შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ის ღამე(თავი 17)დასასრული


30-04-2020, 23:10
ავტორი haruko
ნანახია 2 170

დილით პირველს მე გამეღვიძა წინა ღამის გახსენებაზე ცოტათი წამოვწითლდი და ანდროს გადავხედე,რომელსაც მშვიდად ეძინა,ძილშიც კი ისეთი საყვარელი და სექსუალური იყო რომ მეგონა ის ძილით გაბუშტული ტუჩები შემომეჭმეოდა ამის მაგივრად ფრთხილად წამოვდექი და სააბაზანოსკენ ავიღე გეზი,ფეხებს შორის მწველ ტკივილს ვგრძნობდი და გუშინდელი ამბავი თავს ისევ მახსენებდა.ვნანობდი თუ არა?ამ კითხვაზე მყარი პასუხიმაქვს.არა რათქმაუნდა არ ვნანობდი,საერთოდ ვის შეუძლია ინანოს თავის სანატრელ,სასურველ მამაკაცთან და იმ ერთადერთთან ყოფნა ვინც მთელი არსებით გიყვარს და ვისაც მთელი არსებით უყვარხარ,ჩემს თავში და ჩემს არჩევანში ბოლომდე დარწმუნებული ვიყავი,რადგან ვიცი რომ ანდრო სწორედ ისაა ვისაც ჩემი მოსმენა ნებისმიერ დროს შეუძლია,შეუძლია მომისმინოს მაშინაც,როცა სამსახურიდან დაღლილი მოვა თუ ეს დამჭირდება და ვიცი რომ გამიგებს,მასთან მეც იგივენაირად შემეძლება მოქცევა,ბოლომდე ვენდობი და ვიცი რომ სხვისკენ არ გაექცევა თვალი და თუ მაინცდამაინც რაიმე საწინააღმდეგო მოხდება მოვა და მეტყვის და მე გავუგებ იმის მაგივრად რომ უკანასკნელი იდიოტივით დამიმალოს და მიჩქმალოს ეს ამბავი.ვიცი და დარწმუნებულივარ რომ არ მიღალატებს და არ დამტოვებს.მასაც ხომ მთელი გულით ვუყვარვარ სწორედ იმ წრფელი და სუფთა სიყვარულით რომელზეც ოცნებაც ნამდვილად ღირს,ეს ყოველ მოქმედებაზე ეტყობა ასეც რომ არ იყოს თვალები...თვალები ყველას გასცემენ.დარწმუნებულივარ რაც არ უნდა მოხდეს გამიგებს, ვიცი რომ ყოველი კამათის შემდეგ გიჟური სე*სი გვექნება და ამით დაესმევა წერტილი ამ კამათს.
ვიცი გგონიათ რომ ვარდისფერი სათვალეებით ვუყურებ ცხოვრებას ,მაგრამ ასე არაა თქვენც შეგიყვარდებათ და მაშინ უკეთ გამოგებთ.როცა მთელი არსებით გეყვარებათ,როცა მის გამო ნებისმიერ რამეზე იქნებით წამსვლელი,მაშინ დააფასებთ ყოველ წუთსა და წამს და გაგიჩნდებათ კითხვა თუ აქამდე სად იყავინ ან სად იყო ის,რას გიკეთებთ ასეთს რომ თავს გაკარგვინებთ რაარის მასში ისეთი რაც სხვებისგან გამოარჩევს და რა იპოვეთ მასში ისეთი რამაც ასე შეგაყვარათ მაგრამ იცით რაა ეს არც ბედია და არც იღბალი ეს რაღაც უფრო ღვთაებრივია რაღაც უფრო ძლიერი და ლამაზი.ამას მაშინ მიხვდებით როცა მასზე ფიქრებში უაზროდ გაგეღმებათ და ტუჩს წაეთამაშებით,როცა მასთან ყოფნის სურვილით დაიწვებით ყოველ წუთსა და წამს,მაგრამ ის დღეები,თვეები თუ წლები მაინც არ იქნება საკმარისი.
ფიქრებში გართული ვერ მივხვდი რამდენ ხანს ვიდექი თბილი წყლის ნაკადის ქვეშ გონს რომ მოვეგე პირსახოცი შემოვიხვიე აბაზანა დავტოვე და საძინებელში გავედი,ანდროს უკვე ეღვიძა ჩემს დანახვაზე ტუჩის კუთხე ჩატეხა და ხელები განზე გაშალა მეც ბევრი არ მიფიქრია საწოლთან მივედი და მთელი ძალით დავენარცხე მის მკერდს, თავი მის ყელში ჩავრგე და ხარბად ჩავისუნთქე და ფილტვები ავივსე ჩემთვის უზომოდ სასიამოვნო მისი სურნელით.
-პატარა ასე ხომ მომკლავ რას აკეთებ გავიჭყლიტე.მოჩვენებითი ხველება აუტყდა ანდროს
-მოკეტე რაა ეგეთი მტკივნეულიც არ ყოფილა ჩემი დაშვება რა ნაზი ქალივით კვნესიხარ ნუთუ გუშინდელის შემდეგ ამდენად დასუსტდი
-გუშინდელი ღამის გახსენებაზე ახლა ვნახოთ ვინ იკვნესებს ნაზი ქალივით.ანდრო სწრაფად მომექცა ზემოდან და ტუჩებზე წამეტანა ,ხელებით კი პირსახოცი მომაშორა.
-არაა,არა არც გაბედო თან ვიცინოდი და თან სიტყვებს შიგადაშიგ ვამბობდი. ანდროს ამაზე არანაირი რეაქცია არ ჰქონდა და დაწყებული საქმის ბოლომდე მიყვანას აპირებდა,ცოტახანში ფეხებს შორის მისი ღირსებაც ვიგრძენი, მოვეში,ანდროს მივენდე და სიამოვნების მორევში გადავეშვი.ალბათ მთელს სახლში ისმოდა ჩემი კვნესა კრუსუნი და ანდროს გმინვა.როცა ყველაფერს მოვრჩით ანდრომ კოცნისგან დასიებულ ტუჩებზე კიდევ ერთხელ მაკოცა და სააბაზანოსკენ წავიდა.
-სანამ გამოვალ ყავა გამიკეთე და მერე კლუბში უნდა გავიდე რაღაც საქმე მაქვს და შენ გოგოებთან დაგტოვებ თუგინდა.
-კარგი. მივუახლოვდი კიდევ ერთხელ დავაგემოვნე მისი ტუჩები ,მიმზიდველ საჯდომზე წამოვარტყი თვალი ჩავუკარი და სამზარეულოსკენ დავიძარი
-ასე თამაში არ გამოგივა რადა!გზაში დამაწია და სააბაზანოში შევიდა მე კი ჩაიდანი დავადგი და მის ადუღებას დაველოდე ცოტახანში ყავა მზად იყო,სხვა საქმე არ მქონდა ასე რომ სანამ ანდრო გამოვიდოდა პატარა დავალება მქონდა შესასრულებელი და მის გაკეთებაში გავერთე ისე,რომ ანდროს გამოსვლა ვერც შევნიშნე მანამ სანამ არ მომიახლოვდა და ყურს უკან თმა არ გადამიწია.
-ყავა მზადაა აი იქ....იქით გავიხედე საითაც წესით ყავა უნდა მდგარიყო მაგრამ იქ არ იყო
-ვიცი რადა დავლიე უკვე
-აუ ისე გავერთე..საკუთარ თავზე გამეცინა
-მაგას მივხვდი თუ მორჩი წავიდეთ თუ არადა დიდი სიამოვნებით გიყურებ ისევ საქმეში ჩაძირულს.ისე რამ ჩაგითრია ასე?
-ხომ იცი ასეთი ვარ.დიდი არაფერია დავამთავრე.2წუთი მომეცი ჩავიცმევ და მოვალ
-კარგი დაბლა დაგელოდები
-ოკი
კარადა გამოვაღე და რაც პირველი ხელში მომხვდა ის ჩავიცვი ფოტოაპარატი ავიღე და დაბლა დავეშვი ანდრო სადარბაზოს წინ იდგა უკვე ასე რომ სწრაფად ჩავხტი მანქანაში და ადგილს მოვწყდით.ცოტახანში ლიკას სადარბაზოს წინ ვიყავით
-დროებით.მის მხარეს გადავიწიე და ვაკოცე
-დროებით და ბევრს ნუ იჭორავებთ ჩემზე და შენს პირველ ღამეზე.სიცილით მითხრა ანდრომ მე კი საპასუხოდ ენა გამოვუყავი და მანქანიდან გადავედი.ლიკუსთან ავირბინე კარები შევგლიჯე და საძინებლისკენ წავედი უ
ყველა მოსული დამხვდა
-აბაა რა გამოვტოვე?ფოტოაპარატი დავდე და საწოლზე გავიშხლართე
-ფოტოგრაფიას შენ აგვარებ,დეკორაციას მე,კაბების თემაზე დღეს გავიდეთ და ვნახოთ დანარჩენს ბიჭები მოაგვარებენ
-გასაგებია..მაშინ რაღას ველოდებით აწიეთ თქვენი ლამაზი ტრაკები და წავიდეთ კაბები გვაქვს ასარჩევი,კიდევ მაკიაჟის და ვარცხნილობის თემაც მოსაგვარებელია და ათასი წვრილმანი კიდევ
-რაღაც უცნაურ ტალღაზე ხარ შენ სიცილით და ეჭვნარევი ხმით მითხრა კესომ
-დავაი რაა -მუჯლუგუნი ვკარი და კარებში გავაგდე მეც გამეცინა-თუ დრო დაგვრჩება სადმე დავსხდეთ და მოგიყვებით
-ეჭვიც არ შეგეპაროთ რომ დაგვრჩება რადა!!
ქორწილი ერთ თვეში იყო არვიცი ასე სად ეჩქარებოდათ მაგრამ პრინციპში რაღას უნდა დალოდებოდნენ?
მოკლედ რომ მოგიყვეთ ამ დღის შესახებ გეტყვით რომ უზომოდ ბევრი ვიარეთ კაბები ვიყიდეთ ვარცხნილობასა და მაკიაჟშიც გავერკვიეთ შუალედში ბიჭებიც ვნახეთ, გასაფორმებელი მასალაც ვიყიდეთ და ა.შ რაც საჭირო იყო ამ დღისთვის და რაც შევძელით ყველაფერი გავაკეთეთ.დღის ბოლოს დაღლილები და შეიძლება ითქვას განადგურებულები კაფეში შევედით იქ კი გოგოებმა ყველაფერი დამტყუეს ცოტახანში დავიშალეთ კესო ჩემთან რჩებიდა სახლში რომ მივედით ზეწარი გამოვცვალეთ და დაწოლისთანავე გავითიშეთ.
ერთმა თვემ თვალის დახამხამებაში გაირბინა ყველა გადარბენაზე ვიყავით ვქოთქოთებდით და ამ ბედნიერებით სავსე დღისთვის ყველა განსაკუთრებით ვემზადებოდით გოგოებმა პატარა სურპრიზიც გავუმზადეთ ლიკუნას და ნოდოს ცოტას ვღელავდი და მეშინოდა რადგან ფოტოგრაგია მე ავიღე ჩემს თავზე ავიღე რა ლიკუმ ასე მოისურვა.
და აი როგორც იქნა დადგა ეს სანატრელი დღე ყველა ლიკუსთან ვიყავით და ვემზადებოდით მეგობრებს ყველას შავი კაბა გვეცვა მე ჩემთვის დამახასიათებელი ატლასის კაბა მეცვა რომელიც მუხს კარგად ჩაცდენოდა და ზურგზე დიდი დეკოლტე ჰქონდა ტანზე მომდგარი იყო და კარგად გამოკვეთდა ჩემს უნაკლო სხეულს მას ამავე ფერის მაღალქუსლიანი ფეხსაცმელი შევუხამე და პატარა წითელი ჩანთა მცირედი მაკიაჟი გავიკეთე და მე უკვე მზად ვიყავი ახლა პატარძალს რაც შეეხება ის ულამაზესი იყო ნებისმიერს შეშურდებოდა თეთრი დიდი კაბა ეცვა წელში გამოყვანილი და მომდგარი რომელიც წელს ქვემოთ იშლებოდა და ულამაზესი ორნამენტებით იყო მოქარგული რომ შეხედავდი გათხოვება მოგინდებოდა საოცნებო პატარძალი იყო.სენტიმენტებმა შემომიტიეს და თვაზე ცრემლი მომადგა ხშირად ხომ ვერ განმეორდება ეს მომენტი და ხშირად ხომ ვერ ნახავდი მეგობარს ასეთ ფორმაში.შიგადაშიგ მნიშვნელოვან და სახალისო მომენტებს ვაფიქსირებდი.
დადგა ეს სანატრელი წუთებიც ახლა ჩემს თვალწინ ნოდო და ლიკა იდგნენ სიყვარულით სავსე თვალებით და ცეკვავდნენ.მთელი ქორწილის მანძილზე ფოტოებს ვიღებდი თანაშემწეც მყავდა მაგრამ მაინც არ ვისვენებდი მინდოდა ამ ბედნიერი დღის ყოველი წამი და წუთი აღმებეჭდა.ალბათ დაგაინტერესათ რა სურპრიზი გვქონდა...გეტყვით..მოგიყვებით
როცა მეფე და პატარძალი დარბაზის შუაში ცეკვავდნენ და გარშენო ხალხი ეხვეოდათ ამ დროს სინათლე გაითიშა და პატარა ეკრანი განათდა მარტო ამ ეკტანზე ყველა ის ფოტო იყო აღბეჭდილი რომელიც ლიკას და ნოდოს გაცნობის შემდეგ ერთად გადავუღე...იყო რაჭის ფოტოები,ჩვენი ფოტოები,იყო ყოველი ბედნიერი მომენტი რომლის დაფიქსირებაც შევძელი. ამ დროის მანძილზე ყველა ერთად ვიდექით და ერთმანეთს მივხუტებოდით უცბად ანდრომ რომ წამიყვანა გასასვლელისკენ, მანქანაში ჩამსვა და ადგილს მოწყდა
-ანდრო რა ჯანდაბას აკეთებ ამის დრო არ არის ფოტოები უნდა გადავიღო ლიკას გვერდით უნდა ვიყოო მოაბრუნე მანქანა
-გიტაცებ რადა გიტაცებბ!!!
ძალიან დავიბენი თავიდან ვერ გავიგე ვერ გავიაზრე შემდეგ ყველაფერი გადავხარშე
-მეგობრის ქორწილიდან მიტაცებ ანდროო???
-შენით არ გამომყვებოდი ერთი-ორი წელი კიდევ და ხომ იცი რომ ლოდინი არ მიყვარს და დრო ტყუილად რატომ უნდა დავკარგოთ იმის შემდეგ რაც შენი გემო გავიგე თავის შეკავება მიჭირს და ამ დღემდე ძლივს მოვითმინე ბიჭები კბილებით მიჭერდნენ მინდა რომ სულ ჩემს გვერდით იყო
-გიჟიხარ გეფიცები შეშლილი ხარ მაგრამ ამის წინააღმდეგი არვარ ...ამ მომენტში ყველა ემოცია ერთად მომაწვ და მისდამი სიყვარული კიდევ უფრო გამოღრმავდა -აბა სად მიტაცებ საით?
-სვანეთში ლამაზო....სვანეთი ამაზე ვვოცნებობდი და ზუსტად ასე წარმომედგინა ჩემი მომავალიც
-მიყვარხარ ანდრო უსაზღვროდ მიყვარხარ მის ტუჩებზე დავიჩურჩულე და მოწყვეტით ვაკოცე შემდეგ კი ჩემს ადგილს დავუბრუნდი
-მეც მიყვარხარ ანგელოზო!



№1 სტუმარი UwU

ნუ კაია ძალიან რაღა ვთქვაა ❤️❤️❤️

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent