შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

იასამნისფერი ომი


7-03-2022, 16:42
ავტორი sweet pepper
ნანახია 961

მუქი იისფერი საღამოა,
ქუჩაშიც იისფერი ნისლი არის და იასამნის სურნელი იგრძნობა,
მინდორიც იისფრად იმოსება ნელ_ნელა...პატარა მორიდებულ ბავშვივით ატუზულა მწვანე თავმომწონე ბალახის უკან და მორცხვად გვიღიმის..თითქოს ერიდება,რცხვენია ისედაც სიმორცხვით სახელგანთქმულ იებს,ასმაგად რცხვენიათ.
რცხვენიათ რომ გაზაფხულის მოსვლას გვახარებენ...თითქოს დაუფიქრებლდ დათმობნდენ თავის იისფერს , დათმობდნენ ლურჯსა და ყვითელში, თითქოს უსულო მცენარეც კი განიცდის თითეულ ცრემლსა და სისხლის წვეთს...
იმ ბავშვებს ,მოხუცებს,ქალებს,.....ვაჟკაცებს....
ზღვაც ღელავს ...
სულ ღელავდა ...
ახლა უარესად ღელავს....
წვიმაც უფრო სევდიანია, ადრე ტბორავდა ქალაქს ან თავისებური ხალისი შემოჰქონდა,ახლა მაგის თავიც არაქვს.
წვიმასაც ეტყობა სევდა...
ქალაქიც მძიმედ სუნთქავს.თითქოს უსულო,გახუნებულ ბეტონის ჯუნგლებსაც კი გაეყინა არარსებული ბეტონის გული, გაეყინა რა , იგრძნო რომ აქვს ..
არაფერი შეცვლილა, ისევ ღამეა, ისევ იგივე სტუმარი,ისევ მე და ჩემი საბეჭდი მანქანა, ისევ ომია, ისვრიან, კვდებიან....იბადებიან :აზრები,ბავშვები და იები ...
ისევ ქრებიან ...ფიქრობენ...კვდებიან...



№1  offline მოდერი guroo

ძალიან ემოციური იყო ჩემთვის და ეს შეიძლება იმის ბრალია, რომ სანამ კითხვას დავიწყებიდი, უკვე ვიყავი სენტიმენტალურად განწყობილი.
არ აქვს მნიშვნელობა. ბეტონის ქალაქმა იგრძნო, რომ გული აქვს...
ამის მერე ცალკეულ ადამიანთა სევდა რაღა მოსატანია. ისედაც ყველა და ყველეფაერი ტირის.
♥️

 


№2  offline წევრი sweet pepper

guroo
ძალიან ემოციური იყო ჩემთვის და ეს შეიძლება იმის ბრალია, რომ სანამ კითხვას დავიწყებიდი, უკვე ვიყავი სენტიმენტალურად განწყობილი.
არ აქვს მნიშვნელობა. ბეტონის ქალაქმა იგრძნო, რომ გული აქვს...
ამის მერე ცალკეულ ადამიანთა სევდა რაღა მოსატანია. ისედაც ყველა და ყველეფაერი ტირის.
♥️

<3 <3 მადლობა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent