შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ოცნება უფასოა (თავი 5)


6-04-2020, 00:39
ავტორი Mari Orjonia
ნანახია 1 860

- ეს ბიჭი მართლა შენი შეყვარებულია? - არ სჯეროდა ქერას. ნიტამ რატის გახედა და სახით ანიშნა მოგკლავო.
- კი - მხოლოდ ეს თქვა ნიტამ , ბიჭი კი მალევე მოშორდა.
- რა შეყვარებული სულ გაუბერე? - გაოცებულმა კითხა ნიტამ.
- რატო ჩემი შეყვარებულობა არ გუნდა? - ირონიით უთხრა ბიჭმა.
- შენს თავში ზედმეტად დარწმუნებული ხარ , შეიძლება გოგოები კისერზე გეხვე იან მაგრამ, მე ეგეთი არ ვარ. - მოჭუტული თვალებით უთხრა ნიტამ ,სასმელი ბოლომდე გამოცალა ფული დადო და ბარიდან გავიდა. გაბრიელს გაეცინა მის საქციელზე. - რა საყვარელია - თავისთვის ჩაიდუდუნა და უკან გაყვა რადგან ნიტას ჩანთა დარჩა.
- რატი ნუ მომყვები, ტყილად არ გაპატიებ .- შემოუხედავად უთხრა ნიტამ რადგან ფეხის ხმა იგრძნო უკნიდან.
- არა საყვარელო რატი არ ვარ და საპატიებელიც არაფერი გაქ. - იმ ქერა ბიჭის ხმა მოესმა ნიტას და მობრუნდა.
- გადი გადაშენდი! - ხელი აუქნია და განაგრძო გზა, ბიჭი მაჯაში დაწვდა და მოაბრუნა.
- მე ლუკა მქვია , და ვიცი რომ ის შენი შეყვარებული არ არის, გეტყობა. - ნიტას ჩაეცინა.
- გილოცავ გამოიცანი ბრავო და ტაშიც ხომ არ დაგიკრა! - ვითომ სიხარულით ეუბნება ნიტა.
- არა ტაში არ მინდა, მაგრამ სხვა რაღაცაზე უარს არ ვიტყოდი - ირონიულად გაიღიმა ლუკამ , ნიტა კი უკვე სიცილისგან ხოხავდა.
- რას გადამეკიდე ბიჭო წადი და სხვასთან დაიკმაყობილე ეგ შენი ბინძური ოცნებები! - ცინიკოსი ნიტა.
- ოცნებას ვერ დავარქმევ უფრო თავის დაკმაყოფილებას გავს.
- წადი შენ ! -ნიტამ თავისი სახით მიანიშნა შენზე საცოდავი არავინ მინახავსო და უკან შეტრიალდა გზის გასაგრძელებლად როცა ბიჭი დაწვდა მაჯაში უკან მოაბრუნა და აკოცა, ხელით წევდა მაგრამ არ გამოსდიოდა, ამ დროს ნიტამ იგრძნო როგორ მოაშორა სხეული , ქვემოთ დაიხედა რატი ლუკას ზემოდან მოქცეოდა და მუშტებს სიმწრით ურტყამდა . ნიტა კი ზემიდან ედგა და უყურებდა თუ როგირ ჩხუბობდნენ და რატის მითითებებს აძლევდა თუ საიდან უნდა დაერტყა. ცოტა ხანში ლუკას და გამოვიდა და ლუკა ხელიდან გამოაგლიჯა რატის და ნიტას გადახედა.
- იმის მაგივრად რომ გააშველო პირიქით გულშემატკივრობ? - გაოცებულმა კითხა ნიტას.
- იცი? შენი რეგვენი - რატი იღიმის - ძმა რომ მომშორებოდა და ერთი ნათქვამი გაეგო ახლა ეგეთი ჩასისხლიანებული არ იქნებოდა, ჩემმა შეყვარებულმაც - შეყვარებულზე ისევ ეცინება რატის - ვერ მოითმინა და ერთი ორი მისცხო, წესით მე უნდა მეცემა - მკვლელი მზერით გადახედა. - მაგრამ ვპატიობ . - ლუკას დამ ლუკას ძმაკაცებს დაურეკა საავადმყოფოში წამომაყვანინეთო.
- არანორმალურები ხართ. - თავუ გააქნია ლუკას დამ და თავუს ძმასთან ჩაიმუხლა. რატიმ იცოდა რომ ლუკას ძმაკაცები პასუხს მოთხოვდნენ ეს არ აშინებდა იმიტომ რომ იცოდა რომ მართალი იყო მარა მაინც გადაწყვიტა თავისი ძმაკაცებისთვის დაერეკა.
- არ დარეკო, - ნიტამ გააჩერა.
- ნიტა...
- არ დაურეკო თქო - შეაწყვეტინა ნიტამ. - წამოდი . -ხელით ანიშნა რომ გაყოლოდა, რატიც უკან მიყვა.
- საით?
- შენ წამოდი.- ნიტამ ტაქსი გააჩერა და მანქანაში თბილად მოთავსდნენ.
- სად წაგიყვანოთ. - იკითხა ტაქსის მძღოლმა.
- ******** მისამართზე - ნიტას მაგივრად რატიმ გასცა პასუხი.
- შენ რატო გაეცი პასუხი მე გიტაცებ და - ამაზე რატის ხარხარი აუტყდა ნიტა კი სერიოზულად უყურებდა. - იმ ბიჭს რატო დაარტყი? - რატიმ შეწყვიტა სიცილი და სახე დაასერიოზულა.
- ვხედავდი ის ნაბი*ვარი რასაც აკეთებდა და იმიტომ. - იმ მომენტის გახსენებისას ძარღვები დაებერა რატის.
- შენი საქმე არ იყო
- არაფრის ნიტა - ირონიაა
- მეც შემეძლო თავის დახწევა
- არ შეგეძლო, ხელებს ურტყამდი მაგრამ ვერ იშორებდი.
- კარგი ამ თენაზე არ ვილაპარაკოთ რატი .
- კარგი. - უთხრა რატიმ ხელი გადახვია და გულზე მიიკრო. ნიტა დაიბრა მაგრამ მოშორება არ უნდოდა ხვდებოდა რომ სადღაც გულის კუნჭულში მოსწონდა ეს იდიოტი მაგრამ აღიარებას თავის თავთანაც არ აპირებდა. სურნელი ღრმად ჩაისუნთქა რატიმ და მოეწონა, რაღაც განსხვავებული სურნელი ქონდა ნიტას.
- რა ძაღლივით მყნოსავ. - თავი ასწია მისი მკერდიდან მათ სახეებს შორის სულ პატარა მანძილი იყო . რატიმ თავზე ხელი მოკიდა და ისევ მკერდთან დააბრუნა და ხელები მოხვია თან ჩუმ-ჩუმად ეღიმებოდა.
- რატი შენი გულისცემა მესმის. -ბოლოს ეს თქვა ნიტამ და ჩაეძინა.
- მოვედით - უთხრა ტაქსმა , რატიმ ტუჩთან მიიდო ხელი ცოტა ჩუმადო ნიტას ეძინა და არ უნდოდა გაღვუძებოდა. ფული გადაუხადა და სახლში ხელებში აფრიალებული შეიყვანა ნიტა, მდივანზე წამოაწვინა და საბანი დააფარა. უკვე 10 საათი იყო ამიტომ თვითონაც თავის ოთახში შევიდა.

3:40
ნიტას შიმშილმა გააღვიძა, თავისი ტანსაცმელი არ ეცვა უბრალოთ ფართხუნა შავი მაიკა ეცვა რომელიც კაბის სიგრძე ქონდა რომ წარმოიდგინა რომ რატიმ ჩააცვა შერცხვა , მაგრამ შიმშილმა მაინც სძლია და ფეხზე წამოდგა. გაიხსენა სადაც იყო და სამზარეულოში შევიდა. ვერაფრით იპოვა ტაფა კვერცხი რონ შეეწვა ამიტომ მოუწევდა რატის გაღვიძება , რატის ოთახში შევიდა და მის საწოლზე აბობღდა , მუხლებზე იდგა .
- რატიიი! - ჩურჩულით ეძახის , მაგრამ რატის დაცდაცვის ინსტიკტი ერთვება და წამის მეასედში იქცევს ნიტას მის ქვემოთ. ნიტას შეეშინდა რა თქმა უნდა ამას არ ელოდა.
- შენ სულ შეიშალე - ცოტახნის შემდეგ ძლივს წაიბურტყუნა ნიტამ.
- კიდე მე შევიშალე? რა მოხდა რამ შეგაწუხა - გაბრაზებული ეუბნება რატი ნიტას. ნიტას სწყინს და თვალები ცრემლებით ევსება მაგრამ ეს რომ არ დაინახოს სახეს გვერდით წევს, (ისე რატი ისევ მის ზემოთაა მოქცეული)
- აუ კაი რა ნიტაა რა გატირებს.
- არ ვტირივარ, მომშივდა და იმიტომ ავდექი .
- მერე საჭმელი ვერ გაიკეთე, თუ არ იცი გაკეთება. - კვერცხის გარდა არაფერის გაკეთება არ იცოდა ნიტამ.
- ტაფა ვერ ვიპოვე, და იქნებ ადგე ისევ ჩემს ზემოდან ხარ.
- მერე რა არ მოგწონს? - ირონიულად აუბნება რატი.
- არა! და არც შენ მომწონხარ!
- ნუ მატყუებ - უფრო ახლოს იწევა.
- არ გატყუებ - ნიტა თავს უფრო უკან წევს . რატი უფრი ახლოს იწევა ცოტა ხანში ერთმანეთს აკოცებენ , ნიტას თვალები თავისით ეხუჭება და ცოტახანში რატის სიცილის ხმას იგებს. რატი მოშორებოდა და იმაზე იცინოდა თუ როგორ ელოდა ნიტა თვალ დახუჭული მის კოცნას , მართლაც დიდი სიამოვნებით აკოცებდა მაგრამ თავი შეიკავა.
- ფუ იდიოტო - წამოიწია ნიტა.
- ჰმჰ თურმე არ მოვწონვარ ქალბატონს. - თავი სიცილით გააქნია და ფეხზე წამოდგა , მაშინ შენიშნა ნიტამ მისი დაკუნთული სხეული რომელსაც რამოდენიმე ტატუ ამშვენებდა. ნიტაც გამოერკვა და უკან გაჰყვა .
- ტაფა აი აქ არის - ხელით პატარა კარადისკენ მიანიშნა.
- კარგი მეტჯერ არც დამჭირდება, მომეცი
- მაგასაც ვნახავთ - სიცილით წაიდუდუნა.
- რა თქვი?
- რა და ინებ ოდესმე ჩემი გოგო გახდე და მომშივდეს ამიტომ იცოდე რა სად დევს - სიცილით ეუბნება , ნიტა ცოტახანს გაოგნებული დგას და მერე ხვდება რომ გონს უნდა მოვიდეს.
- ოცნებას კაცი არ მოუკლავს. - ირონიულად უთხრა.
- ვნახოთ ეს ოცნება რეალურად თუ არ მოხდება - სიცილით თქვა და უკნიდან აეკრა ნიტას. ნიტამაც მაშინვე იგრძნი რატის ტიტველი სხეული და მაშინვე შეტრიალდა.
- რას აკეთებ - გაოცებულს აღმოხდა.
- ოცნებას ვისრულებ - ღიმილით თქვა და ჩაეხუტა.
- რატიი?
- მმ
- კვერცხი დამეწვება.
- ჭამტომარა ხარ რა . მარა მაინც მაგარი ტანი რო გაქვს
- კომპლიმენტად მივიღებ
- ისედაც კომპლიმენტია
- მაიკა ჩაიცვი
- რატო შიშველს რომ მიყურებ იბნევი - სიცილით უთხრა და მანდვე გადაკიდებული მაისური გადაიცვა.
- მმ დიდი არაფერია უკეთესებიც მინახავს. - რატის გასაღიზიანებლად თქვა ეს და ჩაიღიმა.
- მაგ თვალებს ამოგთხრი. - ჭამეს და ახლა მდივანისკენ გადაინაცვლეს.
- აუ ახლა ვერ დავიძინებ
- ვერც მე
- რატი მოდი ს თუ მ ვითამაშოთ.
- კაი მიდი დაიწყე.
- ს თუ მ
- ს
- შეყვარებული გყავს ? - ასე უბრალოდ კითხა ნიტამ და რატის გაკვირვებულ სახემაც არ დააყოვნდა.
- არა! - ნიტას გაუხარდა და ჩაეღიმა. - ესე ძაან გაგიხარდა? - იცინის - კარგი, ს თუ მ
- ს
‐ ყველაზე მეტად რა გიხარია
- ჰმჰ მეგონა შენც იგივეს მკითხავდი.
- არაა მე ვუცი რომ არ გყავს .
- ეე საიდან
- ვიცი მიდი შენ მიპასუხე
- რამ და 28 დღეში სრულწლოვანი რომ გავხდები მაგან.
- და მერე სად წახვალ?
- ჩემი ჯერია რატი, ს თუ მ
- ს
- საფრანგეთში ისევ წახვალ?
- არ ვიცი არამგონია, ს თუ მ
- მ
- იმ კითხვაზე ოასუხის გაცემა არ გინდა?
- მოქმედებას ვირჩევ
- კარგი ამსაღამოს ჩამეხუტები და ისე და ჩემთან დაიძინებ.
- უფ იავნანაც ხომ არ გინდა?
- ცუდი არ იქნებოდა, მიდი ახლა შენი ჯერია.
- ს თუ მ
- მ
- 20 აჯიმანია გააკეთე
- აუ კაი რა მეზარება
- მიდი . რატისაც სხვა გზა არ ქონდა ამიტომ გააკეთა ის 20 აჯიმანია და ნიტასთან მივიდა. ნიტამაც ფოტოები გადაუღო და სიცილით განაგრძო ყურება.
- კაი მოვრჩით აღარ მინდა თამათი - ნიტამ იცოდა რომ რაღაც საშინელებას დაავალებდა ამიტომ შეწყვიტა თამაში.
- კარგი! - უთხრა ხელში აიტაცა და ოთახისკენ წაიყვანა.
- რა ტას აკეთებ. - გაუკვირდა ნიტას.
- არ გახსოვს? უნდა ჩამეხუტო და ისე უნდა დავიძინოთ. - საწოლზე დააწვინა რატიმ ნიტა მაიკა გადაიძრო და მთელი სულიერებით ჩაეხუტა.
ნიტამაც თავისი ცივი ხელები ჩემოხვია რატის ცხელ სხეულს.
- ააუუ ცივია ცივია გაწიე - დაიწყო ყვირილი ნიტამ
- არ ვაპირებ შენ თვითონ გინდოდა ჩემთან ჩახუტებული ძილი ხოდა ეხლა მიიღე!



№1  offline წევრი sofo_sofia13

ეკარაგიაა მომეეწონა

 


№2  offline წევრი Mari Orjonia

sofo_sofia13
ეკარაგიაა მომეეწონა

მადლობაა❤❤

 


№3 სტუმარი კოკო

მალე დადე რა❤️❤️ საინტერესოა რა გველოდება❤️❤️

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent