შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გამოიდარებს (თავი 4) 20+


13-08-2019, 17:06
ავტორი OCEAN.drive
ნანახია 3 497

დილით ალექსანდრეს ადრე გაეღვიძა, ძირს დაყრილი ტანსაცმელი ახიკა და ჩაიცვა.
სააბაზანოში შევიდა და მოწესრიგდა, ჩაიდანი აადუღა, ყავა მოამზადა და გვანცასთან შევიდა ოთახში,ისე ტკბილად ეძინა გაღვიძება ძალიან გაუჭირდა კოცნით დაუყვა მის სახეს.
გვანცამ თვალები მოიფშვნიტა და ალექსანდრეს დანახვისას გული საოცრად აუჩქარდა.
ყავა მოგიმზადე, შენ ჩაიცვი ქალბატონო პარასკევია და ჩემი ლექცია გაქვს.
გუშინაც კარგი ლექცია წამიკითხე ბატონო ლექტორო, გამომწვევად წამოდგა შიშველი გვანცა და ჩაცმულ ალექსანდრეს მკერდზე აეკრა.
ალექსანდრე თვალებს არუჯერებდა, მისი სითამამე აოცებდა და თანაც აგიჟებდა.
-კიდევ გინდა?
-საოცრად.
-დღეს ლექცია გვაქვს და ვერ დავიგვიანებ ამიტომ მორჩი ჩემს გაგიჟებას და ჩაიცვი.
-კარგი ბატონო ალექსანდრე(გამომწვევად გაუღიმა და აბაზანაში შევიდა)
ყავა ერთად მიირთვეს და სახლიდან გავიდნენ ლიფტი მეშვიდე სართულზე გაჩერდა და შიგნით ის ქალი დახვდათ ვისთანაც ალექსანდრეს გუშინ სე*სი ჰქონდა.
-გამარჯობა (გოგოს სახე აელეწა).
-გამარჯობა.( ალექსანდრე არ აღელვებულა)
გვანცა ამაყად იდგა და ხელი ალექსანდრეს ჩასჭიდა.
ეგონა ახლა ადგება ეს გოგო და თმებით მითრევსო,მაგრამ პასუხით გაოცებული დარჩა.
თუ მოიფიქრებთ სამში სექსზე მე უარს არვიტყვიო, ალექსანდრეს ლოყაზე აკოცა და ლიფტიდან გავიდა.
სახე ამელეწა,მანქანაში რომ ჩავჯექით ალექსანდრე ხმას არ იღებდა, მიხვდა რომ გავრაზებული ვიყავი, ფეხზე ხელით შემეხო,მერე ხელი თმაში შემიცურა და ცალი ხელით ატარებდა მანქანას.
-ხმას არ გამცემ?
-რა თქმა უნდა ბატონო ალექსანდრე. უნივერსიტეტთან ნუ ჩამომსვამ,ახლოს დამტოვე სადმე არ მინდა ჩვენზე მთელი უნივერსიტეტი ალაპარაკდეს.
-ხო მართალი ხარ თავი შევიკავოთ ჯერჯერობით სკანდალებისგან.
-ჯერჯერობით?
-გვანცა არ იფიქრო, რომ ეს ერთი ღამის ურთიერთობა იყო,შენგან მეტი მინდა.
-არ ვიცი გამოგვივა თუ არა მეშინია ალქესანდრე.
-ყველაფერი კარგად იქნება მენდე.
ხელი მაგრად ჩამჭიდა და გზა განაგრძო.
უნივერსიტეტისგან მოშორებით გავჩერდით, მანქანიდან გადმოხტა და კარი შემიღო, ნამდვილი ჯელტმენი იყო.
-მოძველებული ჟესტია.
-ქალბატონო გვანცა?(ხელი გამომიწოდა და გადმოსვლაში დამეხმარა).
მერე ნაზად მიმიკრა გულზე და მანქანაში ჩაჯდა.
ლილეს გადავურეკე მე უკვე უნივერსიტეტთან ვარ და გელოდებითქო.
ლილეც მოვიდა,ლექცია მალევე დაიწყო, ალექსანდრე ლექციას ჩვეულ რეჟიმში კითხუკობდა,როცა ხმაურით დანიელი შემოვიდა და ლექტორს ხელის ჩამორთმევით მიესალმა. მისმა შემოსვლამ აუდიტორია აახმაურო, ყველაზე ცნობილი ბიჭი მთელს უნივერსიტეტში, მასზე ყოველთვის ჭორაობდნენ ათასი მითი დადიოდა, დანიელი ყველას უყვარდა მას საოცრად გამოსდიოდა ხალხთან ურთიერთობა, თავისუფალი ადგილის ძებნისას ჩემსა და ლილეს გვერდით აღმოჩნდა, გამარჯობა გოგოებო,თავაზიანად მოგვესალმა, ლექციაზე სიჩუმე ჩამოვარდა ალექსანდრე წრფიულ განტოლებას ხსნიდა და დროდადრო მაკვირდებოდა და როცა ამოხსნისას მე და დანიელი ერთად ვაქტიურობდით სახეზე სიბრაზე გამოეხატებოდა, მე მეღიმებოდა და ვცდილობდი სერიოზულად არ მიმეღო მისი ეჭვიანობა...
როცა ლექციები მორჩა სახლში წასვლამდე მე და ლილემ კაფეში შევიარეთ, მე საუბრის წამოწყება ვცადე არ ვიცოდი რა რეაქცია ექნებოდა, ლილეს მაგრამ არ მინდოდა წუხანდელზე დამემალა.
-ლილე რაღაც უნდა გითხრა.
-თქვი რა გულს მიხეთქავ რა სახე გაქვს.
-მოკლედ გუშინ სახლში მაგარი მთვრალი ხომ ავედი.
-ხო მე მიგიყვანე.
-ხოდა ლიფტი მეცხრეზე ავიდა და იქ ალექსანდრე იყო.
-ვინ ალექსანდრე?
-ჩვენი ლექტორი.
-მერე?
-მერე,მოკლედ, ლიფტი გაიჭედა, მკითხა აქ რაგინდაო, მეც ვუთხარი, მერე მე ვკითხე იმ ქალთან იყო სახლში, ვისთანერთადაც გუშინ დაბ დღედან წავიდა.
-ღადაობ? მერე?
-ლიფტი გაიჭრდა...
ლილე გაოგნებული მიყურებდა, გილოცავ დაო ანუ ქალიშვილობა ლექტორს ჩააბარე, ხომ არ შეგიყვარდა?
-არა არ მიყვარს, მაგრამ ძალიან მიზიდავს.
-გიჟი ხარ გვანცა გიჟი.
-ხო მეც ეგრე მგონია.
სახლში მივედი და ტელეფონზე ზარი შემოვიდა, ალექსანდრე იყო დილით ჩემი ტელეფონიდან ზარი გაუშვია, საკუთარ ტელეფონზე.
ჩაიცვი და გამოგივლი შენთვის სიუპრიზი მაქვს. მეც ავდექი ჩავიცვი , გამოვიპრანჭე და ალექსანდრეს ზარს დაველოდე, მანქანით გამომიარა და კაფეში წამიყვანა, ირგვლივ უამრავი ხალხი ირეოდა, ქალები ალექსანდრეს თვალს არ აშორებდნენ, მაგრამ არც მე მაკლდა კაცების ყურადღება.
ალექსანდრე თვალს არ მაცილებდა,ღვინო და სტეიკი შევუკვეთეთ მერე თბილისის ქუჩებს ფეხით დავუყევით.
ბედნიერი ვიყავი და თავს მარტო არ ვგრძნობდი მის გვერდით ,მაგრამ არ ვიცოდი ეს იყო თუ არა სიყვარული თუ უბრალოდ ვნება მაკავშირებდა ან რაზე ვფიქრობდი?ორი დღის გაცნობილ კაცთან ურთიერთობა გავაბი, მაგრამ იმ წუთას არ მაინტერესებდა არავის აზრი, ალექსანდრემ ჩემი გონება დაიპყრო, არ ვაძლევდი გულში ადგილი მოეპოვებინა ამ კაცს, უბრალოდ ვტკბებოდი ცხოვრებით, შემდეგ თავის სახლში წამიყვანა, ვნებიანი სექსით დავკავდით და როცა სიამოვნების პიკს მივაღწიეთ ლოგინზე მის მკლავებში მოვკალათდი, სიგარეტის ღერი ამოიღო და მოუკიდა, პირიდან გამოვაცალე და მოწევა დავიწყე ,მეორე ღერიც აიღო და მოუკიდა, ვიწექით სიჩუმეში და ვეწეოდით, კვამლი სიბნეში ირეოდა და უჩინარდებოდა, ალექსანდრეს მკლავებში ვიწექი და არაფერზე მეფიქრებოდა გარდა ამ სურათისა, სამუდამოა ეს ყველაფერი ?თუ მალევე გაქრება ისევე, როგორც კვამლი უჩინარდება სიბნელეში.
......
დილით ადრე გამეღვიძა და სააბაზანოში მოსაწესრიგებლად შევედი კარი ალექსანდრემ შემომიღო და შიშველი მომეხვია ტანზე, ყველაფერი გამაძრო და კაბინაში შემიყვანა, თბილი წყალი მოუშვა, შუშაზე ამაყუდა და ასე გამჟიმა, ჩემში ნელა შემოდიოდა, მკერდზე და ყელზე მკოცნიდა, მერე უკან შემომაბრუნა და უკნიდან მჟიმავდა, არასდროს ყოფილა თბილი მაგრამ დღეს საკმაოდ უხეში იყო.
სველი თმა ხელზე დაიხვია და მუხლებზე დაიჩოქა, ენით ეხებოდა და ნაზად ეფერებოდა ვა**ნას სიამოვნების ორგა*მი განვიცადე მთელი სხელით ვკანკალებდი,აბაზანიდან რომ გამოვედით პირსახოცი მომაფარა და თვითონ გავიდა, დღეს მეჩქარებაო და მალე გავიდეთო მეც ავდექი ჩავიცვი ,

ბედნიერი ვიყავი და თავს მარტო არ ვგრძნობდი მის გვერდით ,მაგრამ არ ვიცოდი ეს იყო თუ არა სიყვარული თუ უბრალოდ ვნება მაკავშირებდა ან რაზე ვფიქრობდი ორი დღის გაცნობილ კაცთან ურთიერთობა გავაბი, მაგრამ იმ წუთას არ მაინტერესებდა არავის აზრი ალექსანდრემ ჩემი გონება დაიპყრო, არ ვაძლევდი გულში ადგილი მოეპოვებინა ამ კაცს, უბრალოდ ვტკბებოდი ცხოვრებით, შემდეგ თავის სახლში წამიყვანა, ვნებიანი სე*სით დავკავდით და როცა სიამოვნების პიკს მივაღწიეთ ლოგინზე მის მკლავებში მოვკალათდი, სიგარეტის ღერი ამოიღო და მოუკიდა, პირიდან გამოვაცალე და მოწევა დავიწყე ,მეორე ღერიც აიღო და მოუკიდა, ვიწექით სიჩუმეში და ვეწეოდით, კვამლი სიბნეში ირეოდა და უჩინარდებოდა, ალექსანდრეს მკლავებში ვიწექი და არაფერზე მეფიქრებოდა გარდა ამ სურათისა, სამუდამოა ეს ყველაფერი ?თუ მალევე გაქრება ისევე, როგორც კვამლი უჩინარდება სიბნელეში.
......
დღეები უსასრულოდ იწელებოდა ალექსანდრე კი არსად ჩანდა , არც მისი ზარი მიმიღია,ერთი სული მქონდა ოთხშაბათი დრე მოსულიყო და მენახა, ოთხშაბათიც მოვიდა და ლექციაზე წავედით მე და ლილე, არ ვიცოდი რა მეფიქრა ერთისული მქონდა ლექცია დამთავრებულიყო, სათი უსასრულოდ იწელებოდა, ხელებს ისტერიულად ვაჭდობდი ერთმანეთს, გონებაში უამრავი აზრი იყრიდა თავს და ერთმანეთში ირეოდა ,არ ვიცოდი, არ მინდოდა გული ეტკინა, არ მინდოდა თავი გამოყენებულად მეგრძნო, პირველი კაცი იყო და ჩემთვის ეს რაღაცას ნიშნავდა.
როცა ლექცია დამთავრდა და ყველა გავიდა ოთახში დავრჩი და კარი საკეტით დავკეტე, ოთახში კამერები არ იყო.
გაბრაზებული სადით ალექსანდრესთან მივიჭერი.
-ჩემთან დარეკვაზე არ გიფიქრია?
-ვიფიქრე მაგრამ არ შემეძლო არ ვიყავი თბილისში.
-სად იყავი
-სოფელში მეგობართან მაპატიე თუ ინერვიულე, რა სულელი ხარ.
-სულელი?
-ხო სულელი.
თავისკენ მიმიზიდა და მომეხვია, თავი კისერში ჩარგო და ჩემი სურნელი ხარბად შეისუნთქვა, თმაზე მეფერებოდა.
-ასე ვერ გავაგრძელებთ ხომ შეგეძლო გეთქვა თუ შენთვის არავინ ვარ?
-არავინ გვანცა? ჩემთვის ყველაფერი ხარ, სასწაულიხარ, რომელიც ჩემს ცხოვრებაში გამოჩნდა.
-მატყუებ.
-გეყოს ამ სიტყვის გამეორება.
-და რომ ვთქვა?
-ჩემს მაგიდაზე !
სახე სასწაულად ამიხურდა ვუთხარი არ მომეკარო თქო,მაგრამ საშინლად მსურდა გავენადგურებინე.
თავისკენ მიმიკრო, მაგიდას აყუდებულმა და ფეხებში ჩამაფრინდა, ხელებში ამიტაცა და თუჩებზე დამაცხრა, მაგიდაზე შემომსვა, ჩემს ფეხებს შორის მოექცა ,გავთამამდი მწყუროდა ალექსანდრე, საშინლად მინდოდა მასთან ყველა სიამოვნება გამომეცადა, პერანგის ღილებს დავუყევი,შევუხსენი, სწრაფად გავაძრე. ქვედაბოლოში ხელი შემიცურა და თითებით შეეხო, ვკვნესოდი, ქამარი გავუხსენი და შარვალი გავხადე, საჯდომს შევეხე და საცვალიც ჩავხადე,მითხარი გვანცა რა გინდა?! ყურში აღძნებული ხმით მეუბნებოდა.
მინდა რომ გამ**მო!
გამაგრებული ამოიღო და მაგიდაზე სიამოვნებისგან გავწექი, მაისური ამიწია, ლიფი გამხადა და მკერდი პირში, ჩაიდო მკერდს ენით მისველებდა გაუჩერებლად და თან მჟი**და, კვნესას როცა ვუმატე, ხელი პირზე ამაფარა და უფრო უხეშად დაიწყო ჩემი გა**მვა, ვათავებ მკერდზე მივეკარი მანაც მთელი სისწრაფით განაგრძო სხეული სიამოვნებისგან მიკანკალებდა და მაგიდაზე დავეშვი.
საოცარი იყო.
მიყვარხარ გვანცა ყურში ჩამჩურჩულა.
დავიბენი არ ვიცოდი რა მეთქვა...



№1 სტუმარი სტუმარი ანა

გაგრძელება როდის იქნებაა ???

 


№2 სტუმარი სტუმარი დეა

აუუ სადარიი ამდენხანს ველოდები ახლ თავს

 


№3 სტუმარი სტუმარი ანა

აუუ რარი რაა .... ამდენხანს ვეფხისტყაოსნანი მეტი მალე დაწერა შოთამ მგონიი )))) გაუუქრება მკითხველს ყველანაირი ინტერესი ამიისტოორიისსადმი

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent