შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბინძური თამაშები თავი 2 - 18+


6-04-2020, 20:03
ავტორი LilithFromHell
ნანახია 8 222

დილით ცოტა ხანს ისეირნეს ანასტასიამ და სანდრომ,ისაუბრეს და გადაწყვიტეს,რომ მირიანის და ლალისთვის ყველაფერი ეთქვათ.ორივე ნერვიულობდა,მაგრამ ეს აუცილებლა უნდა გაეკეთებინათ,ერთმანეთი უყვარდათ,ერთმანეთს ეკუთნოდნენ და უნდოდათ ეს სამუდამოდ გაგრძელებულიყო,ამიტომაც ერთად წამოვიდნენ სახლისკენ.

...

-ჭიშკარში დაახლოებით 40 წლამდე მამაკაცი ჩამოვიდა,მკაცრი გარეგნობა ჰქონდა,სახეზე კი შეუბრალებელი გამომეტყველება ჰქონდა,კაცი პირდაპირ იქვე სახლთან მდგომი მირიანისკენ წავიდა.

-გოგა ,გამარჯობა მობრძანდი_თავაზიანად მიიღო კაცმა სტუმარი

-დამცინი?_იყვირა გოგამ

-რა მოხდა?

-ვალი გაქვს გადასახდელი,ხომ იცი თუ დროზე არ გადამიხდი ყველაფერს წაგართმევ

-მე ჩემ სიტყვას შევასრულებ აუცილებლად,ახლა მაღაზიას ვყიდი და ამ კვირაში მე ფული მექნება,ხომ იცი ჩემ სიტყვას არ გადავალ

-იმედია,იმედია_ჩაიცინა კაცმა ირონიულად

-მყიდველი უკვე გამოჩნდა და ფულს გადამიხდის

-კარგი კარგი_უხეშად თქვა კაცმა-ერთ კვირას გაძლევ დროს

ელენე იქვე სახლის კუთხეში იჯდა და მათი საუბარი ესმოდაგოგა საკმაოდ სახიფათო კაცი იყო,ნანობდა,რომ მასთან საქმე დაიჭირა,მაგრამ ახლა რაღას იზამდა,თუმცა მალე ფული ხელში ექნებოდა და იმ კაცსაც სამუდამოდ მოიშორებდა. ელენე ჰორიზონტს გაჰყურებდა როდესაც ერთად მომავალ სანდროს და ანასტასიას მოკრა თვალი და მათკენ წავიდა,მათ მიესალმა და სახლში შემოიპატიჟა სანდრო.

-ელენე ძალიან ვნერვიულობ_თქვა ანასტასიამ და აღელვებისგან თიტებს ისრესდა.

-რატომ რა მოხდა?_იკითხა მან

-დღეს მირიანს უნდა ვუთხრათ,რომ მე და ანასტასიას დაქორწინება გვინდა_თქვა გახარებულმა სანდრომ

-რა?_წამოიძახა ელენემ,ნერწყვი მძიმედ გადააგორა ყელში და თიტების მტვრევას მოყვა.ერტი მხრივ ანასტასია უნდოდა ბედნიერი ყოფილიყო,მაგრამ სანდროს მიმართ მისი გრძნობა ბევრად ძლიერი აღმოჩნდა

-ახლა არ გირჩევთ ,რამდენიმე დღეში უთხარით გთხოვთ _თქვა ელენემ

-რატომ რამე მოხდა?_იკითხა ანსტასიამ

-აი იმ კაცს ხედავთ?_მიუთითა გოგაზე ელენემ-მამასთან მოვიდა,მამა ძალიან აღელვებულია და ახლა ჯერ გთხოვ მეტ საფიქრალს ნუ დაუმატებთ

-კი მაგრამ რა ხდება რა უნდა იმ კაცს?_გაიკვირვა სანდრომ

-არ ვიცი მგონი მევალეა და მამას პრობლემები აქვს

-რას ამბობ_აღელდა ანასტასია,იმედია ცუდი არაფერი მოხდება

-იმედია_ტქვა ელენემ-არ გეწყინოთ ასე რომ გითხარით

-არა მართალი ხარ ელენე_თქვა ანასტასიამ-დავიცადოთ და მერე ვუთხრათ

-კარგი,ახლა მართლა ანერვიულებული ჩანს_დაეთანხმა მათ სანდრო

მირიანი ისევ გოგას ელაპარაკებოდა,როდესაც ანასტასია და სანდრო შეამჩნია და მათ მიესალმა.

მირიანმა ანასტასიასკენ გაიხედა და თვალები ზედ დარჩა,თვალს ვერ აშორებდა გოგონას,მის გრძელ ლამაზ ფეხებს,მარწყვისფერ თუჩებს,საშუალო ზომის ამობურცულ მკერდს,რომლის თავებიც მკვეთრად უჩანდა თხელ კაბაში,სურვილისგან ამოიხვნეშა,თავში ათასმა აზრმა გაუელვა ,თან გოგონას უყურებდა თვალებით ჭამდა ახალგაზრდა ქალს.

-ეს შენი ძმიშვილია ?_იკითხა გოგამ

-კი ანასტასია_უპასუხა მირიანმა

-სასიამოვნოა _გიღიმა გოგამ და გოგონას ხელი ჩამოართვა.

ანასტასიამ ცივად შეხედა და სანდროსთან და ელენესთან ერთად სახლში შევიდა.

გოგამ მას თვალი გააყოლა.შემდეგ ცივად დაემშვიდობა მირიანს და მათი სახლი დატოვა.

-ბიძია ყველაფერი რიგზეა?_ჰკითხა ანასტასიამ კაცს

-დამშვიდდი შვილო,ყველაფერს მოვაგვარებ_უთხრა კაცმა-უკვე მოგვარებულია

-ძალიან კარგი_გაეღიმა გოგონას

-სანდრო სადილად ხომ დარჩები ჩვენთან?_ჰკითხა იქვე მჯდომმა ლალიმ ბიჭს

-არ შეგაწუხებთ

-რას ამბობ შვილო რა შეწუხებაა,დარჩი_შესთავაზა მირიანმაც

-დიდი მადლობა_თავაზიანი ღიმილით დათანხმდა სანდრო მათ

ანასტასიას უხაროდა,რომ სანდრო თბილად მიიღეს ,იმედი ჰქონდა,რომ სანდროსთან ერთად იქნებოდა სულ მალე.სადილის შემდეგ ანასტასია და სანდრო ელენესთან ერთად სასეირნოდ წავიდნენ. გზაში თითქმის არ ლაპარაკობდნენ,რადგან ანასტასია და სანდრო ერთმანეთს სიყვარულით ანთებული თვალებით შესცქეროდნენ და სხვა ვეღარაფერს ამჩნევდნენ,ორივე ერთ რამეზე ოცნებობდა,რაც შეიძლება მალე დაქორწინებულიყვენენ.ელენე გრძნობდა,რომ იქ ზედმეტი იყო,დაღლილობა მოიმიზეზა და სახლისკენ წავიდა.გზაში კი ცრემლებს გასაქანი მისცა და ატირდა.სიბრაზე ახრჩობდა,რომ ასეთ დღეში იყო და თავს ვერაფერს შველოდა.

...

-რა კარგია ,რომ მარტო დავრჩით _თქვა სანდრომ და ანასტასიას ჩაეხუტა

გოგონამ მას ვნებიანად აკოცა და შემდეგ მაისურის ქვეშ ხელი შეიცურა და შიშველ ტანზე მოეფერა

-მაგიჟებ_წელზე ხელი მოხვია სანდრომ გოგონას

ანასტასიას გაეღიმა,შარვალი შეუხსნა,ხელი შიგნით შეუცურა და მოფერება დაუწყო,მამაკაცი სიამოვნებისგან თრთოდა,მეტი აღარ შეეძლო,გოგონას კაბა ჩამოუწია და ძუძუს თავები ენით აულოკა,ანასტასიამ კი ამოიკვნესა.ვნება ისევ გაძლიერდა ,იქვე მიტოვებული ჯიხური იყო და შიგნით შევიდნენ,გოგონამ სანდროს შარვალი ბოლომდე შეუხსნა ,მის წინ ჩაიჩოქა და მუცელზე აკოცა,შემდეგ ნელნელა ჩაუცურა ენა ქვემოთ და მამაკაცს სიამოვნებისგან ოხვრა აღოხდა.გოგონა კი განაგრძობდა მის სიამოვნებას,ბიჭმა თავზე ხელი მოკიდა ანასტასიას და ახლოს მიიკრა,ენას ასოზე უსვამდა და ენით აღუწერელ სიამოვნებას ანიჭებდა,კულმინაციის მომენტიც დადგა და კიდევ ერთხელ ამოიხვნეშა სანდრომ სიამოვნებისგან ,შემდეგ გოგონას ხელი მოკიდა,მისკენ ზურგით მიატრიალა,საცვალი უცებ გახადა და იქვე მდგარ მაგიდაზე გადაკუზა,კმაყოფილი ღიმილით უყურებდა მის აწეულ მკვრივ დუნდულებს და ხელს ნაზად უსვამდა,შემდეგ ცოტათი წამოარტყა,ანასტასიას გაეცინა,კაცმა მკერზე ხელები მოუჭირა და მისი დუნდულები სხეულზე მიიკრა,უფრო და უფრო მჭიდროდ იკრავდა და ჯერ ნელი ბიძგით შეაღწია მასში.გოგონამ ტკივილნარევი სიამოვნებისგან დაიკივლა,სანდრო განაგრძობდა ბიძგების გაძლიერებას და სიამოვნებისგან მძმედ სუნტქავდა,გოგონა კი იდაყვებით ეყრდნობოდა მაგიდას და ჩუმად კვნესოდა.სანდრომ ისევ მისკენ შემოატრიალა გოგონა,მაგიდაზე დააჯინდა,ზელზე მოხვია ხელები და ჯერ კიდევ გამაგრებული ასოთი შეაღწია მასში,ახლომახლო არავინ იყო,ამიტომ დაუფარავად გამოხატავდნენ ვნებისგან წამოსროლილ ბგერებს,რაც უფრო ძლიერად შედიოდა მაშში მით უფრო უმატებდა კვნესას გოგონა და თან ვნებიან კოცნას არ წყვეტდნენ.სიამოვნებისგან დაღლილები მიესვენენ ერთმანეთს და შიშველი სხეულებით ეკროდნენ.

-მიყვარხარ,მიყვარხარ_ამბობდა სანდრო და ქალს ყელზე კოცნიდა-მინდა სულ ჩემი იყო ,დამპირდი,რომ აარსდროს მიმატოვებ

-გპირდები_ყურში ჩასჩურჩულა ანამ და ყელზე აკოცა მას.

-ჩემი ბედნიერება და ჩემი ოცნება ხარ_ეუბნებოდა მას სანდრო და მკერდზე კოცნიდა

მართლაც ორივე უბედნიერესი იყო იმ დროს,ისინი ერთნი იყვნენ და ეს სამუდამოდ უნდა გაგრძელებულიყო.

...

ღამით ყველას ეძინა,როდესაც მირიანი ტელეფონის ზარმა გააღვიძა,შეატყობინეს,რომ მისი მაღაზია დაიწვა.კაცი ცუდად გახდა,ტავზარი დაეცა.მთელი დღე წნევა ვერ დაუგდეს,ცალკე მაღაზიის დარდი ჰქონდა,ყველაზე მეტად კი ის აწუხებდა,რომ ახლა ვეღარ გაყიდდა და ვალს ვეღარ გადაიხდიდა. საშინელ დღეში იყო.მთელი ოჯახი ამაოდ ცდილობდა მის დამშვიდებას.მხოლოდ დამამშვიდებლების დალევის შემდეგ წამოწვა და ცოტა ხნით დაეძინა.ანასტასია ძალიან ღელავდა,ბიძამისი ძალიან უყვარდა ,მირიანი მისთვის მამასავით იყო და წუხდა რომ ვერაფერს აკეთებდა.ეზოში გამოვიდა და სევდიანი სცემდა ბოლთას.ჭიშკართან გოგა დაინახა,არ ესიამოვნა მისი დანახვა,მაგრამ სალამზე ცივად მაინც უპასუხა.

-გამარჯობა ანასტასია_თქვა გოგამ-ბიძაშენის ნახვა მინდა სადაა

-სახლშია,მაგრამ ახლა ნუ შეაწუხებთ_უთხრა გოგონამ ცივად

-აუცილებელი საქმეა_ეუბნებოდა გოგა და თან გოგონას თვალს არ აცილებდა,ისევ მის ფეხებს ,მკერდს და ტუჩებს აკვირდებოდა.ვნებისგან გონება ჰქონდა არეული,თავს ძლივს იკავებდა,რომ იქვე არ აწეწვინა და არ დაუფლებოდა გოგონას,წარმოიდგინა როგორ ეხებოდა მისი შიშველი სხეული,ძუძუს თავები,როგორ შედიოდა მასში და ისმენდა მის კვნესას,ბინძური აზრები არ სცილდებოდა თავიდან.მაგრამ მოახერხა და თავი მოთოკა.

გოგა სახლში შევიდა. ანასტასიას არ სიამოვნებდა ამ კაცის დანახვა,გული ცუდს უგრძნობდა,არ მოწონდა მისი გარეგნობა,თუმცა შეიძლებოდა სიმპატიურ კაცად ჩაგეთვალათ,მაღალი ,სპორტული აღნაგობის,მაგრამ სახის გამომეტყველება მხოლოდ სიცივეს და თვალები სისასტიკეს გამოხატავდა.

...

-გავიგე რაც მოხდა_ვითომ დამწუხრებით უთხრა გოგამ მირიანს-ვიცი ახლა ჩემი დანახვა არ გესიამოვნა,მარამ ვალის გამო არ მოვსულვარ _თქვა მან და თვალებში ბოროტი აზრებით გამოწვეულმა ნაპერწკალმა გაუელვა

-აბა რა გინდა?_ჰკითხა მირიანმა უხეშად

-შემოთავაზება მაქვს

-თქვი

-ანასტასია უნდა მოვიყვანო ცოლად და მაგ ვალს დავივიწყებ ჩათვალე_თქვა მან

-რა _დაიყვირა მირიანმა ,ფეხზე წამოდგა და გოგას სახელოში წვდა

-დამშვიდდი რა_მოიცილა მისი ხელი გოგამ და კაცს ხელი კრა

-შენ ხოარ გაგიჟდი გოგოს თავი დაანებე არც იფიქრო_ყვიროდა მირიანი

-შენ კარგად დაფიქრდი,ან ანასტასია გახდება ჩემი ან არადა ..._კაცმა წინადადება არ დაასრულა მუქარით შეხედა მირიანს

-გაეთრიე აქედან გაეთრიე შე ნაძირალა_ყვიროდა მირიანი

გოგამ ირონიულად გაიცინა და გარეთ გავიდა.შორიდან ისევ ანასტასიას შეხედა,ვნებისგან ამოიოხრა და მანქანაში ჩაჯდა.გვერდით კი ქალი ეჯდა.

-რა ქენი ?_ჰკითხა ქალმა დამცინავად

-ყველაფერი ისე იქნება როგორც მე მინდა _კმაყოფილებისგან ჩაიღიმა მამაკაცმა

-დარწმუნებული ხარ?_ჰკითხა ქალმა,არა მგონია იმ კაცმა ანასტასია დაგითმოს,თუგინდა სახლი გადაუწვი

-მირანდა ნერვები არ მომიშალო_თმაში წვდა ქალს გოგა-ისე იქნება როგორც მე მინდა

ქალმა აღარაფერი თქვა.გოგამ კი მანქანა დაქოქა და უკაცრიელ ადგილას გააჩერა შემდეგ კი ქალს მიუბრუნდა

-გადადი მაქნანიდან.

ქალი უსიტყვოდ დაემორჩილა.გოგაც გადავიდა. ქალს თმაში წვდა ,მისკენ ზურგით მიატრიალა ,გადაკუზა და ძლიერი უხეში ბიძგით შეუდო უკიდან,ქალმა ამოიკივლა,მაგრამგოგა ამას ყურადღებას არ აქცევდა,ძლიერად და უხეშად აგრძელებდა მის ჟ*მვას და თან ანასტასია ყავდა ქალის ადგილას წარმოდგენილი ამის წარმოდგენაზე კი უფრო და უფრო უხეშად უდებდა ქალს. ქალი კიოდა ტკივილისგან,მაგრამ ეს მას არ აინტერესებდა,გონება ჰქონდა დაბინდული და მხოლოდ ანასტასიაზე ფიქრობდა,უნდოდა მალე გამხდარიყო მისი.

...

ელენე თავის ოთახში იყო და ნერვიულად სცემდა ბოლთას,მან მოისმინა მირიანის და გოგას ლაპარაკი და არ იცოდა რა ექნა, თავში ბოროტი ცუდი აზრები უტრიალებდა,ახლა ეძლეოდა შანსი სანდრო და ანასტასია დაეშორებინა,მაგრამ ბოლომდე არ იყო დარწმუნებული.ანასტასია მაინც ეცოდებოდა,თუმცა ისევ სანდროსადმი ძლიერმა გრძნობამ თუ აკვიატებამ გადაძალა და გადაწყვიტა ანასტასიას დალაპარაკებოდა. გოგონაც მალე შემოვიდა ოთახში და ანერვიულებული ელენეს დანახვაზე თვითონაც შეშფოთდა.

-ელენე რა მოხდა,რა უნდოდა იმკაცს?

-ანასტასია ცუდ დღეში ვართ_ტირილი დაიწყო ელენემ ანასტასია მის დამშვიდებას ამაოდ ცდილობდა.

-რა მოხდ ამითხარი_ეუბნებოდა გოგონა

-ანასტასია ის კაცი ყველას დაგვხოცავს თუ ...

-თუ რა

-არ ვიცი ეს როგორ გითხრა ანასტასია,მეშინია არ მინდა რამე ცუდი დაგემართოს შენ ან ჩემ მშობლებს

-მითხარი ელენე რა ხდება

-ანასტასია,ის კაცი მამას დაემუქრა,რომ თუ ვალს არ გადაუხდიდა ყველას დაგვხოცავდა

-რას ამბობ?

-ჰო და კიდევ რაღაც შეთავაზა

-რა?_ჰკითხა აღელვებით ანასტასიამ

-რა და...

-ელენე მითხარი

-არ ვიცი ეს როგორ გითხრა _ტირილს განაგრძობდა გოგონა

-მითხარი

-რა და იმ კაცმა თქვა ანასტასია თუ ცოლად გამომყვება ვალს დავივიწყებ თუ არადა ყველას ამოგხოცავთო _თქვა ტირილით

ანასტასია საწოლზე დაჯდა,თავბრუ ეხვეოდა ,თავზარი დაეცა,ეს საშინელება იყო,მთელი სხეული აუკანკალდა, ელენეს შეშინებული და ატირებული თვალები გულს უკლავდა,იმისიც ეშინოდა მირიანს ან ლალის რამე არ დამართნოდა.ისინი როგორც საკუთარი მშობლები ისე უყვარდა და არ დაუშვებდა მათ რამე დამართნოდა

-ის კაცი ვერაფერს დაგვიშავებს_თქვა ანასტასიამ-თუ სხვა გზა არაა ცოლად გავყვები _თქვა მან ტირილით

-არა ანასტასია შენ არ ხარ ვალდებული...

-არა _გააწყვეტინა ელენეს წინადადება-შენმა მშობლება საკუთარი შვილივით გამზარდეს და არ დავუშვებ რამე დაემართოთ ან მათ ან შენ

-მერე სანდრო?_თქვა ელენემ

-სხვა გზა არაა_ტიროდა ანასტასია-მე ეს უკბდა გავაკეთო

-არა ანასტასია არა_ეუბნებოდა ელენე-მამა გაგიჟდება ამას როგორ დაუშვებს.

-იმ კაცმა მართლა რომ დაუშაოს რამე?

-არ ვიცი არ ვიცი_ტიროდა ელენე

-მორჩა _თქვა ანასტასიამ და ცრემლებს ვერ იკავებდა-სხვა გზა არაა-მე ამას გავაკეთებ-მაგრამ ახლა ცოტა უნდა გავიარო,ჩემთვისაც მძმეა

-ანასტასია დაფიქრდი გთხოვ_ევედრებოდა ელენე

ანასტასიამ ოთახი დატოვა და გარეთ გავიდა.სანდროს დაურეკა და შეხვედრა თხოვა,ისევ იმ ჯიხურში შეხვდენ.

-ანასტასია რა გჭირს იტირე?_ჰკითხა სანდრომ და გოგონას მოეხვია

-არაფერი,ბიძიას გამო ვარ აღელვებული_უთხრა გოგონამ .უნდოდა სანდროსთვის ყველაფრის მოყოლა,მაგრამ ვერ გაბედა,არ შეეძლო ეთქვა სხვა კაცს უნდა გავყვე ცოლადო.

-დამშვიდდი ჩემო საყვარელო,ყველაფერი გამოსწორდება აუცილებლად_ეუბნებოდა მას სანდრო

-ჩამეხუტე მაგრად გთხოვ_უთხრა ანასტასიამ და ცრემლებს გასაქანი მისცა

ბიჭი მას მაგრამ მოეხვია,ერთმანეთის სურნელით ტკბებოდნენ.ანასტასია მაგრად ძლიერად იკრავდა მამაკაცს და ცდილობდა უკანასკნელად დამტკბარიყო მისი სიახლოვით.გოგონამ ტანსაცმელი სრულიად გაიხადა,სანდროსაც გახადა და სრულიად შიშვლები ეკვროდნენ ისევ ერთმანეთს,სანდრომ ხელი მოხვია ანას თავისკენ მიიზიდა ,მაგიდაზე დააწვინა,ზემოდან დააწვა და ძლიერი ბიძგით დაეუფლა მის სხეულს,ანასტასიამ ხელები ზურგზე მოხვია,თვალები დახუჭა,ჩუმად ოხრავდა,კვნესოდა სიამოვნებისგან და თან ცრემლს ვერ იჩერებდა,იცოდა,რომ ეს უკანასკნელი სიამოვნება იყო და ცდილობდა რაც შეიძლება დიდხანს გაერგძელებინა ეს. ვნების მორევში იყვნენ გადაშვებულნი და თითქოს დრო გაჩერდა,თიტქოს დრომაც იგრძნო უკანასკნელი სიამოვნება რომ იყო და მათ შანსი მისცა დამტკბარიყვნენ.

ჯიხურთან ახლოს გოგას მანქანა იყო გაჩერებული,მამაკაცი ანასტასიას უთვალთვალებდა,უყურებდა თუ როგორ ჰქონდა გოგონას სხვა კაცთან სექსი,როგორ ეუფლებოდა მისთვის ასეთ ნანატრს სხეულს სხვა და ბრაზი ახრჩობდა,უნდოდა იქვე მოეკლა სანდრო,მაგრამ გაჩერდა.

ანასტასიამ სანდროს სთხოვა რომ ჯერ ის წასულიყო,რადგან მარტო უნდოდა ყოფნა ცოტა ხნით.სანდრო წავიდა,ანს კაბა უკვე ეცვა როდესაც გოგა შემოვიდა იქ.გოგონა შიშისგან შეკრთა და უკან დაიხია,მამაკაცი მას მიუახლოვდა და წელზე ხელები მოხვია,შემდეგ კი მკერდზე მოუჭირა ხელი და სიამოვნებისგან ამოიხვნეშა,ანასტასია მის მოცილებას ცდილობდა,მაგრამ მისი ძლიერი მკლავებიდან თავის დაღწევა არ შეეძლო.

-ნუ გამირბიხარ,მალე ჩემი გახდები ისედაც_ეუბებოდა კაცი და ყელზე კოცნიდა,თან მის მკერდს ხელს არ უშვებდა.ანასტასია ტიროდა

-თავი დამანებე გამიშვი

-მინდიხარ_ეუბნებოდა კაცი და შიშველ ფეხებზე ეფერებოდა გოგოს

-ბიძაჩემს და მის ოჯახს მართლა დაანებებ თავს?_ჰკითხა ანასტასიამ

-შენ იცი ყველაფერი?_გაუკვირდა გოგას

-ჰო_თქვა გოგონამ ტირილით

-თავს დავანებებ,ჩემ პირობას შევასრულებ თუ ჩემი ცოლი გახდება_ამბობდა ვნებისგან გონება დაკარგული და ანასტასიას მკერდს ისევ ხელს უჭერდა და გოგონა მკლავებში ჰყავდა მომწყვდეული.

-კარგი კარგი თანახმა ვარ_ამოიტირა გოგონამ-მაგრამ ახლა გამიშვი გთხოვ გამიშვი

-სად გაგიშვა,ჩემი უნდა გახდე ახლავე _ეუბნებოდა კაცი და თან კოცნიდა,ანასტასია შეწინააღმდეგებას ცდილობდა,მაგრამ ამაოდ,კაცი მის ტირილს და მოთქმას ყურადღებას არ აქცევდა,ხელის ერთი მოძრაობით გახია მისი კაბა და ხარბად აათვალიერა მისი შიშველი მკერდი,ძუძუს თავებს ტუჩებით დაეწაფა და თან ხელით ფეხებშუა ეფერებოდა,ანა ყვიროდა ,ტიროდა,კიოდა,მაგრამ ახლომახლო არავინ იყო.მთელი ძალით ცდილობდა ამ საშინელი კაცისგან თავი დაეღწია,მაგრამ ამაოდ,ძალა არ ყოფნიდა,კაცს მჭიდროდ ყავდა გოგონა მომწყვდეული.გოგამ შარვალი გაიხსნა,წელსქვემოთ გაშიშვლდა,ანასტასია შიშმა და ზიზღმა აიტანა,კივილს უმატა,მაგრამ გოგამ ყურადღება არ მიაქცია,ძირს დააგდო და ზემოდან დააწვა,ანასტასიამ ფეხები შეატყუპა,მაგრამ მამაკაცი მოერია და გააშლევინა,ანასტასიამ დაიკივლა,როდესაც მისი ასო მასში შევიდა,გოგონა ტიროდა,კაცი კი უხეში ბიძგებით აგრძელებდა მასზე ძალადობას და სიამოვნებისგან ხვნეშოდა,ხარბად ეწაფებოდა გოგონას ასე ნანატრ სხეულს და დაუნდობლად შედიოდა მასში.გაათავა და დაღლილი გადაწვა გვერდით.ანასტასია ისევ იწვა და ტიროდა,მთელი სხეული ტკიოდა,სხეულზე მეტად კი სული,გამწარებული იყო და ცრემლები აღარ ჩერდებოდა,ხმამაღლა მოთქმით ტიროდა.

-მაინც ხომ გიხმარე,მაინც ავისრულე ჩემი _თქვა ნიშნის მოგებით კაცმა და ძირს დაგდებულ შიშველ გოგონას ხარბად დახედა-აწი სულ მე გიხმარ და სხვა ვეღარავინ მოგეკარება გაიგე?_თქვა კაცმა და გოგონას ძუძუებზე ხელი მოუჭირა,ანასტასიამ დაიკივლა და მისი ხელი მოიცილა,გოგონა გაჭირვებით წამოდგა,მუცელი საშინლად ტკიოდა. დახეული კაბისკენ წავიდა,რომ ჩაეცვა.ტირილს კი ვერ წყვეტდა,მისთვის ცხოვრება ამ წამს დამთავრდა,უნდოდა იქვე მომკვდარიყო.

-საით?_იკითხა გოგამ და გოგონას მკლავზე ხელი მოუჭირა-ჯერ არ დამიმთავრებია_თქვა მან საზარლად გაიცინა და გოგონას აიძულა მუხლებზე დამდგარიყო.ანასტასიამ ტირილს უმატა,გოგამ სახეში გაარტყა,პირის გაღება აიძულა და გოგონას ისედაც გაწამებულ წუთებს კიდევ ერთი კოშმარი დაუმატა. ისევ კამყოფილი სახით დაჰყურებდა განადგურებულ ნაწამებ გოგონას და მის სურვილს ვერ იოკებდა. ანასტასიას მეტი აღარ შეეძლო,უკვე ურეაქციოდ იყო,გოგამ ხელი მოკიდა ძირს დააწვინა და ისევ ზემოდან დააწვა,ხარბად და უხეშად განაგრძობდა ბიძგებს სანამ თავისი არ დაიკმაყოფილა,შემდეგ შარვალი ჩაიცვა,ქალს უხეშად მოკიდა ხელი,მანქანისკენ წაიყვანა,შიგ ჩასვა და იმ ადგილს მოშორდა.

...

მეორე დღეს მოაწერეს ხელი და მირიანთან უკვე ანასტასიაზე დაქორწინებული მივიდა,მირიანი კინაღამ მოკვდა როცა ეს გაიგო.ანასტაზიაზე გაბრაზდა,რომ ამ რისკზე წავიდა .კაცი განადგურებული იყო,არც ლალი იყო ნაკლებ დღეში,ტიროდა,მას ხომ ანასტასია შვილივით უყვარდა.ელენეს გულის სიღრმეში უხაროდა,რომ ის ჩამოიშორა,მაგრამ სინდისის ქენჯნა არ ასვენებდა,იცოდა რომ ამას ვერასდროს აპატიებდა მის თავს,მაგრამ სანდრო მისი უნდა გამხდარიყო. გოგა და ანასტასია მალევე წავიდნენ მირიანის სახლიდან. გოგამ ანასტასია ახალ სახლში მიიყვანა. გოგონა ურეაქციოდ იყო,მისთვის აღარაფერს ჰქონდა მნიშვნელობა უკვე.მთელი დღეები ოთახში იჯდა და არც არაფერს ამბობდა,აღარც გოგას ეწინააღმდეგებოდა,როდესაც მასთან სექსი უნდოდა,რადგან ყველაფერი უკვე ფეხებზე ეკიდა,აღარაფერს გრძნობდა,გოგა კი კმაყოფილი იყო,რომ მისი სასურველი ქალი ჩაიგდო ხელში.

...

სანდრომ კი ძალიან განიცადა ეს ამბავი,ეგონა ცა თავზე ჩამოენგრა,ვერ ხვდებოდა რა ხდებოდა,ელენემ სიმართლე დაუმალა,არ უთხრა რატომ გაყვა ანასტასია ცოლად გოგას.სანდრო თავზარდაცემული და განადგურებული იყო,მთელი დღე სვამდა და იმ ჯიხურში იყო,სადაც ანასტასიას ხვდებოდა.ცხოვრების სურვილი ჰქონდა დაკარგული,მასთან მხოლოდ ელენე იყო,მაგრამ სანდროსთვის ახლა ყველა და ყველაფერი სულერთი იყო.

-გეყოფა სანდრო მეტი არ დალიო_ბოთლი გამოართვა ელენემ

-თავი დამანებე_უხეშად უთხრა სანდრომ და გოგონა მოიშორა

-გეყოფა რას უკეთებ შენ თავს ,მიგატოვა წავიდა გაუშვი თავი დაანებე_დაუყვირა ელენემ

სანდრომ მას გახედა,გონებაზე არ იყო,მხოლოდ ანასტასიაზე ფიქრობდა.

-ანასტასია_აღმოხდა მას-ის ახლა იმდენად მთვრალი იყო,რომ ელენე ანასტასიად მოეჩვენა-ჩემო ანასტასია არ მიმატოვო_ამბობდა ის და ელენეს ხელი მოკიდა და ჩაეხუტა.

ელენესაც ეს უნდოდა,მამაკაცს აკოცა. სანდროს გონება დაბინდული ჰქონდა,რადგან ანასტასია ეგონა მოულოდნელად აგრესიამ შეიპყრო. ელენეს ხელი მოკიდა ძირს უხეშად დააგდო და ზემოდან მოექცა.თან უყვიროდა. ელენე მისგან თავის გათავისუფლებას ცდილობდა,მაგრამ ამაოდ.სანდრომ მისი კაბა გახია,ბიუსჰალტერი გააძრო და მკერდზე ძლიერად მოუჭირა ხელი,ელენეს ცრემლები წასკდა.არ ეგონა,თუ მისი პირველი სექსი ასეთი უხეში იქნებოდა. სანდრო ვეღარ ჩერდებოდა, ტანსაცმელი მთლიანად შემოახია გოგონას,ფეხები უხეშად გააშლევინა და მთელი ძალით შეაღწია მასში ,აგრესიული და უხეში ბიძგებით ეუფლებოდა ქალს,ელენე ტიროდა ,ტკივილისგან კიოდა და მიწას ფხაჭნიდა,მაგრამ სანდრო არ ჩერდებოდა,იქ ანასტასიას სახეს ხედავდა და აგრესიულ ბიძგებს უმატებდა .ელენეს სასოწარკვეთილი კვნესა აღმოხდა,როდესაც ბოლოსდაბოლოს გაათავა მამაკაცმა.გოგონა ტირილით წამოჯდა.დახეულ ტანსაცმელ იფარებდა ტანზე და ცხარე ცრემლებით ტიროდა.ყველაფერი ტკიოდა,მისი პირველი სექსი სხვანაირი წარმოედგინა,სანდროზე ოცნებობდა,მან კი უხეშად იძალადა მასზე,ხვდებოდა,რომ ამაში თვითონ იყო დამნაშავე,მაგრამ რაღას იზამდა,სანდროს დახედა,მამაკაცი გათიშული იწვა ძირს,მთვრალს ღრმად ეძინა,ელენეს კი იმ ღამე თვალი არ მოუხუჭავს,მის გვერდით იჯდა და ტიროდა.



№1 სტუმარი ana

აი რა არის ეხლა ეს? რას ერჩი ამ პერსონაჟებს ან ამდენი სექსის სცენა რა უბედურებაა,ნუ გგონია ამით მკითხველს მოიზიდავ,ეცადე სიუჟეტი ცოტა დახვეწო

 


№2  offline წევრი LilithFromHell

ana
აი რა არის ეხლა ეს? რას ერჩი ამ პერსონაჟებს ან ამდენი სექსის სცენა რა უბედურებაა,ნუ გგონია ამით მკითხველს მოიზიდავ,ეცადე სიუჟეტი ცოტა დახვეწო

გასაგებია თქვენი აზრი და შენიშვნა,თუმცა ზოგიერთი ამბავი სინამდვილიდან მაქვს აღებული,რა თქმა უნდა რაღაცეები და სახელებიც შევცვალე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent