შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენსკენ სავალი გზები თავი 3


13-10-2023, 19:41
ავტორი ირინა ირინა
ნანახია 1 532

თავი 3
ნინაა.
უნივერსიტეტიდან გამოვდიოდი როცა თაზომ დამიძახაა.სხვა გზა არ მქონდა გავჩერდი.. არადა როგორ ვერ ვიტან ამ ბიჭს. ერთი თავზეხელაღებული ტიპია რომელსაც გონია რომ.ყველა ფეხქვეშ გაეგება.. ვიცოდი რაღაც საშინელებას მეტყოდა და მოიმოქმედებდა არც შემცდარვარ.. მოინდომა ჩემთან გართობაა..სისხლმა ამასხა თავშიი.და კარგი გემრიელად გამოვლანძღე და ვაჟბატონმა გარტყმა მოინდომა.. ამ დროს სანდრო მოვიდა არც კი ვიცი საიდან გაჩნდაა მაგრამ დამიცვა , გულში სითბო ჩამეღვარა. მიუხედავად იმისა რომ ვიცი ჩვენს შორის არაფერი იქნებააა... კაფეში წავედით სალპარაკოდ .მთხოვა შანსი მიმეცა მისთვის. დროც მომცა დასაფიქრებლად.. მეშინია უბრალოდ და მარტივად მეშინია. ახალი ადამიანების მეშინია ჩემს ცხოვრებაში,მათი ნდობა მაშინებს.ვიცი მას თუ შანს მივცემ იმედები გამიცრუვდებააა.. მაგრამ.ის ისეთი გულწრფელი ჩანს.
.
სანდრო
როგორ გაბედა იმ ნაბიჭვარმა და როგორ შეეხოო.მზად ვიყავი მომეკლა ,ნინა რომ არაა ალბათ შემომაკვდებოდაა..
აუცილებლად უნდა დავლაპარაკებოდი ნინას ვთხოვე კაფეში დავმჯარიყავით.. დამთახმდა.სათქმელი პირდაპირ ვუთხარი.. ვთხოვე მოეცა შანსი და უკეთ გაგვეცნო ერთამანეთი... მეგონა ეხლა მაინც არ მეტყოდა გადაჭრით უარს მაგრამ შევცდი.. უარი მითხრაა.დანებებას არ ვაპირებდი ..დრო მივეცი დასაფიქრებლად. ამ ხნის განმავლობაში არ შევაწუხებ ზედმეტად ...მასზე რომ ვფიქრობ სხვაინრი შეგრძება მაქვს....ვიცი დარწმუნებული ვარ სხვებს არ გავს. კისერზე არ ჩამომეკიდება გამორჩენის მიზეზით. არ დააინტერესებს ჩემი სტატუსი, მდგომარეობა,ფული.. ალბათ გაგეცინებათ რამდენიმე დღის გაცნობილ გოგოზე როგორ შევიქმენი ასეთი შთაბეჭდილება?!ხომ იცით ,,თვალები სულის სარკეაოო,, მის მწვანე თვალებში თითქოს სამყარო უფრო ფერადი და კარგი ჩანს.. ისიც ვიცი თუ ზედმეტად შევაწუხებ უფრო დაფრთხება. მაგრამ აუცილებლად ვოპოვი გამოსავალს რომ მასთან დაახლოება შევძლო...
ნინა სალში მივიდა .კვირაში ერთხელ ქონდა ფუფუნება უნივერსიტეტის მერე დაეძინა .. ემოციურად გადაღლილი იყოო.ალექსანდრეზეც ეფიქრებოდა მიუხედავად იმისა რომ არ უნდოდა. იქნებ ეცადა მასთან ურთიერთობა? მაგრამ უმალ უკუაგდო ეს აზრი. მდივანზე მოკალათდა საყვარელი ფილმი ჩართო . ცოტა ხანში ჩეძინა კიდეც..
გიორგი ალექესანდრეს სახლში მივიდა.სახლში ტასო დახვდა.
-ვა ტასიკ როგორ ხარ?
-ანასტასია გიორგი.კარგად ვარ შენ?
-კარგად.. რა იყო რა მოჟღამულო სიფათი დაიყენე.
-ბავშვივით ნუ მექცევი გიორგი
-შენ ჩემთვის სულ პატარა ტასიკო იქნები
-არ მინდა შენთამნ საუბარი მოვა მალე ჩემი ძმაა.
-როგორც გინდაა.
ტასო გაცეცხლა ვერ იტანდა გიორგის გულგრილობას . მშვენივრაც იცოდა რომ მასზე იყო შეყვარებული ბავშვობიდან მაგრამ გიორგი მას ბავშვად აღიქვამდა, გარდა ამისა ძმაკაცის დისთვის როგორ უნდა შეეხედა. ტასოს მიერ სიყვარულის ახსნა უბრალო აკვიატებად აღიქვა..
ტასო გაცეცხლებული შემობრუნდა
-მისმინე გიორგი საერთოდ გამარჯობაც არ მითხრა თუ გინდა ოღონდ პატარა ბავშვივით ნუ მომექცევიი.. 18 წლის ვარ გესმის. შენზე შეყვარებული 18 წლის ქალი ვარ რატომ არ გესმის..
-ჩავთავალოთ არაფერი გამიგიააა...მოსმინე ტასო გაგივლის ეს აკვიატება მალე მე შენ არ გიყვარვარ ბავშური ახირება ვარ უბრალოდ..
-გასაგებია ნუ გეშინია დაგივიწყებბბ.. ჩემს ძმას უთხარი რომ ჩემს ოთახში ვიქნები...
-ტასოო

გიორგი
ეს პატარა ბავშვი ჭკუიდან შემშლის. 15 წლისამ გამომიცხადა მიყავარხაროოო. მოსვენება დამაკარგინაა. ამაზე ალექსანდრეს უნდა დაველაპარაკო თუ არ ვეტყვი ვიცი ცუდად დამთავრდებაა..
როგორ უნდა აღიქვა ქალად ძმაკაცის და .და რომელიც შენს თვალწინ გაიზარდა. არა ეს შეუძლებელიააა .ამ პატარა ბავშვს ვერ მივცემ უფლებას ალექსანდრესთან ჩემი ძმაკაცობა შეარყიოს...

ანასტასია..
ღმერთო რატომ ვერ ხვდება რომ ბავშვი არ ვარ და მასზე სიგიჟემდე შეყვარებული ქალი ვარ.. მიყვარს ჩემებურად ყველანაირად მიყვარს.. მახსოვს პირველას 13 წლის ვიყავი რომ ვნახე ჩემს ძმასთან ერთად ჩამოვიდა ამერიკიდან ... სანდრომ ისე გავაცნო ყველას როგორც ძმაკაცი.. მაშინ ბავშურად შემიყვარდა მიხაროდა როცა ჩვენთან მოდიოდაა.. სულ შანს ვეძებდი რომ მენახა ..ბექას დავურეკავდი რომ გამეგო სად იყვნენ რას აკეთებდნენ .. ხან სანდროსგან ვიგებდი მის ამბებს.ასე გავიდა 2 წელი. ერთ დღეს ჩვენთან მოვიდაა ვიღაც გოგოსთან ერთად.. ვიეჭვიანე ვერ გავუძელი და სიყვარული ავუხსენი.. დიახ 15 წლოს გოგომ 25 წლის კაცს სიყვარულო ავუხსენი მაგრამ არ ვნანობ გეფიცებით არ ვნანობბ.დღემდე სიგიჟემდე მიყვარს.. გული მტკივა მისთვის მხოლოდ ბავშვი ვარ..

ალექსანდრე ბექასთან ერთად დაბრუნდა სახლში სადაც გიორგი დახვდა..
-ბიჭებს გაუმარჯოს.(გიორგი)
-რა იყო რა სახე გაქ (ბექა)
-არაფერი დავიღალე სამსახურში(გიორგი)
- მოყევი ეხლა რომეო რა ხდება შენს გოგოსთან(ბექა)
- ვილაარაკეთ შანსი ვთხოვე უკეთ გასაცნობად.. ვუთხარი დრო მოგცემ მოსაფიქრებლადთქო. სანანამ აქით მოვდიოდი ვარდები გავუგზავნე სახლში ბარათით
-ალექსანდრე ქალის პასუხს ელოდება და დაჟე ყვავილებსაც უგზავნის.. ეჰ რა დრო დადგა (ბექა)
- მგონი ჩვენი სანიტო შეყვარებული(გიო)
-შეყვარებული გადაჭარბებული ნათქვამია ნამდვილად.. მომწონს როგორც ქალი მიზიდავს..აი მხოლოდ თვალები ავიღოთ ისეთი თვალები აქვს მგონია მასში ვიძირები.
-მოდი ერთი გადავკრათ თუ ძმა ხარ(გიო)
-რა გჭირს მართლა (ბექა)
-სანდრო უნდა ვილაპარაკოთ მეტი აღარ შემიძლია უკვე
-რა ხდება გიო? ნუ მაშინებ
-არ ვიცი როგორ გითხრა ვიცი გაცოფდები მაგრამ არც დამალვაა კაცობა...მოკლედ საქმე ტასოს ეხება 3 წლის წინ სიყვარული ამიხსნა . ყოველ შეხვედრაზე წნეხში მაქცევს. ეხლაც ოთახშია გაბრაზებული რადგამ უარს იღებს .აკვიატებული ვყავარ.. მე ისე ვუყურებ როგორც ბავშვს გესმის .. მისთვის სხვაირად არასდროს შემიხედავს..
-ვახ ჩემიი (ბექა)
- სანდრო იტყვი რამეს?(გიო)
-ისეთი არაფერი გითქვამს რასაც ვერ ვხვდებოდი.. ჩემს დას ვიცნობ ვხედავდი როგორ გიყურებდა ხოლმე, როგორ მეკითხებოდა შენზე როცა შანსი ქონდა.. უბრალოდ მეგონა გაუვლიდა... დაველაპარაკები აუცილებლად...
- მეც სულ შენზე მეკითხებოდა ხოლმე (ბექა)
- არ ვიცი რა გავაკეთოოო..(გიო)
-სხვა თემაზე ვისაუბროთ..შენზე არ ვარ ნაწყენი ვიცი ისეთი არაფერი გაგიკეთებია რაც ჩემს დას ცუდად აგრძნობინებდა თავს. მოვაგვარებ ამ ამბავს ..
-კარგით ესეიგი ხვალ ბარში მივდივართ .შორიდან მაინც უყუროს თავის ტურფას ისე ახლოს არ იკარრბენ და (ბექა)
-მოკეტე



ნინას საღამოს გაეღვიძა .უფრო სწორად კარზე ზარმა გააღვიძაა.. წამოდგა კარის გასაღებად. კართან კურიერი დახვდა ვარდებით ხელში
-ნინა ფერაძე თქვენ ხართ?
-დიახ
-ეს თქვენთვისაა ხელი მომიწერეთ თუ შეიძლება
-დიახ
ნინამ ვარდები შინ შეიტანა გვერდზე ბარათი ედო წარწერით
- ვიცი გითხარი თავს არ მოგაბეზრებდი მაგრამ ვფიქრობ ყვავილები მოგეწონება. იმედია ჩემზე იფიქრებ ხოლმე ხანდახან.
მოეწონა განა არ მოეწონა? ვარდები ლარნაკში ჩადო და მისდაუნებურად სანდროზე ფიქრები აეკვიატაა...
სანდრომ ბიჭები გააცილაა და დრო იყო ტასოს დალაპარაკებოდა
-ტას შეიძება შემოვიდე?
-კი ძმაოო.
-მისმინე ტას გიორგი მელაპარაკა.ყველაფრი მომიყვაა
- ისედაც ხომ ხვდებოდი რომ მიყვარდა
-ასე როდის გაიზარდე?
-მე უკვე დიდი გოგო ვარ
- ვიცი მაგრამ მინდა იცოდე რომ მე არ ვარ წინააღმდეგი გიორგი გიყვარდეს უბრალოდ მას როგორ გითხრა არ გიყურებს როგორც ქალს..
- ვიცი
- ხოდა იქნებ ეცადო დაივიწყო .
- არ ვიცი ძმაოო.. ვეცდები მაინც ხო იცი მალე მაინც ამერიკაში წავალ და
-ჩემო ანგელოზო..
-სან ხვალ კალსელებთან მივდივარ დაბადების დღეზე გვიან გამომივლი შენთან წამოვალ...
-კი ჩემო ერთადერთო

დილით ნინამ ნატა გააღვიძაა უნივერსიტეტში უნდა წასულიყვნენ
-ნატტ გაიღვიძეეე გთხოვ ლექცია გვაქქ
-აუუ გთხოვვვ დღეს არ წამოვალ წადი შენნნ
- კარგი ხოოო
ლექციების მერე დაბრუნდა სახლში და სურპრიზი დახვდა. ნატა ხელში ბუშტებით და ტორტით..
-გილოცავვ ჩემოო საყვარელოო
მინდა უბედნიერესი იყოოო ჩემო დაიკო ..
-მეგონა დაგავიწყდა .ცრემლები წამოუვიდა ნინას.
-რას ამბობ ამ სამყაროში მარტო შენ მყავხარ რაც შენ გეხება იმას რა დამავიწყებს.
-გოგოები მაგუდას მიუსხდნენ ნატას უამრავი კერძი მოემზადებინა ტველაფერი რაც ნინას უყვარდაა
-ჩემი გოგო უკვე 20 წლისააა
- ნეტა ერთმანეთი რო არ გვყოლოდა სად ვიქნებოდით ?
-ამაზე ნუ იმიფრებ ჩევენ ერთმანეთი გვყავს
ამ დროს კარზე ზარი გაისმა..
-მე გავაღებ ნინ
-ნინა ფერაძე თქვენ ხართ
-არაა.. ნინაა მოდი
-ეს თქვ3ნთვისაა
ნინამ ხელში ხელში აიღოო დიდი დათუნია და ყვავილები
- ვისგანაა ნინ
- არ ვიცი
-ბართი ნახე
,,დაბადების დღეს გილოცავვ. მინდა მომავალი დაბადების დღე ჩემთან ერთად გისურვოო....მინდოდა პირადად გადმომეცა მაგრამ თავი შევიკავე.. იმედია მოგეწონებ
ალექსანდრე.,,
-ვაიმე რა მაგარია საიდან იცოდა დაბადების დღე რომ გქონდა
- არ ვიცი და არც მაინტერესებს .. დღეს ოროვე ვმუშობთ ასე რომ მოემზადე.
- აუ რა გჭირს ნინ ნუთუ ცოტათი მაინც არ მოგწონს..?
-მომწონს ნატა მომწონს იმაზე მეტად ვიდრე უნდა მომწონდეს.. მაგრამ არ შემიძლია გესმის. ჩვენ სხვადასხვა სამყაროში ვცხოვრობთ
-მორჩი უაზრო წუწუნს და თვითგვემას.ანგელოზივით გოგო ხარ მოიშორე ეს კონპლექსები.ნებისმიერს დააკარგვინებ ჭკუას.. ისევე როგორც იმ ალექსანდრეს. გამოიღვიძე თორემ ცხოვრება გვერდზე ჩაგივლის საყვარელო. მიეცი იმ ბიჭს შანსი...
- ხო კარგი დავფიქრდები
-ისე რა სიმპატიური სიძე მეყოლება...
-უნივერსიტეტში მომაკითხა თაზოსგან მიხსნა ჩემზე დარტყმას აპირებდა .. საწყალი თაზო დღეს არ ყოფილა ეტყობა ტრავმატოლოგოიურში წევს
-რა ამბები გამომიტოვებია მორჩა რემბო სასიძოს დავუძახებ აწი.. იმ კრეტინი თაზოს ცემის გამო ეკუთვნის მარტო შენი გული..
-მიდი გაემზადე და გავიდეთ უკვე.
საღამოს ბიჭები უკვე ბარში იყვნენნ
-იცით დღეს ნინას დაბადების დღე აქვს
- ღადაობ მერე აქ რას უზიხარ სურპრიზი მოუწყვე რამე ქენი..
-უკვე გავუგზავნე.. დღეს აქ მუშაობს არ ვაპირებ დალაპარაკებას .. დრო მივეცი საფიქრელად. შორიდან ვუყურებ..
-რა რომანტიკოსი გაიჩითე ტო (ბექა)
-ოხ ბექაა.
-მოიცა ეს ტასო არააა?(ბექა)
- კი ტასოა მითხრა დღეს კალსელს აქვს დაბადების დღე და იქ მივდივარო არ მეგონა ამ ბარში თუ მოდიოდა
გიორგიმ უცებ თვალი გაპარა ტასოსკენ .. სულ სხვანიარი იყოო მოკლე შავი კაბა ეცვა ფეხზე ქუსლები სადა მაკიაჟი..ისეთი ლამაზი იყოო ბრწყინავდა .. ვერ ხვდებოდა რას გრძნობდა ამ მომენტში .ტასომ თვალი მოჰკრაა ძმას და მისკენ წავიდა. იცოდა გიორგიც იქნებოდა. მაგრამ არ ადარდებდა თავს პირობა მოსცა რომ გრძნობრბს მოთოკავდა.
-ძამიკოო თქვენც აქ ხართ?
-შე ცუღლუტოო როდიდან დაიწყე ბარებში სიარული ლოყა საყვარლად გაუწელა ბექამმ .
- ბექაა გავიზარდე უკვეე ასე რომ ბარებშიც შემიძლია სიარული
- გამარჯობა გიო..
-გაგიმარჯოს.
ცივად მიესალმა გიორგის.. ამ დროს ტასოს კლასელი ნიკა გამოჩნდა.
-გამარჯობა ალექსანდრე
-გაგიმარჯოს .გულთბილად მიესალმნენ ერთმანეთს
-ტასო უნდა წაგართვათ..
-წავიდეთ ნიკაა
ტასო და ნიკა მოცეკვავე ჯგუფს შეუერთდნენ . ამ დროს ნელი მუსიკა გაისმა .ნიკამ და ტასომ ცეკვა დაიწყეს.რას გრძნობდა გიორგი ? თვითონაც რომ გეკუთხათ ვერ გიპასუხებდათ. ბრაზობდა მაგრამ რატომ და რის გამო არ იცოდა..

ნინამ და ნატამ გამოიცვალეს და თავიანთ საქმეებს შეუდგენნ.. იცოდა მოვიდოდა დღეს. ამიტომ ყველანირად ეცდებოდა თავი აერიდებინა..არც შემცდარა ის იქ იყოო.ამიტომ ნატა გაგზავნაა შეკვეთის ასაღებად.
- გამარჯობათ რას მიირთმევთ
- 3 ვისკი თუ შეიძლება
- დიახ ეხლავე

ეს ხო შენი გოგოს მეგობარია ?(ბექა)
-კი მერე ?
- არა არაფერი ლამაზია
- იცოდე არაფრრი მიქაროო და საქმე არ გამიფუჭო ნინასთან
-კარგი ასე მიცნობბ? ლამაზიათქო ვთქვი უბრლოდ.
-კარგად რო გიცნობ იმიტო ვამბობ

-როდემდე აპირებ თავი აარიდო.იმ ბიჭს.
-სანამ შევძლებ..
- მე გითხარი სათქმელი უკვე აწი შენ უნდა მიიღო გადაწყვეტილება
ნინა შესვენების წუთები აიღო და გარეთ გავიდა..ამ დროს სანდრომაც იხელთა დროო.
-დაბადების დღეს გილოცავ. მოვასწარი 11:58 წუთია
-მადლობააა
- სხვა არაფერი გაქვს სათქმელი? ნუთუ ცოტა ნდობა ვერ დავიმსახურე შენი?
- კი დაიმსახურეე მაგრამ იცი რთულია ესე გადაწყვეტილების მიღებაა. თანახმა ვარ მოგცემ შანს უკეთესად გავიცნოთ ერთმანეთი.
- რა მართლა? სერიოზულად პტარა ბავშვივით გაუხარდა სანდროს..
- ვერც გააცნობიერა ისე მოეხვია ნინას.





-



№1 სტუმარი სტუმარი ხატია

საყვარლობა იყო. ასე გააგრძელე... წარმატებები....

 


№2  offline წევრი ირინა ირინა

სტუმარი ხატია
საყვარლობა იყო. ასე გააგრძელე... წარმატებები....



მადლობა დიდი????

 


№3 სტუმარი სტუმარი ნანა

ძალიან კარგია. გააგრძელეთ. ველით ახალ თავს

ძალიან რომანტიკულია

 


№4  offline წევრი ირინა ირინა

სტუმარი ნანა
ძალიან კარგია. გააგრძელეთ. ველით ახალ თავს

ძალიან რომანტიკულია

მადლობაა. კი ახალი თავიც მალე იქნება

 


№5 სტუმარი ნია

კარგი ისტორიაა მაგრამ ცოტა დაძაბეთ ისტორია უფრო საინტერესო გახადეთ

 


№6  offline წევრი ირინა ირინა

ნია
კარგი ისტორიაა მაგრამ ცოტა დაძაბეთ ისტორია უფრო საინტერესო გახადეთ

გავაითვალისწინებ აუცილებლად

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent