შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ერთადერთი 4


22-09-2019, 20:28
ავტორი Mari Orjonia
ნანახია 1 607

გიორგისთან საუბრის დროს დავინახე ბუშტები ( ნუ შეიძლება ბავშვური მოგეჩვენოთ მაგრამ სასწაულად მიყვარს ბუშტები აი ვგიჟდები რასაც ქვია)
- აუ ბუშტები გვაქ რა მაგარია -ეს რომ ვთქვი იმ იდიოტს ჩაეცინა ნეტა რა აცინებს ბუშტები მარტო მე მიყვარს ? ამ დროს გიორგი მივიდა გაბრიელთან თა გაბრიელის გასაგონად უთხრა
- ხო გითხარი ბუშტებზე ბატარა ბავშვივი აცანცარდება მეთქი , მაგრამ ამაზე არ ეხუმრო მართლა ძაან უყვარს ბუშტების გახეთქვა და შეიძლება თავზე დაგახეთქოს (გიო)
-არ გამიკვირდება (გაბრიელი) - ისე დამაინტერესა რაზე საუბრობდნენ იქვე პატარა კარადა იყო იქ შევძვერი.
- ნუ რეალურად ნინი სულ ესეთია ყველას კბენს მაგრამ მხოლოდ იმათ ვინც იმსახურებს (გიო) - ჩემი ბიჭია :დ
- რა? არა ეგ დამნაშავეს ეძებს რომ მთელი ჯავრი მასზე იყაროს და მეც ერთ-ერთი მათგანი ვარ უბრალოდ შემთხვევით დავეჯახე და მაგ ქაჯმა 2 წუთში ანბანის მიხედვით გამლანძღა ტოო (გაბრიელი)
- კაი კაი თქვენ თვითონ მოგვარებით ოდესმე (გიო ) - ეს თქვა და მოშორდა. წასვლის ხმა გავიგონე და გადავწვიტე მაინც ყოველი შემთხვევისთვის 20 ამდე დამეთვალა გულში და მერე გავსულიყავი ....................
20 წამიც გავიდა და კარს მივაწექი მაგრამ არ გაიღო, ჯანდაბა ახლა რა უნდა ვქნა ?გავიფიქრე და უფრო ძლიერად მივაწექი ამდროს კარიც გაიღო და პირდაპირ გაბრიელს დავეჯახე ნუ მართალია გაბრიელი წაიქცა რადგან მოულოდნელად გამოვვარდი მაგრამ მე როგორღაც თავი შევიკავე წაქცევისგან და ახლა თვალებ გაფართოებული მივშტერებივარ მის მწვანე თვალებს . აზრების გასაფანტად თავი გავაქნიე გაბრიელი კი როგორც ჩანს ჩემგან ბოდიშს ელოდა .
-ბარი ბარში ვართ -მხოლოდ ეს ვუთხარი და მის გაკვირვებულ სახეს თავი ავარიდე
და გვერდზე ჩავუარე ამ დროს უცებ წამოდგა და მომიახლოვდა.
-მოიცა კარადაში რა ჯანდაბას აკეთებდი (გაბრიელი)
- რა შენი საქმეა? - ნაგლად ვუპასუხე და ეზოსკენ გავემართე
-კითხვაზე კითხვით ნუ მპასუხობ (გაბრიელი)
-კაი მაშინ გეტყვი რომ შენი საქმე არ არის -ირონიულად გავუღიმე და ვუთხარი - ეს კითხვა არ იყო
- მისმინე ქაჯო არ მინდა გიოს ეს დღე ჩავუშალო და ამიტომ ვიკავებ თავს რომ აუზში არ ჩაგაყუდო თან ამ სიცივეში აუზი ნამდვილად არ მოგეწონება (გაბრიელი)
-ბლა ბლა ბლა - ისე გავაკეთე რომ მისი სიტყვები არ გამეგო მაგრამ მაინც გავიგე
-ბლა ბლა ბლა არ გიშველის კიდე ერთხელ მომიშლი ნერვებს და რაც ვთქვი იმას შევასრულებ - თქვა და უკან გაბრუნდა მე ეზოს ჰაერი ღრმად შევისუნთქე და ამ დროს მანქანაც მოვიდა მაშინვე თავ ქუდი მოგლეჯილი შევვარდი სახლში და დავიყვირე -ლიკა მოვიდა დაუმალეთ -ამ დროს ყველამ თავისი ადგილი იპოვა , დაახლოებით 10 ადამიანი ვიყავით ალბათ გაინტერესებთ ასეთი გრანდიოზული დახვედრა რა საჭირო არისო მაგრამ შეიძლება მე და გიოს მარტო 1 კვირაა რაც ლიკა არ გვინახავს მაგრამ სხვები ალბათ ასე 1 ან 2 წლის უნახავები არიან ლიკასი გიო ფარდას ამოეფარა გაბრიელსაც ბევრი არ უწვალია და მანდვე დივნის უკან ჩამოჯდა და მე ისევ ეგ კარადა მერგო , შევძვერი და ლიკას მოლოდინში ყურები დავცქვიტე ამ დროს გასაღების ხმა ისმის და ლიკა შემოდის ყველა ერთად ყვირის ლიკაააააააააა, ნუ რათქმაუნდა ჩემს გარდა მე ხო რამე განსხვავებული უნდა დამმართნოდა და აი ისიც ისევ ვერ გავაღე კარადის კარი .ყველა ერთად მიახტნენ ლიკას და როცა მორჩა ამათი ხვევნა კოცნა და სიჩუმემ დაისადგურა 2 წუთით ,მაშინ გაიღო კარადის კარი და მეც ვეღარ შევინარჩუნე წონასწორობა და პირდაპირ ტყლაშანი გავაჩინე მიწაზე , ყველა მე შემომშტერებოდა.
- ამ გოგოს ძალიან უყვარს ხიფათი რა (გაბრიელი )
-ნინიი - კივის ლიკა და ჩემკენ მორბის
, მეც მაშინვე წამოვდექი და ძლიერად ჩავეხუტე ერთმანეთს - არადა მე ყველაზე ცოტახნის წინ მნახა .
-არა რა შეხედე შეყვარებულზე მეტად ნინი მოენატრა რაა ( გიო ) - გიორგი ჩაის წრუპავდა და თან ლაპარაკობდა
-გიორგის შემთხვევით ცხელი წყალი ხომ არ დაგიმატო შარვალზე (მე)
-ოჰ შუა ქალაქს ვუყურებთ და რაღაც მაგარი ფრაზა ვისწავლეთო (გიო)
- კაი გიო რა ხომ იცი რომ ამის გამკეთებელი ვარ ???
და ამიტომ ტრანკილ რა თუ შეიძლება (მე )
- ტრანკილ რა ჯანდაბაა ტი (გაბრიელი)
-ესპანურად დაწყნარდის ნიშნავს (გიო)

ნუ ამის შემდეგ გიორგიმ ლიკა მომტაცა და საღამოს ბოლომდე საერთოდ არ მინახავს .
ბავშვებიც დაიშალნენ მარტო მე და გაბრიელი დავრჩით , და მე რათქმაუნდა ამ იდიოტთან ლაპარაკს არ ვაპირებდი და ლიკას დავურეკე .
-ლიკააა სად ხართ ეე სად ფაქტით შენ და გიო
-კაი მაცა 5 წუთში მანდ ვიქნებით
-კაი გელოდები


- რაო (გაბრიელი)
- რაო და რომ მოვალ გაბრიელი მანდ არ დამხვდესო - ვუთხარი და ირონიულად გავუცინე
-ჰა ჰა ჰა რა სასაცილოა
ძლივს მოვიდნენ
- გო სად ხართ მთელი დღე რომ არ ჩანდით
-კაი რა ახლა ხომ აქ ვართ (ლიკა)
-აუ თავი დაანებე რა შენი საქმე ერთმანეთი მიენატრათ და აცადე რა (გაბრიელი) მთვრალი ხმით მითხრა და წონასწორობის შენარჩუნება სცადა .
- შენ ენა ჩაიგდე(მე)
-ვაიმე ამ გოგომ დავისი შხამიანი ენით რომ არ დამგესლოს ხო მოკვდება (გაბრიელი)
-კაი ძმაო რა შენ კიდე ვერ შევეჩვიე ნინის შხამიან ენას ? (გიორგი ) გიორგიც მთვრალი იყო
- ნელ ნელა ვეჩვევი ბრატ (გაბრიელი )
-ლიკა დედაშენი და მამაშენი სად არიან? (მე ) -ამათ ლაპარაკს ყურადღება არ მივაქციე .
- წვეულების დასაწყისში მამამ ახალგაზრდებს მარტო დაგტოვებთი თქვა და წავიდა (ლიკა)
- აუ დათო ბიძიაზე მაგარი კაცი არ მეგულება რაა ( გიო)
- გიორგის მემგონი დათო ბიძია უფრო უყვარს ვიდრე ლიკა (მე ) -ეს რომ ვთქვი ოთხივე ავხარხადით და როცა სიცილს მოვრჩით გაბრიელმა თქვა
-კაი უკვე გვიანია წავედი მე
-რა სისულელეა ამ საღამოს აქედან არავინ წავა (ლიკა)
- აუ კაი რა ძაან გვიანია სად მიდიხარ ტოო (გიო)
- არსადაც არ მიდის ყველა აქ რჩებით(ლიკა)
-ხო მართალია ნინიც და გაბრიელიც აქ რჩებიან (გიო)
-მე ისედაც აქ ვრჩები გიო და ისე რომ იცოდე ამ საღამოს ლიკასთან მე ვწვები (მე )
.
.
.
.
.
**************************
გთხოვთ იაქტიურეთ ????????????




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent