შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ოქროს გოგონა (დასასრული)


26-02-2015, 02:49
ავტორი Sweetiko
ნანახია 4 035

ჰა ჰაჰაჰაჰა!!!-ერთადერთი,რაც აზრად მოუვიდა სიცილი იყო.
ღმერთო დიდებულო!თუკი ოდესმე მეორედ მოსვლას აპირებ,გეხვეწები ახლა მოდი რა,გთხოვ,გთხოვ,გთხოვ!შეიძლება მოვკვდე? ფლიიზ-ლოცულობდა ანასტასია და მიწის გასკდომას ნატრობდა.რატომ არ აქვს ჯადოსნური ჯოხი?! ღრრ! როგორ არაფერში უმართლებს.არადა,როგორ სჭირდება ახლა ამ სამარცხვინო ეპიზოდის ამოშლა ცხოვრებიდან დ. ყველა დამსწრეს გონებიდანაც.საკუთარმა მამამ დაინახა არამარტო სულ შიშველი,არამედ ასევე ის თუ როგორ ....ემმ..ისა.. ანუ როგორ ეფერებოდნენ.კაი,მამა,მზგრამ მაქსის ძმაკაცი და კიდევ უფროსიც!!!მაგრამ პრინციპში ეგენი სულ ფეხებზე მაგრამ მამა!!! როგორ ჩახედოს ამის მერე თვალებში.და საერთოდ ამის მერე როგორ უნდა იცხოვროს ამ ქვეყანაზე?! ერთადერთი გამოსავალჯ რაც იყო ამ სიტუაციაში კი გაახმოვანა და დასცინა ვირმა!ეს კიდევ აბღავლდა.არა,რა ატიებს ერთი? რა თქმა ნდა არავინაა ვალდებული სპონტანური და თანაც პირველი სექსის მერე დაქორწინდეს.მაქსიმე დგას ასე გაქვავებული სახით,აკვირდება ტასიკოს აწითლებულ სახეს,იცვამს და უფრო ცოფდება.სამწუხაროა,აშკარად არაა მაქსი ის ტიპი ცრემლები რომ ჯადოსნჰრად მოქმედებენ.უფროსწორად,კი მოქმედებენ მაქსიზე მაგრამ გვერდითი ეფექტი აქვთ.მარტო მდგომარეობიდან გამოჰყავთ და აფსიხებენ.
-რა გაბღავლებს?!ნორმალური ხარ?!-ვეღარ იკავებს თავს და აგდებული,მაგრამ მოზომილი ტონით ბრაზობს
უცნაურია.ტასოს პირველად არ ესმჯს რაღაც ეს ფრაზა.
-ასე გგონია?სანდრო,ზუკა2და თედოც ასე მეუბნებოდნენ და მიამიტურად მოიჩეჩა მხრები.
-შენ მგონი მართლა ვერ ხარ!-თვალები გადმოკარკლა მაქსიმ,მერე მოჭუტა,პირის კუთხეები ზევით აზისა და საჩვენებელი თითი საფეთქელთან დაატრიალა.-ფსიქიატრთან ბოლოს როდის იყავი?თევზები და ლოკოკინები არ ლაპარაკობენ,ისე რო იცოდე მაკნც,შენთვის.თუ ამ საუკუნის მდედრი ხოგაის მინდია ხარ და ბუმების ენას ფლობ?
-თევზები არც მიგულისხმია-ტუჩები მობუსხა საყვარლად,მერე თვალები აახამხამა და თვითკმაყოფილი სახით განუმარტა,რომ კაცები იგულისხმა.
ხო-ოდაა!აქ ჩაუქროლა ერთმა გენიალურმა აღმლჩენამ მაჩაბელს თავში.ხანდახან ეს ბიჭიც კაი ტორმუზია.
შენ რა?!-მოიცა თევზებს შენი კაცების სახელებს არქმევდი?-და ეგრევე კაი ბიჭის მზერა მოავლო
ტასო აშკარად გულუბრყვილოდ ახამხამებს თვალებს.
ხოო,ახლა ახსენდება მაქსიმეს,რამდენი იყვნენ ერთი.ზუკა,გუკა,ლუკა,გიო,ლაშა,ზუკა2,სანდრო,გუკა2,თედო თუ რაღაც!ყველა არ ახსოვს,მაგრამ 10ზე მეტი კი იყვნენ აშკარად.ო-ჰოო! და მოიცა,ყველა ესენი ეხებოდნენ ამ ნაზ არსებას,კოცნიდნენ ფუმფულა ტუჩებში და ეფერებოდნენ ისე როგორც მაქსი დღეს?მაშინვე ეჭვიანობა აუბუყბუყდა მთელ სხეულში.
-ჰმმ,ძუკ*ა-ამოიქშინა კორიდას ხარივით
ქალბატონს თვალები გადმოეკარკლა,ტუჩებიც ოდნავ გააპო,თვალებში წყენა და აკვირვება აუთამაშდა
-მაქსი,მოიცა შენ რა ეჭვიანობ?!-და მაშინვე ღიმილი შეანათა
-არრა!!!!-აღმუვლდა ისევ
-კაი,დამშვიდდი მაქსიმე-იღიმის თან ქალბატონი-ზუკა 1 ბაღში იყო,გუკა ლუკა და გიო დაწყებითებში და საერთოდაც სერიოზულად მარტო სანდრი და თედოსთან ვიყავი,თედოს ცოლადაც გავყვებოდი,უბრალოდ დაქალთან მიღალატა წარმოგიდგენია?
"ტორედორი გამოფხიზლდა"
-შენ აშკარად გაკლია!-უკვე ვერდიქტი გამოუტანა
-ეს ჩვენს წორწინებას ხელს შეუშლის?-ისევ ისე გულუბრყვილოდ აფახუნებს თვალებს
-რომელ ქორწინებას?! მე არ ვაპირებ დაქორწინებას!მით უმეტეს შენზე!ისედაც პოპულარული ვარ გოგოებში-თვითკმაყოფილმა ჩაიქირქილა
და მერე უცებვე ინანა!აჰ,რატომ თქვა ასე,ხო შეეძლო ცოტა რბილად.ტასოს თვალები მაშინვე ბრაზით აუბრჭყვიალდა.მიძინებული თავმოყვარეობა გააღვიძა,მაგრამ რაოდენ გასაკვირიც უნდა იყოს მშვიდად მოიქცა.
-ჰო,მართალი ხარ,ეს ნამდვილად არაგონივრული იქნებოდა
და ასევე მშვიდად განაგრძო ჩაცმა,მოწესრიგდა წყნარად,ისე რომ მაქსისთვის ზედაც არ შეუხედავს ისე ჩაიცვა ოქროსფერი კაბა."ნამდვილი იდიოტად ვგრძნობ თავს,ნეტა ხუმრობაში გამეტარებინა ან რამე!"მაგრამ მაინც შერეკილია ეს გოგო,აბა ჩვენ დროში სექსის გამო ვინ ქორწინდება?!
-მაქსიმე,წამობრძანდით,საღამო გვაქვს დასასრულებელი.ოჰ! უკვე თქვენობითზეც გადავედით!ნუ მოსალოდნელი კმიყო პრინციპში.ხოდა ძალიანაც კარგი.
მაჩაბელი გალანტურად უღებს კარებს და ატარებს,ტასომაც გადასარევად მოირგო ეს სიმშვიდის დედოფლის ნიღება და ცხვირაბზუებულმა,ამაყად გადააბიჯა,სახეზე მეფური სიმშვიდე აწერია,ჰო-ჰო ძეტკა,აბა შენ იცი!ვნახოთ ერთი ვისი აჯობებს-გაიფიქრა მაქსიმ და საკუთარი ჰიპოთეზის დასამტკიცებლად უცებ მოატრიალა ქალბატონი,ისე რომ კორიდორის კედელს მიაჭყლიტა ეგრევე,ერთი ხელი უკანალზე შემოაჭდო,მეორე მკერდზე ჩაავლო და უჩებს ებრდღვნა.
-აჰმ,-არც რეაქციას დაუყოვნებია
არა,სად გაქრა ის მეფური სიმშვიდე ხო არ იცით?ისევ ის ცხელი გოგოა,მაგრამ არც მაქსიკოა უკეთეს დღეში,აცნობიერებს რომ კიდევ უნდა ამ გოგოსთან,თან ძალიან,თანა არაერთხელ და თან ბევრჯერ.
*********
კორიდორში რომ დაიჭირა და ებრდღვნა მანდ კიდევ ერთხელ მიხვდა ტასო რომ დაიღუპა,მიხვდა რომმისევ არასწორი ტიპი შეიყვარა.ისევ უნდა იტიროს და იტანჯოს ცალმხრივი სიყვარულის გამო.და საერთოდაც რა მანიაა ასეთი სად პოულობს ასეთ ჭია....ბს?! სამწუხაროდ თუ საბედნიეროდ მაქსი მალევე ეშვება.არადა როგორ უნდოდა გაგრძელება,თანაც არაერთხელ,ბევრჯერ! ჯანდაბა!გემბანზე გასვლის ეშინია,როგორ ჩახედავს ახლა მამას თვალებში?ვერც კი წარმოუდგენია.ანდა,არაუშავს.-ნაგლობა მეორე ბედნიერებააო,თუ როგორაა ეგ?სახეზე ღიმილი აიწება და განარნარდა.როგიც კი შეაბიჯა მაშინვე მიხვდა დომ ბევრმა იცოდა მათი ..ჰმმ..ამბავი.ნუ,პრინციპში აბა სხვა რა ახსნა უნდა ჰქონდეს ამდენხნიან გაუჩინარებას?!ხოდა იცოდნენ! სულ ფეხებზე! ტასო ლამაზი და სექსუალური ქალია.ჰოდა აქვს უფლება ვისთანაც უნდა იმასთან იყოს.დიახაც!ჰოდა ვმხიარულობთ დაცემამდე!!! მიკროფონს ეცა
ძვირფასო სტუმრებო,გემი მალე მიუახლოვდება ნაპირს იქამდე კი ვიცეკვოთ დაცემამდე,ოღონდ იქამდე ბოკალები შევავსოთ და კიდევ ერთხელ მივულოცოთ იუბილარს.მაქსი..მე გილოცავთ!!!
ვიცეკვოთ დაცემამდეო და კი აასრულა სიტყვა.იქამდე იცეკვა სანამ მთელი დარდი და მორიდება არ ამოიცეკვა." მე ხომ სულელი ქერა ვარ,ხოდა სულელი ქერები მაგრად ვერთობით"

უფ,როგორც იქნა დასრულდა საღამო.გააცილებს სტუმრებს და გამოიძახებს ტაქსის.ამ ფიქრებშია მაქსი რომ უახლოვდება.
-ტასო,ცოტა დამელოდე და ერთად წავიდეთ მაინც ერთი გზა გვაქვს
-არ არის შეწუხება საჭირო,მაქსიმე მამიკო წამიყვანს-ზერელედ სცემს პასუხს
-მამა?!-ამის კითხვა და პუტკუნა წითური ბარმენი უახლოვდებათ
-ხო,აი გაიცანი მამაჩემი ნიკოლოზი.მაქსი შოკშია აშკარად.ოჰოო!!ტასომ შეძლო და,მოიცა დააკომპლექსა?კარგა ხანია ასეთი შეშფოთებული და დატუქულ დამორცხვებული კაცები არ უნახავს.

*********
როგორც მიხვდით მაქსისთან რომანი ხანმოკლე აღმოჩნდა.თუმცა რა რომანი,ტასომ შეიქმნა ილუზიები.უბრალოდ შემთხვევითი სექსი იყო და ვსიო.ხოდა,ასე.ამასწინებზე თევზებისთვის საჭმელს რომ ყიდულობდა თავი ვეღარ შეიკავა და ისეთი საყვარელი შავი თევზი იყიდა.ისე ჰგავდა მაქსიმეს,აი ზუსტად ერთი ერთში.ხო,ყველაფერი კაია,რაც კარგად მთავრდება,თუმცა მოიც დამთავრებამდე აშკარად კიდევ შორია.ქვედა მეზობელი აშკარად არ ამოსდის გონებიდან და არამარო გონებიდან როგირც ჩანს,საკმარისია თვალები დახუჭოს და ეგრევე ზემოთხსენებული საღამო უდგება თვალწინ.როგორ კოცნიდა,როგორ...ჰმმ..ისა.. მამიკოს თვალწინაც კი!ნდა,მისი ბოროტული სიტყვებიც კარგად ახსოვს.ხო,მამის ამბავი გაინტერესებთ ვიცი.ხოდა გეტყვით რომ ძლივს დააოკა მამიკო,არადა მაქსისთან მივარდნას და ცხვირ-პირის დალეწვას აპირებდა.მერე ტასიკომ იქალა,ზრდასრული ვარ და ჩემ პრობლემებს თვითონ მივხედავო და ესე!ჰმ,იქნებ სადმე გადავიდეს?იმის გაცნობიერებაზე რომ ვაჟბატონი აქვე ჰყავს ახლოს,სუნთქვა ეკვრება და სურვილისგან ღმუილი უნდება,იმის მედით რომ მაქსი გაიგებს და მოვა.
*******
მაქსიმეც არანაკლებ დღეშია მინდა გითხრათ,მთელი დღეები დადის გამოქლიავებული და ერთ დიდყურად არის ქცეული,იმის იმედით რკმ იქნებ რამე ფაჩუნი მაინც გაიგოს.მგონი უკვე ნატრობს ტასის მილი გაუსკდეს ან აკვარიუმი გაუტყდეს.ნუ,ისე ვაღიაროთ და სხვა პრობლემაც აქვს.ვიღაც აშკარად ვერ ითმენს,ისე უნდა გამეორება,არაფრით ავიწყდება ის სპონტანური ვნება გემზე.ისიც როგორ პასუხობდა,როგირ კვნესოდა და ეს მაქსიც როგორ...ემმ... მამამისის თვალწინაც კი!!!
1კვირის თავზე მიხვდა რომ გაჭედა.ანდაც რას წვალობს ერთი?დაქორწინებაა საჭირო?-ხოდა დაქორწინდებიან.ხოდა დგას ახლა ტასოს კარებთან დიდი თაიგულით და საყვარელი ასტი მარტინით ხელში.
აღებს ქალბატონი კარებს.
როგორი ლამაზია,გემრიელი,მაქსი თვალსაც არ ახამხამებს მონატრებისგან,მაგრამ ნურას უკაცრავად!ტასიას დახვედრა აქვს საოცარი.
-მაქსიმე,ნუ რა არის რა?! მაინც როგორი წუწკი ხარ,რა ღორმუცელობაა ეს -ბავშვური გულუბრყვილობით შფოთდება.
გადასარევი მისალმებაა ვერაფერს იტყვი!
აბა რა ეგონა ერთი ამ ბიჭს სულ ცეკვით დახვდებოდნენ?! ბოდიში! "ნუ მე თუ არა ასტი მარტინის მაინც" გაიფიქრა და
-მოიცა რა?! ღორმუცელა რატო?-ეს გოგო ხო სულ ალოგიკურია რა
-შენ! ვაჟბატონო!გადამიჭამე ზუკა,გუკა,ლუკა,გიო,სანდრო,ლაშა,ზუკა2,გუკა2 ერთი თედო გაგეპარა როგორღაც და უშველა თავს.
-ფსიქიატრთან ბოლოს როდის იყავი,ძვირფასო?!-მგონი ნანობს უკვე რომ მოადგა ანოს და უკან უნდა წასვლა-ან როგირ უნდა შემეჭამა შენი თევზები?!
-ნუ,მთლად შენ არა,აი შენმა სახელობის თევზმა რა-ბურტყუნებს საყვარლად და ტუჩებს ბურცავს.
ოჰ! აი თურმე რა ხდება!უკვე მაქსიმეც შეემატა ქალბატონის ლეგენდარულ აკვარიუმს და როგირც ჩანს,მაქსიმეს სახით ანასტასიკომ შეიძინა საყვარელი.....
პ ი რ ა ნ ი ა!!!!!
" და მაინც,ტასიკო შეუდარებელია,ჩემი დღესასწაულის და ბედნიერების შეგრძნება,ჩემი ოქროს თევზი,ჩემი ოქროს გოგონა"- გაიფიქრა მაქსიმ და მკლავებში მოიქცია მეტრეველი.ტასიაც,საყვარლად კისკისებს მაქსის მკლავებში და აფართხალებული ასტი მარტინისკენ იქაჩება.
-აპაპაპაპაპ! არც იოცნებო! შამპანურს ვხსნი მე!
რავიცი,სიფრთხილეს თავი რო არ სტკივა ეგ გაახსენდა მგონი.მაგრამ ცოტა ხნის წინ პირიქით ნატრულობდა ნეტა გაუსკდეს მილი ან აკვარკუმიო?! რას გაუგებ ამ კაცებს!ახლა კიდევ დგას და ატრიალებს ბედნიერად.ნეტა რა უხარია?!


*******
თათბირს აშკარად გაბმული ზარი აწყვეტინებს.
ტასოა.
-მაქსი,საყვარლო,სალათისფერი გიყვარს?
-რატო მეკითხები?
-გადავწყვიტე შენი ნაცრისფერი გავაფერადო,მაგალითად სალათისფერი ლაქებით და?
-სულ ესაა?-ღმუის კბილების ღრჭიალით მაქსი-თათბირი მაქვს
-არც ისე-აწკმუტუნდა ქალბატონი
" ასეც ვიცოდი,რო რაღაც ჩაიდინა!ნეტა ერთი საათით მაინც თუ შეიძლება მის დატოვება?!"
-რა მოხდა-იმხელაზე კივის,მდივანი კედელს ეხათქუნება შიშით
-მა-ქსი -კოო,რომ ვუხვევდი მერსედესი გავკაწრე
მაქსი თვალებს ქაჩავს-შენ ხო არ ატარებ ტასო?
-სუპერმარკეტის კალათით დავკაწრე
-ძალიან დაშავდა?
-არა,საყვარელო,კარგად ვარ მე-ამოიწკმუგუნა თავისი ნარნარა ხმით
-შენ არა!!!! მანქანა
-არაა,არც ისე.ცოტა.მარტო ბამპერი,სარკე და კარია გაკაწრული.ოღონნდ ეს ბიძია ღღრიალებს,თავი ამატკივა,გესმის?! არა რა აღრიალებს ნეტა ვიცოდე,დიდი ამბავი! მე ჩემი ასტი მარტინი შევამტვრიე მაგის მანქანას მაგრამ ხომ არ ვტირი აარა?!-უფ.წუწუნებს უკმაოფილოდ.

არაა.თავის სტიქიაშია ეს გოგო.
"ჩემი ბედნიერება და სასჯელი,მაინც განუმეორებელია"ფიქრობს მაქსი და გარბის შემთხვევის ადგილისკენ.
არა,აი ხო ვამბობდი რა უხარია ნეტა-მეთქი?!
მაგრან ხო იცით გველს თავის მახრჩობელა უყვარდაო,თუ როგორაა ეგ?!
ტასიკოს კიდე ეძახეთ ქერა და შტერი,ვერ დადგა სტენკა თუ?!
აი ასე,ბატონო,ფინიტა ლია კომეძია
;დ



№1  offline წევრი BuTTi

უუფ შენ გაიხარე :* ქე მახარხარე აი ფილარმონია ქალი . ....
გელი გელი მოგელი შემდეგი ახუნტრუცებული ისტორიით :*

 


№2  offline მოდერი malena

ხუნტრუუუც... ველი შემდეგს. :) კანფეტ, ნუუ...
ტასიამ ჩაუტარა ბიჭს.

 


№3  offline წევრი Sweetiko

მადლბებიიი<3
თურმე კითხულობდა ხალხი Aსე თU ისე ამ Iსტორიას;დსად იყავით აქამდე?;დდ
Iდეები ბლომად ნიტრუალებს მაგრამ სანამ Aრ დავწერ ბოლომდე არ Dავიწყებ დადებას და საერთOდაც ყველა ავტორი Dავაფასე ახლა.აქ Iსტორიის დადება ყოფილა გმირობა;დ ვინც დიდ თAვებს წერთ ხომ საერთOდ თქვენი ფანივარ

 


№4  offline წევრი Eternity8

ძალიან სასაცილო და რომანტიული ოსტორიაა)) სხვა სახელითაც გაქვს ისტორიები?

 


№5  offline წევრი Sweetiko

არაა,ადრე ამავე ნიკით მედო 1-2 ისტორია,რომელიც საიტის განახლებისას წაიშალა.
ვოტს
:*

 


№6  offline წევრი Eternity8

დადე რა თავიდან. ძალიან ლპმწონს როგორც წერ.. სრულად ატვირთე რა <3

 


№7  offline წევრი Sweetiko

Erti sxvisi dawerili iyo uxilavi dzapebi erqva.dasearche da albat naxav.da meorr tu aghvidgine davwer:* madlobebii

 


№8  offline წევრი Svvaaaniii

ნუ სად ვიყავი აქამდე ეს კანფეტი ისტორია რომ, არ წავიკითხე?! მართლაც რომ კანფეტი ხარ^^^ მალე დადეე რაა ახალი....
--------------------
"ერთი გული არ ჰყოფნის ერთ სიყვარულს. "

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent