შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გული სიყვარულით ამივსე


20-09-2022, 19:37
ნანახია 943

დილით ტელეფონის ზარმა გამაღვიძა დავხედე მაიკო იყო.
გისმენ მაიკო
გაგაღვიძე თათუ...
არა არა ახლა ვაპირებდი გაღვიძებას და ჩემთვის ჩამეცინა. რამე მოხდა?
გოგო შეგიძლია სანამ უნივერიტეტში წავალთ გამომიარო და საყიდლებზე წავიდეთ
ახლა? კარგი... და სიხარულით დავემშვიდობე

ხო მართლა მე თათული ვარ 1 კურსის სტუდენტი დედა ამერიკაში წავიდა სამუშაოდ მე კი სახლში მარტო ვცხოვრობ. მამა..რომელიც ძალიან მიყვარდა ახლა ჩემთან აღარ არის მეათე კლასში ვიყავი როდესაც დაიღუპა. ძალიან განვიცადე ახლა კი მეტირება მისი სახელის ხსენებისას.
...ჩემი საუკეთესო მეგობარი კი მაიკოაა რომელიც სიგიჟემდე მიყვარს და დარწმუნებული ვარ მასაც ვუყვარვარ.

საწოლოში კიდევ ერთხელ ვნებირვობ და ვდეგები სარკეში ვიხედები ჩემი ყავისფერი თმები სულ გაპუწული მაქვს ჩემს მწვანე თვალებს ვუყურებ და მამა სულ მამა მახსენდება მუბნებოდა ლამაზი თვალები გაქვსო.პატარა ცხვირი ოდნავ დიდი ტუჩები დედასგან მერგო. საბოლოოდ ვიხედები და სააბაზანოში შევდივარ. გამოსულს ტელეფონა ვუყურებ დედას ორჯერ დაურეკია....გისმენ დე
თათუ ჩემო ლამაზო გოგო როგორ ხარ?
კარგად დე შენ
მეც კარგად ასე ვილაპარაკეთ დიდხანს და შემდეგ დავემშვიდობე.
დედა ყოველ დილით მირეკავს და მკითხულობს მე ძალიან მიყვარს მასთან საუბარი რადგან ჩემი ესმის და ამიტომ ჩემიძლია უსასრულოდ ლაპარაკი.ისიც ძალინ დარდობს მამას შესახებ რომ გაიგო ძლივს გადაიტანა ისიც ჩემთვის რომ მამას იმედები გავუმართლო.და ამიტომაც წავიდა უკვე ძალიან მენატრება...

დღეს კარგ ხასიათზე ვარ ვიცვამ ღია ფერის ჯინს თეთრს ზედას ყვითელ კეტებს ვიღებ ყველაფერს რაც მჭირდება ტელეფონს გასაღებს ცოტა მაკიაჟს. დიდიდ მაკიჟის მოყვარული არ ვარ უბრალოც მყოფნის მაგრამ როდესაც ვისვამ ყველას ყურადღების ქვეშ ვექცევი.
ახლა სამზარეულოში გავდივარ მაცივრიდან სენდვიჩს ვიღებს და მისაღები ოთახიდან პირდაპირ კივეებზე ჩავდივარ მაიკოს კაფეში ვხვდები.
როგორ ჩანს პირველი მან დამინახა და დამიძახა თათული თათუ
გავიხედე გულში ჩავიკარი შემდეგ ყავა და ნამცხვარი მივირთვით და საყიდლებზე წავედით სანამ ლექციები დაგვეწყებოდა.
ბევრი რამ ავარჩიეთ და კარგად ვიხალისე ისე როგორც პატარები ხალისობენ.

უკან გავიხედე და ჩემგან ცოტა შორის....და ვიღაც ბიჭი მე მიყურებდა ალბად მეჩვენებათქო მაგრამ ის მაინც არ მწყვტდა თვალს.ჩემთვის გავიფიქრე ალბად რამე გაახსენდა და გაერიმა ისე ლამაზი ღიმილი ქონდა...მაგრამ მე ეს არ მეხება ანდა საერთოდ რატომ მიყურებს? იქნებ ქურდია? თავში ათასმა ფიქრმა გამიელვა.. ფიქრებიდან კი მაიკომ გამომიყვანა გოგო საით იყურები?
არა უბრალოდ თვალი გამიშტერდა ვიცრუე და სასწრაფოდ თვალი მოვაცილე უკანა მხარეს.

მაიკოს მასზე 2 წლით დიდი ძმა ყავდა ისინი სულ ჩხუბობდნენ. მაიკომ დაიწყო გოგო ხვალ ჩემი სულელი ძმის დაბადების დღეა 21 წლის ხდება ვაჟბატონი.
მეც ძალიან გამეხარდა-ვუპასუხე მაიკოს
ხვალ ამოდი ჩვენთნ პატარა წვეულებას ვაწყობთ მშობლები არ იქნებიან სახლში ჩვენ გოგოები და რამდენიმე მისი ძმაკაცი იქნება ძალინ გავერთობით. დაასრულა მაიკომ ლაპარაკი.
მეც ძალიან გამეხარდა რადგან დიდი ხანია არსად არ ვყოფილვარ და სიამოვნებით მივიდოდი.

იმ დღეს მეტი განსაკუტრებული არაფერი მომხდარა საღამოს დაღლილი მივედი ლექციებიდან. დედა მოვიკითხე. შხაღი მივიღე და დასაწოლად მოვემზადე რომ ტელეფონი ავიღე და უცნობის მესიჯი დამხვდა
ხვალ გავიცნობობთ ერთმანეთს.ცოტა შემეშინდა ვის უნდა მოეწერა ისეთს რომელსაც ხვალ გავიცნობდი შიშიდან ინტერესში გადავედი და როდის ჩამეძინა მე არ მახსოვს.

დილით 10 გავიღვიძე რადგან ლექციები დღეს არ მქონდა.. მაიკოსთან და მის ძმასან თოკოსთან 2 უნდა მივსულიყავი. დავფიქრდი და გამახსენდა მესიჯი და კიდევ უფრო დავინტერესდი. როგორც ყოველთვის დედას ველაპარაკე მასაც გაეხარდა თოკოზე. და მითხრა ჩემს მაგივრადაც მიულოცეო. დედა მუდამ მზრუნველი იყო ჩემი მეგობრების მიმართ.
ვისაუზმე და ტანსაცმლის არჩევს დავიწყე დღევანდელი დღისთვის ღია ვარდისფერი ავარჩიო სიმაღლით არც ისე დაბალი ვარ და საშუალო სიმაღლის მოკლე ჩექმა ავარჩიე. თმა გავისწორე და გავიშლე მაკიაჟიც გავიკეთე ჩანთაც
ავიღე სადაც საჩუქარი ჩავდე და გარეთ გავედი.

გარეთ საკმაოდ კარგი ამინდი იყო იმის მიუხედავად რომ უკვე ოქტომბერი სრულდებოდა. გზაში ცოტა შემცივდა თან მოსაცმლის წამოღებაც დამავიწყა ვიფიქრე არაფერი უჭირსთო და გზას გავუდექი .
ყველაზე პირელი მე მივედი და-ძმა მემეგება თოკოს საჩუქარი მივაწოდე ნივულოცე დაბადების დღე და ბედნიერება და ყველაფერი საუკეთესო ვუსურვე.

მაიკო მომშტერდებოდა: გოგო ძალიან ლამაზი ხარ ასე მგონია იუბილარი ხარ
მე მადლობა გადავუხადე და მისი სილამაზეც შევაქე მაიკო ქერა გოგონა იყო ჩემზე ოდნავ დაბალი მე მისი სილამაზეცძალიან მიყვარს.
როდესაც ბინაში შევედი საუცხივოდ ლამაზი იყო
მაიკოს ხელი ეტყობაო ვთქვი.
ჩემს ნათქვამზე მაიკოს შერცხვა და გაწითლდა.

მალე სალომე ელენე და ნინიც მოვიდა ისინი ჩვენი საერთო მეგობრები იყვნენ.

კარგად ვხალისობდით
კარზე ზარი გაისმა და თოკომ გააღო აი დაგვიანებული სტუმრებიც მოსულად სიცილით გაიხუმრა თოკო.
თოკომ ძმაკაცები შემოიყვანა 3 ბიჭი იყო მათგან ერთ-ერთი მეცნო და დავფიქრდი.....ის ხომ...


თქვენი აზრი მაინტერესებს მოგწონთ?




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent