შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბედნიერი დასასრული


17-01-2021, 14:14
ავტორი SaLo_OoO
ნანახია 1 050

ხანდახან ფიქრობ და ხვდები რომ ყველაფერი ესე რომ არ დასრულებულიყო ესე ლამაზად და ასე შესანიშნავად სხვანაირად როგორ იქნებოდა? როგორ გაგრძელდებოდა ჩემი ცხოვრება ან მისი ცხოვრება და ყველაზე ცუდი თუ კარგი თქვენ განსაჯეთ იცით რა არის თქვენ თავზე კი არ ფიქრობ უფრო მასზე, თუ როგორ გააგრძელებდა ის თქვენ გარეშე არსებობას, როგორი იქნებოდა წლების მერე ვისთან იქნებოდა..? ძნელია, ისიც კი ძნელია აწ უკვე შენსაზე რომ წარმოიდგენ რომ შენ რომ არა მის ადგილას სხვა იქნებოდა და სხვასთან იქნებოდა ესე კარგად და ბედნიერად.
მგონი ჯობია ყველაფერი თავიდან დავიწყოთ იქიდან როდესაც პირველად მეგობარმა გაგაცნო.
ერთი თითქოს და არაფრით გამორჩეული დღე იყო დილით სკოლაში წავედი გაკვეთილები ჩვეულ დროს დაგვიმთავრდა და მე და ჩემმა დაქალმა გადავწყვიტეთ გაგვესეირნა შემდეგ მასთან უნდა ავსულიყავით ისტორიის პროექტი გვქონდა დასამთავრებელი გასეირნების დროს პარკს ჩავუარეთ საიდაც ჩემი დაქალის ანის მეგობრები ისხდნენ და მთხოვა ცოტახანს შევიაროთო და თან გაგაცნობო ბავშვებსო უმეტესობას ვიცნობდი მარა ჩემი ყველაზე დიდი ყურადღება წყნარად მჯდომმა ერთერთმა ბიჭმა მიიქცია როგორც მახსოვს ნიკუშათი გამაცნეს მხოლოდ ერთხელ ამომხედა როდესაც ანა ჩემს სახელს და გვარს ეუბნებოდა, და უი ჯერ კიდე თქვენც არ იცით ხო მე მატა ვარ პაპასკირი 17 წლის 11 კლასელი მხოლოდ 1 ძმა მყავს და ისიც ჩემზე 2 წლით უფროსია, დანარჩენს კი ნელ ნელა გაიგებთ. მაშინ როდესაც ანამ ბავშვები გამაცნო რამოდენიმე წუთი დავრჩით და მალევე წამოვედით აი ნიკუშამ მეორედ მაშინ შემომხედა და მაშინ პირველად შეეჩეხა ჩვენი მზერა ერთმანეთს და მაშინ პირველად აღვიქვი მისი უსიმპატიურესი ნაკვთები გამოკვეთილი თვალის ჩრდილი ლამაზი მსხვილი წარბები უფრო ამშვენებდა და მარწყვივით წითელი ტუჩები, აი ცხვირი კი რაღაცნაირი ქონდა თითქოს და კურნოსა მარა თან არა, როდესაც მივხდი რომ ზედმეტად დიდხანს ვაკვირდებოდი გამოვფხიზლდი და ანას უკან გავყევი, მივხვდი რომ ანამ რაგაც იეჭვა და ერთი სული ქონდა როდის იტყოდა და მე დავასწარი
-მემგონი რაღაცის თქმა გინდა? გადმომხედა და ეგრევე დაიწყო
-რაღაცის კი არა რა იყო ეგ? შენ გეგონა ვერ შევამჩნევდი ნიკუშას რომ მიაშტერდი? გევასაა დაქა“ლ“ო ?
-ვაიმე ანა ამოისუთქო იქნებ რომ არ დაიხრჩო, ნუ შენს თვალებს საერთოდ რაიმე გამოეპარება? ამ დროს თავი გაიქნია და ყვირილი დაიწყო ვიცოდიი ვიცოდიოო, შემრცხვა და პირზე ხელი ავაფარე.
-რელაქს დაქალო, რა გჭირს ბიჭი არ მოგწონებია?
-კი მარა ნიკუშა გოგო სხვა თემა ღადაობ მაგაზე მლიანი უბნის გოგოები ეცემიან,
-აუფ მაშინ კაი თავში ავარდნილი ვიღაც იქნება, საერთოდ წესიერად არც მომესალმა ერთი შემომხედა და ეგ იყო, და საერთოდ აქამდე ნანახი რატომ არ მყავს თუ შენი უბნელია 2 წელია მეც აქ ვცხოვრობ და? ინტერესიანი თვალებით გავხედე.
-იმიტომ რომ აქეთ იშვიათადა და საერთოდ წლებია საქართველოში არ ყოფილა მამამის ბიზნესი აქვს რუსეთში და მთლიანი ოჯახი იქ ცხოვრობს, აქ ბებიამისთან ჩამოდის ხოლმე ნუ მოკლედ უბნის თვალია რა როცაა აქაა.
-ხო და ჯობია აქვე შეწყდეს ჩემი სიმპატიები.
და ამ დროს ანასთანაც მივედით ვჭამეთ და მალევე ისტორიის პროექტს შევუდექით, საღამო იყო როდესაც დავამთავრეთ და სახლის გზას გავუდექი ჩემი ყურსასმენები მოვიმარჯვე და მუსიკის ჩართვას ვაპირებდი ტელეფონში ვიყავი ჩამძვრალი როდესაც ვიღაცას შევეჯახე და ჰოი საოცრება ვინ აღმოჩნდა.


ვიცი ბევრი გრამატიკული შეცდომა და ამისთვის ბოდიშს გიხდით ვეცდები დროთა განმავლობაში გამოვასწორო, ასევე ჩემი პირველი მოთხრობა და დიდ მადლობას გეტყვით თუ რჩევებს მომცემთ.



№1  offline წევრი EllaTriss

შენს პირად ინფორმაციაში ვნახე, რომ კითხვა გიყვარს და ეს ძალიან კარგია. ვფიქრობ, თუ შეეცდები კიდევ უფრო მეტი იკითხო, ნაწერის დახვეწასაც შეძლებ.
რაც შეეხება გრამატიკულ შეცდომებს, საკმაოდ ბევრია. თუმცა მაინც, მე გირჩევდი პირველ რიგში სასვენ ნიშნებს მიაქციო ყურადღება. ეს, ამ ეტაპზე ყველაზე მნიშვნელოვანია. იქიდან გამომდინარე, რომ ტექსტში თითქმის არ არის, ეს კითხვას, ძალიან ართულებს.
ასევე ძალიან სწრაფად ავითარებ მოვლენებს, თუმცა, დიდი კატასტროფა არაა, ყველა დამწყების პრობლემა, უმთავრესად ეგ არის აქ.
შეეცადე, მეტი დრო დაუთმო აღწერას. აღწერე არამარტო გარეგნობა, არამედ გარემოც, გრძნობებიც, შინაგანი სამყარო გადმოეცი.
იმედი მაქვს ხვდები.
ამ ეტაპზე რავიცი.. მეტს, ვერაფერს გეტყვი. იქიდან გამომდინარეც, რომ თავი პატარაა.

თუ რაიმე კითხვა გექნება, შეგიძლია ნებისმიერ დროს მომწერო და დაგეხმარები როგორც შევძლებ.
წარმატებები.❤

 


№2  offline წევრი SaLo_OoO

EllaTriss
შენს პირად ინფორმაციაში ვნახე, რომ კითხვა გიყვარს და ეს ძალიან კარგია. ვფიქრობ, თუ შეეცდები კიდევ უფრო მეტი იკითხო, ნაწერის დახვეწასაც შეძლებ.
რაც შეეხება გრამატიკულ შეცდომებს, საკმაოდ ბევრია. თუმცა მაინც, მე გირჩევდი პირველ რიგში სასვენ ნიშნებს მიაქციო ყურადღება. ეს, ამ ეტაპზე ყველაზე მნიშვნელოვანია. იქიდან გამომდინარე, რომ ტექსტში თითქმის არ არის, ეს კითხვას, ძალიან ართულებს.
ასევე ძალიან სწრაფად ავითარებ მოვლენებს, თუმცა, დიდი კატასტროფა არაა, ყველა დამწყების პრობლემა, უმთავრესად ეგ არის აქ.
შეეცადე, მეტი დრო დაუთმო აღწერას. აღწერე არამარტო გარეგნობა, არამედ გარემოც, გრძნობებიც, შინაგანი სამყარო გადმოეცი.
იმედი მაქვს ხვდები.
ამ ეტაპზე რავიცი.. მეტს, ვერაფერს გეტყვი. იქიდან გამომდინარეც, რომ თავი პატარაა.

თუ რაიმე კითხვა გექნება, შეგიძლია ნებისმიერ დროს მომწერო და დაგეხმარები როგორც შევძლებ.
წარმატებები.❤



ძალიან დიდი მადლობა რჩევისთვის, ასევე ყველანაირ შენიშვნას გავითვალისწინებ. <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent