შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

"მე გამოვიძიებ დანაშაულს"(ნაწილი2)


11-12-2019, 15:41
ავტორი მ.მეტრეველი
ნანახია 776

"ადამიანებს რაც შეეხებათ გვჯერა მათი, გვგონია მარად ვეყვარებით,არასდროს მოგვატყუებენ და გვიღალატებენ,მაგრამ ყველაფერი უკუღმა ხდება.ჯერ ტყილს იწყებენ შემდეგ გვღალატობენ და ამის შემდგომ ვხვდებით,რომ ადამიანის სიყვარული და ნდობა ლამაზი მაგრამ წამიერი ყოფილა"
-ლილე ადექი რა დავიღალე მარტო ჯდომით,სამ საათამდე ვის ძინავსს?
-ნიკა ხო გითხარი ნუ შემოდიხარ ჩემს ოთახში თქოო
-დედამ დარეკა რა წამოგიღოთო და რამე ხომ არ გინდაა?
-რავი არაფერი,შენნაირი ძმის ხელში რაუნდა მინდოდეს,თექვსმეტი წლის ხარ და კიდე ვერ ისწავლე რო არუნდა გამაღვიძო...
-უი ლილე დეტექტივმა დარეკა,რამდეენჯერმე და ისსე გეძინა ვეც გაიგეე.
-ღმერთოო ჩემო,ვსოო შარში ვარრრ.
ლოგინიდან კიარ ავდექი წამოვფრინი ჩავიცვი და განყოფილებაში გავვარდი,თან გზაში ვლოცულობდი უჩემოდ არ გონდეთ დაწყებული რამე თქო და კიდევ მეშინოდა რას მეტყოდა ერთი შეხედვით სიმპათიური მაგგრამ ბუზღუნა დეტექტივი.
-ლილე სად ხარ ამდენხანსს?გაბრაზებულია დეტექტივი ეხლავე შედი მის კაბინეტში.
-კარგი ლუკა რამე სერიოზული ხდეებაა?
-არვიიცი შედი და გაიგებბ.
ფეხის კანკალით შევედი,იმაზე კიარ ვფიქრობდი რას მეტყოდა იმაზე ვღელავდი რა ხდებოდა:
-მოდი ლილე სად იყავი რამდენხანს გირეკე.
-ბოდიშს გიხდით აღარ განმეორდება..
-კარგი მაშასადამე გეტყვი რო ახალი საქმე გამოჩნდა და კარგად იცი რომ შენ მეტი შესაძლებლობები გაქვს სხვებზე და უფროც მჭირდებიი,ამჯერად დამნაშავე შენს გარშე ავიყვანეთ.
-შეიძლბა მე დავკითხოო?
-სწორედ მაგის თქმა მინდოდა დაკითხე დამნაშავეც და ბრალდებულიც საქმის დეტალებს ლუკა გაგაცნობსს.
-კარგით დედექტივოო.
ღმერთო ჩემო ისევ ეს ბიჭი მაგიტომ არუნდა გყავდეს სამსახურში ყოფილი შეყვარებული.
-ლილე ბევრი ვიფიქრე და ხოარ შევრიგდეთ,ასე დიდხანს ვერ გავაგრძელებთ.
-ეხლა მაგის დრო არარის ლუკა,გთხოვ როგორც კოლეგამ გამაცნო საქმის დეტალებიი.
-ლილე ეხლავე მჭირდები გამომყევი,სერიოზულ დანაშაულთან გვაქვს საქმე.
-კარგით დეტექტივოო,ლუკა მიხედე ამ საქმეს რაა.
-ლილე სადისტური მკვლელობა მოხდა შენ უბანთან ახლოს პატარა გოგონაა მოკლული,დამნაშავემ გააუპატიურა და სასტიკად აწამა ხოლო თვითონ მიიმალა და უცნობია სად არის და რას ჩაიდენს კიდევვ.
-შესაძლოა საქმე სერიულ მკვლელთან გქონდეს.
-ლილე დაურეკე ლუკას და სთხოვე მორგი გაამზადოს.
-არ პასუხობს უკვე ვცადე დაკავშირება,გოგონებს დავურეკე და მითხრეს თქვენი წასვლის თანავე გავიდაო ,არადა ვთხოვე ქურდობის საქმისთვის მიეხედა.
-კარგი ალბად საქმე გამოუჩნდა მაგაზე მოგვიანებით ვეტყვი საყვედურს ეხლა ჩვენი მთავარი მისია მკვლელის პოვნაა.
მანქანიდან გადმოსვლისთანავე ჩამესმა ყურებში ტირილის და ყვირილის ხმა,გარდაცვლილი გოგონა კი თავის ოთახში იატაკზე იწვა და ზემოდან დედა გადამხობოდა.
-ქალბატონო თქვენ განყოფილებაში უნდა გამოგვყვეთ და თუ შეიძლება ცხედართან ახლოს მიმიშვათ,უფრო გამიმარტივებთ გამოძიებას.
-დეტექტივო მგონი სჯობს ცხედარი მორგში გადავიყვანოთ უფრო ადვილი იქნება,თქვენ წაიყვანეთ მეკი ვეცდები რაიმე ხელჩასაჭიდი ვიპოვო.
ცოტახანს საწოლზე ჩამოვჯექი და ხელების თავზე მოსმა დავიწყე,ეს ხერხი მიმარტივებდა გამოძიების დაწყებას,ფიქრებში გართულს ბეჭზე შეხება ვიგრძენი და ისევ ლუკა დავინახე.
-ღმერთო ჩემო როგორ შემაშინე,რა იცოდი რომ აქ ვიყავიი საედან გაიგეე?
-გზაში დეტექტივი ვნახე,გოგონა მორგში მიყავდა.
-აჰა გასაგებია და სად იყავიი გირეკავდიი:
-ჩემი და ვნახე და მერე ტელეფონი დამიჯდაა.აბა გაარკვი რამეე?
-მხოლოდ ერთი რამე ლოგინი გასწორებული და ხელუხლებელი იყო ხოლო ხალიჩა რომელიც საკმაოდ ძვირად ღირებულია გდახვეული და ფანჯარასთან დადებული,ანაბეჭდები არ რაიმე სახის მტკიცებულება არ არსებობს,სამიი სავარაუდო იდეა მაქ,პირველი მკვლელი საკმაოდ გაწვრთნილია ამ სქმეში და ყველაფერი წინდაწინ ქონდა დაგეგმილი,მეორე მკვლელი მოსული იყო ძვირადღირებული ხალიჩის მოსაპარად და ოთხაში გოგონა დახვდა,გოგონას რომარ ეყვირა პირი აუკრა და ძალა იხმარა,გოგონამ წინააღმდეგობა გაუწია და ამის შემდგომ სიკვდილით დაისაჯაა,მკვლელს შეესინდა და გაიქცა ისე რომ ხალიჩაც კი არ წაუღია,ხოლო მესამეს მორგში გაიგებ.
-იციი მე ერთი საქმე მაქვს დარჩენილი და შემოგიერთებიი.
-კარგი ლუკა განყოფილებში ვიქნები.
მთელი გზა ვფიქრობდი რა საშინელებაა,რას განიცდიდა ის ბავშვი როგორ უნდოდა თავი გადაერჩინა და არაფერი გამოსდიდა.
-ლილე პირდაპირ მორგში შედიი ყველაფერი გამზადებულია.
მორგში შესვლისთანავე კვლავ ვიგრძენი არასასიამოვნო სუნი და სიცივე,შესაძლოა ეს არ მსიამოვნებდა მაგრამ ჩემი საქმე იყო და მიყვარდა სხვა გზა არმქონდა.
გოგონას რომელიც თვალ გახელილი იწვა და ლამაზი ცისფერი თვალებით თითქოს გიყურებსო სამუდამოდ დავახუჭინე თვალები და დავიწყე მუშაობა.გოგონას მარჯვენა ხელის მტევანზე დალურჯება და სიწითლე იყო რაც იმას მიგვანიშნებდა რომმხოლოდ ერთი ხელით იყო დაბმული ხოლო ფეხებზე არანაირი დალურჯების კვალი არ ქონია მხოლოდ მუხლები რომელიც კარგა ხნის გახეხილი იყო და გუშინდელს არგავდა ხოლო მუცელი და მკერდი მთლად დასერილი ქონდა ბასრი საგნით.ვიფიქრე სპერმის ანალიზით ყველაფერი გასაგები იქნებოდა მაგრამ მკვლელს კარგად ქქონდა დაგეგმილი ყველაფერი და ამიტომ ეგეც ვერ დამეხმარა,ამდროს შევამჩნიე რო გოგონას პირვლად არქონია სექსუალური კავშირი და მს იმაზე ხშირად ქონდა ვიდრე მეგონა არადა მხოლოდ თხუთმეტი წლისა იყო,ამის შემდეგ გამოვიტანე დასკვნა რომ შესაძლოა ხშირად იყო მკვლელი მასთან და შესაძლოა ეს შეყვარებულიც ყოფილიყოო გოგონას მარცხნივ საზრდულის ახლოს გამოსახული ქონდა ბასრი დანით 升-ესეთი ნიშანი რა შეიძლება ყოფილიყოო?მინიშნებაა?
მთელი ღამით ვერ დავიძინე ვფიქრობდი როგორ გამეშიფრა რას ნიშნავდა ეს ნიშანი,უკვე გამთენია იყო დეტექტივმა რომ დარეკა და მითხრა ლილე კიდევ ერთი,ნეტავ ეს სიტყვბი არ გამეგოო.
-დეტექტივო რა მოხდა როგორ მოხდა?
-ლილე საქმე სერიულ მკვლელთან გვაქ გოგონა ამჯერად უფრო პატარაა,მკვლელმა სცადა დაემალა დანაშაული და გოგონა ჩამოახრჩო რადგან თვთმკვლელობად გვეღიარებინა მაგრამ ვერგაითვალისწინა ფაქტი რომ სკამზე რომელზეცგოგო იდგა წაქცეული არიყო სხვა მხრივ გოგონ ვერ დაიხრჩობოდა,მან გაგუდა გოგონა და თოკზე დაკიდა.
-დეტექტივო შესაძლებელია ერთი და იგივე ადამიანის გაკეთებული იყოსს..
-კარგი ლილე დაისვენე და ხვალ ცოტა ადრე მოდი ამას მე მივხედავვ,და ხო კიდევ გოგონას ხელში მინისნება ქონდა ეს ძალიან დაგვეხმარება.
-დეტექტივო იმ გოგონასაც ქონდა მინიშნება სხეულზე აქედან გამომდინარე შეგვიძლია ვთქვათ რომ ერთი და იგივე ადამიანის გაკეთებულია, თუ შეგიძლიათ პოტო ინტერნეტში გამომიგზავნეთ და ვიმუშავებ მაგაზე.
-კარგი ლილე გამაგებინე გთხო რასიზამ ისევდავკარგე ლუკა უნდა მოვძებნოო არეულია ძალიან თავის და ცუდად ყოფილა.
ღმეთო რას უნდა ნიშნავდეს ეს ორი სიტყვა თუ მინიშენბა,Ťეს და 升რაღაც სერიოზულთან გვაქ საქმე?ღმერთოო ლუკას დედა რეკავდა ჩემს ტელეფონზეე ნეტავ რახდებაა.
-დიახ ქალბატონო ნანა..
-ჩემო კარგოო ლუკა შენთანერთდაა ვერ ვუკავშირდებით.
-რაა თქვენთან არ არისს?
-არა ლილე და რამეს თუ გაიგებ დამიკავშირდიი გთხოვ ვღელავვ
-კარგით აუცილებლადდ.
ღმერთო ეს შესაძლებელია ლუკას და ხომ არყავს რაში დაჭირდა ეს ტყილი ნეტავ რასთანგვაქ საქმე ნეტავ რახდება??

აბა მეგობრებო გავაგრძელოო დაგაინტერესათთ აუცილებლად გავაუმჯობესებ კიდევვ თუ თქვენს აზრსაც მომაწვდითთ:):)პატრა თავებია მაგრამ დროთა განმავლობაში აუცილებლად განვავრცობბ...



№1  offline წევრი adelyin

კარგია ინტრიგაც გამოჩნდა გააგრძელე და ეცადე უფროგაზარდო თავები????

 


№2  offline წევრი melina

პირველ თავთან შედარებით უკეთესია..ცოტა მშრალი და ზედაპირული მეჩვენება ისტორია მაგრამ ვიმედოვნებ შემდეგი თავი უკეთესი იქნება. წარმატებები.

 


№3  offline წევრი მ.მეტრეველი

melina
პირველ თავთან შედარებით უკეთესია..ცოტა მშრალი და ზედაპირული მეჩვენება ისტორია მაგრამ ვიმედოვნებ შემდეგი თავი უკეთესი იქნება. წარმატებები.

კი აუცილებლად

 


№4  offline წევრი Kathara

ცუდი არ იყო, ძალიან მალე მიმდინარეობს სიტყვაციები, უფრო განავრცე და დაალაგე, თანდათან უფრო დახვეწ,ეცადე რჩევები გაითვალისწინო, წარმატებები:)

 


№5  offline წევრი KASANDRA

კარგიააა გააგრძელე რა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent