შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიზმარში ნანახი სიყვარული (თავი7)


7-05-2020, 17:45
ავტორი Kingeka
ნანახია 1 187

ეკა მარი და მარიც ამოვიდნენ წყლიდან და ის იყო ეკა თავის ოთახში უნდა შესულიყო როცა ნიკამ მაჯაში ჩაავლო ხელი და თავის ოთახში შეიყვანა და წამის მეასედში დაეტაკა მოწყურებული მხეცივით მის ტუჩებს.
-უშენობა და შენგან შორს ყოფნა მაგიჟებს და თავს მაკარგვინებს!არ შემიძლილია უშენოდ ყოფნა!
და თან მონატრებულ გემოს იხსენებდა.
-ნიკა,გთხოვ გაჩერდი!
-ვერ ვჩერდები პატარავ!არ შემიძლია!
ეკა მიხვდა მიხვდა,რომ ნიკა არ აპირებდა გაჩერებას სხვა გზა არ ჰქონდა ამიტომაც საფიმო ილეთი გააკეტა რომელიც ბავშვობიდან იცოდა.ნიკას ისე მაგრად ამოარტყა საცოდავი ჩაიკეცა გამწარწებული,საცოდავს ალბათ სულ დააკარგვინა შთამომავლობა.
-ჭკვიანად ფისო,არ გამაბრქაზო თორე ცუდად დამთავრდება.
თავის ოთახში ასულს გოგოები დახვდნენ.
-სად იყავი?
-ნიკას ოთახში!
-ჰააა!!იქ რა გინდოდა?(ნია,ლიზი,მარი)
-მაგ,იდიოტმა მაკოცა!
-ვამეე!(მარი)
-მერე(ლიზი)
-რა,მერე მაგ უბედურს ისე ამოვარტყი ერთ ადგილში მგონი შთამომავლობა დავაკარგვინე!
-რა ქენიი?!(ნია)
-ვაიმე არ არსებობს!(მარი)
-არსებიობს.აუ,მოდი კლუბში წავიდეთ საღამოს რა,გულსგადავაყოლებ!
-ოკეიი,ვსვამთ ბოლომბე,ვერთობით დილამდეე!!!(ნია)
-შენ მეტი რა გინდა ოღონდ მიზეზი გქონდეს დალევის.
-ნუ წუწუნებ რაა!!(მარი)
-დაივაი ეხლა სუყველამ!! ჩემს დალევას და სიმთვრალეს დაანებეთ თავი თორე დაგიხვრტეტავთ კოჭებს!!!(ნია)
-ნია,ხმას არ ამოვიღებთ მარა 21 საუკუნეა და ცნობისთვის ძველი 90 იანები მორჩა.(ეკა)
-შეიძლება ეგ ფრაზები 90იანებში ჩარჩა მარა ჩემთვის არ ძველდება.ასე როომ....კათ,ეხლა მოკვდა ბაზარი,დღეს საღამოს 9 სთზე კლუბში!არა ვითარი ბიჭები!!
-ოკს!
საღამოსთვის გულმოდგინებით გაემზადნენ გოგოები.ეკამ შავი მოტკეცილი მუხლს ცოტა აცდენილი შანი კაბა ჩაიცვა,ბრეტელებიანი,ნიამაც იმავე ფერის ოღონდ აბრეშუმის,ბარძაყზე შეხსნილი და წელ ამოღებული,ლიზიმ თეთრი ტოპით და შავი ქვედაბოლოთი,მარიმ კი წითელი გრძელმკლავიანი,მუხლს აცდენილიდა ზურგ ამოჭრილი.
ბიჭები რა თქმა უნდა სახლში ისხდნენ.
-ტო,გოგოები ამ დროს სად წავიდნენ?(ლუკა)
-არ ვიცი,რაგაც მაგრამ კლუბიში მინდა წასვლა,წავიდეთ რა.(ნიკა)
-ბაზარი არა,ტო მეც ვფიქრობდი მაგაზე.(გიო)
-ხოდა გადაწყვეტილი ამბავია.(ალექსი)
30 წუთში უკვე კლუბში იყვნენ,იქ მისულებს ყბა ჩამოუვარდათ.განსაკუთებით სანდროს რადგან ნიას ნამეტანი გამომწვევი კაბა ეცვა და ვიღას ეცეკვებოდა.დემეტრემ შეამჩნია ალექსანდრეს გაცეცხლებული მზერა და შეაჩერა.
-არ ღირსძმაო!(დემე)
-ეხლა ამ სი*ს სიფათს ავახევ და ხელში დავაჭერინებ.
-მოიცა,ძმაო მოიცა არღირს ვიღაცა დედა ა**ქებულისთვის ნერვების მოშლა.(გიო)
-ნამდვილად.(ნიკა)
გოგოებმა გამოიხედეს და დემეტრემ ანიშნა გამოდითო და წყნარ ადგილას დასხდნენ.
-გოგო შენ ნორმალური ხაარ?! მაგ ს*რს რატო ეცეკვებოდი?
-ვიის?
-ვის და ბებიჩემს!
-ვაა,და ბებიაშენი დადის ხოლმე კლუბში?
-ნია,ნუ მაღიზიანებ,ვინ იყო!
-არ ვიცი.
-კაი და ეს კაბა რაა არის ამაზე გამოჭრილი ვერ იპოვეე?
-ვერა!
-დაწყნარდით!(ნიკა)
-რამეს შეუკვეთავთ?(მიმტანი)
-კი ვისკი გვინდა ბიჭებს თქვენ რას დალევთ გოგოებო?
-ჩვენც ასევე!(მარი,ლიზი)
-არა მე სისხლიანი მერი მინდა!(ეკა)
-მე ყველაზე ძლიერი რაც გაქვთ!
სასმელებიც მოიტანეს და დაიწყეს დალევა.ნია,ლიზი და მარი საცეკვვაოდ ადგნენ.
-ეკა შენ არ მოდიხაარ?
-ჯერ არა,ცოტახანში შემოგიერთდებით.
თავისი სასმელი როცა ჩამოცალა მაშინ წავიდა საცეკვაოდ.
მარტო ბიჭები ისხდნენ მაგიდაზე.
-ბიჭო შენ ეკას არ აკოცე.
-მერე იმ დღეს გველი რომ დაუძახე ანგელოზივით გოგოს მართლა შემცდარხარ!
-ანგელოზი,ხოო! აუზიდან რომ ამოვიდა ვერ შევიკავე და ვაკოცე,იმიტომ რომ შემიყვარდა,თავის გაკონტროლება მიჭირს მასთან რომ ვარ, ჭკუა მეკეტება,მინდა რომ სულ ჩემთან იყოს,ვერ ვძლებ უმაგისოდ.საპასუხოდ რა მივიღე! 1 ისე გვარიშილურად ამიომარყა რომ შთამომავლობის გარეშე თუ დავრჩი არ გაგიკვირდეთ ეხლაც კი მტკივა.
ეს სიტყვები რომ გაიგონეს ბიჭებმა,ალექსი პირდაღებული იყო, გიო ლამის სიცილისგან იგუდებოდა,ლუკა სარვამარტო წითელ ვარდებს დაენმსგავსა სიცილისგან ,დემეტრეს კი თვალები 2X ზომაზე ჰქონდა.
-1 რაც მინდა ვთქვ ისაა რომ,ასეთს არ გიცნობდი,სიყვარულს გაუგიჟებიხარ რუსთაველივით,2 ეგ გოგო ან კარატისტია ან FBI ის აგენტი,3ისეთი კარგი ვიღაც შეგყვარებია დედაშენი ვერ დაიწუნებს.(ალექსი)
-მადლობა ძმაო,გამხნევებისთვის,მაგრამ რაგაც მინდა გითხრათ რომ ვუყურებ თთქოს მასაც ჩემნაირად უცემს გული მაგრამ გრძნობებს არ გამოხატავს.არადა მისგანაც იგივეს ვხედავ რადგან თვალები ჰყიდიან.
-არაუშავ,რახან ორივეს გიყვართ ერთმანეთი,მაგრამ ის არ ამბობს,მაშინ ჩვენ მივხედავთ ამ საქმეს.ოღონდ ჯერ გავერთოდ.
-ბაზარი არა.
ბევრი იცეკვეს იმხიარულეს და სახლშიაც წავიდნენ.სახლიდან შორს არ იყო და ფეხით იყნენ ყველანი.ლიზიმ იმდენი დალია რომ ბარბაცებდა და ვერ დადიოდა ამიტომ ლუკამ აიყვანა ხელში და ისე მიჰყავდა მთელი გზა.
-აუუ,დამსვი,რაა!
-ვერ ხედავ ისთი მთვრალი ხარ ვერ დადიხარ!
-კაი,ხო.
-არ უნდა დაგელია ამდენი ქალბატონო ლიზი!
-რამე თქვიი?
-..........
-რამე თქვი თქოო?
-არა,არაფერი.
-მმ,ოკ.
სახლში რომ მივდნენ ლიზი ოთახში შეყვანა,როცა გამოსვლა დააპირა ლიზიმ უთხრა.
-აუ დარჩი რააა!
-მთვრალი ხარ დაიძინე.
-აუუ,მაშინ გამხადე!
-რ..აააა?
-გამხადე,აბა ესე დავიძინოო
-....
-ჯანდაბა!ჯანდაბა!!! მე უნდა გავხადოო?შანსი არაა!
- რა იყო პირველად ხდი ტანსაცმელს,გოგოოს?ჰა?ესე ვერ დავიძინწებ გამხადე!
-ფუ,ამის(*****)რაც იქნება!..........



№1  offline წევრი bird of life

ვაი ეკა ეგ 90-იანები მაინც არ გამოგრჩა ხო? satisfied და კიდე ეს საფირომები რააა, შენ რომ შეყვა გეყოლება მაშინ გაგახსენებ smile და ეს ინტრიგაა, ტიტუ ტიტუ ტიტუუუუუ... heart_eyes მალე დადე შემდეგი თორემ ტელეში გადმოვძვრები.

 


№2  offline წევრი Kingeka

bird of life
ვაი ეკა ეგ 90-იანები მაინც არ გამოგრჩა ხო? satisfied და კიდე ეს საფირომები რააა, შენ რომ შეყვა გეყოლება მაშინ გაგახსენებ smile და ეს ინტრიგაა, ტიტუ ტიტუ ტიტუუუუუ... heart_eyes მალე დადე შემდეგი თორემ ტელეში გადმოვძვრები.

bird of life
ვაი ეკა ეგ 90-იანები მაინც არ გამოგრჩა ხო? satisfied და კიდე ეს საფირომები რააა, შენ რომ შეყვა გეყოლება მაშინ გაგახსენებ smile და ეს ინტრიგაა, ტიტუ ტიტუ ტიტუუუუუ... heart_eyes მალე დადე შემდეგი თორემ ტელეში გადმოვძვრები.

90 იანები რათქმა უნდა არ მთავრდება და ისეთ ინტრიგას ვაპირებ თქვენი მოსაწონი!!!

 


№3  offline წევრი კეტი

ეკუ მოკლედ შენ ვინ ხარ რაა 90 იანები რომ არა რა გეშველებოდა ? გაკოცე მალე დადე ❤❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent