შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სლიზერინის პრინცის ისტორია,თავი 3


26-02-2015, 20:08
ავტორი ana_aneta
ნანახია 3 320

ანა
ახალი სკოლა,ახალი ხალხი,არ ვიცოდი ვინდა რა დამხვდებოდა იქ, სკეპტიკურად განწყობილი გავემართე ახალ სკოლაში... მატარებლის ბაქანზე ხალხს ინტერესით ვათვალიერებდი, განსაკუთრებული არაფერი ხდებოდა , ყველა ლორდის დამარცხებასა და პოტერის გმირობაზე საუბრობდა,ისე როგორც იქნა მეღირსებოდა ჰარის გაცნობა,მხოლოდ ეს ფაქტი იწვევდა ჩემში აღტაცებას...
მატარებელში ლუნა გავიცანი.საყვარელი, მაგრამ უცნაური იყოო, მასთან ერთად გზა მალე გაილიაა.სასხლე უზარმაზარი და ულამაზესი აღმოჩნდა ასეთს ნამდვილად არ ველოდი .ლუნა დიდი დარბაზისაკენ გამიძღვა ,მაგგონაგელმა სიტყვით მოგვმართა და განაწილების ცერემონია გახსნა,ჯერ პირველკურსელების ჯერი იყო, დარბაზში ხმაური ატყდა ,ისმოდა შეძახილები და მილოცვები.... ჩემი რიგიც დადგა ამაყად გავაბიჯე პლაფორმისაკენ ,ვიგრძენი რომ ვიღაცის დაჟინებული მზერა მიმაცილებდა მაგრამ არ შევიჩნიე,დიდად არ მაღელვებდა სად მოვხვდებიდი,ერთი წელი როგორმე ავიტნდი,მაგრამ სკამზე დავჯექი თუ არა მაინც ავღელვდი. ქუდს სისხანს არ უფიქრია ისე გამანაწილა გრიფინდორში, გახარებული გავემართე გრიფინდორელების მაგიდისკენ და ახალ მეგობარს (ლუნას) გვერდით მივიჯექი, სხვებიც გავიცანი,ყველანი კარგები იყვნენ.ჰარი რონი და ჰერმიონი მოგვიანებით შემოგვიერთდნენ,არც კი მჯეროდა რომ ჩემს წინ თვით ჰარი პოტერი იჯდა ისეთი უშუალო და საყვარელი იყო..........
ბავშვებმა სასხლე დამათვალიერებინეს,პირდაღებული ვიყურებოდი აქეთ_იქით,დღის ბოლოს ჰაგრიდთან წავედით....პირველმა დღემ მშვენივრად ჩაიარა,მე კი აქაურობა და აქაურები საშინელები წარმომედგინა, საბენიეროდ ასე არ აღმოჩნდა.
მეოე დილაც მხიარულად დაიწყო ამინდის მიუხედავად,მე რონმა , ჰარიმ და ჯინიმ ერთმანეთს კარგად გავუგე, ათას სისულელეზე ვიცინეთ და მთელი კლასის ყურედღებაც მივიპყარით.ვიღაცის დაჟინებული მზერა ისევ ვიგრძენი,ვცადე ავტორი მომეძებნა მაგრამ უშედეგოდ .....დღემ უაზროდ ჩაიარა, ძალიან დავიღალე, ოთახისკენ წავედი ,მაგრამ გამახსენდა რომ დავალება მქონდა დასაწერი რაღას ვიზამდი მოვბრუნდი და ზანტად გავაბიჯე ბიბლიოთეკისკენ..დავიკარგე...დიდი ხნის ძებნის შემდეგ მივაგენი ბიბლიოთეკას .საჭირო წიგნი ავიღე, მაგიდას მივუჯექი და დავალების წერა დავიწყე მეგონა რომ მარტო ვიყავი,თავი ავწიე და ქერა ტიპის მზერას წავაწყდი.მალფოი იყო სლიზერინის „პრინცი“გამეღიმა , მან კი გაკვირვებისგან პირი დააღო, რომ არ გამცინებოდა თავი დავხარე და დავალების წერა გავაგრძელე.........
ჰოგვართსში დგეები მშვიდად გადიოდა,აქაურობაც უფრო და ყფრო მომწონდა , მაგრამ სწავლა მაინცდამაინც არ მეხალისებოდა, გაკვეთილებზეც საინტერესო არაპერი ხდებოდა ,ეს უფრო მაღიზიანებდა, მხოლოდ შხამ_წამლები იწვევდა ჩემში ინტერესს.ისიც იქამდე სანამ პროფესორმი ჩვენს დაწყვილებას დაიწყებდა: ჰარი , ლუნა; რონ გრეინჯერ ; ნევილ ჯინი; ანა და მალფოი ერთად იმუშავებთ,მალფოის გაგონებაზე ტანში გამცრა.გასაპროტესტებლად პირი გავაღე,მაგრამ პროპესორმა შემაჩერა და მითხრა რომ მისი გადაწყვეტილება განხილვას არ ექვემდებარებოდა,რაღას ვიზამდი, მალფოისკენ გავიხედე არც ის ჩანდა აღფრთოვანებული, ზანტად წამოდგა და ჩემი მერხისკენ გამომემართა , წიგნები მერხზე დაახეთქა და უკმაყოფილო სახით მომიჯდა გვერდით, შიშით ვერც კი შევხედე..........
დრაკო
დაწყვილების დღეს ახალი შემომტენეს, უკმაყოფილოდ მივუჯექი გვერდით,ჩემსკენ არც კი გამოუხედავს არც მე შემიწუხებია თავი...... მთელი გაკვეთილი ისე გავიდა არც კი შეგვიხედავს ერთმანეთისთვის,დალაპარაკებაზე ხო საუბარი ზედმეტია,მაგარამ ვიცოდი რომ ადრე თუ გვიან მაინც მომიწევდა მასთან საუბარი,მთელი სემესტრი მასთან მომიწევდა ჯდომა.... ცუდი არ ჩანდა ,შევამჩნიე რომ ხელები უკანკალებდა არ მეგონა ჩემს გვერდით ჯდომა ასეთუ აშინებდა გამეცინა და გადავწყვიტე კიდევ უფრო დამეძაბა
_გამარჯობა,მე მალფოი ვარ დრაკო მალფოი _თვალები შუბლზე აუვიდა
_მე ანა მქვია _მშვიდად მიპასუხა, და დავალების ჩაწერა განაგრძო
_საღამოს ბიბლიოთეკაში გნახავ უხმოდ დამიქნია თავი ავდექი თი არა ჯინი მივარდა მის მერხთან ..........
_ჰა რა გითხრა,რამე ხოარ დაგიშავა გაფითრებული ხარ
_რა სუსულელეა რა უნდა დაეშავებინა_უკმაყოპილოდ გადავხედე მეგობარს
_შეიძლება ახლა თავს იკავებს მაგრამ არ დაგავიწყდეს რომ ის მალფოია
_დამშვიდდი ჯინი, როგორმე დავიცავ თავს
_მისმინე _ჯინი არ ცხრებოდა_დღეს ბიბლიოთეკაში უნდა შეხვდე?
_ჰო
_გინდა გამოგყვე ?
_მადლობა ჯინი მაგრამ არა მგონია მალფოიმ პირველივე დღეს მომკლას,ასე რომ დამშვიდდი.
_კარგი როგორც გინდა <მაგრამ ჯოხი მაინც თან იქონიე....
ჯინის ნათქვამმა ცოტა არ იყოს დამძაბა, ჯოხი მართლაც წავიღე ,მალფოი დერეფანში წამომეწია_უგუნებოდ იყოო მგონი_ბიბლიოთეკაში შევედით წიგნები მალფოიმ მოიტანა და ისეთი ძალით დაახეთქა მაგიდაზე გული კინაღამ გამისკდა _ვინანე ჯინი რომ არ წამოვიყვანე , მაგრამ გვიანი იყოო.......
[



№1 სტუმარი mari

აუ ძან მაგარია თავები გაზარდე და წარმატებები

 


ძააან კაია ცოტა მალ-მალე დადე და დიდი თავები რა გთხოვ :დ <3

 


№3  offline წევრი Khaleesi

კარგია გაზარდე და მალე დადე შემდეგი

 


№4  offline წევრი Nina-

კარგია <3

 


№5  offline წევრი diana.cherchuki

ერთი შეცდომაა მხოლოდ, ლუნა გრიფინდორელი არ იყო, რეივენქლოს გუნდში იყო, გაიხსენე დეტალები გთხოვ, თორემ დიდი უზუსტობები იქმნება, კარგი იქნება თუ ჩაასწორებ :*
--------------------
Onlinegirl

 


№6 სტუმარი Nato Chubinidze

აჰაააა ამ ისტორიას დასაწყისი არაქვს დაბილოება ჯერარმინახავს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent