შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

როდის მიხვდი,რომ შეგიყვარდი? (თავი lI )


4-02-2021, 01:39
ავტორი Nino261995
ნანახია 772

მთავარ გმირზე გავჩერდი ხომ?მოდი ამაზე ბევრს არვილაპარაკებ სათქმელი ცოტაა და როგორია ამას მივხვდებით ნელ-ნელა...
     დრო გადიოდა და ნიაკო ხან სახლებს ალაგებდა ხან რეფერატს წერდა და გამოცდებისთვის ემზადებოდა,სახელი მალევე გაითქვა თავისი გამორჩეული სწავლით და მონდომებით..
  -ანუ იცი რავერგავიგე?ეს ჩვენი ლექტორი რომ ძალიან გადაგეკიდა ამას მხოლოდ მე ვხვდები?
   -არა მეც ვხვდები,მაგრამ სსალაპარაკოს ნამდვილად არმივცემ..უი ვიკი წინა ლექციის ჩანაწერები მჭირდება რაა გადავიწერ უცბათ....
-ხო მართლა რატომ არიყავი?
-ვმუშაობდი...
-სად მუშაობ?
-ამ მე...
-ჩიხლაძე სემინარი ჩამაბარე გამოდი...
იცით როცა მარტო ხარ თანდათან იშორებ ყველა მეგობარს და ახლობელს,ალბათ იმიტომ,რომ ამდენი გულისტკენის შემდეგ გგონია ისიც არიქნება გამორჩეული და ისიც იგივეს ჩაიდენს...
თუმცა ამის მიუხედავად ჩვენს ცხოვრებაში ჩნდებიან ადამიანები და მათ უფლებას ვაძლევთ მოგვიახლოვდნენ,მაგრამ რა დონეზე ამას ვერვაკონტროლებთ,გვინდა არგვინდა ისინი გვიპყრობენ და ცოტათი დამოკიდებულებიც ვხდებით მათზე...ნიაკოს შემთხვევაშიც ასე მოხდა ვიკი გოგონა იყო რომელიც უნივერსიტეტში გაიცნო და ის ისეთი ენერგიული და ხალისიანი იყო მალევე შეაყვარა ნიაკოს თავი და ახლა ისინი იმდონეზე იყვნენ ერთად რომ ცოტათი დამოკიდებულიც კი ხდებოდა ნია მასზე,რადგან აქამდე მსგავსი გრძნობა არავის მიმართ გასჩენია,ეს იყო წრფელი მეგობრული...არა წრფელი დური სიყვარული..ამიტომმ უნდოდა ნიას მისთვის ყველაფერი მოეყოლა და ცოტათი ნერვიულობდა კიდეც ეგონა ისიც მიატოვებდა სხვებივით..ვის სჭირდება დამლაგებელი დაქალი პლუს სწავლაზე ჩაციკლული და ჩაკეტილი...ამის მიუხედავად ნია არაპირებდა მისთვის რამის დამალვას ვიკი ხომ ერთადერთი იყო ვისაც მისი ესმოდა...
-ვიკ,დღეს ჩემთან წამოხვალ?
-ვაუუ,,ჰაჰჰაჰა,აქამდე ჩემთვის არ შემოგითავაზებია ერთი წელია გიცნნობ...
-კაი რაა..ამის მიზეზი მქონდა,მაგრამ მინდა გამოვასწორო...
-ოუქეიიი პაწუ..
სსიცილით ჩაირბინეს კიბეები,მაგრამ უპს
-წინიყურე რააა გოგოო
-ეე იდიოტო შენ დაეჯახე
-ვიკ თავი დაანებეე წამოდი
-იის დაგეჯახა და რანაირად გელაპარაკება მართლა იდიოტიი
-ბოდიშით რამე პრობლემა გაქვთ?ხომარ გაბიმეორო რომ წინიყუროთ
-იცი რასგეტყვი შე თავქ...
-წამოდიი ვიკი დაანებე თავი
-ფუფ არაკაცო
-ჭკვიანად იყავი თორე გოგო რომ ხარ დავივიწყებ და მერე  სხვანაირად დაგელაპარაკები
-რაა?
ნიაკომ ახლა მართლა ვეღარ შეიკავა თავი
-იცი რასგეტყვი თავმოყვარე იდიოტო?მეორედ თავი აწიე და ისე გაიარე თორე უბრალოდ კიარ გაგეცლები კიბეებიდან დაგაგორებ და ბოდიშს მოგიხდი რომ ვერ დაგინახე გაიგე?
-შენ გოგოო ვინმეში ხომარგეშლები?
-არამგონია მამიკოს ბიჭი გიორგი შენ არხარ?
-ბიჭო რასგეუბნება ეს შ** ხოარაქვს
ბოროტი ეშმაკივით გვერდზე ედგა ძმაკაცი და აქეზებდა წყობიდან გამოსულ გიოს.
-შე მახინჯო სარკეში მაინც ჩაგიხედავს რასგავხარ?ბომჟი.შენი მამიკო უნდა დაფიქრებულიყო სანამ გაგაკეთებდა
-ვინხარ რომ მამაჩემს ახსენებ,ვინხარ რაუფლებით
უცბათ გაცოფდა ნიაკო და გიოს ხელიკრა
-მე გაგაფეთხილე და ხელი გაწიე სანამ...
-სანამ რა?სანამ რა?მიდი მიდიი დამარტყი მაინც არაფერს წარმოადგენ არავის თცალში და დაიმცირე მეტად თავი მიდიი..რაღას ელოდები მე ხომ ბომჟი ვარ?ჰაა?მე შენზე მეტად მცემს ხალხი პატივს, ააქ მხოლოდ 1წელია რაც ვარ და შენზე იმისმეტი რომ იმასთან გორაობ ამასთან დადიხარ სხვა არაფერი მსმენია შენ,შენნ
  -რა ცირკი მომიწყეთ უნივერსიტეტში?
-ახლავე ლექციებზე...მეტს აღარ გაგფრთხილებთ...ახლავეეე...
სამწუხაროა რომ ცირკი მალე დამთვრდა,იქნება კიდევ გაელანძღათ ერთმანეთი, რასერჩით მშვენიერი სანახაობა მოაწყეს...
-დამშვიდდი ნია
,-ვინარის რომ მამაჩემზე ასე ლაპარაკობს
--იდიოტია სულ დაბოლილი დადის რაგაგიკვირდა?
-ვერვიტან მძულს
-შენ ვერავის შეიძულებ საყვარელო ხომიცი რა სათუთი ხარ.(სიცილი დააყარა ვიკიმ)
ჩხუბიდან მე-2ე დღე:
უნივერსიტეტის წინ შეკრებილი ბიჭები და გოგონები,მათ შორის გიო და თავისი ,,სასტავი"...
-ვაა..ვააა შეხედეთ ვინ მოდის,
-გიი ეს ის გოგოა?
--ხოო მარუს ეგ გოგოა ბომჟიკუნა
-ჰაჰაჰჰაჰჰა
ნიამ უბრალოდ თავი დახარა და უნივერსიტტეტში შევიდა..
რააზრიაქვს გავაგრძელო დანარჩენ დღეებში რახდებოდა...თქვენი აზრით?მოდი დავფიქრდეთ..
მართალია,ყოველდღე ერთიდაიგივე...დამცირება,მაგრამ როგორც ყველა ,,love story"-ში გოგო რომ ხმას ვერიღებს იმიტომ რომ რესურსები არაქვს ასეა ნიაკოც,ან როგორ ამოიღოს ვის აჯობებს გიოს რომელსაც არაფერი აინტერესებს ამ ქვეყანაზე იმიტომ რომ მამიკოს ფულებით მოაქვს თავი თუ მარიამს რომლსაც იგივე?
ხო,ზოგჯერ არა..უმეტესად ასეთი სასტიკია ცხოვრება..ხანდახან იმასაც კი ფიქრობდა ნია რათუნდოდა კარგი სწავლა ან დიპლომი...მაღალი თანამდებობის კაბინეტს მაინც მათნაირები შეაღებდნენ...
თუმცა ყველაფერმა იცის მობეზრება და ყველა სიტუაციაში ივსება მომინების ფიალაა...
მე-2ე კურსი:
ამდროს გიო დამათავრებელ კურსზეა..
ნიას იმედი არაქვს რომ რამე შეიცვლება ამიტომ ოირველივე დღეს ელოდება დამცირებას..
   დილით ადრე ადგა,უუბრალო სიფრიფანა კაბა ჩაიცვა,პატარა ჩანთა დაიკავა ხელში და თავისი ლამაზი გრძელი თმა გაიშალა ჩამოივარცხნა,წნიდინა ორივე მხარეს ჩაიწნა ორი პატარა ნაწნავი და უკან დაიმაგრა...
   ანგელოზს გავდა...როგორ შეიძლება ასეთი სილამაზე ვერ შენიშნო შემოდგომის იმ ლამაზ დღეს როცა ჰაერი სასიამოვნოდ თბილია და ისე ნაზად გეხება ლოყაზე თითქოს ეს ანგელოზი გკოცნის და თავის სისათუთობას გიტოვებს სამუდამოდ...
-ნიააააა...ჩემო ლამაზოოო რალამაზი ხარ
-კაი რააა...როგორ მომენატრეეე
-მეც ძალიან.ისე მინდოდა მანამდე ჩამოსვლა,,,მაგრამ ხოიცი არაა
-კაი თავს ნუიმართლებ..წამოდი შევიდეთ
-ძალიან კარგად გამოიყურები,ის რომ დაგინახავს...
-ვინ?
-იიის..იდიოტი
--ის რაში მაინტერესებს
-ვიცი როარ გაინტერესებს უბრალოდ მინდა რომ შეგამჩნიოს
-რა არანორმალური ხარ რაშიმჭირდება მაგის შემჩნევა გოგო კიდ რო დამცინოს..მას ხომ გვერდით ისეთები უყენიაა...
შეურაცრხოფა როგორ მივაყენო ბატონ გიორგის ,მაგრამ ,,ძაღლი ახსენეო"...
-ვა ვა ვააა...ხედავთ ვინმოსულა?
ნიამ უკნიდან გაიგონა მისი გამგმირავი ხმა..გამგმირავი იყო ბა რაიყო ცხოვრებას უმწარებდა,თუმცა 1წელიხ გაძლებდა როგორმეე...
არც კი მიტრიალებულა გზა განაგრძო ნიაკომ..
-ეე შენგელაპარაკები გოგოოო
ხელი მოკიდა და შემოატრიალაა...
დიახ დიახ..ახლა ის სცენა გათამაშდა თქვენ რომ გაიფიქრეთ,მაგრამ ცოტა შევცვალოთ...
-ოოხ..ქალბატონო სიმახინჯევ გგონიათ დღეს ლამაზად გამოეწყეთ?
-.......
-ჰაჰჰაჰჰაჰაა...ამას შეხედეთ რა..კაბა რატომ ჩაიცვი ლამაზი ფეხები გაქვს?
ჰაჰაჰა...თუ გგონია ვინმეს მოეწონები?
-მორჩი?
-არა..ჯერ არაა
-კარგი სანამ შენ გააგრძელებ მე გეტყვი რაღაცას...
-ხალხო მოუსმინეთ...ჰაჰ
-მოიწიეეე..ყურში უნდა ჩაგჩურჩულო...
-ეე ეხლა შენ ზედმეტი ნუ მოინდომე...
ნიაკკო მაისურში წვდა,თავისკენ მიზიდა და ყურში ჩასჩურჩულა:
-ფრთხილად იყავი,არ შეგიყვარდე..
ღმერთო,როგორ ნაზად შეეხო გიოს ნიას თმა კსიერზე,როგორი სასიამოვნო იყო მისი ჩურჩული..სიამოვნებით მოხვევდა ხელს მის წვრილ წელს და აკოცებდა მაგრამ სხვა და არა ის.
-ჰაჰ არასოდეს...
-მიდიიი მიდიიი უთხარი ყველას..ხალხოოო...მე მას ვუთტხარი რომ შევუყვარდები გესმით?
ხმამაღლა იძახდა ნიაკო სხვების გასაგონად და თან მიდიოდა..უუცბათ შემოტრიალდა და გიოს ჰჰკითხა:
-და მაინც...როდის მიხვდები,რომ გიყვარვარ?



№1  offline წევრი 《Sunshine》

ყოჩაღ კარგია თავები გაზარდე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent