შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

Давай за жизнь (4)


26-02-2015, 00:50
ავტორი ana-stasia
ნანახია 5 025

დავივიწყებ“მაგრამ გამოგვსვლია დავიწყება?არა რათქმაუნდა,ან ვერა ეგ თვენ გადაწყვიტეტთ,მაგრამ ტასო სულ სხვნაირი გოგო იყო,მიზეზი კი ის იყო,რომ ბიჭების ყურადღება არასდროს აკლდა ყოველთვის ყავდა ისეთი ვისთანაც გაერთობოდა და გულს გადააყოლებდა...ტელეფონი ამოიღო ნომერი აკრიფა და პასუხს დაელოდა...
-დემე როგორ ხარ?_მოვალების მოხდის მიზნით მოიკთხა

-კარგად ტასუნა შენ?_როგორ ვერ იტანს ესე რომ ეძახიან,მაგრამ უნდა აიტანოს,ისეთი გეგმა აქვს ჩაფიქრებული მსგვსმა პრობლება არ უნდა გააფუჭოს

-კარგად,დემე გცალია?

-შენთვის ყოველთვის პატარავ

-ძალიან კარგი,მაშინ ათ წუთში გელდოები keep calm Tbilisi_ში

-კარგი მოვდივარ_ესეც ასე ეხლა ვნახოთ მწვანეთვცალება,შენი რეაქცია...ალბათ არ მითქვას რომ ანასტასია საწაული ხერხები აქვს იმისთვის რომგაიგოს მოსწონს თუ არა ბიჭს ერთ-ერთი კი ესაა და მალე ნახავთ...9წუთში ჩვენი დემე ტასოს პირდაპირ იჯდა და ყურებამდე გაღიმებული უყურებდა...

-რას შეუკვეთავ ტასუნა?

-რასაც შენ_მაცდურად გაუღიმა და მსიკენ წაიწია,იგრძნო მწვანეთვცალებას მზერა და ურესი გააკეთა,ფეხი დემეს ფეხს აუსვა და ბიჭი რასაც ქვია გააგიჯა, ცალკე დემე დაადებილა ცალკე მწვანეთვალება...ეს გოგო გიჯია რას უკეთებს ბიჭებს...ოო აი შედეგი სვლა კი უკვე პიკი იყო მწანეთვალებასთვის,ტასო ადგა დემსთან მივიდა და ის ის იყო უნდა ეკოცნა,ლოყაზე რათქმაუნდა, მაგრამ ისე ჩააწყობდა,რომ ტუჩებში კოცნად გაასაღებდა...ოხ ანსატსია ანსტასია რა...და აი წამხტა ჩვენი მწავეთვალება მლავში მოკიდა ხელი ტასოს და გარეთ გაათრია...ტასოს ეშმაკურად გაეცინა,გამოცდა ჩააბარა ჩვენმა მწვნეთვალებამ,ანუ მოვწონვარ...რა ეშმაკია ეს გოგო...ალბათ გაინეტრესებთ დემეს რექცია,რექცია ნოლი ისევ დადებილებული იყურებოდა,და ცდილობდა ეს ბოლო ორი წუთი გაეაზრებინა,თვით ანასტასია ცეცხალძემ კინაღამ აკოცა,ხაზ გასმით კინაღამ და არ იქნბეოდა დადებილებული...კაი ჩვენ გვრიტებ დავუბრუნდეთ...ანსტასია მანქანს ააყუდა და ჩასისხლიანებული თვალებით დააშტერდა...

-მხოლოდ მე მაქვს უფლება შენს ლამზ ბაგეებს შევეხო_კბილებში გამოსცრა

-და ვინ მოგანიჭა ეს უფლება_ისევ მისი მაცდური ღიმილი...არა რა ამ ბიჭის გაგიჯება კი არა რავი უკვე მეც არარ ვიცი რა უნდა

-ჩემს თავს მე მივანიჭე ამის უფლება,შენ მარტო ჩემი ხარ_ვნებიანი ხმით ელპარაკებოდა მწვანეთვალება ტასოს,როგორ უნდოდა ეხლა ჩახუტებოდა დაარსად არარ გაეშვა,მაგრამ ჯერ ადრე იყო არც ჩვენი მწვანეთვალება გოგოების ხამი,ესეც კაი მუსუსია დაჯე ტასოზე უარესი,ხომ გაგიგით ფერ ფრსაო,ხოდა სწორედ მათზე იყო ნათვქამი,ორი ყველაზე სასურველი სასიძო და ყველაზე საურველი სარძლო,შეერთდნენ ან შეერთდებიან ამას მოგვინებით გაიგებთ...

-მე არავის საკუთრება არ ვარ_და არანაკლებ ვნებამორეული ხმით გამოეპასუხა გოგოც

-ცდები ლამაზო ჩემი საკუთრება ხარ

-აჰჰააჰ ნუ მაცინებ,ზედმეტად დიდ წარმოდგენა გაქვს შენს ტავზე სიმპატიურო და მიწაზე დაეშვი,დაცემა უფრო მტკივნეული იქნება_ცოტა არ იყოს გაბრაზდა ტასო,მაგრამ ალევე დაიბრუნა ძველი ნირაბი და ბიჭის გაგიჯება განაგრძო

-რა მწარე ხარ და მავე დროს რა ტკბილი_მისკენ ურო წაიწია მწცანეთვალება და წელზე შუცურა ხელი...არ გეგონოთ რომ დაიბნა და ქაჯივით ერთი ამები ატეხა,სხვა თუ არა ასეთ სიტუაციაში ყოველთვის იცოდა რა გაეკთებინა...მწვანეთვალებას პიჯაკში შეუცურა ერთი ხელი მეორე კი კისერზე მოხვია,მათი ტუჩები უახლოვდებოდნენ ერთმანეთს,ცოტაც აკოცნებდნე ერთმანეთს,მწვანეთბალებამ თვალები დახუჭა და ეგონა წამებში გოგოს ტჭებს დააგემოვნებდა,მაგრამ სადა ანსტასია?...აჰჰააჰჰაჰ თაველბ დახუჭულ ბიჭს ხელებიდან დაუსხლტა და ვნებამორეული დატოვა, როდესაც გავიდა წამები და ვერ იგრძნო გოგოს ტუჩები თვალები გაახილა და გოგოს ძებნა დაიწყო,ტავი მარჯვნინ გაატრიალა და დაინახა თუ როგორი ცინიკური და გამარჯვებულის ღიმილით უყურებდა გოგო და გზას ზურგით აგრძელებდა...

-კოცნა უნდა დაიმსახურო მწვანეთვალება_ხელი დაუქნია ,შეტრიალდა და კმაყოფილმა განაგრდძო გზა,უკან კი გაშეშებული მწვანეთვალება დატოვა...

მადლობა ვინც კითხულობთ ,მალე ისეთები დაიწყება ოოო აჰაჰჰა იედია მოგწონთ,ბოდიშით შეცდომებისთვის<3 <3 <3



№1  offline წევრი vighaca

Sagholl rammagari iyo

 


№2 სტუმარი unknown

Dzaan magari iyoo :D <3

 


№3  offline წევრი sofo_sofia13

ოჰოოოოოოოოოოოოო

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent