შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიკვდილიდან სიცოცხლემდე(4 ნაწილი)


17-12-2018, 20:18
ავტორი გრინჩი
ნანახია 1 013

დილით ადრე გამეღვიძა.იკა ოთახში აღარ დამხვდა.სააბაზანოში შევედი თავი მოვიწესრიგე.შავი მუხლს ოდნავ აცდენილი კაბა და შავი ზედა ჩავიცვი ფეხზე შავი კეტები და ქვემოთ ჩავედი სადაც ესეთი სურათი დამხვდა.
ლანკა და გუკა გამწარებული უვრიოდნენ და ჩხუბობდნენ.უფროსწორად გუკა ყვიროდა და ლანკა სართოდ არაფრათ არ აგდებდა მის ყვირილს ამრეზით უყურებდა.
-გაეთრიე მეთქი,გოგო აქედან.
-აუ,ნუ წიკვინებ რააა
ამას ყველა უყურებდა,იკაც,ნინიც,თემოც,და დანარჩენი ბავშვებიც მაგრამ არავინ არ აპირებდა,ჩარევას რატომ არვიცი.ამიტომ გადავწყვიტე მე მივსულიყავი მათთან.
-რახდება აქ?
-ლანკა,გაეთრიე ეხლავე აქედან,მეტჯერ აღარ ვაპირებ გამეორებას.
კისერზე ვენები სასტიკად ჰქონდა,გუკას დაბერილი.თვალებიდან ცეცხლს აფრქვევდა.
-მოიცა,რას კივიხართ.რახდება აქ?
-შენთვის არ მცხელა ეხა მიკა გადი აქედან.
აიი,ძალიან მეწყინა მისგან ეს სიტყვები ძალიან.უბრალოდ გავიღიმე და ჩემს ოთახში შევედი.არადა გაღიმება კიარა ტირილი მინდოდა თან ძალიან მწარედ,მაგრამ ეხლა თავი შევიკავე როგორ,მეცარვიცი.ოთახში როცა ავედი,არც მაშინ არმიტირია.უბრალოდ ტანსაცმელი გამოვიცვალე,შავი ჯინსის შარვალი შავი სვიტერი და შავი all star-ჩავიცვი.ტელეფონში რამოდენიმე მუსიკა გადმოვწერე,მანამდე საერთოდ მუსიკებს არ ვუსმენდი მაგრამ ეხლა რატომღაც მომინდა,ყურსასმენები ავიღე და ქვემოთ ჩუმად ჩავედი მაგრამ იქ ლანკა აღარ დამხვდა.ყველა მისთვის იჯდა ჩუმად მხოლოდ გუკა არ ჩანდა.
-იკა,მე გარეთ გავდივარ
-დამელოდე,მეც წამოვალ
წამოდგომა დააპირა
-არა მარტო მინდა ყოფნა.
-კარგი.ჭკუით იყავი მაშინ.
-კარგი.
გარეთ გავედი,ეზო დიდი იყო ამიტომ სანამ ჭიშკრამდე მივიდოდი,დავინახე გუკა ჰამაკში იჯდა,თვითონაც დამინახა და დამიძახა.
-მიკა,მოდი ერთი წამი
-არმცალია.
არც გამიხედია მისკენ გზა გავაგრძელე.
დავინახე რომ წამოდგა და ჩემსკენ წამოვიდა,მაგრამ მე ნაბიჯს უფრო ავუჩქარე და ეზოდან გავედი,როცა ხელი მაჯაში მომკიდა.
-მიკა რა დაგემართა?
-კიდე,მე რა დამემართა?
-ხო,შენ.
-კარგი არმინდა ეხლა ლაპარაკი.გამატარე მივდივარ.
-სადმიდიხარ?
-გარეთ უნდა გავიარო
-მეც წამოვალ.
ხელი გამიშვა და ეხლა გვერდით ამომიდგა
-აარა,მარტო მივდივარ.
-არა,მეც წამოვალ.
-გუკა,არმინდა თქო ხო ვთქვი?წადი ლანკასს მიხედე სად გაგექცა?
-მაგაზე ხმა არ დაძრა საერთოდ აღარ არსებობს ეგ გოგო.
-კარგი.ეხლა გამიშვი
გუკა უკან დაბრუნდა.მე გზა გავაგრძელე.ტელეფონში Alec Benjamin – Let Me Down Slowly ჩავრთე ,და ჩემთვის წყნარად დავიწყე ქალქში სიარული.ძალიან ბევრმა ადამიანმა ჩამიარა გვერდი ზოგი გაღიმებული სახით იყო,ზოგიც მოწყენილი.ძალიან დიდხანს დავდიოდი თან მუსიკებს ვუსმენდი,როცა აზრზე მოვედი სადღაც ტყეში ვიყავი.იქვე დიდი ქვა ვნახე,და დავჯექი.წინ ბუნებას ვუყურებდი.თან ვიხსენებდი ჩემს ოჯახს რომელთანაც ერთად უბრაქლოდ,ხო შეიძლებპდა რო ტკბილად მეცხოვრა,მაგრამ არა.ეხლა ვცხოვრობ ისეთ ხალხთან რომლებიც ვერ მიტანენ.ტირილი დავიწყე.გუკა?გუკა ძალიან მომწონს მაგრამ ის ძალიან მაუხეშება.კიდევ დიდი ხანი ვფიქრობდი და გადავწყვიტე,ჩემი ცხოვრება ცოტათი მაინც უნდა გამეხალისებინა,ესე ჩემებს არმოვეწონებოდი რომ დავენახე.უკვე ღამე იყო სახლში რომ მივედი.ოთახში ჩუმად შვედინ მეგონა არავინ არ იქნებოდა მაგრამ მდივანზე გუკა დამხვდა რომელიც ტელევიზორს უყურებდა.
-მიკა,ამდენი ხანი სად იყავი?
-დავსეირნობდი
-და საად?
-გარეთ.
-მოდი დაჯექი კინოს ვუყუროთ რამეს
-არმინდა.
უცებ წამოდგა და ჩემთან მოვიდა.ეს ყველაფერი ისე მალე მოხდა შიშისგან უკან უკან წავედი და კარს მივეწებე.ისიც ჩემკენ უფრო ახლოს მოვიდა და შუბლი შუბლზე მომადო.
-მიკაა
ხმას არ ვიღებდი.
-გამეცი ეს დედამოტ***** ხმა.რაგჭირს ესე რატო მეუხეშები
მოვშორდი და წინ წავედი.
-და შენ მერე რა?
-რასქვია მერე მერა?
კარს მიეყუდა მე პუფში ჩავჯექი და ესე ვლაპარაკობდით
-ხო შენმერე რა.რატო მაქცევ ამდენად ყურადღებას?
-ვერხვდები?
-რას უნდა მივხვდე?
-მიკა მომწონხარ.რასვერ ხვდები?შენ კი ესეთი ცივი როგორ ხარ?
-და სითბო დამიფასა ვინმემ?]
-ოდესმე ხო უნდა დაივიწყო,ისინი?
-არასოდეს,გუკა გესმის?არასოდეს არმოხდება ეგ.ჩემს გულიდან ისინი არასოდეს არ ამოიშლებიან.არმინდა რო ვინმეს შევუყვარდე,რადგან მერე ისიც მატკენს გაიგე?ისიც დამტოვებს ესე ცარიელს.
მოვიდა და ჩამეხეუტა
-კაი ჩუუ ნუ ტირი.
20 წუთი ესე ვიყავით ჩახუტებულები.
-კარგი წადი დაისვენე ხვალ მივდივართ
0თბილისში?
-კი.
-კარგი,წავალ მაშინ.
-გაგაცილებ
-არმინდა იყავი შენ
-თუ გინდა შენც დარჩი და რამე კარგ ფილმს ვუყუროთ
-ფილმს?
ვთქვი და თვალები მოვჭუტე.რაზეც გუკას გაეცინა.
-ხო რამე კარგ ფილმს.
-კარგი შენჩართე მე გამოვიცვლი და მოვალ.
-კაი მიდი.
ზემოთ ავედი პიჟამოები ჩავიცვი შემდეგ ხალათი და ქვემოთ ჩავედი.
ქვემოთ ჩავედი.
-მოდი დაჯექი.
თავი მის მხარზე ჩამოვდე.და რაღაც საინტერესო ფილს ვუყურეთ.ჩამეძინა,და ვიგრძენი ვიღაცამ, ხელში ამიყვანა და საწოლში ჩამაწვინა.დილით ძალიან ადრე გამეღვიძა მიუხედავად იმისა რომ გუშინ სადღაც 2 საათზე დავიძინე.
06:30
17.10.17
კვირა
ვიბანავე ჩემოდანი ჩავალაგე,როგორ უკვე გავიგე დღეს მივდიოდით თბილისში.შავი ჯინსის მუხლზე დახეული შარვალი და შავი სვიტერი ჩავიცვი,ფეხზე ისევ ALL STAR-ები,ად ქვემოთ ჩავედი.სადაც მარტო იკა დამხვდა რომელიც საჭმელს აკეთებდა და უკნიდან იდგა გაზთან.მეც ჩუმად მივეპარე და უკნიდან,მივეხუტე
-გაიღვიძე,ფერია?
-აჰამ.რა გემრიელობებს ამზადებ?
-მე ვერაფერს კვერცხის შეწვა დავაპირე მაგრამ,ხოხედავ ვერ მაგას ვერ მოვაბი თავი.ამიტო ყავას ვაკეთებ ეხა.
გამეცინა.
-უი ნახე ,როგორ გიხდება სიცილი ხშირად უნდა გაიცინო ხოლმე.
-ხოომ.შენი დამსახურებაა რო ვიცინი.
-სიხარულო.უი მიკა რაღაცა რო გთხოვო ხო შემისრულებ
-კი აბააა.
-დღეს სანამ თბილისში დავაწვებით,ტატუ მინდა რომ გავიკეთო და გამომყევი კარგი?
-კაი.
ცოატახანი ვფიქრობდი და უცებ წამოვიძახე.
-მეც რო გავიკეთო ტატუ?
-გინდა?დარწმუნებული ხარ?
-100%.
-კი ბატონო რაზეა ბაზარი.ჩემი ძმაკაცი აკეთებს ტატუებს ოღონ თბილისშია მის სახლში აკეთებს არავინ არიცის დაჟე არც მისიანებმა.მისი გასართობია უყვარს ეს საქმე თან ძანნნ დასპეცებულია ამ საქმეში რააა.კაროჩე მასთან მივიდეთ ხვალ.და გავიკეთოთ ტატუები.
-ხო კარგი მაშინ ხვალ სკოლის მერე რო გავიდეთ?
-ხვალ სკოლაში წასვლას აპირებ?
-კი აბა ვინ გამაჩერებს სახლში.
-ხო,კარგი ხვალ წავიდეთ მაშინ გაკვეთილების მერე.მე არვიქნები სკოლაში მაგრამ,გაკვეთილები რო დაგიმთავრდება მოგაკითხავ ხარაშო?
-კაიც.
-მოდი ეხა ჩამეხუტე
მეც მივედი და ძააან ძლიერად ჩავეხუტე.მერე ლოყაზე ვაკოცე და მისაღებში გავედი.
...............................................................
ესეც შემდეგი თავი.იმედია მოგეწონებათ.ფოტოზე მიკაა.შეცდომებისათვის ისევ და ისევ დიდი დიდი ბოდიში.მიყვარხართ ყველა.



№1  offline წევრი artificial

dzalian momcons magram dzalian macvalebb❤️ male dade ra shemdegii

 


№3  offline წევრი nathali lifhonava

ძალიან კარგია
მუთმენლად ველი შემდეგ თავს:დდ
<33
--------------------
"როცა ვინმე შეურაცხყოფას მოგაყენებს, ნუ ეტყვი მას: „დაე ღმერთმა გადაგიხადოს“, იმიტომ რომ ეს თავაზიანი წყევლაა".

 


№4  offline წევრი anukaaa

Axali tavi Dade raaa

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent