შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

Давай за жизнь (5)


27-02-2015, 14:40
ავტორი ana-stasia
ნანახია 4 651

ტასო მთელი დღე უაზროდ იღიმოდა,ბევრჯერ გაუკეთა სხვებსაც მსგავსი,მაგრამ ამ წამს სხვა გძრნობა იპყრობდა და ძალიან მსოოწნდა ეს გრძნობა...მასაც შეიძლება გავუგოთ მთელი ცხოვრება მამიკოს ბიჭები „ეჩალიჩებოდნენ“და არცერთს არ გაუკეტებია ისეთი რამ რაც მას დააინტერსებდა,მათ ეგონათ რომ ფული საკმარისი იყო ,მაგრამ არც ტასოს აკლდა ფული ის ხომ თბილიშში ყველაზე ცნობილია ადვოკატის ერთადრეთი ქალიშვილი იყო,მშობლებს მასზე მზე და მათვრე ამოდსიოდათ,არაფერს აკლებდნენ...შემდეგ გამოჩნდა ეს მწვანეთვალება და არანაირი ინტერსესი არ გამოიჩინა ტასოსადმი,ალბათ სწორედ ამიტომ შეძლო ტასოს გულში შეჭრა და იქ დაბუდება...ოო აი ჩვენი მწავენთვალება კი სულ სხვა ტემაა,ისარადროს ყოპფილა გატამებული ფულტ არ აკლდა,მაგრამ არც იმდენი ჰქონდა,რომ ებლატავა,საშვალო ფენის წარმომადგენელი იყო,მაგრამ გოგოები ყოველთვის ოხრად ჰყავდა,ჰყავს სამი ძმაკაცი ალექსანდრე,საბა და ლუკა...ეს სამი მისთვის ყველაფერია,ერთმანეთი ბაღში გაიცნეს და იმს მერე ერტად მოდიან,ერთხელ საბას კოფლიქდი მოუვიდა ვიგაც ბიჭთან გოგოს გამო,წამებში ამსთან იყვნენ ისე სცმეს,ისე რომ რავი,ერთმანეთის გამო მკვლელობაზეც წავლენ...კაი მათზე უფრო მეთს შემდგე გაიგებთ...ალბათ გიკვირთ რატომ ვლაპრაკობ ესე ცოტას ტასოს დაქალებზე,ალბათ იმიტომ,რომ მათ დაქალებად არ თვლის და არც არიან,ფულიანი დაქალი ყოვლეთვის კარგია ხომ მეტანხმებით ნიაც იმიტომა ტასოსთან,ტასომ იცის ეს და როცა სჭირდება მაშინ იყენებს,ნიას ჰგონია თვითონ იყენებს ტასოს,არადა პირიქითაა რა ვქნათ ყველა ნგელოზი ვერ იქნება...ეხლა კი ბიჭებტან გადავინაცბლოთ როგორც ყოველთვის ოტივეს საბასტან აქსვ მოყრილი თავი და გამლებით საუბვრობენ ვიღაცაზე...
-შენი მორიგი სატამაშოა?(საბა)
-არ დაიღალე შეჩე*მა,ერთი ნორმალური გოგო იპოვე და გავქეიფე რა _)სიცილით უთხრა ალექსანდრემ
-ტასოს სულ სხვაა ვერ გავუბედავ მსაგვს,უბრალოდ ფიქრიც მეთაკილება,რომე რამე ზედმეტი გავუბედო
-ოჰ ჩვენი ბიჭი შეყვარებულია?(ლუკა)
-ვერ ვიტყვი,რომ მიყვარს,მაგრამ მომწონს ,თან ძალიან
-მართლა?_ეჭვნარევი ხმით კითხა ლუკამ
-მართლა,აი ტასო ვაბსე სხვაა რა,იმ ღეს აუდიტორიაში,რომ შემოვიდა ისეთი ლამზი და სადა იყო უბრალოდ ვერ ავღწერ რა ვიგრძენი,გულმა გამალებით დაიწყო ფეთქვა,მსგავსი გრძნობა სხვა გოგოსადმი არადსროს დამუფლებია და ძალიან მომწონს ეს გრძნობა,მერე კაფეში რომ დავიანხე ვირაცასთან ტვიში სისხლმა ამსხა,რომ ვნახე როგორ ეხებოდა ბინძური ხლებით არ ვიცი,თითქოს თავში რარაცმ დამრტყა,ვერ მოვითმინე და გერეთ გავიყვანე,როგორ მინდოა ბაგებზე დავწაფებოდი,მაგრამ ხელიდან დამიხსლტა პატრა ქალი და გაწბილებული დამტოვა,იმ წამს მივხვიდ რომ ჩემი უნდა ყოფილიყო და ესეც იქნება...
-და შენ ამბობ მომწონსო?გიყვარს შეჩ**ა(საბა)
-წავედით (ალექსანდრე)
-სად?(საბა)
-მოვიტაცოთ(ალექსანდრე)
-შ*გ ხო არ გაქ შეცემა რა მოვიტაცოთ(ლუკა)
-არა,დროზე ადექით(ალექსადრე)
ნახევარ სათში ტასოს სახლის წინ იდგნენ და ელდოებოდნენ,როდის გამოვიდოდა...ლოდინი გაუსაძლისი,რომ გახდა გეგმა ბეზე გადავიდენენ,ტელეფონი ამოღეს და ტასოს სეტყობინება გაუგზავნეს „გოგო ნია ვარ გარეთ გამო საქმე მაქ“...ტასოს გაუკვირდა ნიას რა უნდოდა მის სახლტან თან ამდროს,მაგრამ ბევრი არ უფიქრია ჟაკეტი მიცვა და გრეტ გავიდა...
-რამხელა სახლი აქ (ლუკა)
–ალექსადრე ცეცლაძის ქალიშვილია
_რაა?(საბა)
-ხო რა იყო?
-იცი ეგ ვინაა?(ლუკა)
-არა ვინაა?
-ვინა და ყველაზე ცნობილი ადვიკატია,რა გინდა ტო შარი მოგვდო, ციხე რომ არ აგვცდება ხვდები?(ლუკა)
-ნუ მოთქვავ რა თუ ძმა ხარ(საბა)
ლაპარაკში ტასოც გამოჩნდა,აქეთ იქით იყურებოდა და ნიას ეძებდა,როდესაც მწვანეთვალებამ დაინახა,გულმა ფეთქვა საგრძნობლად ჩქარა დაიწყო ფეტქვა,დარწმუნდა,რომ უყვარდა და მის არსად გაშვებას არ პირებდა,ალექსადრეს ამდლობას უხდიდა გულში,რომა ზრზე მოიყვანადა მალე მისი საყვარელი ქალი ამსთან იქნებოდა სამუდამოდ...ოთხი მასკიაი ახამხი გამდოვიდა range rover_დან,ხელი ააფარეს ტასოს და მანქანაში ჩატენეს,და გზას ოფლის გზას დაგდნენ...ცოტა გაუკვირდათ ტასოს რომ არ უყვირია,მაგრამ რატო იყვირებდა თვეში ერთხელ ამიცნ იტაცებდნენ,იცოდა,რომ მამმისი მაინც იპოვიდა და უაზროდ ყვირილს ხომ არა ტეხდა...ბიჭებს ძაან გაუკვირდათ ასე მშვიდად,რომ იყო,მაგრამ არაფერი უთქვიათ...

http://4love.ge/uploads/posts/2015-02/1424980152_collage.jpg


აბა როგრია მოგწონთ? <3 <3 <3



№1  offline წევრი Banu

<333 დზაან მაგარიია

 


№2 სტუმარი unknown

Au kai iyo :D :D <3 imedi maqvs ertad iqnebian ^__^ <3 dzaan magaria gaagrdzele :3

 


№3  offline წევრი vighaca

Dzaan magaria ❤

 


№4  offline წევრი sofo_sofia13

ვაიმედედაა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent