შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შავი გული (ნაწილი მეექვსე)


2-03-2019, 14:27
ავტორი Natiiaa33
ნანახია 1 563

-ლევან, ნინა უნდა ვიპოვოთ..გეფიცები რამე რომ მოუვიდეს მოვკლავ.
-დაწყნარდი, ცხელგულზე ნურაფერს იზავ..მათაც ეს უნდათ, ნინას ვიპოვით. ახლა დედამისს ვანახოთ ვიდეოს ჩანაწერი. ამოიცნობს იმ კაცს.
-გოგოს სახე არჩანს კარგად.გაგვიჭირდება ამოცნობა..
-დავურეკავ ბიჭებს, სასწრაფოდ წამოიყვანონ ლელი..
_რამდენიმე საათში უკვე თბილისის საგამოძიებო განყოფილებაში იყვნენ..ლელიც მალე მოიყვანეს.
-შვილო ის გოგო რატომ არ ატარებს დაკითხვას?
-ქალბატონო ნინა გაიტაცეს. როგორც ნინის, მასაც ისე უპირებენ მოკვლას..
-დედა შვილოოო _თავში ხელები შემოირტყა და ცრემლები წამოუვიდა..
-თქვენ თუ დაგვეხმარებით ნინას ვიპოვით და ვიხსნით..
-შვილო მე ჩემი შვილი ვერ დავიცავი..ისე მომიკლეს რომ ვერ შევძელი მისი ბოლოჯერ ჩახუტებაც კი..თუ რამე შემიძლია, ყველანაირად დაგიდგებით გვერდით..
-ახლა ვიდეოს განახებთ, თუ ამოიცნობთ ყველანაირად ვეცდებით ნინა მალე ვიპოვოთ და მისი სიცოცხლე გადავარჩინო..
-კარგი შვილო, მანახეთ..
_ვიდეო ჩართეს და კადრი რამდენიმეჯერ დაუპაუზეს..გამოსახულება გაადიდეს და ლელიმ კივილი დაიწყო..სკამიდან წამოხტა, სახეს იხოკავდა და ისტერიულად ტიროდა.
-არაა!! არაა! შეუძლებელია..ამას არ იზავდა..არ გააკეთებდა..როგორ შეეძლო..ღმერთო რატომ ვარ ცოცხალი..რატოოოომ..
-დაწყნარდით ქალბატონო..გთხოვთ დაჯექით... წყალიი შემომიტანეთ სასწრაფოდ!!
-ვაი შვილოო...გული გამეყინა..დედა რატომ არ მოგიკვდა, რატომ არ დამევსო თვალებიი. დედა უნდა მოგიკვდეს შენ დედაა..ასეთი დედა რატო უნდა გყოლოდა...
-ძალიან გთხოვთ დაწყნარდით..იქნებ გვითხრათ ვინარის..
-ჩემი მაზლია, ეს გოგო...ეს გოგო კი ჩემი შვილია..მაგრამ როგორ? ამდღეს სულ სახლში იყო, მეხმარებოდა.
-დარწმუნებული ხართ?
-ნუთუ საკუთარ შვილს ვერ ვიცნობ?
-კარგით, მოგვიწევს დავაკაოთ..
-ლევან, ანი დააკავეთ სასწრაფოდ.. _მობილურით დაურეკა და დაკითხვა განაგრძო..
-ქალბატონო, არაფერი შეგინიშნავთ?
-ახლა ვხვდები, როცა ჩვენთან სტუმრად მოდიოდა სულ საკუთარ ოთახში იკეტებოდა..ანი? ანისგან ასეთი ქმედება? ღმერთო რატომ ვარ ცოცხალი? მოვკლავ ჩემი ხელით..
-დაწყნარდით..ანის ჩვენ მივხედავთ..
-მე რაღად მინდა ასეთი სიცოცხლე?
-კარგით, თქვენ პატარა შვილი გყავთ..მხოლოდ მაგის გამო უნდა განაგრძოთ სიცოცხლე..ახლა თავისუფალი ბრძანდებით..მადლობა თანამშრომლობისთვის..
_კაბინეტში შევიდა, ლევანს და ორ გამოცდილ თანამშრობელს დაუძახა..
-მოკლედ, ის კაცი ნინის ბიძა ყოფილა, გოგო კი და..
-რაა? ხუმრობ?ეგ როგორ?
-შოკში იყო თვითონაც..კიოდა, ძლივს დავაწყნარე..მაგრამ დაამატა რომ იმ დღეს ანი სახლში ყოფილა მთელი დღე..მეხმარებოდაო..
-კიმაგრამ, როგორ?
-ალბათ ნერვიულობის ფონზე აერია დღეები..
-ხო, შესაძლებელია..
-ცოტახანს უნდა ვიფიქრო, ანის რომ მოიყვანენ დამიძახეთ..

***
-ჩემი აქ გამოკეტვით რას მიაღწევთ? თუ მკლავთ მომკალით..რას უცდით?
-შენს სიყვარულს, გავიგეთ ყველგან გიჟივით გეძებს.
-საიდან გაქვთ ეს ინფორმაციები?
-გითხრა კიდეც? ოჰ კაი ერთი.
-შე არაკაცო! თქვი დროზე..მაინც მკლავთ და ახრი?
-კარგი გეტყვი.. შენი უფროსი, დიტო..
-დიტო?
-დიახ დიტო..ჩემი სიმამრია..სხვა გზა არაქვს..არ შემისრულებს და მისი შვილის საქმე ცუდად წავა..
-ფუუ! ეგ ნაბი*ვარი..მომკალი თუ მკლავ! ერთი წამითაც აღარ მინდა მეტი სისულელის მოსმენა..
-ისე რომ დაგაკვირდი საშინლად ლამაზი ხარ. სექსუალური, მაგარი მკერდი გაქვს, მმმ...სურნელიც საშინლად გამომწვევია..
-შენი სექსუალური პარტნიორი გაგიგებს, მერე იცი რაც მოხდება..
-ჰმმ, მართალი ხარ მაგრამ მაინც ვცდი.
_თითები კისერზე მიადო, ნელ-ნელა ქვემოთ ჩაასრიალა და მკერდთან შეაჩერა..
-გაეთრიე შე არაკაცო.. _შეაფურთხა პირდაპირ სახეში, საშინლად გააბრაზა ამ ქმედებამ და გამწარებული მივარდა, ტასაცმელს აგლეჯდა და ტუჩებს მის ყელში დაატარებდა..რომ არა ანის შემოსვლა ალბათ ნინა ვერ გადაურჩებოდა იმ მხეცის მკლავებს..
-ეეე, რასაკეთებ? გაგიჟდი? ამ გომბიოში მცვლი? გაეთრიე დროზე! აქ შემოსული არ დაგინახო! ახლა მივდივარ, სანამ მე არ მოვალ ამ ოთახში არ შემოხვალ..იმედია გასაგებია შენთვის..
-როგორ მიყვარს ასეთი მკაცრი რომ ხარ..უფრო სექსუალურს გხდის..
-გაწიე ხელი..მე წავედი.

***
_ანი საგამოძიებოში მიიყვანეს..ოთო საშინლად ნერვიულობდა..იცოდა ვისთან ჰქონდა საქმე..ღიმილიანი სახით შეაღო კარი, ერთი ბოთლი წყალი დაუდო წინ და საუბარი დაიწყო..
-მოგვიყვებით?
-რას?
-მე უნდა გითხრა?
-ვერ ვხვდები..
-მაშინ ამას უყურეთ..
_ვიდეო ჩაურთო..ყურების შემდეგ ანის სრულიად შეეცვალა სახე..
-კიმაგრამ, ესხომ მე ვარ?
-კი შენხარ, ჩვენც ეგ გვაინტერესებს.
-მე..მე..არაა! შანსი არარის.
-რა გაიკვირვეთ? ნუთუ თქვენ თავს ვერ ცნობთ..
-გინდათ თქვათ, რომ ჩემი და მე მოვკალი? თქვენ რა გააფრინეთ? არაა! აშკარად ხუმრობთ..
-თქვენც ხომ თქვით, რომ თქვენ ხართ?
-კიმაგრამ საშინლად მგავს..გავვოცდი..მე ეს დღეებია სულ სახლში ვარ..
-მოწმეები გყავთ?
-კი..შემიძლია დაგიმტკიცოთ..აი აიღეთ ჩემი მობილური..მაგ დღეს სულ ფოტოებს ვიღებდი, ვიდეოებს და რავიცი ხან დედას ვეხმარებოდი ხან შეყვარებულს ველაპარაკებოდი..
-ტყუპისცალი გყავთ?
-არა, მსგავსი რამ არასდროს მსმენია..ეს კაცი ბიძაჩემია..როგორ შეიძლებოდა ბიძას მოეკლა..
-თქვენ დროებით იზოლატორში უნდა მოგათავსოთ..
-კიმაგრამ არაფერი დამიშავებია..
-სამწუხაროდ ფაქტები საწინააღმდეგოს ამტკიცებს..დროებით იქნებით დაკავებული..რატომღაც თქენი მჯერა, ვეცდები მალე გაგიყვანოთ..
-კარგით, ეს თუ ეჭვს გაგიქრობთ ჩავჯდები..
_ნერვიულად დააბიჯებდა წინ და უკან..ფიქრები ერეოდა, აზროვნება უჭირდა და ცივი ოფლი ასხავდა..
-კიმაგრამ ლევან, ხვდები საქმე როგორ ჩაიხლართა?
-გაოგნებული ვარ..ანი თუ არ იყო ის აბა ვინ?
-არვიცი..არვიციი..ჯანდაბააა
_ოთახში ყველაფერი მიმოფანტა..არიცოდნენ სად დაეწყოთ მათი ძებნა..რამდენიმე აზრი მკაფიოდ უტრიალებდა თავში..გადამოწმება მაინც სცადა .ლევანს ნინის მამის დაკითხვა დაავალა..თვითონ კი სადღაც გაუჩინარდა...



გთხოვთ გამოხატეთ თქვენი აზრი..მადლობა ყველას ვინც დაინტერესდით



№1 სტუმარი სტუმარი anaa

ძალიან კარგია! მარა ძაან ინტრიგნულად ნუუ ამტაბრებ რაა ჩვენც შეგვიცოდე♥️

 


№2  offline მოდერი Natiiaa33

სტუმარი anaa
ძალიან კარგია! მარა ძაან ინტრიგნულად ნუუ ამტაბრებ რაა ჩვენც შეგვიცოდე♥️

უფრო საინტერესოს ხდის :დდდ

 


№3  offline წევრი Rania

Au zalian agvianeb da damecickna nervebiii
--------------------
Q.qimucadze

 


№4  offline მოდერი Natiiaa33

Rania
Au zalian agvianeb da damecickna nervebiii

ბოდიში უბრალოდ მეტი ადრე ვერ მოვახერხე დადება. :((

 


№5  offline წევრი Elea_Nora

აუუ ბევრი ეჭვი მაქვს და ვერ ჩამოვყალიბდი ვერაფერზე. საწყალი ანი თუ ტყუილად აჯენენ ციხეში. ნინაც როგორ იტანჯება. ღმერთო! იმედია კარგად წავა ყველაფერი.
გელი და წარმატებები.
P.S. დაკომება მეზარება ხოლმე თორე ყოველთვის მოუთმენლად გელი ხოლმე. Sorry.

 


№6  offline მოდერი Natiiaa33

Elea_Nora
აუუ ბევრი ეჭვი მაქვს და ვერ ჩამოვყალიბდი ვერაფერზე. საწყალი ანი თუ ტყუილად აჯენენ ციხეში. ნინაც როგორ იტანჯება. ღმერთო! იმედია კარგად წავა ყველაფერი.
გელი და წარმატებები.
P.S. დაკომება მეზარება ხოლმე თორე ყოველთვის მოუთმენლად გელი ხოლმე. Sorry.

დიდი სტიმულია ჩემთვის ესეთი კომენტარი <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent