შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენსკენ სავალი გზები თავი 4


14-10-2023, 23:52
ავტორი ირინა ირინა
ნანახია 1 226

თავი 4
რამდენიმე წამი ჩახუტებულები იყვნენ,ისე თითქოს მათ გარდა ამ სამყაროში არავინ არსებობდა.იყვნენ მხოლოდ ორნი ნინა და სანდრო , სანდრო და ნინა.
-იციი როგორ მიხარია შანსი რომ მომეცი ,მოდი თავიდან დავუწყოთ მე ალექსანდრე კვიციანი ვარ 28 წლის
-ნინა ფერაძე 20 წლისს..ოროვეს გაეღიმაა
-იცი ახლა უნდა წავიდე უნდა ვიმუშავო
-კარგი მაგრამ დაგელოდები სახლამდე გაგიყვანთ უარი არ მიიღებაა
-კარგიი
ბედნიერი დაემშვიდობა სანდროს და ნატასთან მივიდა ბართან ..
-არაფრის თქმა არაა საჭირო ისედაც გეტყობაა..მიხარია დაიკოოო შენ ყველაფერს კარგს იმსახურებ ამ ქვეყნად...
-ნატ იცი ჩამეხუტა მეგონა სამყარო გაჩერდა.
- ეგ ბიჭი გიყვარდება ჩემო სიხარულო
- მოდი ვიმუშოთ რაა თორემ საყვედურს მოგვცემენ

სანდრო ბიჭებთან დაბრუნდა იცოდა რომ ნინაა დღეიდან მისი იყო და თან სამუდამოდ
მის გაშვებას არსად არ აპირებდა.
- რა იყო სანდრო კუპიდონმა ისარი გესროლა და განგგმირა? (ბექა)
- დაახლოებით.. მორჩა დღეიდან ნინა ჩემია
-ფრთხილად ძმაოო ვიცი მოგწონს ეს გოგო მაგრამ ჯერ ჩამოყალიბდი რა გინდა მისგან.კარგი გოგოა ეტყობა.. არ იმსახურებს იმედგაცრუებას. (გიო)
-გიო მაცადე. ჯერ ჩემს თავში უნდა გავარკვიო ყველაფერი.. ნინა მომწონს თან სერიოზულად. დანარჩენს დრო გვიჩვენებს.. მასთან სექსზე ბევრად მეტი მინდა . თუ ამას გულისხმობ.
- .
- გავალ რა ჰაერზე ცოტა ხნით. მოვალ მალე. ( გიო)
-რა დაემართა ამას (ბექა)
- არვიცი
ტასო მეგობრებთან ერთად ერთად ერთობოდა არ იმჩნევდა რომ მისი საოცნებო კაცი რამდენიმე მეტრის დაშორებით იყო. ნეტა შესძლებოდა მისულიყო მასთან მოხვეოდა. მაგრამ იცოდა რომ გიორგი ამაზე არასდროს წავიდოდა. ბართან იჯდა ტასო როცა ერთი ტიპი მიუახლოვდა
- სასმელზე დაგპატიჟებთ
- არ მინდა მადლობა
-მოიცათ იქნებ გვეცეკვა
-არ ვარ ხასიათზე შემეშვით.
ბიჭი არადა არ მოეშვა მაგრამ გიორგი გამოჩნდა და ტასო მისგან იხსნა
- ოხ ბატონო გიორგი გადამრჩენელის როლში შეიჭერით?
- მორჩი ტასო ცინიზმს.
-შენი დახმარება არაფრში მჭირდება შენს საქმეს მიხედე.
-ტასო მოიცადე.
-რატომ მომყვები რატომ. ?
-სახლში გაგიყვან
- არ მჭირდება შემეშვი .რატომ არ გესმის შემეშვი რატომმეჩხირები სულ თვალში ? რატომ მტანჯავ? გსიამოვნებს შენზე შეყვარებულ ჩერჩეტ გოგოს რომ ხედავ?მიპასუხე
- ტასო მთვრალი ხარ.. სანდროს დავურეკავ და წაგიყვანს..
- შეეშვი სანდროს .სულ სანდროს რატომ რევ ყველაფერშიი
- რა გითხრა აბა ტასო რას ელოდები მეტს ჩემგან?.მე ხომ აგიხსენი ყველაფერი.
- რა ამიხსენი რომ როგორც ქალს ვერ შემომხედავ? მოდი შევამოწმოთ
ტასო უცებ გიორგიდკენ დაიხარა და აკოცა . პირველი კოცნა გიორგის აჩუქა. იმ წამებში ტასო უბედნიერესი ქალი იყოო ეგონა გიორგი უკან აღარ დაიხევდა მაგრამ შეცდა.
- რას აკეთებ გაგიჟდი. ?
- ხო.გავგიჟდი .ხო გაკოცე. ხო ჩემი პირველი კოცნა გაჩუქე.
- ტასო ხვდები რა გააკეთე? მე არ შემიძლია. ვერ გიპასუხებ იმავე გრძნობით.
- ჯანდაბამდეც გზა გქონია გიორგი.

გიორგი.
ეს გოგო გამაგიჟებს . ბარში გამომეცხადა გამომწვევად ჩაცმული. ჯერ იყო და მის ამხსნაგთან ცეკვავდა მთელი ღამე მერე იყო და ვიღაც იდიოტი აეკიდა.. დავეხმარე ვიხსენი მისგან მან კი აქით შემომიტია. თურმე მე ვაგიჟებ ის კი არაფერი მთელი ღამე ჩემს ნერვებზე რომ მოქმედებდა. მერე უცებ მაკოცა .მე კი სულელი ბიჭივით დავიბენი .ბიჭივით რომელიც პირველად კოცნის გოგოს.. რას მმართებს ეს პატარა ბავშვი..ვერ ვხვდები.. ნუთუ რამეს ვგრძნობ მის მიმართ? არა ეს შეუძლებელია ის ხომ ლამის ჩემს თვალწინ გაიზარდა, ჩემი ძმაკაცის დაა. არა ეს შეუძლებელია. მისი კოცნა ის ისეთი გრძნობით იყო სავსე.. თურმე მე მაკოცა პირველად.. არა ასე როგორ შეიძლება ზრდასრული კაცი ვარ ის 18 წლის ბავშვიაა .სულ რომ არაფერი სანდროს როგორ ავუხსნი ამას.
ტასო ტაქსში ჩაჯდა და სახლში დაბრუნდა .მიხვდა გიორგისთვის არ იყო იმდენად მნიშვნელოვანი როგორც თავად სურდა. გული ეტკინა ..სახლამე როგორ მივიდა არ ახსოვს . სანდროს მიწერა რომ დედასთან და მამასთან წასვლა გადაწყვიტა.ოთახში შეიკეტა და აქვითინდა .იცოდა წასვლა იდეალური გამოსავალი იყო ეხლა უნდა მოშორებოდა გიორგის. იმ ღამესვე გადაწყვიტა 1 კვირაში წასულიყო ამერიკაში..იქნებ დროთა განმავლობაში დავიწყებოდა.

იმ ღამეს ნინამ.ნატა გააცნო სანდროს. კარგადაც გაუგეს ერთმანეთს.სახლამდე სანამ მივიდოდნე იმდენ რამეზე ისაუბრეს.
გეგონებოდათ დიდი ხნის ნაცნობები იყვნენ.. დამშვიდობებისას სანდრო და ნინა მარტო დარჩნენ.
- როდის გაქვს თავისუფალი დღე
რომ პაემანზე დაგპატიჟო?
- ზეგ მცალია ლექციების მერე..დაახლოებით 5 მერე
- გასაგებია ხვალ მეც სააქმეები მაქვს . ზეგ 5 ზე მოგაკითხავ უნივერსიტეტთან
-კარგი. ნახვამდის სანდრო
-მოიცა ნინა
სანდრო ნინასთან ახლოს მივიდა .იცოდა ეხლა რომ ეკოცნა ზედმეტად ნაჩქარევი იქნებოდა.ამტომ ჩეხუტა და მშვიდობიანი საღამო უსურვა...
ნინა
მისი ჩახუტება ჯერ ბარში .მეგონა მუცელში პეპლებმა დაიწყეს ფრენა.. გული ამიჩქარდა არ ვიცოდი რა უნდა მეთქვა.. ეხლა აქ დამშვიდობებისას .მეგონა მაკოცებდა მაგრამ არ გააკეთა ამით ჩემი ნდობა გაამართლა... ის ისეთი თბილია . იმედია არ ვცდები .ის პირველი მამაკაცია რომელიც ასე ახლოს მოვუშვი ჩემთან. მასზე თითქმის არააფერრი ვიცი .ზეგ კი პაემანზე მივდივარ არ მჯერა..
სანდრო დილით სამსახურში წავიდა უამრავი საქმე ჰონდა ახალი კონტრაქტები როელსაც გადახედვა სჭირდებოდა.დღეს კი ღონისძიება წვეულებბა სადაც ახალი პარტნიორები უნდა გაეცნო.. პრესა ტელევიზია ყველა იქ იქნებოდა .. დიდად არ უყვარდა სანდროს ესეთი ღონისძიებები მაგრამ მისი ბიზნესის განუყოფელ ნაწილს შეადგენდა... მდივანს სთოვა საბუთები შემოეტანა, როდესაც კარზე დააკაკუნეს.
- შემოდით
- სანნნ როგორ ხარ?
- კარგად კატო შენ.?
- კარგად.დღევანდელი წვეულების ამბების ვაგვარებ.. იმედია იქნები ჩემი მეწყვილე
- წვეულებაზე კი სხვშემთხვევაში არა
- იქნებ მოგეცა შანსი. ხო იცი მიყვარხარ. შენსგამო ყველაფერზე ვარ წამსვლელი..
- კატო მორჩი .ჩვენი ურთიერთობა სამსახურეობრივს არ გასცდება არასოდეს
- დარწმუნებული ხარ? ნუთუ არ მოგწონვარ? ცოტათი მაინც?
კატო ეშმაკი ქალი იყო იცოდა როგორ გამოეყენებინა მისი გარეგნობა.. რომელიც მართლა უზადო ჰქონდა.ალექსანდრესკენ დაიხარა და აკოცა .
-კატო გაიგე არ მაინტერესებ როგორც ქალი შეიგნე ეს .
- არა ამას არ მივიღებ დაგელოდები როდის მოხვალ ჩემთან
.საღამოს უკვე წვეულებაზე იყოო .ირგვლივ უამარავი ჟურნალისტები იყვნენ კატო და სანდროც მალე გამოჩნდნენ მართლად უზადო გარეგნობა ქონდა კატოს. უმალ ჟურნალისტები დაესივნენ
- ბატონო ალექსანდრე . როდის აპირებთ თქვენი ნიშნიბის გამოცხადებას.
- ქალბატონო კატერინა ალბათ რამდენს შურს თქვენი ასეთი მამკაცი რომ გყავთ გვერდით და პირიქით.
- ბატონებო ნუ აზვიადებთ ჩვენ უბრალოდ სამსახურეოვრივი ურთიერთობა გვაქვს.
წვეულებამ მშვიდად ჩაიარა .მაგრამ დილით ჟურნალები უკვე აჭრელებული იყო სტატიებით.ბიზნესმენ ალექსანდრე კვიციანის და ეკატერინე გავაშელის მომავალ ნიშნობაზე..
-ჯანდაბა ამათი დედაც..... როგორ გაბედეს ..
- დამშვიდდი ძამო დიდი არაფერია (ბექა)
- დიდი რამე გახდება როცა ნინა ნახავ .ეს აცოფებს სანდროს ( გიორგი)
- კაი რა მოხდა მერე აუხსნის რომ ყველაფერი ტყუილია..
- აი დარწმულებული ვარ კატოს მოწყობილია ვერა და ვერ დაოკდა რაა.
- ბოლო ბოლო რამე გააკეთე მის თავიდან მოსაშორებლად ( ბექა)
- დედაჩემის დაქალის შვილია და მაგიტომ ვიტან ამდენი ხანი სამსახურში..მაგრამ უნდა მივხედო ამ საკითხს.

ნინა დილით ლექციებზე წავიდა ნატასთან ერთად.
- დღეს რას იცვამ საყვარელო პაემანზე
- რაც მაცვია იმას სანდრო გამომივლის ლექციების მერე
-არა რა კაბას მაინც ჩავიცვამდი.
- გთხოვ არ დაიწყო.
ლექციებმა მშვიდად ჩაიარა.უკვე 5 საათი იყო სანდრო რომ.დახვდა .. როცა ნინას მომღიმარი სახე ნახა მოხვდა რომ არ უნახავს გაზეთები.
- გამარჯობა..
- გამარჯობა. ამ წუთიდამ ჩემს განკარგულებაში ხარ ქალბატონო ნინა.. თავს ვერ დაისხნით ჩემგან
- ნუ მაშინებ ბატონო ალეასანდრე.. და სად მიგყავართ რომ ვიცოდე..
- სურპრიზია..
ნახევარი საათის შემდეგ ქალაქიდან გავიდნენ.. ნინას ერთი სული ქონდა გაეგო სად მიყავდა სანდროს ..ბოლოს ტყეში მივიდნენ სადაც პატარა სახლი იდგა .ულაზესი სახლი ასეთი მხოლოდ ფილმებში ქონდა ნანახი ნინას ლამაზი სახლი შუაგულ ტყეში.
- სანდრო ულამაზიესია ეს ადგილი.
- ხოო მეც მიყვარს აქაურობა საოცარი სიმშვიდე და სილამაზეა ირგვლივ . შევიდეთ?
- კი კი
როცა შიგნით შევიდნენ მაგიდა დახვდა 2 კაცზე გაშილილი
- მოგწონს?
-რათქმაუნდა
- მოდი დავსხდეთ ბევრი გვაქვს სალაპარაკო.
- მომიყევი შენზე ნინაა.
-ალექსანდრე მე სულელი არ ვარ.. ჯერ იყო და უნივერსისტეტში დამხვდი.მერე სალში მიმიყვანე ისე რომ მისამართი არ გიკითხავს.. დარწმუნებული ვარ ჩემზე ყველაფერი იცი..ალბათ ჩემი მთელი დოსიე გაქვს.
- ამას ვერ ვუარყოფ.მართალი ხარ..
- კარგი მაშინ ჩემზე მოგიყვები დარწმუნებული ვარ გაინტერესებს ვინ ვარ რას წარმოვადგენ და ასე შენდეგ.
- ხოდა მოგისმენ
- ესეიგი რითი დავიწყოთ მყავს და 18 წლის .. სამყაროს მორჩევნია ანაასტასია ქვია.. დედა და მამა. სულ ესაა ჩემი ოჯახიი , ყველა თავისებურად კარგიაა. თავიანთი პლიუსებით და მინუსებით.მამაჩემი პენსიაზე გავიდა , ჩამოშორდა საქმეს და მე გადმომაბარა ყველაფერი.ამიტომ სამსახურში ძალაინ დატვირთული ვარ. დედაჩემი რომ ვთქვათ დიასახლისია ოჯახს უვლის.
მე უკვე 2 წელია მარტო.გადავედი საცხოვრებლად.
კიდევ მყავს 2 ძმაკაცი გიორგი და ბექა დარწმუნებული ვარ ოროვე მოგრწონება. ჩემთვის ძმასავით არიან.
- მადლობა რომ მომიყევი ასე თუ ისე ზოგადად ყველაფერი..მე კი არ ვიცი რა გითხრა მაიინც ყველაფერი იცი.
- მაშინ ის მომიყევი რას აპირებ მომავალში.
-ახლო მომავალში ალბათ ინგლისში წავალ გაცვლითი პროგრამით სასწავლებლად.
- გამიხარდება მართლა რომ საუკეთესოს მიაღწიო ამ ცხოვრებაში. ნინა მისმინე მე პატრა ბიჭი არ ვარ.კუდში დგიო 24 საათი.. ყოველწამს გირეკო. სმს გიგზავნო თუ რას აკეთებ.. მინდა ეს იცოდე .ამის დრო არ მექნება მაგრამ ეს ჯმას არ ნიშნავს რომ არ დავინტერესდები შენი ამბებით.. შეიძლება ყოველდღე ვერ გნახო მაგრამ შევეცდები მაქსიმალურად ყურადღებიანი ვიყოო.. მე შენთან სერიოზული ურთიერთობა მინდაა. შენთან გართობა რომ მინდოდეს ამისთვის უამრავი სხვა ქალი არსებობს. ცუდად არ გამიგო იმის თქმას ვცდილობ,რომ ჩემთვის მნიშვნოვანი ხარ.. იმედი მაქვს შენგანაც იმავე აზრს მოვისმენ
- იმაზე თუ დარდობ რომ პანიკიორი არ აღმოვჩნდე და ფსიქოპატივით კუდში არ გდიო 24 საათი ამაზე ნუ იდარდებ ..
ორივეს გაეღიმა ..
-ვიცი მესმის ყველაფერი რასაც ამბობ. კარგი თანახმა ვარ ვცადოთ.
- ძალიან კარგი
- მოდი გარეთ გავისეირნოთ ვილაპარაკოთ...
მთელი დღე ერთად გაატარეს უამრავ რამეზე ილაპარაკეს .ერთმანეთი უკეთ გაიცნეს.
-ნინა ეს რომ არ გავაკეთო არ შემიძლია.
სანდრო მისკენ დაიხარა და მის ბაგეებს დაეწაფა. ნინაც კოცნაში აყვა მიუხედავად მისი გამოუცდელობისა.
- მაპატიე თავი ვერ შევიკავე.
- ჩუმად ამჯერად ნინამ გამოიჩინა კოცნის ინიციატივა.
- რა იყო ქალბატონო ასე ძალიან მოგეწონა ჩემი კოცნა?
ნინას ლოყები აუწითლა არ იცოდა რა ეპასუხა, რამ გააგიჟა თვითონაც არ იცის..
- მოდი აქ ჩამეხუტე.
დიდხანს იდგნენ ეზოში ჩახუტებულები და ერთმანეთით ტკბებოდნენ..
- სანდრო სახლში წამიყვან?
- რატომ მოიწყინე ჩემთან?
- არა უბრალოდ ხვალ ლექციები მაქვს და მერე უნდა ვიმუშაო..
- ხოდა რა პრლბლემა. აქ საძინებელიცა შეგვიძლია დავრჩეთ
- სანდრო არ შემიძლია
- სულელო მე დივანზე დავწვები მანამდე ფილმს ვუყუროთ ..
- კარგი. მორცხვად ჩაილაპარაკა ნინამ
შუა ფილმისას ნინას ჩაეძინა სანდრომ ხელში აიყვანა და ისე ჩააწვინა ლოგინში.თვითონაც გვერდით მიუწვა და მთელი ღამე მის ყურებაში გაატარა. ბედნიერდებოდა მისით .მისი არსებობით .. მიხვდა რომ ის ერთადერთი ქალი იყო ვის გვერდითაც უნდოდა მთელი ცხოვრება გაეტარებინა.
დილით ადრე გაამოეღვიძა ნინას მაგრამ ალექსანდრე არსად ჩანდა.
- დილამშვოდობისა პრინცესა
- სანდრო ეს რა არი?
- საუზმე მოგიმზადე..
გემრიელად ისაუზმეს .სანდრომ ნინა სახლში მიიყვანა
- მადლობა სანდრო ასეთი კარგი დღისთვის
-მადლობა შენ რომ ასეთი კარგი ხარ.. დაგირეკავ ცოტა ხანში სანამ სამსახურში გავალლ..
- მეც ლექციებზე გავიდე უნდა
დამშვიდობებისას ერთამანეთს აკოცეს.
ნინამ ნატა გააღვიძა როგორც ყიველთვის და უნივრსიტეტში წავიდნენ...აუდიტორიაში შესულებს ჯგუფელი გოგოები დახვდათ რაღაცას გაფაციცებით განიხილავდნენ.
- აი გოგო პროსტა რა კაცი ითრია ამ ,,გატყლარწულმა,, ქალმა ..წარმოგდგენია ასეთი სიმპატოური ფულიანი კაცი .. ეჰჰ სადაა სამართალი..
- ვისზე ლაპარაკობთ გოგოებო.. (ნატა)
- ვისზზე და აგერ ჟურნალი აიღეთ ..თქვენც ნახეთ რა სიმპატიურია ალექაანდრე ..
ნინამ ჟურნალი აიღო.. და თვალი მოკრა უცებ სანდროს..''ცნობილი ბიზნესმენი ალექსანდრე კვიციანი და ეკატერინე გავაშელი მალე ნიშნობას გეგმავენ'.


-
-



№1 სტუმარი სტუმარი ნანა

კარგი ისტორიაა გააგრძელე

 


№2  offline წევრი ირინა ირინა

სტუმარი ნანა
კარგი ისტორიაა გააგრძელე

დიდი მადლობა .. ????

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent