შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ერთი ნახით შეყვარების გჯერა?(თავი 1)


28-04-2020, 17:54
ნანახია 3 090

გამარჯობა მკითხველო...
მე კატერინა დადიანი გახლავართ , სულ რაღაც 21 წლის, საშუალო სიმაღლის ,შავგვრემანი, საშინლად გრძელი ყავისფერ თმით ,რომლის დამალვაც მიწევს .ალბათ იკითხავთ რატომ?იმიტომ რომ ყველა ტანისამოსს არ უხდება გრძელი თმა და კიდევ იმიტომ რომ როდესაც ვზივარ თავს მუხლებზე ვდეფ ხოლმე და რაღაც მსგავსები ,ამის გამო დღეში რვაასჯერ მომიწევს თავის დბანა ,ასე რომ ვმალავ თმას, არ დაიჯერებთ მაგრამ ბავშვობის მერე თმას მხოლოდ მაშინ ვიჭრიდი როცა ბოლოების შესწორება იყო საჭირო, თან დედაჩემს ძალიან უყვარდა ჩემი გრძელი თმა , ხო დედაჩემი და მამაჩემი 14 წლის ასაკში დავკარგე ,ავარიაში მოყვნენ ჩემი უფროსი ძმაც მათთან ერთად იყო ,მან მხოლოდ ხელის მძიმე დაზიანება მიიღო და დღესაც მის დაკუნთულ ხელებს ის ,,ნაპრალივით " ჭრილობა ატყვია , ჩემს ძმას იესე ჰქვია და 24 წლის არის..დედაჩემის და მამჩემის გარდაცვალების შემდეგ თითქოს ორივე ჩვენგანი ჩაკეტილები ვიყავით , მადლობა ღმერთს, რომ გამოჩნდნენ ეისეს მეგობრები , მათი დამსახურებაა ,რომ ჩაკეტილი ცხოვრება დავივიწყეთ და ნელ-ნელა დავუბრუნდით ამ სამყაროს.. მოდი დავიწყოთ ჩემი პატარა ისტორიის მოყოლა ....

დილით: დაახლოებით 9:34 ზე მეღვიძება , ავდექი მოვწესრიგდი ,ოთახიც მივაყოლე ჩემი თავის მოწესრიგებას და ტანსაცმელი შევარჩიე: ე.ი ჩავიცვი ტანზე გემრიელად მომდგარი შავი ,დახეხილი შარვალი, თეთრი წვრილ მკლავიანი ტოპი, პრინციპში შარვალი ისეთი მაღალი წელით იყო ,რომ ტოპად ვერ ჩათვლიდი მაისურს, ფეხზე შავი ,,All Star''-ები ჩავიცვი , და თმა როგორც ყოველთვის ,,ორად გადავკეცე '' და შიგნიდან თმის სამაგრებით დავიმაგრე, ისე რომ მკერდს ოდნავ ქვემოთ მქონდა ,ასევე როგორც ყოველთვის.
ჩავედი დაბლა და იესე დივანზე იჯდა თავის ძმაკაცებთან ერთად , მათთან ერთადვე იყო ჩემი საუკეთესო, ჩემი ტკბილი დაქალი, ბოდიში რომ თავიდანვე ვერ გაგაცანით, ანუკა ახვლედიანი, გარდა მისი , რამდენიმე გოგოც იყო, ჩვენი სასტავის მეგობრები, ძაან კარგები და თბილები,
- დილამშვიდობის ხალხნო(მე)
-დილამშვიდობის რაპუნცელ ,როგორ გეძინა(იესე)
-კარგად ძამიკო შენ?(მე)
-მეც პატარა ქალბატონო, მოდი დაგვიჯექი ,შენთან საქმე გვაქვს(იესე)
-ყველა სერიოზული სახით რატო ხართ, მოხდა რამე ?ან ანუკა შენ??(მე)
აქმდე რომდამინახავდა შემომახტებოდა ,ჩამკოცნიდა , ენას არ გააჩუმებდა , მაგრამ ახლაააააა.... ახლა არვიცი, ალბათ დაბნეულობის ბრალია ,დილით სულ ასევარ ხოლმე და ვერ შევამჩნიე.
-ჩემო სიცოცხლე ნუ ინერვიულებ კარგი?(ანუკა)
-რატომ უნდა ვინერვიულო ? ვერაფერი გავიგე რახდება ბავშვებო?(მე)
-მომისმინე პატარავ , არ ვიცი როგორ გითხრა .. ხომ იცი , რომ ჩემთვის მთელი სამყარო ხარ , ჩემი სული და გული ხარ , ხომ იცი რომ შენს თვს ვერავის დავუთმობ, ჩემი და მხოლოდ მე მეკუთვნის , ეს ხომ იცი არა?(იესე)
-მომისმინე:ეგ ყველაფერი კი ვიცი ,მაგრამ რა ხდება იტყვით?(მე)
-ცოლი მომყავს (იესე)
-რაა?(მე)არადა ვიცი ,რომ ანუკა სიგიჟემდე უყვარდა , თუმცა ერთად არ იყვნენ , ნუთუ ანუკას გული უნდა გაუტეხოს? ღმერთო ანუკასაც ხომ უყვარს ჩემი ძმა..
-ხო , მაპატიე კარგი აქამდე რომ ვერ გითხარით , უბრალოდ არ ვიცოდი რანაირად მიიღებდი ამ ამბავს და ..(იესე)
-თქვენ შეიშალეთ ხო ? რა ცოლი ან ვინააა? ან ანუკა შენ? ვერაფერი ვერ გავიგე .. დამცინით თუ რა ხდება ეეეე?(მე)
-კი კატ... ჩვენ .. მე და შენი ძმა.. არ მომილოცავ მულიკო?(ანუკა)
- არაააა.. არ არსებობს ..(მე) ვერ ვიჯერებდი როდის მოასწრეს, მე სად ვიყავი ან მე რატომ არცერთმა არ მითხრა ?.
-ჰა კატერინუკააა არ გადაეხვევი ძამიკოს და რძალიკოს?(იესე)
-უხ თქვენ.. რა თქმა უნდა მოდით აქ (მე)
გადავეხვიე და რა გადავეხვიე,ლამის მოვჭყლიტე, დიდი ხანია ასე არაფერი გამხარებია ,ახლა დედა და მამა ალბათ ბედნიერებისგან ცრემლს ღვრიან, ძალიან უნდოდათ იესეს ქორწილი ენახათ ,სულ მაგას ამბობდნენ ,, შენს ქორწილს მოგვასწრო""-ო.. ძალიან ბედნიერი ვარ..
-აბა კატუშ .. ახლა შენი ჯერია(ერეკლე -,,ეკე'' ნიკას ძმაკაცი და ლანას ბიჭი)
-ოკ ეკე!(მე)
-ხო კატუშ , ნიკუშა გაგვიფრინდა ახლა შენ , ეჰ მომესწრო ბიჭი (ეკე) დამცინავად ვითომ ცრემლი მოიწმინდა ..
-არ ხართ თქვენ კარგად, ხომ იცით ამ შეყვარებულობანაზე რა აზრისაც ვარ, დამანებეთ თავი..(მე)
-ოოჰოოო! გაბრაზდა რაპუნციკო, მოიცა გამოჩნდება ვინმე და კოშკიდან თმის ჩამოშვებას გთხოვს და.... და და და დამმმ!(იესე) დამცინოდა და დანარჩენებიც აიყოლია, არადა მართლა არ არის სიყვარული ჩეი მოწოდება მე ხატვა , კითხვა და მუშაობა უფრო მიზიდავს ვიდრე ვინმეს ,,ბრძანების'' შესრულება და მის გამოხტომებზე სირბილი, ნუ ,ყოველშემთხვევაში სიყვარული ეგ მგონია-იყო ვიღაცის მონა!
-კაი იესე დადიანო, ფრთხილად ყბა არ ამოიგდო სიცილით(მე)
-არა კნუტ რას ამბობ (იესე)
-რავიცი , თუ გინდა დაგეხმარები(მე)და მისკენ წავიწიე, მან ხელი გაიქნია და თითქოს მომიშორა..
-კაი დაანებე თავი ჩემს გოგოს (ანუკა)
-კარგი აბა ქორწილში როდის ვგუგუნებთ?(მე)
-ჯერ არ გვინდა .. ჩვენ გვინდა ,რომ ქორწილი 2 კვირაში გვქონდეს ,ზუსტად 15 მაისს...რას იტყვი?(იესე)
-დედას და მამას დღეს?(მე)ამ დღეს დედა და მამა დაინიშნენ და ასევე ამ დღეს 18 წლის შემდეგ, გარდაიცვალნენ..
-კი .. რა მოხდა ?(იესე)
თითქოს ცრემლი წამომივიდა , იესეს ჩავეხუტე და..
-მიყვარხარ ძამიკო... რა თქმა უნდა თანახმა ვარ..დედა და მამა ალბათ ძალიან გახარებულები არიან ..(მე)
- მაგის მეც მჯერა პატარავ, ხო მართლა სადაცაა ჩემი ძმაკაცი მოვა , უნდა გაგაცნო დიდიხანია არ ყოფილა აქ , ჩემ გამო ჩამოვიდა(იესე)
-ჰოო?კარგია, თუ მე არ ვიცნობ ე.ი ვიღაც განსაკუთრებულია ხო?(მე)
-კი კატუ , მოგეწონება იცი რა ბიჭია?(ანუკა)
-ბატონო?(იესე)
-კაი რაიყო ჩემო ცხოვრება ვიხუმრე ხომ იცი(ანუკა)
-ვიცი(იესე)გაიცინა და ანუკა ჩაიხუტა
-მოიცა შენც იცნობ? და მე ეს ყველაფერი ახლა რატომ მესმის? ჭურში ვიჯექი თუ რა?(მე)
-კატერინა ,ვიცი რომ დაიბენი მაგრამ ხომ იცი რაც უფრო ახლოვება დედას და მამას გარდაცვალების დღე , მით უფრო შორს ხარ ჩვენგან .. ასე ჩამოგიყალიბდა.. ჩვენც არ გვინდოდა ზედმეტად დაგწოლოდით მხრებზე და ეს დრო შევარჩიეთ სათქმელად(იესე)
ის მართალია, უკვე წლებია ასევარ, რაც უფრო ახლოვდება ეს დრო მით უფრო ვიკეტები , მერე კი ნელ ნელა გამოვდივარ ,უფრო სწორედ ამ ადამიანებს გამოვყავარ მდგომარეობიდან.
-ხო , მაპატიეთ კარგი?(მე)
-არა ჩემო რაპუნცელიკო, ეს ჩვენ გვაპატიე რომ უფრო ახლოს ვერ ვართ შენთან(იესე)
-მერწმუნე იმაზე ახლოს ხართ ვიდრე გგონიათ(მე)
-იცი დამიანე როგორი კარგი ბიჭია ?იქნებ მოგეწონოს?ჰააა(ანუკა)
-ვინ დამიანე? (მე)
-უი ქალო.. იესეს ძმაკაცს დამიანე ჰქვია, დამიანე რამიშვილი(ანუკა)
-აჰაა , ეგ ბიჭი შენგამო ჩამოდის ,თუ თქვენ ჩამოგყავთ რომ გამირიგოთ ჰმმ?(მე)
-ოო ნუ ბოდიალობ გოგო! ჩემ გამო ჩამოდის(იესე)
-ოკ. კაია !(მე)
ვფიქრობ ასეთი ვინაა რომ მირიგებენ, ან რატომ ახლა, არასდროს არ გაუკეთებიათ ასეთი რამ , ვინაა საერთოდ ეს დამიანე, რას გამომეცხადა ნუ მე რა ამათ?ვინმე კარგი ბიჭი მაინც არის ნეტავ?უფს ზარის ხმაააა..
-აჰაა ჩემი დამე მოვიდა (იესე)
ეს ,,დამე'' რაღაა , ვაიმე რა ვაიმე.. ერთი ასეთი ვინაა , დავინტრიგდი მგონი.კარი გააღო იესემ და რას ხედავ ჩემი თვალები,წამოვიძახე არადა გულში უნდა მეთქვა:
-ოხ ამის !(მე)
და...........................





გთხოვთ კრიტიკასა და კომენტარებს ნუ დაიშურებთ, შეაფასეთ და მითხარით ვარგა თუ არა რამედ, რა უნდა გამოვასწორო?ან საერთოდ ღირს თუ არა გაგრძელება .. ღვარძლიანი კომენტარები არ გინდათ გთხოვთ , შემიბრალეთ.. ყველას აზრი მნიშვნელოვანია, თუ არ დაგეზარებათ და წაიკითხავთ დამავალებთ .. მადლობის მეტი არაფერი მექნება სათქმელი..
იმედი მაქვს მოგეწონებათ... <3 <3 <3



№1  offline წევრი კეტი

ღმერთო ვემო რა მაგარია მალე დადე რაააა

 


№2 სტუმარი სტუმარი ...

გამარჯობა.
ბევრი და საკმაოდ უხეში შეცდომა გაქვს დაშვებული.
უმჯობესია სანამ ატვირთავ, რამდენჯერმე გადახედო და ჩაასწორო.
პუნქტუაციას უნდა მიაქციო დიდი ყურადღება. ბევრ ადგილას ზედმეტად გქონდა დასმული, ხოლო სადაც საჭირო იყო, იქ საერთოდ არა.
ორთოგრაფიულ ლექსიკონსაც თუ დაიხმარებდი წერის პროცესში, არ გაწყენდა.
ფრჩხილები არ გამოიყენო ისტორიაში, მკითხველი ისედაც მიხვდება ვინ საუბრობს ამა თუ იმ მომენტში.
შეეცადე უაზრო ლაქლაქს არ დაამსგავსო ისტორია.
წარმატებები.

 


№3  offline მოდერი ენქეი

მგონი სადაცაა ბომბი აფეთქდება.
წარმატებები❤️

 


სტუმარი ...
გამარჯობა.
ბევრი და საკმაოდ უხეში შეცდომა გაქვს დაშვებული.
უმჯობესია სანამ ატვირთავ, რამდენჯერმე გადახედო და ჩაასწორო.
პუნქტუაციას უნდა მიაქციო დიდი ყურადღება. ბევრ ადგილას ზედმეტად გქონდა დასმული, ხოლო სადაც საჭირო იყო, იქ საერთოდ არა.
ორთოგრაფიულ ლექსიკონსაც თუ დაიხმარებდი წერის პროცესში, არ გაწყენდა.
ფრჩხილები არ გამოიყენო ისტორიაში, მკითხველი ისედაც მიხვდება ვინ საუბრობს ამა თუ იმ მომენტში.
შეეცადე უაზრო ლაქლაქს არ დაამსგავსო ისტორია.
წარმატებები.


უღრმესი მადლობა შეფასებისთვის, რაც შეეხება სასვენ ნიშნებს კიბატონო ყველანაირად ვეცდები გამოვასწორო, ხოლო წერის სტილზე იმას ვიტყვი ,რომ პოეტურ ლიცენციას მივმართავ... ამით აზრს სულაც არ დავუკარგავ ისტორიას , ჰო კიდევ ფრჩხილების გარეშე ცოტა არიყოს დამაბნეველი და ჩახლართული გახდება ,მაგრამ კარგი მეორე ნაწილს მასე დავდებ, აი პოეტურ გრადაციას ძალიან იშვიათად მივმართავ ხოლმე მასე უფრო ციტირებული ტექსტი გამომივა ვიდრე საკუთარი ნააზრევი.. უღრმესი მადლობა კიდევ ერთხელ და გელოდები შემდეგი თავის კრიტიკაში.. იმ ადამიანის აზრი მნიშვნელოვანია ვისაც ესმის წერის ტექნიკა :)

ენქეი
მგონი სადაცაა ბომბი აფეთქდება.
წარმატებები❤️


ვეცდები ცოტა გავწელო დამანგრეველობა :დ დიდი მადლობა იმედია მოგეწონა <3

კეტი
ღმერთო ვემო რა მაგარია მალე დადე რაააა


მადლობაააა <3 აუცოლებლად დავდებ თუ მოგეწონა <3

 


არ განვიხილავ შეცდობემს და არ დავიწყებ ჩასწორებების შეტანას შენს ტესქტში, უბრალოდ გთხოვ გააგრძელო და დიდხანს არ გვალოდინო <3

 


ცისარტყელას ფერები
არ განვიხილავ შეცდობემს და არ დავიწყებ ჩასწორებების შეტანას შენს ტესქტში, უბრალოდ გთხოვ გააგრძელო და დიდხანს არ გვალოდინო <3



მადლობა <3 აუცილებლად ვდებ შემდეგ თავს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent