შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მერე რა მაინც მიყვარხარ [2]


25-02-2015, 19:53
ავტორი BvBArMy
ნანახია 2 429

ტელეფონს ხელი დაავლო და თან სამზარეულოში გავიდა.

_ გოგო გაიგო ნიკას ბრაზშერეული ხმა.

_ ჰო ბიჭო სიცილით უთხრა ანიმ.

_ ტელეფონი, რომ აიღე ხმა არ უნდა ამოიღო? გაბრაზებულმა იკითხა ნიკამ.

_ ჰო რა გინდა არ იტყვი? სიცილით ჩაილაპარაკა გოგონამ და პასუხს დაელოდა.

_ რა მინდა და ნინას და ქეთას დაურეკე?

_ სად მეჩქარება დავურეკავ ეხლავე. მშვიდად ჩაილაპარაკა ანიმ.

_ კაი მიდი უთხრა ნიკამ და როგორც ყოველთვის პასუხს აღარ დაელოდა და გაუთიშა.
ანი არის ადამიანი, რომელიც სულ იღიმის, მაგრამ ჰომ გაგიგიათ ყველაზე მხიარულ ადამიანს,ყველაზე სევდიანი გული აქვსო ჰოდა ესეც ესე იყო. 14 წლისა იყო, მამამ რომ მიატოვა და საყვარელთან წავიდა. როგორია 14 წლის გოგოსთვის როცა მშობელი გტოვებს. საშინლად გადაიტანა ყოველდღე ტიროდა, სულ ცუდ ხასიათზე იყო, ყველაზე და ყველაფერზე ბრაზდებოდა, მაგრამ მერე მიხვდა, რომ ამით გულს ძალიან აატკენდა სხვებს და ისვ ძველი ან გახდა ის ტკივილი კი რაც მამის წასვლამ გამოიწვია, სადრაც გულის პატარა ადგილას გადამალა, მაგრამ ყოველთვის როცა ბავშვებს მამასთან ერთად დაინახავდა ძველი ტკივილი თავს კვლავ ახსენებდა. დაიფიცა, რომ ამას კოკას (მამა) არასდროს აპატიებდა.
გათიშა თუ არა ტელეფონი ქეთას დაურეკა.

_ ოჰო გავახსენდი გოგოს, არაფრის თქმა აცალა ისე უპასუხა ქეთიმ.

_ ნიკას ძმაკაცი ჩამოვიდა გერმანიიდან და გვთხოვა ძააან წამოდითო და წავიდეთ ჰო? სიცილით უთხრა ანიმ.

_ გოგო სად წამოვიდე ეხლა ვაპირებდი ზუსტად სენტვის დარეკვას. გეხვეწები მოდი რა ძააან ცუდად ვარ, მგონი ფილტვების ანტება ავიკიდე, რა ჯანდაბა მინდოდა წვიმაში გარეთ? თან სიცხეც მაქვს და მიშველე რა რამე, საცოდავი ხმით ამოუსუნთქებლად მიაყარა ქეთამ.

_ ამოისუნთქე სიცილით თქვა ანიმ, მაგრამ მერე დასერიოზულდა. _ მოიცა რა შენ არ იყავი მე და ნინას, რომ გვეუბნებოდი ცუდად არ გავხდები და მითუმეტეს თქვენი მოსავლელიო? ბოლო სიტყვები ხმამაღლა წარმოთქვა.

_ გოგო ვკვდები და შენ კიდე რეებს იხსენებ? გაბრაზებულმა წამოიყვირა ქეთიმ.

_ ჰოო? მოკვდი მაქვს ფული და თუ რამეა გასვენებაზე 50 ლარს ჩავაწერინებ. სიცილით უთხრა ანიმ.

_ ფუ შენნაირი გველი თუ ვინმე მენახოს. წამოიყვირა ქეთიმ და ალბათ ახლა ტელეფონით კი არა რეალურად, რომ ელაპარაკა იქვე მიახრჩობდა ანის.

_ მადლობთ კონპლიმენტისთვის ირონიულად ჩაილაპარაკა ანიმ.

_ გოგო მოეთრიე დროზე ჩემთა, ნინას დავურეკავდი, მაგრამ არ ჩამოსულა სოფლიდან.

_ მთხოვე სერიოზულად უთხრა ანიმ.

_ რაა? ბოლო ხმაზე დაიწივლა ქეთიმ.

_ მთხოვე და მოვალ თქო.

_ არარსებობს. წიკვინით უთხრა ქეთიმ.

_ კაი აბა კარგად, ტელეფონის გათიშვას აპირებდა ანი ქეთის ყვირილი, რომ მოესმა.

_ კარგი გთხოვ, რომ მოხვიდე და მიშველო გაბრაზებული ხმა ქონდა ქეთის. ანიმ ერთი კარგად გადაიხარხარა.

_ კაი მოვდივარ უთხრა პასუხს აღარ დალოდებია და გაუთიშა, მერე ნიკას წერილი მიწერა და აუხსნა რატომ ვერ მიდიოდა, გასაღებს ხელი მოკიდა და ქეთისთან წავიდა.
_______________________________________________________________
(ნიკასთან)

მაგიდის გარშემო იჯდა 5 ახმახი და მონატრებულ მეგობარს შესცქეროდნენ.

_ ვააა არ მჯერა, რომ აქ ხარ ეხლა გაოგნებული ლაპარაკობდა ნიკა.

_ ჰოო, შენ უნდა თქვა ბედი მაქვსო სიცილით უთხრა ბექამ.

_ კაი ტო რაა, დავიღალე უკვე თქვენ მითხარით ახალი რა ხდება. მობეზრებულად ჩაილაპარაკა ერეკლე ბურდულმა.

_ არაფერი ძმაო, ყველაფერი იცი უკვე სიცილით მიუგო გიგამ მეგობარს.

_ ძალიან კარგი, რაც მთავარია ქაჯაია ისევ ციხეშია ირონიულად ჩაიცინა ერეკლემ. ამ გვარის გაგონებაზე ყველას სახე ეცვალათ და ძალიან დაიბნენ. ერეკლეს გაუკვირდა. _ რამე მოხდა? გაკვირვებულმა იკითხა.

_ არა..კი... არა ენა დაება ვაჩეს.

_ მოხდა მტკიცედ წარმოთქვა ნიკამ.

_ ამოღერღეთ გაბრაზებულმა ცივი მზერა მოავლო ერეკლემ ბიჭებს.

_ 2 თვეა ქაჯაია მამამისის წყალობით ციხიდან გამოვიდა, თქვა თუ არა ნიკამ ყველა დადუმდა, ბურდულს სახეზე ირონიულმა ღიმილმა გადაკრა.

_ აქამდე, რატომ არ მითხარით? ცინიკურად ჩაილაპარაკა.

_ რა მნიშვნელობა აქვს, მორჩა მაგასთან ყველაფერი. გაბრაზებულმა თქვა ვაჩემ.

_ როგორ გგონიათ ბურდული და ქაჯაია ორივე თავისუფლები არიან და ამის მერე ყველაფერი კარგად იქნება? გაკვირვებულმა ჩაილაპარაკა გიგამ.

_ ამის დედა მოვ"" ჩაილაპარაკა გაცოფებულმა ბურდულმა.

_ ძალიან კარგად იცის ქაჯაიამ, ეერეკლეს, რომ ვერასდროს ვერაფერს დაუშავებს, უბრალოდ ერთი ადგილი ექავება ჩაილაპარაკა ნიკამ.

_ მართალია გიგა ბურდულის მხეცივით ხმა გაისმა. _ ყველაფერი კარგად ვერ იქნება ირონიულად ჩაილაპარაკა და კარები მაგრად გაიჯახუნა.


აუ ბოდიშით დამაგვიანდა, მოგწონთ? გავაგრძელო?



№1  offline წევრი lamazmani

კი ძააან კაია მალე გააგრძელე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent