიდევ ცალკე ისტორიები უნდა წერო. რომლის დაწერის ხასიათზეც არ ხარ ამდენი სამეცადინოს შემდეგ. მაგრამ დღეს არც კი ვიცი თავში რა გადამიტრიალდა მომინდა დამეწერა თან მუზაც მომივიდა. ასე რომ ვისაც გახსოვთ ეს ისტორია გთხოვთ შემიფასეთ!

ლანა+ლაშა
ღმერთო ამ მაღვიძარას ერთხელაც იქნება ვისვრი აქედან!!!! ვკივი ბოლოხმაზე რადგან უკვე თითქმის მთელი ნერვული სისტემა მომიშალა ამ ნივთმა. ფეხზე ვდგები “განადგურებული” ვინმეს რომ დავენახე ალბათ დიდი დიდი მეორე მსოფლიო ომიდან გამოსული ვეგონებოდი მაგრამ კიდევ კარგი არავის აქვს ამის “ბედნიერება”.
სააბაზანოში შევდივარ სარკეში ჩახედვის დროს შეშინებული ვხტები, რა ვერ შევეჩვიე, მთელი 18 წელია ჩემს თმას ყოველ დილით ასე ვხედავ.
პირს ვიბან, კბილებს ვიხეხავ, ჩემს თმის უფრო სწორი გამომივა რომ ვთქვა ყვავის ბუდის დანახვაზე ხელს ვიქნევ და “კოსად”(არ ვიცი ქართულად რა ქვია) ვიკრავ.
საათს შევხედე, ღმერთო! უკვე ათის ნახევარია მაგვიანდება ჩემს ტასიკოსთან . მხოლოდ ეს ბავშვი მიკეთებს გუნებას საშინლად დაწყებული დღის მერე. მოკლე ჯინსის შორტი, თეთრი მაიკა წარწერით “me? Sarcastic? Well, maybe a little bit.” თეთრი all starები, ჩანთა, ტელეფონი, ყურსასმენები, გაზი და დენი გამოვრთე, მემგონი არაფერი მავიწყდება იმედია სახლი გადამწვარი არ დამხვდება და გარეთ არ დავრჩები უსახლკაროდ. გზა საშინლად დაგატვირთულია, მე კიდე მაგვიანდება. უკვე ორი საათია ზებრასთან ვდგავარ შუქნიშანიც კი არ არის მე კი ველოდები როდის ინებებენ ქართველი გენტლმენები და დამითმობენ გზას. მოთბინების ფიალა რო ამევსო, ერთი მაღლა ავიხედე ჩემთვის ჩავილაპარაკე: ღმერთო ოღონდ ახლა არაფერი დამეტაკოს!” და გადავედი. მე ხო ბედი არაფერში მწყალობს! სიგნალის ხმა გავიგონე და ასფალტზე გავიშხლართე. ვინც არ უნდა იყო შემ დაგედო ჩემი ცოდვა! ერთი კარგად მივალანძღე ამ შავი ჯი კლასის მძღოლი, თან გაჭირვებით ვცდილობდი ფეხზე ადგომას, უცებ კარი რომ გაიღო და გადმობრძანდა ვაჟბატონი . ვაიმე ლანა მემგონი ტუზი დაგეცა გოგო. ჩავილაპარაკე ჩემთვის.
-კარგად ხართ?-მომიახლოვდა ეს სიმპატიაგა ინდივიდი , მაგრამ მე რისი ლანა ვარ ეს თუ შევიტყვე.
-შენ ნორმალური ხარ საერთოდ? თავლებში “რაზვალი” გაქ? ლამის გამიტანე, ძირს ვაგდივარ და მეკითხები კარგად ვარ თუ არა? ღმერთო სერიოზულად?! ყველა იდიოტი მე როგორ უნდა გადამეყაროს! - გადავედი პირდაპირ შეტევაზე.
-ღმერთო ერთი დღეს რაც ჩამოვედი და პირველივე დღესვე ეს ქაჯი უნდა გამოგეგზავნა ჩემთვის?- ჩაილაპარა ბიჭმა თან ზევით იყურებოდა.
-შენ ნუ ელაპარაკები ღმერთს მაგას მარტო მე ველაპარაკები-ვუყვირე ისევე და როგორც იქნა ფეხზე წამოვდექი.
-გეტყობა უკვე კარგად ხარ ამიტომ მე წავალ-მითხრა ფეხზე წამომდგარი როცა დამინახა და მაქანისკენ წავიდა.
მეც უკან გავყევი და მეც მანქანაში ჩავჯექი. როცა დამინახა გაკვირვებულმა გამომხედა მის სახეზე ხარხარი მომინდა მაგრამ თავის შევიკავე და ვითომც არაფერი ვუთხარი.
-რა იყო რა გაგიკვირდა?! დანაშაულის გამოსყიდვას არ აპირებ?! საბურთალოზე მივდივარ და მაგვიანდება.-მე ვლაპარაკობდი ის კი ისე მიყურებდა თვალსაც კი არ ახამხამებდა-მეჩქარეებათქო მალე მალე! -ხელი ცხვირწინ ავუფრიალე და ძლივს გამოვაფხიზლე.
-ღმერთო შენ მიშველე-თქვა ჩუმად მაგრამ მე გავიგონე და ჩამეცინა.
მისამართი მივასწავლე. ტასოსაც მივუსწარი და კარგ ხასითზეც დავდექი. მაშო გავუშვით სამსახურში და დავრჩით მხოლოდ მე და ტასიკო.
-ტასუნ აბა რა ვქნათ-გადავხედე ტასოს რომელიც სამხარეულოსკენ წავიდა.
-პილველ ლიგში საჭმელი მაჭამე თოლემ დამტოვა ცემმა დამ მსიელი-მითხრა კისკისით ტასომ.
მეც გამეცინა სამზარეულოში შევედით და ერთად მოვამზადეთ ბლინები. შემდეგ სამზარეულო მივალაგეთ . მე ვრეცხავდი ტასო სკამზე იდგა და ამშრალებდა. ისეთი საყვარელი იყო კინაღამ მოვაჭამე ლოყები.
სამხარეულოს ლაგებას როცა მოვრჩით ჩვენი საყვარელი ანიმაცია სპანჯბობი ჩავრთეთ და ორ ხმაში გულიანად ვიცინოდით. ცოტა რომ მოსაღამოვდა და და მაშოს მოსვლის დრო რომ დადგა, ტასომ იდეა მომაწოდა რომ მაშოსთვის რამე ახალი იონი მოგვემზადებინა და მის სახეზე კარგად გვეცინა. მეც ამ მაცდურ წინადადებას სიამოვნებით დავთახმდი. ტასომ თავისი საღებავები მომიტანა და მაშოს ოთახში ისე დავდეთ რომ კარების გაღების თანავე შესხმოდა, ჩვენ კი იქვე სავარძლის უკან დავიმალეთ გასუსულები. კარების ხმა გავიგონეთ ვინ იქნებოდა თუ არა მაშო იმდენი იარა ბოლოს ჩვენამდეც მოაღწია მე და ტასუნა კი სიცილით ვიხრჩობოდით თან პირზე ხელს ვიფარებდით მაშოს რომ არ გაეგონა. შემოაღო თუ არა ოთახის კარები მაშინვე ფერების პალიტრა გაჩნდა მის ხეულზე. ახლა უკვე მე და ტასო ბოლო ხმაზე ვხარხარებდით როდესაც მაშო გამოგვეკიდა. ბოლოს დაღლილი დაენარცხა სავარძელზე და დაგვემუქრა რომ სამაგიეროს გადაგვიხდიდა მაგრამ როგორც ყოველთვის ერთი ტასუნას ლეკვის გამოხედვა და მაშინვე მოლბება, ამიტომ აღარ გვეშინია. უკვე გვიანი იყო მაშო კლუბში წასასვლელად ემხადებოდა, მე და ტასო კი ოთახში შევედით ტასუნა ლოგინში ჩავაწვინე გვერძე მივუწექი და ზღაპრის კითხვა დავიწყე.
-იყო და არა იყო რა იყო ერთი პატარა ბიჭუნა რომელსაც ანჩხლი დედინაცვალი და და ჰყავდა... -ბოლოს კი აღარც მახსოვს როგორ ჩაგვეძინა მეც და ტასოსაც.

პატარაა მაგრამ იმედია მთლად უკმაყოფილოს არ დაგტოვებთ მიყვარხართ და კიდევ ერთხელ ბოდიში მიყვარხართ მე თქვენ!<3<3<3

Worlds gone crazy!



№1 სტუმარი nino

tornikeze da mashoze kvela tavshi patara mainc rom dawero rame kargi ikneba dzalian..ise dzalian dzalian magaria sakvarelo ❤❤

 


№2 სტუმარი Elene

Mixaria rom gaagrdzele da apoloni ar damikargo <3 <3

 


№3  offline წევრი Worlds gone crazy

nino
tornikeze da mashoze kvela tavshi patara mainc rom dawero rame kargi ikneba dzalian..ise dzalian dzalian magaria sakvarelo ❤❤

აუცილებლად გავითვალისწინებ ძალიან დიდი მადლობა რომ მოგწონს heart_eyes
<3<3

Elene
Mixaria rom gaagrdzele da apoloni ar damikargo <3 <3

აპოლონს ძაანაც რომ მინდოდეს მაინ ვერ დავკარგავ რადგან პირდაპირ ანათებს და მეუბნება ჩემზეც დაწერეო smile heart_eyes

 


№4  offline წევრი Life is wonderful

მინდა გითხრა რომ მართლა ძალიან ძალიან კარგია ახლა შევამჩნიე ეს ისტორია და დავიწყე კითხვა... ძალიან მომეწონა... ერთი აპოლონი მეც ჩამომიგდე ღმერთოოო... აპოლონი და მაშო ძალიან მაგარი წყვილია, ლანა და "ლაშიკოც" (იმედი მაქვს ამ ზედმეტსახელისთვის არ დამასამარებ :დდდ) არ გტყვი რომ მალე დადო ახალი თავი რადგან აბიტურიენტობის დროს მართლა ძალიან რთულია დამღლელი დღის შემდეგ წერო თანაც დიდი თავები... მე ამის პრეტენზია არ მაქვს მთავარია გააგრძელო წერა და დაასრულო... ძალიან კარგი ხარ და დიდი დიიიიიიიიიიიდ წარმატებებს გისურვეეებ..... ბევრი გულები შენ ტკბილოოო heart_eyes
--------------------
Every day, every night, you have to wait for a new test and pass it successfully." - "Life is exam."

 


№5  offline წევრი Worlds gone crazy

Life is wonderful
მინდა გითხრა რომ მართლა ძალიან ძალიან კარგია ახლა შევამჩნიე ეს ისტორია და დავიწყე კითხვა... ძალიან მომეწონა... ერთი აპოლონი მეც ჩამომიგდე ღმერთოოო... აპოლონი და მაშო ძალიან მაგარი წყვილია, ლანა და "ლაშიკოც" (იმედი მაქვს ამ ზედმეტსახელისთვის არ დამასამარებ :დდდ) არ გტყვი რომ მალე დადო ახალი თავი რადგან აბიტურიენტობის დროს მართლა ძალიან რთულია დამღლელი დღის შემდეგ წერო თანაც დიდი თავები... მე ამის პრეტენზია არ მაქვს მთავარია გააგრძელო წერა და დაასრულო... ძალიან კარგი ხარ და დიდი დიიიიიიიიიიიდ წარმატებებს გისურვეეებ..... ბევრი გულები შენ ტკბილოოო heart_eyes

პიროქით მადლობა შენ ჩემო ტკბილო ასეთი კარგი შეფასებისთვის heart_eyes მადლობა რომ გამიგე რა დღეში ვარ ეხლა. ნუ ნერვულობ “ლაშიკოსთვის” არ დაგასამარებ smile მეც მიყვარს ზედმეტსახელები satisfied heart_eyes kissing_heart

 


№6  offline წევრი Life is wonderful

Worlds gone crazy
Life is wonderful
მინდა გითხრა რომ მართლა ძალიან ძალიან კარგია ახლა შევამჩნიე ეს ისტორია და დავიწყე კითხვა... ძალიან მომეწონა... ერთი აპოლონი მეც ჩამომიგდე ღმერთოოო... აპოლონი და მაშო ძალიან მაგარი წყვილია, ლანა და "ლაშიკოც" (იმედი მაქვს ამ ზედმეტსახელისთვის არ დამასამარებ :დდდ) არ გტყვი რომ მალე დადო ახალი თავი რადგან აბიტურიენტობის დროს მართლა ძალიან რთულია დამღლელი დღის შემდეგ წერო თანაც დიდი თავები... მე ამის პრეტენზია არ მაქვს მთავარია გააგრძელო წერა და დაასრულო... ძალიან კარგი ხარ და დიდი დიიიიიიიიიიიდ წარმატებებს გისურვეეებ..... ბევრი გულები შენ ტკბილოოო heart_eyes

პიროქით მადლობა შენ ჩემო ტკბილო ასეთი კარგი შეფასებისთვის heart_eyes მადლობა რომ გამიგე რა დღეში ვარ ეხლა. ნუ ნერვულობ “ლაშიკოსთვის” არ დაგასამარებ smile მეც მიყვარს ზედმეტსახელები satisfied heart_eyes kissing_heart

heart_eyes heart_eyes blush relaxed smile kissing_heart kissing_heart
--------------------
Every day, every night, you have to wait for a new test and pass it successfully." - "Life is exam."

 


№7  offline წევრი Worlds gone crazy

Girl... from the past
<3 <3 <3 <3 <3
რაღაცნაირად საყვარელია ეს ისტორია

heart_eyes kissing_heart relaxed მადლობააა

 


№8  offline წევრი fluctus Oceani

მიყვარს ეს ისტორია მე მახსოვდა სხვათაშორის რა დამავიწყებდა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent