შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული 7 ლარად (თავი 3)


24-06-2021, 16:42
ავტორი მარია 2
ნანახია 868

კარი რომ გავაღე, ერეკლე შემრჩა ყვავილებით ხელში.
ეკე: - ელე გთხოვ, მაპატიე.
ელე: - გაპატიო? ამდენი ხნის მერე როგორ ბედავ რომ მოდიხარ და პატიებას ითხოვ?! როგორ გადამისვი ხელი ასე მარტივად?როგორ მომაშორე შენს ცხოვრებას. როგორ გამართლებდი ყველასთან რომ ასეთი არიყავი სანამ...
ეკე: - სანამ რა? სანამ შენც არ დაიჯერებდი,რომ შენთან გართობა მინდოდა და ამიტომ მიგატოვე? სწორედ მაგიტომ გავქრი?
ალბათ მაგას გულისხმობ.
მე: - კი მაგას ვგულისხმობ, თუმცა უკვე ლაპარაკი აღარ ღირს ამდენიხნის შემდეგ.
ვგრძნობდი როგორ მიჩერდებოდა გული, როგორ ხშირდებოდა სუნთქვა.
მომნატრებია. ისე მინდოდა მისი გულში ჩაკვრა. მის ცრემლიან თვალებზე მოფერება.
არმინდოდა ხელი მეკრა,მაგრამ ეს ხომ მან უკვე გააკეთა, ამიტომ ახლა მე მოვექცეოდი ასე.
ეკე: - პრობლემები მქონდა ელე და გავქრი. ახლა ყველაფერი დავალაგე ჩემს თავში. ვლოცულობდი რომ შენდამი გრძნობა სიყვარული არ ყოფილიყო, მაგრამ ხელი ვერ შევუშალე. ძალიან შემიყვარდი,ხო ხედავ მოვედი და გეუბნები რომ ძაკიან მიყვარხარ.
ისე მიყვარხარსხვა რომ ვერშეძლებს, ისე რომ ღამე რომ იყო გავათენებდი. მუდამ გულში ჩაგიკრავდი და სულს დავიმშვიდებდი შენით.
ვუსმენდი და ლოყები მიწითლდებოა სირცხვილისაგან,როგორ მინდოდა მეთქვა რომ იგივეს ვგრძნობდი. მეც ძალიან მინდოდა რომ ჩემთვის ეცოცხლა და მისი ხელი დიდხანს მჭერდოდა. მხოლოდ ჩემთვის გაეღიმა.
ახლოს მოიწია და სიბნელეში ჩვენი ბაგეები ერთმანეთს შეეხო.
ერთიანად გავყინე,ერთიანად მოვწყდი, ეს კოცნა უფრო ძლიერი იყო ვიდრე პირველად.
კისერზე ჩამივეკიდე და ვუთხარი რომ ძალიან მიყვარდა და აუცილებლად მერქმეოდა მისი.
ნუცა ამის გამო ძალიან მეჩხუბა.
ნუცა: - იცოდე გულს გატკენს და მერე ა
რ იტირო იცოდე.
თითქოს ვგრძნობდი, რომ ეს მართლა ახდებოდა, მაგრამ სიყვარულით ტანჯვა მსურდა.
დაიწყო პაემნები, საჩუქრები.
მოახლოვდა ჩემი დაბადების დღეც. ოქროს დღე მქონდა 22წლის ვხდებოდი.
ღამით მომიწია მემუშავა,მეორე დღეს რომ აღმენიშნა ჩემი დღე.
საჩუქრები ვარდებით დაიწყო,დილით კი სახლში მისულს მთლიანი სახლი მორთული დამხვდა ჩვენი ფრაზებით,ბუშტებით,ვარდებით. უაზროდ წქრმოთქმული ჩემი სიტყვებით. სიხარულისსგან ვტიროდი,როგორ უწვალიათ ღამე ეკეს და გოგოებს.
საღამოს სამეგობრო და ეკე შევკრიბე და რესტორანში წავედით,იქაც კი ძვირფასი სამაჯური მაჩუქა. მართლა ოქროდ მაქცია იმდღეს ამ ერთი ციდა ბიჭმა. ამდენი სიყვარული რომ დაეტია გულში.
ცოტა დავლიეთ, ვიცეკვეთ ყველა წავიდა.
ეკე:- მეგობრის სახლი ჩამაბარეს და წამოხვალ?
მე:- კი განვაცხადე მეც . სასმელით გათამამებულმა.
სახლში შესულიც არვიყავით, რომ მაკოცა, შემდეგ ხელში ამიყვანა და საწოლამდე მიმიყვანა.
დანარჩენი აღარ მახსოვს.
დილით კი შიშველს გამეღვიძაა.
ვიწექი ძალიან დიდ საწოლსი და ვფიქრობდი რა მოხდა ღამით, მაგრამ ვერ გამეხსენებინა. ღირსი ხარ ელე ცოტ
ა უნდა დაგელია დავტუქსე ჩემი თავი.
ამდროს ეკე შემოვიდა საუქმით ხელში.
ეკე:- პრინცესას გაუღვიძია. იცი წუხელ...
მე:- ა
რ მითხრა რამოხდა, ვიცი ძალიან შევრცხვი.
ეკე:- (იცინის) არა სულელო ეგრევე დაგეძინა,მე კი ტანსაცმელი გაგხადე რომ მოგესვენა.
მააინ თითქოს ვარსკვლავი დამადგეს თავზე. უფრო გაგიჟებით შემიყვარდა ეკე.
ერთ მშვენიერ დღეს , ეკესგან ზარი შემოვიდა:
მე:- ალო,სიყვარულო.
ის:- გამარჯობა,მე ეკეს ძმაკაცი ვარ,ტბაზე ვიყავით ბიჭები ჩხუბი მოგვივიდა და ეკე დააჭრეს. მალე ამოდი.
მე:- რაა ? როგო რანაირად?
ხმა გაწყდა.
P.s გავაგრძელებ თუ იაქტიურებთ.
მინდა ბოლოში მალე გავიდეთ.



№1 სტუმარი სტუმარი ნესტანი

კარგი იყო საინტერესო მომეწონა ძალიან მაგრამ ცოტა არ მეყო კიდევ წავიკითხავ დიდი საიამვნებით მადლობა წარმატებები ????

 


№2 სტუმარი სტუმარი მარიკო

გააააგრძეელეეეეეეეეეეეე დდ♥

 


№3 სტუმარი სტუმარი მარია

უფ, რამდენი დრო გასულაა? როგორ გაბედა დაბრუნება:დდდდ ნეტავ, მეც ერთკვირიანი დეპრესია მჭირდეს:)) ზოგი ბრუნდება, ზოგი-არა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent