შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ახვლედიანი და ჯაში (თავი 1)


16-01-2019, 02:26
ავტორი marussa__
ნანახია 1 579

მოკლედ, მე მარიამ ჯაში ვარ. 16 წლის, გურული მაგრამ ამჟამად თბილისში ვცხობრობ. თავს არ ვიქებ მაგრამ გარეგნობას არ ვუჩივი.
მაღალი, ქერა, მოცისფრომომწვანო თვალებით, არცისე დიდი ტუჩებით მაგრამ მუდმივად მარწყვისფერია. მყავს ძმა, ალექსანდრე(სანდრო) 21 წლის, ისიც ქერა, მაღალი, დაკუნთული სხეულით, დიდი ტუჩებით.
ასევე მოსიყვარულე მშობლები, დედა (ნენე) დიზაინერიდა მამა (გიორგი) ერთერთ კომპანიაში მუშაობს მენეჯერია.
დაქალები არ მყავს, ჰო შეიძლება გაგიკვირდეთ მაგრამ ასეა, უმეტესად დროს ალექსანდრეს ძმაკაცებთან ვატარებ, ყველა როგორც ჩემი ძმა ისე მიყვარს.
-მარიამ.
- ჰო სანდრო.
-აგარაკზე მივდივართ დღეს, მე, დემე,
ნიკა, იკა და წამოხვალ?
-რაკითხვაა არ გრცხვენია? ვუთხარი და გადავიკისკისე.
-საღამოს სახში დამხვდი, გამოგივლი და წავიდეთ.
-კაი მანამდე სადმე გავალ.
ოთახში შევედი ნაცრისფერი ჯინსი, ამავე ფერის ზედა გადავიცვი, ფეხზე ბათინკები ჩავიცვი, ყურსასმენებო ავიღე და გარეთ გავედი. ტელეფონში ჩემი საყვარელი სიმღერა charlotte cardin-dirty dirty ჩავრთებდა სეირნობა გავაგრძელე. გზაზე გადავდიოდი როდესაც მანქანამ ჩემ ფეხებთან დაატორმუზა, წავიქეცი მაგრამ საბედნკეროდ არაფერი დამმართნია. მძღოლმა არც იკადრა მანქანიდან გადმოსვლა სწრაფად დაქოქა მანქანა და ადგილს მთელი სისწრაფით მოწყვიტა, შავი ფერის მერსედესი იყო. ტანსაცმელი დავიფერთხე და გზა სახლისკენ განვაგრძე.
ტანსაცმელი გამოვიცვალე, კაბა მთლიანი კაბა ჩავიცვი, კოჭებამდე, ფეხეზე კი filas ბოტასები მოვირგე. მუქი შინდის ფერი მატოვი ტუჩსაცხი წავისვი და სანდროს დაველეოდე.
სმს-ც მალე მოვიდა და დაბლა ჩავედი, სანდრო მანქანაში მელოდებოდა და სიკარეტს ეწეოდა, მეც მივედი და ჩავჯექი.
-აუუ სანდრო კაი რა, ხოიცი ცუდად ვხდები. ვერვიტან ამ სუნს,
-კაიხო ჩავაქრობ. ფანჯარა ჩამოწია და სიგარეტი გადააგდო. აგარაკზე მალევე ავედით. ბიჭების მანქანებო იქ ეყენა რაც იმას ნიშნავსრომ უკვე აქ იყვნენ, მანქანებში ის შავი მერსედესიც შევამჩნიე.
-სან ეს მანქანა ვისია?
-იკას ნათესავი ჩამოვიდა გერმანიიდან და იკამ უნდა გაგაცნოთო.
-ამმ..... კაი.
ვუთხარი და მივეხუტე სანდრომ ხელი გადამხვია და შიგნით ისე შევედით.........
აბააა გელით, როგორია? იმედია მოგეწონებათ ???? ღირს გაგრძელება?



№1  offline წევრი Onlyyou

Gaagrdzele aba <3♡♡♡♡

 


№2  offline წევრი mia miako 15

გააგრძელე დასაწყისი მომეწონა.ველი ახალ თავს

 


№4  offline წევრი marussa__

mia miako 15
გააგრძელე დასაწყისი მომეწონა.ველი ახალ თავს

დღეს საღამოს დავდებ ♥ მიხარია რო მოგწონს ♥

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent