შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

კესანე ანუ არ დამივიწყო (6თავი)


24-10-2019, 22:35
ავტორი anamaria♡
ნანახია 1 120

და რახდება ზეგ? ზეგ კესანესთვის უმნიშვნელოვანესი დღეა ალბათ ყველასუყვარს თავისი დაბადებისდღე მაგრამ კესანესთვის თავისი დაბადებისდღე სულ სხვაა ყოველწელს ხალისითხვდება მაგრამ წელს ამისსურვილის კვალიც არეტყობა რატომ? აი წარმოიდგინეთ ყოველი წელი იწყება დედის კოცნით თბილი სიტყვებით ძმის ყელისმჭრელი ღადაობით კერძოდ ,,არარა როგორგაიზარდე დაქალდი უკვე ერთი მენახირე ბიჭიღა გინდადა ვსო" და დებილურად გაკრეჭილი სიფათით რომელიც სიკვდილამდე მენატრება. აი ხოლო ყველაზე ტკბილი ,,მამუდა კეთო გიცოცავ" ჩემი ტკბილი ძმიშვილის ხელები ლოყაზე. მათგარეშე რავქნა ხომ თითქმის ერთიწელია რაცწავიდნენ მაგრამ მე მაინც ვერვისწავლე მათგარეშე ცხოვრება. და დამავიწყდა ჩემირძალი რომელიც მუდამ იმას მებუზღუნება ,,აუ ვერაფერიმოვიფიქრე რაგაჩუქო ხომაინცუნდაგაჩუქოდამითხარი რა რაგუნდა?" ესეც მენატრება თან აქ მხოლოდ 3ადამიანმა იცის ჩემი დაბადებისდღე და უკვე გაბრთხილებულივარ არაყი მეუნდავიკისრო საიდანაცმინდა ნუ მაგაზე უარს როგორ ვიტყოდიდა ისიცკივიცი სადაციყიდება კაი ატმის არაყი ამიყომ ხვალ ვიყიდიდა ჩვენ სამნი მაგრად გამოვთვრებით დილიდანრო ამ აზრებით დავიმუხტები მაგარია ძაან.
-კეს წამო კვებაა და ჩავიდეთ რა მშია. წუწუნით შემოვარდა ოთახში თიკა .
-კაი წამო რასწუწუნებ თუგშია მჭამოთ.
-მიკალქალ
-უუუ ტე აფელიცტო მეც. მეც წავუჩლიქე ენას
-ჩემი შენგითხარიო. არცთიკომდამაკლო
-გული მოგიკალიო. ენაგამოვუყავიდა აი მანდ ვინანე როცა ტელეფონ მომარჯვებული საბა დავინახე არა რა რითვერვისწავლე ეს მიმიკების კონტროლი არა ამ სურათს ან ვიდეოს ვერდავუტოვებ მას.
-წაშალე. უცებ შევუკარი კოპებიდა მკაცრად განვუცხადე
-არა. ოჰო დასერიოზულდა ბიჭი მარა როდისცანცარებს ერთი ეს გაუცინარი პრინცია რა რეებზევფიქრობ ნორმანულივარ მე ახლა? ნწ არვარ!.
-რასქვია არა.
-იმას ქვიარო არა.
-ეგ როგორგავიგო.
-გაიგე ისე რო არ წავშლი.
-მეღადავები?
-არა
-უუუუუუ საზიზღარი ვირი ჯორცხება. ბოლოსუკვე ჩემთვის წავიტუტუნე.
-ენას ამოგაძრობ. მომაძახა მარა რავერგავიგე ან მევტუტუნებ ძალიან ხმამაღლა ან ამასაქვს ყურებისნაცვლად ლოკატორები.მაინც ცალყბად გამეცინა ჩემსავე ფიქრებზე და ბავშვებს ავედევნე უკან.
-რაო კესო არაო? გამეღადავა თავისჭკუაში ელე.
-აშკარაა არაო.აყვა თიკაც რასაც ვერვიყტვი ნიკუშაზე ის უჩვეულოდ ჩუმადიყო ერთისულიმქონდა დამემარტოხელავებინარო დაკითხვა მომეწყო.

***
(რახდებოდა ამდროს ნიკას თავს)დილანდელი საუბარი.

-საბა გამო რა საქმემაქვს. ბიჭებთან ვერდაველაპარაკები მაგრამ უნდა გავარკვიო რას ეთამაშება კესანეს რაცთავი მახსოვს სულ კესოს გვერდითვარ და არმივცემ არავის იმის უფლებას რომ გულიატკინოს.
-რაიყო ნიკა ხო მშვიდობაა?
-არვიცი ჯერ ეგ შენუნდამითხრა რა თამაშს ეთამაშები კესანეს?
-რათამაშს ღადაობ როგორგგონია ძმაკაცის თითქმოს დას რამ ისეთს ვაკადრებ რაც მიყღებელია.
-მე რავიცი შენ რასიკადრებ დარასარა. ეხლა კი ისმითხარი რასგრძნობ კესანეს მიმართ?
-ეგ ძაან რთულია მეცარვიცი ჯერ მიზიდავს რაღაც მარა ვერვიგებ მაგრაღაცას რაქვია.
-ხოდა სანამ არ ჩამოყალიბდები მანამდე არგაეკარო კესანეს.
-ეგ ძნელი იქნება
-რაგინდა ადამიანო ამიხსენი რასაპირებ?
-რას ვაპირებ და..... და შენი დახმარება მინდა ხომ დამეხმარები?
-მაგაზე კი დაგთანხმდები
-გოგოებიც გააბრთხილი
-კაი.

***
ახლანდელიდრო.
-დღისპროგრამა ხოიცით?
-აუ კი და ცოტაარიყოს მეზარება.
-მეც .
-მეც მარა რავქნათ სხვაგზა არაა უნდა დავესწროთ ლექციებს.
დღე მალე მიილია ორი ლექცია ორივე საინტერესოიყო ერთი ეკოლოგიაზე მეორე მსახიობობაზე იყო სპექტაკლიცკი დავდგით კვება ისევ თამაშები სხვადასხვა შეჯიბრები აქტიობებიდა ასე გავიდა ეს დღეც მთელი ჩვენი სახლის ბავშვები ერთად მივდივართ ათას სისულელეს ვმღერით და თან ამ სისულელეებზე ვკისკისებ არაყი ნაყიდიმაქვს სახში უნდა შევინახო გამოვიცვალო და ისევ ქვემოთ დავბრუნდეთ რადგსნ დისკოთეკა იმართება ნუ რაღაც მსგავსი მსინც კლუბური სიმღერები და ასეთი სიტუაციები რა სადაცაა თორმეტი გახდება მაგრამ არავის უკითხავს ხვალ რას ვშვრებითო ცოტა არიყოს და მწწყინს მგონი დაავიწყდათ. აი ავედით სახლში და რატომღაც გამოპრანჭვა გადაწყვიტეს გოგოებმა და მეც ამიყოლიეს შავი ჯინსის შარვალი მაღალ ქუსლიანი ფეხსაცმელი და ატლასის ბრეტელიანი მაიკა რომელსაც საკმაოდ ლამაზი დეკოლტედა ზურგიქონდა ის ჩავიცვი თმა დავისწორედა გავიშალე ცოტა ვანილის არომატი ცოტაც მაკიაჟი და ვსო გამოვიპრანჭე იჰუ ახლა ელენე მოკლე ტყავის კაბა თეთრი საროჩკა მხარზე გადაჩაჩული მაღალქუსკიანი ბასანოშკი ცხენისკუდივით თმა ცოტა ღამის მაკიაჟიც და ოი შოკი პიკი პანიკააა ეს გოგო და აი დადგა თიკას ჯერიც ერთიანი შავი მოკლე კაბა ლამაზი დეკოლტეთი და არცისე მაღალქუსლიანი ფეხსაცმლით განგვიცხადა ჯორცხენა გამოვჩნდებიო ძაან მაღლებზერო შევდგეო და ბოლო შტრიხიც თმადა მაკიაჟი მანაც სადა მაკიაჟი არჩია მაგრამ ტუჩები შეიღება სასტიკ წითლადდა თმა ჭაპნურად ჩავუწანი ისიც ჩემი ციდან ჩამოვარდნილი ანგელოზია. და აი სამი მშვენება გავდივართ ოთახიდან და ნიკა პირღია გვიყირებს მაგრამ აი თაკოზერო ნერწყვი გადაყლაპა მაქანე შეცდა ეგი ჩემთვის ბოროტულად ჩავიცინე.
-დიდხანს გვიყურებ? გამოვარკციე უცებ თავისი ჩამშვები მზერისგსნდა აზრებისგან.
-ისა და მე დღეს მცველობა არამცდება. გაიცინა სასაცილოდ
-მერე შენთცის პატივიარუნდაიყოს ესეთი გოგოების მცველობა? გადაიჭიხვინა ელემ.
-მერედა მევთქვი რამე ან პრრტებზია გამოვთქვი აბა ჩემო სამო ლამაზმანო წავედით გაიჯგიმა და სახელკაოდ გაამზადა ხელები სამივეს გულიანად გაგვეცინა მასზედა აქეღიქიდან ამოვუდექით ცოტახნით მერე კიბეებზე ჩასვლისას დავიშალეთ ჩავედით კიბეებზე ნიკუშამ როგორც ჯელტმენმა გაგვიჩერა ტაქსი სამივე უკანა სავარძელზე მოგვათავსა და თავად წინ მოთავსდა
-გოგო. მუჯლიგინი გვკრა შუაში მყოფმა ელენემ მედა თაკოს
-რაარი?
-რაარისკიარა თავი ოთხმოცდაათიანებში მგონია.
-რატო ე?
-რარატო სადიშოვა ამ ბიჭმა ეს მოსკვიჩი.
-არვიცი მაგრამ მადლობელიიყავი მაღალქუსლიანით ფეხითროარივლი. გავაჩუმე უცებ.
-მადლობა კიარა სუარმი.... სიტყვის დასრულება არ დასცალდა მანქანამრო ჯერ დაიფრუტუნადა მერე გაჯორდა.
-რამოხდა ძია. კითხა ნიკამ
-რავიცი ალბათ ისევ ამოსაკაჩავებელია ან რეზინი გადაძვრა ან მატორმა დაასტუკა ან წყალიაქ ჩასამატებელი ან ....
-კაი ძია კაი რამდენიმოგცეთ მითხარით ფეხით წავალთ უცებ გააჩუმა ნიკამ როცა მიხვდარომ მიზეზი არ დაელეოდა ამკაცს
-არაფერიმინდა აბა გაჯორდა ეს სანდლე ესა და ვერმიგიყვანეთ ადგილზე რაუნდა გამოგართვათ ერთხუთლარს თუ მომცრმთ თორე. სასაცილოდ გაეკრიჭა ისკაცი უკვე გადასულ ნიკას
-კაი ძია კაი აჰა გამომართვი
-გაგახარებს ღმერთი ბიძია.
-გაიხარეთ, აბო გიგოებო სრულისვლით იარ რას დვა რას დვა. ჩვენც მივყევით მთელიგზა სიცილ კისკისით განვლეთ იმ კაცზეც ბევრი ვიღადავეთ და მეც თანდათან გადამავიწყდა საათი მაგრამ მერე ელენემმკითხა რომელი საათიაო და რიცა ვუთხარი თორმეტი ხდებათქო მარტო კაიო ცოტა კიარადა მაგრად მეწყინა მაგრამ მაინც გარტობა განვაგრძე. და აი დაირეკა პირველის ერთიწუთი და ვაიმე არარსებობსსსსსსს.
P.S მოგესალმებით მეგობრებო მიხარია რომ კითხულობთ იმედიმაქვს მოგეწონებათ და ისიამოვნებთ. და გთხოვთ გამიზიარეთ თქვენი შეხედულებები რა მოგწონთ რა არა და ა.ს.შ მადლობა ყველას.



№1 სტუმარი სტუმარი თეკო

აუ კაი რააა რა დრის გაწყვეტ იქნებოდა მალე დადე რა შემდეგი თავი

 


№2  offline წევრი anamaria♡

სტუმარი თეკო
აუ კაი რააა რა დრის გაწყვეტ იქნებოდა მალე დადე რა შემდეგი თავი

ვეცდები მალე დავდო.

 


№3  offline წევრი Lurjtmiani

როდის დადებ? დავიტანჯე უკვე თან ისეთ დროს გააჩერე წერა რო მაგრად დამაიმტრიგს

 


№4  offline წევრი anamaria♡

Lurjtmiani
როდის დადებ? დავიტანჯე უკვე თან ისეთ დროს გააჩერე წერა რო მაგრად დამაიმტრიგს

უკვე დევს საიტზე 7თავი და მერვეც მალე აიტვირთება

Lurjtmiani
როდის დადებ? დავიტანჯე უკვე თან ისეთ დროს გააჩერე წერა რო მაგრად დამაიმტრიგს

უკვე დევს საიტზე 7თავი და მერვეც მალე აიტვირთება

 


№5 სტუმარი სტუმარი ნესტანი

ძაან მაგარიაძალიან ვიმხიარულე დიდი მადლობა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent