შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

კესანე ანუ არ დამივიწყო (10თავი)


17-11-2019, 17:25
ავტორი anamaria♡
ნანახია 938

** რატი **
ვინ არის რატი? ის ჩემთვის ყველაფერია არაბიოლოგიური ძმა, ჩემი სულის ნაწილი იგივე ტყუპისცალი მართალია ჩემზე 4წლით დიდია მაგრამ მაინც ალბათ ეს ყველადერი იმითარის განპირობებული რომ ჩემი ძმა ჩემზე ბევრად დიდია რაცთავი მახსოვს ჯერ სწავლობდა მერე მუშაობდადა შემდეგ დაოჯახდა ნუ კივუყვარვარ მაგრამ ჩემგან შორსრომ არის ისეთი ურთიერთობა ვერგვაქვს. აი რატისთან კიდევ სულ სხვანაირადაა რაც თავი მახსოვს სულ ერთადვართ ჩვენი ნათესაობა ჩახლართულია და მრავალნაირი აი დეიდაშვილიცროა და ბიძაშვილიც ერთდროულად ეგაა ჩახლართული. როგორ? ალბათ გაგიკვირდათ მაგრამ ბიძაჩემი აყვანილია ამიტომ სისხლით კავშირი არააქვს მამასთან და დეიდარომ შეერთო ცოლად შესაძლებელი იყო ამიტომ მათაც არდააყოვნეს და იქორწინეს. ამის გამო მედა რატი სულ ერთად ვიზრდებოდით მართალია ხან ერთმანეთს ვკლავდით მაგრამ ორივემ ვიცით რომ ერთმანეთისგამო სიცოცხლეს დავთმობთ ასევე რატია ჩემი ჩამშვებიც და მესაიდუმლეც. ეს ჩემიდა რატის დამოკიდებულება ხოლო რაც შეეხება მის აღნაგობას ნეტა ნათესავი არიყოსთქო ვფიქრობდი ადრე. კაი ეგ ხუმრობით რატი იცი როგორია მაღალი ციტა ნავარჯიშები სხეულით ოდნავ მოზდილი თმით რომელიც სულ ფორმაშიაქ მაგარი ზმანით რაშიც ჩემიხელიც ურევია. კიდევ ძალიან ლამაზი წარბებით და ღიმილით რონელზეც ალბათ ყველა გოგო ოცნებობს. მუსიკისადმი სიყვარული რაც ორივრს გვაერთიანებს და როცა ერთადვართ სახში მიდი მოვდივარგვაქვს. მაგრამ აკბათ ცანცარას შთაბეჭდილება დატოვა რაც ასე არარის ის თუ საწიროა ისეთი მკაცრია და თავისი სახელიცაქვს რაც ხშირად მადგება მისგან იმდენ რამეს ვსწავლობ რაც არაერთხელ გამომიყენებია აი მაგალითად ჩხუბისგარეშე როგორუნდა ,,მოვაყომარო" თემა და თუ საჭიროება მოითხოვს როგორუნდა დავცხო დავაგდო.

** ნიკა**
ნიკა საკმაოდ სიმპატიური გამხდარი და მაღალია მოზდილი თმით მუდამ გემოვნებიანი ლუქით ნუ ცოტა პატარა ბიჭის შეხედულება კიაქვს მაგრამ შეხედულებასთან შედარებით ბევრად ჭკვიანი დასტოინი და გამგებიანია. ის საუკეთესო მეგობარია უანგაროდ დაგიდგება გვერდში აი ვერ ავღწერ ისეთი პიროვნებაა. ძალიან თავისუფალია ცოტა წაბაბნიკეცარის რაც ზოგჯერ ჩალურჯებულ თვალს უდრის და შემდეგ დედამისის ნერვიულობას რომელსაც ნიკა ჯერკიდევ ორიწლის გონია.

**საბა**
როგავიცნობ მერე გეტყვით.

**ელენე**
ჩემი ლამაზუნა ყველაზე კარგი და ძვირფასი. ჩემი მრჩეველი ნუ სიტყვა ,,ჩემი" რასაც უკავშირდება ყველაფერია ეს ადამიანი. ახლა აღნაგობას რაც უკავშირდება გამხდარი საშუალო სიმაღლის ასევე არცისე მოკლე წაბლისფერი თმით ყავისგერი თვალებით და ლამაზი სახის ნაკვთებით.
ხო მართლა ის არგითხარით მერო ვინ რას გამომაპარებსდა რატიდა ელერო თვალებს უჟუჟუნებენ ერთმანეთს ამ ორისგრძნობებს მემასწავლის ეხლა ვინმე?!ნურას უკავრავად.
მალე გამოვტეხავ ორივეს.

**თაკო**
ელენეს ნათესავი და ჩემი მრორე ,,ჩემი" თაკო შედარებითმკაცრია მაგრამ დინამდვილეში არარის ეგრე ის იმდენად სათუთიარომ შეიძლება გული ბუზის სიკვდილმაც კი ატკინოს ისიცვიცი ნიკასმიმართ გულგრილირომ არარის მაგრამ არაფერს იძახის როვ ვხედავ როგორუყურებს ნიკას მორიგ გოგოს და ნიკაზე მეშლება ნერვები ასეთი მიუხვედრელი რომარის. და რაცშეეხება ვიზუალურად გამხდარი ცოტა დაბალი ჩალისფერი თმით და ლურჯი თვალებით პატარა ლამაზი სახით ნუ მოკედ მინი ბარბია რა.
**მე**
ნუ ხასიეთით თქვენ უნდა შემაფასოთ მე უბრალოდ ვიზუალურად აღგიწერთ ჩემს თავს.
მოკლედ საშუალოზე ოდნავ მაღალი ფუმფულა ტანისვარ გრძელი შავი ტალღოვანი თმა თვალისფერი გაურკვეველიმაქვს რადგან ხასიეთის მიხედვით მეცვლება და როგორც მეუბნევიან ლამაზი სახის ნაკვთებით.
დანარჩენის წარმოდგება თქვენზე მომინდვია.

P.S მოგესალმებით პირველ რიგში ამ თავში გადავწყვიტე მცირედი იმფორმაცია მომეცა ჩემს გმირებზე იმედიმაქვს მოგეწონებათ და მომდევნო თავიდან უკვე დაგიბრუნდებით ისტორიის გაგრძელებით. გთხოვთ შეაფასოთ და დამიკომენტაროთ.



№1 სტუმარი სტუმარი Mariamimari

Kargi iyo yvelas daxasiateba, cota warmodgenas shegviqmnis, shemdegi tavidan ki im shemartebit gelodebi rogorc daiwye tavidanve istoria. Warmatebebi ☺️

 


№2  offline წევრი anamaria♡

სტუმარი Mariamimari
Kargi iyo yvelas daxasiateba, cota warmodgenas shegviqmnis, shemdegi tavidan ki im shemartebit gelodebi rogorc daiwye tavidanve istoria. Warmatebebi ☺️

მადლობა მიხარია რომ მოგწონთ და მახარებს ისფაქტირომ კითხულობთ ჩემს ისტორიას ეს ფაქტი ერთგვარი სტიმულია. ????????

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent