შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დაბრუნებას გილოცავ ეილინ (ნაწილი I)


28-02-2015, 17:35
ავტორი ნინი-21
ნანახია 3 262

-გაიღვიძა ! ! !
-სასწრაფოდ ჟანგბადი მიუერთეთ...
ძალიან შორიდან, მაგრამ მაინც გარკვევით ჩამესმის, უცხო ადამიანთა სიტყვები.
თვალების გახელა მიჭირს, ამისათვის ძალაც არ მყოფნის, მაგრამ სიბნელეში დარჩენისაც მეშინია, ვაი რომ ჩამითრიოს და სინათლეს აღარ მაღირსოს.
სხეული პარალიზებული მაქვს ვერ ვანძრევ, მაგრამ შეხებას მაინც ვგრძნობ. შემდეგ ვგრძნობ, მსუბუქ ჩხვლეტას ვენაში და ისევ სიბნელეს ვუბრუნდები.
არ ვიცი ,,იმ“ ბნელ სამყაროში რამდენი ხანი დავყავი, მაგრამ როცა მივხვდი, რომ გამოფხიზლებისა და უკან დაბრუნების შანსი მეძლეოდა (მიუხედავად იმისა, რომ არ ვიცოდი სად იყო ეს ,,უკან“) ჩემ თავში უკანასკნელი ძალები მოვძებნე, გონება დავძაბე და თვალები ძვლივსძვლივობით გავახილე.
თავდაპირველად ყველაფერი ბურუსით იყო დაფარული, თვალდახედვის გასაწმენდად თვალები რამდენიმეჯერ დავაფახურე. ირგვლივ მიმოვიხედე, აშკარად სავადმყოფოში ვიყავი.
,,მაგრამ აქ რა მინდოდა ?“
ვერ ვხვდებოდი. ხელზე რომ დავიხედე იმდენი რაღაც მქონდა შეერთებული რომ გული შემიღონდა.
გონება კვლავ დავძაბე რათა აქ მოხვედრის მიზეზი დამედგინა!
მაგრამ ვერაფერს გავხდი, ის კი არა საკუთარი სახელი არ მახსოვდა. ხმას ვერ ვიღებდი და ასე გასუსული, ვცდილობდი სიმშვიდე როგორმე შემენარჩუნებინა.
ისედაც ვერაფერს გავხტებოდი, ფიზიკური შესაძლებლობები მიმტყუნებდა დარწმუნებული ვიყავი. ორ წუთში თეთრ ხალათში გამოწყობილი ექიმი შემოვიდა და მას რამდენიმე ექთანი შემოყვა.
-არა რა ნამდვილად სასწაულია! ვინ იფიქრებდა თუ ამდენი ხნის შემდეგ კომიდან გამოვიდოდა, თან ასეთი საღსალამათი.
ნიშნის მოგებით სავარაუდოდ ჩემზე ესაუბრებოდა ექთანი, მთავარ ექიმს.
-დეიდამისი მის ნახვას ითხოვს, ბატონო მერაბ რა ვქნათ?
-უთხარით რომ ორ საათში შემოვუშვებთ, ჯერ გამოკვლევები უნდა ჩავუტაროთ, იმის დასადასტურებლად რომ ყველაფერი რიგზე აქვს, ჯანმრთელობის მხრივ.
როცა ექთანთან საუბარს მორჩა, მე შემომიტრიალდა და თბილად გამიღიმა.
-აბა თავს როგორ გძნობ შვილო?
აშკარად ლაპარაკზე ეტყობოდა, რომ კარგი ადამიანი იყო. ამდენ ხნიანი დუმილის შემდეგ, ბაგეები გავხსენი და პასუხი გავეცი.
-არვიცი.
მართლაც რომ სრულ გაურკვევლობაში ვიყავი.
-რა გქვია გახსოვს?
-საერთოდ არაფერი მახსოვს.
-არაუშავს, მთავარია რომ გადარჩი!
-რა მჭირდა?
-მოდი, ჯერ დაისვენე ამას თანდათანობით შეიტყობ.
მითხრა თუ არა ექთანს ანიშნა, იმანაც უხმოდ შეიყვანა ვენაში ნემსი და სიბნელეში ჩავიკარგე.
არვიცი რამდენხანში დავუბრუნდი რეალურ სამყაროს, მაგრამ ვიგრძენი რომ ჩემ პალატაში ვიღაც იყო, თან არაერთი.
-როგორ არის?
-ნორმალურად...
-რა უნდა ქნათ ქალაბატონო ლელა?
-არც კი ვიცი რა გითხრა, მთავარია გადარჩა, ექიმმა თქვა ეს ნამდვილი სასწაულიაო ! ღმერთმა ჩემი ვედრება შეისმინა.
-ძალიან გამიხარდა მისი გონზე მოსვლის ამბავი, რომ გავიგე, მაგრამ მითხრეს რომ არაფერი არ ახსოვს ეს როგორ?
-ჯერ მეც არ ვიცი, ექიმმა მითხრა თანდათანობით გაიხსენებსო, ეს ერთი შეხედვით კარგიცაა, თორემ წამსვე გაახსენდებოდა რაც დაემართა და შეიძლება ტკივილისათვის ვერც გაეძლო, ახლა კი როცა არაფერი ახსოვს, უფრო ნაკლებად იგრძნობს იმედია...
-ნამდვილი საშინელებაა !
მათ დიალოგს ყურს ვუსმენდი, ვცდილობდი რამე საინტერესოს მომეკრა ყური, მაგრამ როცა უკვე სხვა თემაზე გადავიდნენ, მძინარის როლის თამაშს აზრი არ ქონდა და თვალები გავახილე, შეამჩნიეს თუ არა ეს ჩემკენ გამოემართნენ.
-ვაიმე როგორ მიხარია არ იცი შენ სიცოცხლით აღსავსე თვალებს კიდევ რომ ვხედავ !
მითხრა ერთეერთმა ამ ორში უფრო ასაკოვანმა ქალმა, მე არაფრის თქმა არ შემეძლო, ჯერ ეს ქალი საერთოდ ვინ იყო ისიც არ ვიცი.
-ვიცი საერთოდ არ გახსენდები, მე დეიდაშენი ვარ , დედაშენის და ! ლელა მქვია !
ძალიან შემრცხვა, რომ არაფერი მახსოვდა და თავი გვერდით მივატრიალე.
-ვინ ვარ და აქ რა მინდა?
ჩუმად მაგრამ მის გასაგონად ჩავილაპარაკე და მზერა გავუსწორე. აშკარად არ ელოდა ამ კითხვას, შეცბა
-შენ ეილინი ხარ ! დაიბადე 1995 წლის 21 მაის, ახლა 20 წლის ხარ. 18 წლისას, უკვე სასწავლებელში ჩარიცხულს თავს დიდი განსაცდელი დაგადგა. სკოლის დამამთავრებელ ბანკეტზე მიდიოდით შენ და შენი მშობლები მანქანით, როცა ავტოკატასტროფაში მოყევით, მათგან მხოლოდ შენ გადარჩი, წელიწად ნახევარია რაც კომაში ხარ.
- დაბრუნებას გილოცავ ეილინ!
ჩემთვის შოკის ტოლფასი იყო ერთი წუთს განმავლობაში ამ სიტყვების მოსმენა. ხმა ვერ ამოვიღე, თვალები მალაშე სითხით ამევსო.
მერე რა რომ არ მახსოვდა ჩემი მშობლები? ისინი მაინც ჩემები იყვნენ ! და მათი ვერ გახსენება წამითაც არ ცვლიდა ამ ფაქტს ! შიგნით მაინც მტკიოდა, მაინც მწარედ მტკიოდა ყველაფერისდამიუხედავად.
-ეილინ ! გთხოვ დამშვიდდი !
მეხვეწებოდა ,,დეიდაჩემი“
ჰმმ...
რა ადვილია ამის თქმა - ,,დამშვიდდი“ !
ადვილია დამშვიდება, იმის შემდეგ რაც გაიგებ რომ მშობლები დაგეღუპა და შენ გადარჩი!
დამიჯერეთ, მიუხედავად იმისა რომ არაფერი მახსოვდა არცერთი ბედნიერი წამიი მათთან ერთად, მათი სახელები თუ სახის ნაკვთები, შიგნით მაინც მწარედ მეწვოდა, რაც ტირილს მაიძულებდა.
-მე რატომ გადამარჩინეთ?
სწორედ ის კითხვა დავსვი რომელიც ყველაზე მეტად მაწუხებდა.
-შენ.. შენ უნდა გეცოცხლა ! მათ ეს სიკვდილის წინ მთხოვეს !
აშკარად ანერვიულება დაეტყო ქალს ხმაში, ვიგრძენი როგორ ცახცახებდა მთელი სხეულით.
-თქვენი აზრით მე შევძლებ ვიცცხოვრო ? მე არსებობისთვისაც არ მეყოფა ძალა !
-უნდა შეძლო მათი ხათრით მაინც.
-გთხოვთ მარტო დამტოვეთ !
მათ მეტი აღარაფერი უთქვამს და პალატაში მარტო დამტოვეს.
რა უნდა მექნა ცხოვრებაში?
არ ვიცი ვინ ვიყავი, მითუმეტეს არ ვიცი ვინ ვარ, და მომავალში ჩემი ყოფნაც საეჭვოა !
გვერდით მშობლები არ მყავს ! ნეტა და ან ძმა მაინც მყავს ? მაგრამ მეეჭვება, ასე რომ ყოფილიყო აუცილებლად მეტყოდა ლელა.
ე.ი რა გამოდის სრულიად მარტო მიწევს ცხოვრების გაგრძელება ?
საბოლოოდ ვიფიქრე, ვიფიქრე და მივხვდი რომ გლოვით და ძაძებით მხოლოდდამხოლოდ გულს დავწყვეტდი მშობლებს რომლებიც მიუხედავად წაშლილი მოგონებებისა მაინც უზომოდ მიყვარდა!
წელიწად ნახევარი !
რამდენია ღმერთო ჩემო ! და სულ სიბნელე ამდენი ხნის განმავლობაში !
ღმერთმანი საშინელებაა...
ფიქრთა სამყარო მალე დავტოვე, კარები გაიღო და ისეც დეიდაჩემი შემოვიდა.
-როგორ ხარ?
-ახლა უკეთესად.
მართლაც ახლა უფრო დამშვიდებული ვიყავი.
-შენთან ერთი მნახველია!
-ვინ არის?
-რეზი
-რეზი ვინღაა?
აშკარად ქალს იმედგაცრუება გამოეხატა სახეზე.
-შენი შეყვარებული იყო, ამ წელიწად ნახევარის განმავლობაში კი ყოველდღე მოდიოდა შენ სანახავად, იქნებ მისმა ნახვამ მოგონებები დაგიბრუნოს.
-არვიცი, შეიძლება.
-შემოვიდეს?
-შემოვიდეს !
ვუთხარი და ოდნავ წამოვდექი
ლელა გავიდა შემდეგ კი ვიღაც ახოვანი, სიმპათიური ბიჭი ჩემკენ გამოემართა.
მომიახლოვდა და თბილი მზერა მომაპყრო, გულში სითბო ჩამეღვარა მაგრამ გარეგნულად არაფერი შევიმჩნიე.
-უბედნიერესი ვარ რომ კვლავ გხედავ ეილინ...
არ ვიცოდი რა მეთქვა, ის ისეთი სახით მიყურებდა რომ ლამის დავდნი, თან სათქმელიც არაფერი მქონდა.
-არ ვიცი ვინ ხარ...
-მე კი მეგონა მე მაინც გემახსოვრებოდი.
-ვითომ რატომ? შენ რითი ხარ ჩემ მშობლებზე მეტი?
-მე ეს არ მიგულისხმია...უბრალოდ...
-უბრალოდ არ მახსოვხარ და მორჩა !
სიტყვის დამთავრება არ ვაცადე.
-მე და შენ შეყვარებულები ვართ !
-ალბათ უნდა გეთქვა ვიყავითო ხომ ?
-რაც უნდა მეთქვა გითხარი უკვე !
,,ღმერთო რა ყეყეჩია“ გავიფიქრე ჩემთვის.
-ხო მაგრამ მე შენს მიმართ არაფერს ვგრძნობ... არვიცი მანამდე რა იყო მაგრა ახლა სიყავრულისთვის ნამდვილად არ მხცხელა.
-ეილინ მორჩი რა, მე არ მიკითხავს გცხელა თუ არა მეთქი.
-შენ ნორმალური ხარ საერთოდ?
-ჰმმ.. არანორმალურობასაც არ გამოვრიცხავ.
ჩაილაპარაკა ორაზროვნად.
-მგონი გიჟი ხარ, საავადმყოფო შეგეშალა ეს საგიჟეთი არ არის
-მე შენთან, მოვედი და მორჩი სულელუ ბოდიალს.
ამაზე კი უკვე მართლა გამეჭედა, რა უფლებით მიბედავდა ამდენს, მშოსბლების დაკარგვა ახლა შევიტყვე და მისი გრძნობები სულ არ მანაღვლებდა.
-მე არ მიყავრხარ !
პირდაპირ პირში მივახალე !
-ეს პრობელამას არ წარმოადგენს ! შეგიყვარდები !
სახე იოტისოდენადაც არ შესცვლია, ისევ ისეთი მშვიდი იყო. მე კი ეს უფრო მიშლიდა ნერვებს.
-კი როგორ არა!
-ახლა დაისვენე, მე წავალ.
-წადი და აღარც დაბრუნდე! ტყუილად დროს ნუ კარგავ!
-ვისთვის კარგვა და ვისთვის პოვნა !
-შენ მგონი მიდიოდი..
ნიშნის მოგებით ჩავილაპარაკე, და კარებისკენ ვანიშნე.
-და-ი-ს-ვე-ნე !
დამიმარცვლა პატარა ბავშვსავით, ვითომ ვერ ვგებულობდე. პასუხის გაცემაც არ დამაცადა, ისე გადმოიხარა ჩემკენ შუბლზე მაკოცა, გამიღიმა და პალატა დატოვა.
აზრზე რომ მოვედი პალატაში უკვე მარტო ვიყავი, გულმა თითქოს რაღაც კი იგრძნო მაგრამ დავაიგნორე და გვერდი ძვლისძვლივობით ვიცვალე.
წელიწად ნახევარიანი ძილის შემდეგ ასეთმა სასწაულებრივმა გამოღვიძებამ, ამდენმა ,,სასტიკმა“ ახალმა ამბებმა, თავისი ქნეს და ძილის სამყაროში გამიტაცეს !


აი ჩემი მეორე ისტორიაც !
მინდოდა რაღაც განსხვავებული ყოფილიყო!
იმედია მოგეწონებათ! love



№1 სტუმარი litle girl

Jer rac minda vtqva: saxeli eilinis mofuqreba zneli ar iqneboda rogorc lullaby ambobs radgan maxsovs ragac seriali iyo da ailini tu amdagvari erqva gmirs,tan im gogos foto eyena eilins.. Meore ra moxda exa ro eilini daarqva? Pirdapir rato icit xolme ase ro ecemit,istoriaze ro dagewerat rame uketesi iqneboda :-/ nawvalebi saxelio ise ambob rro... Xoda cudad ar miigot ubralod ar gamodis kargi eese moqceva didi ambavi tu erqmeva eilini,tu sheni jer ar gamoqveynebuli istoria kargi iqneba,eilini daamaxsovrdeba xalxs sheni istoriidan ;-) .. Mokled,avtor kaia gaarrzele nu ver vityvi damaintriga an rane tqo ubralod mainteresebs movlenebs rogor ganavitareeb :)) ... Siyvarulitt meee ^^j

Da plagiatoba ra shuashia iqneb saertod ar icoda :-/

 


№2 სტუმარი little girl

Me shen istorias vgulisxmobdi eilin da megona ro ar gqonda dadebuli... Rac sheexeba sserials mec gagonili maqvs facebokshi vnaxe da zustad is foto geyena shenc is gmiri vinc iyo... Xoda me ubralod ar mesiamovna ese rro sheaxtit ert saxelze :-/ sheidzleboda wesierad getqvat ro es saxeli marto chemi istoriis gmirs qviao magram esec ar gamovidoda,didi ambavi tu daarqva,ra moxda exa :-/ mainc ar mesmis ase rogor sheidzleba, :-) me magalitad amxela ambavs ar avtexavdi da sami ertze ar gavachagebdi imis garchevas ro daarqva sheni saxeli :-) arasworad iqcevit,sawyenad ar miigot

 


№3 სტუმარი tamo

ხალხნოოო რატომ გაკანკალებთ? რაის პლაგიატი და რაის სახელის მითვისება? ამ საიტზე ათი ისტორიიდან 6-ში ერთიდაიგივე სახელები მეორდება. დიდი ამბავი ეგ სახელი რომ დაარქვა, რა დაშავდა მერე? პირიქით უნდა გიხაროდეს ვინმემ თუ მოგბაძა. პლაგიატი არაა ეგ და არც რამის მითვისება. მოეწონა და დაარქვა, მითუმეტეს რომ ეგ საკუთარი საახელია და შენ არ გამოგიგინებია და არც დაგიპატენტრბია კიდე. რატო იცით ხოლმე ასეთ უაზრობებზე ბოოდიალი? ჩემი ფოტო მიითვისა, ჩემი სახელი მიითვისა. შენი ფოტო არის პირადობის მოწმობაში რომ გაქვს ჩაკრული და სახელიც ისაა პასპორტში რომ გიწერია. ნუ გაახურეთ საქმე რა...

 


№4  offline ახალბედა მწერალი lullaby

ხალხოო იყავით ორიგინალურები... მე მეტი არაფერი მეთქმის

 


№5 სტუმარი little girl

Nu rogorc ginda,tamos davetanxmebi,amas plagiatoba ar qvia da saxeli isaa piradobis mowmobashi ro giweria,imas ro miitvisebs vinme ai mashin shegizlia agino kidec ;-) magram roca aseti situaciaa,ubralod imis gamo rro admini xar ar sheidzleba daamciro,shen ityvi damcireba ar gamodiso,magram roca sami ertzea prosta ra... Xoda sxvatashoris ailini sxvasac qvia,es sxvisi saxelia da mag shemtxvevashi shenc misakutrebuli gamomgdis,me chemi satqmeli davamtavre da zaan gtxovt ro eset sentimentebze ar gachedot :-)

 


№6 სტუმარი avtori

პირველად რომ შემოვედი და ამდენი კომენტარი დავინახე სიმართლე რომ ვთქვა გამიხარდა, ვერაფრით წარმოვიდგენდი მსგავსი სიტუაცია თუ დამხვდებოდა !
არ მეგონა ერთი სახელის გულისათვის თუ ასეთი ამბავი ატყდებოდა!
ორიგინალურობა მე ისტორიის შინაარისით ვიგულისხმე და არა პერსონაჟთა სახელებით. რაც შეეხება სახელ ეილინს, ეს ბავშვობიდან ჩემი საყვარელი სახელია და ეს ყველაფერიც ამან განაირობა. პლაგიატობის სახელს სანამ მიმაკრვთ, ჯერ რომ დაფიქრდეთ ცუდი არ იქნება ! იქნებ მე ამ სახელზე დიდი ხანია ვფიქრობ და შენ არაფერ შუაში ხარ ! მოკლეთ ბევრს აღარ გავაგრძლებ... ღმერთმანი რამის მისაკუთრება წამითაც არ მიფიქრია, ეს ჩემი ისტორიაა, პერსონაჟის სახელებსაც მე ვირჩევ ! ( სახელი კუთვნილებითი არ არის! ეს ისე ცნობისთვის:) ნინო ბევრს ქვია მაგრამ პერსონაჟად ჩემი სახელი რატომ გამოიყენე მეთქი ? ამას არავის ვეტთვის, პირიქით მესიამოვნება.) არც სერიალი მაქვს მსგავსი ნანახი და არც ისტორია წაკითხული. ცოტა, რომ მოგეცადათ მიხვდებოდით ეს იმ უკანასკნელებს, რომ არ გაქვს.
კრიტიკას საზღვრები აქვს და ნუ გადავაჭარბებთ ! (რჩევა იმან მიიღოს ვისაც სჭირდება)
პ.ს ვინც ,,გამომესარჩლეთ" გულითადი მადლობა მინდა გადაგიხადოთ ! love

 


№7  offline წევრი CooLPlaYeR

კარგია, რაც მთავარია განსხვავებული და მოუთმენლად ველოდები შემდეგ თავს !!! fellow fellow love

 


№8 სტუმარი little girl

Avtor ubralod am usamartlobas momkali da ase ver davtovebdi raa,plagiatoba vafhe rato mogacxes magaze ufro amasxa,radgan admini xar imas ki ar nishnavs ro ufleba gaq nebismiers rane daswamo,me ase vfiqrob yovel shemtxvevashi da rac ar unda mimtkicpn ukve darwmunebulic var.. Saxeli eilini aqamdec gamigia martalia,ro tqves amdeni wvalebit mogonili saxeli sxvagan davinaxeo nervebi momeshala,uechveli vici ro sadme gaigones da daweres,prosta sheurawyofashi ar msurs gadavzardo da vchumdebi amito... Eilin filmis saxeli damaviwyda,magram 100%it getyvi ro erqva gogos es saxeli ailini da imis fot gedo zustad ;-)
mokled,midi avtor miaweqi :-D meti ra gitxra gaagrzele ra shentan var

 


№9 სტუმარი orginal

არ ვიცი რა ვთქვა ! ადამიანს პლაგიატობა მიაწერო ასე ტყუილ უბრალოდ როგორ შეიძლება ? ვინ მოგცათ ამის უფლება ! ვითომ ეს სახელი თქვენი მოფიქრებულია ? კარგით რა ! ნუ ხართ ბოღმა ხალხი (ეს იმან მიიღოს თავის თავზე ვისაც ეხება!!_~)
რაც შეეხება ისტორიას მშვენიალურია ! ძალიან მომწონს ! ავტორ რათქმაუნდა უნდა გააგრძელო... ნამდვილად ორიგინალურია, რათქმაუნდა სიუჟეტს ვგულისხმობ!
მოუთმენლად ველოდები შემდეგ თავს ! love

ვისთვის პიარი და ვისთვის მკითხველის დაფრთხობა ! პირდაპირ სასაცილოა სატირალი, რომ არ იყოს ! ავტორ გააგრძელე, მომწონს ძაან და რჩევა იქნება ამათ ,,პროვოკაციებს" ნუ წამოეგები! wink love

 


№10  offline წევრი ნინი-21

lullaby
me vici zemota komentaris avtori saxel "eilins" rogor archevda, amisi mowme da tanamonawile var, ertad ganvixilavdit inglisurad qa qartulad warmotqmis da daweris siswores. atasi versia gvqonda da gameebi vmsjelobdit. bolos eilinze shevcherdit. dairqva nikad da daarqva aseve tavis personajs istoriashi, romelic jer ar gamouqveynebia.

axla ki vxedav, rom es chveni nawvalebi eilini sxva avtoris personajs hqvia. gulwrfelad mitxari, saidan aige es saxeli? :-)

თეოდორ დრაიზერის ,,ფინანსისტს" თუ წაიკითხავ მიხვდები!
პ.ს ჩემი საყვარელი წიგნია! ♥

 


№11  offline წევრი Sweetiko

კი დავინტერესდი ამისტორიით,მაგრამ სანამ რამდენიმე თავი არ დაიდება არ წავიკითხავ თქო და მერე ამ კომენტარებმა რაღაც აღმაშფოთა და უფრო აღმიძრა წაკითხვის სურვილი!!!
საიდან ხალხო ამხელა ამბიციები და ასეთი უზარმაზარი წარმოდგენები საკუთარ თავზე?!
რატომ იჩემებთ ზოგად რაღაცებს? იმიტომ რომ ეილინი მარი ნინო და ანივით გაპაპსავებული სახელი არაა?
ცოტა ადეკვატურად შეხედეთ თქვენს შესაძლებლობებს და დაუშვით რომ თუ თქვენ გაგიგიათ რაღაც სახელი ან რამე სხვა,შეიძლება სხვაასაც ჰქონდეს გაგებული და წარმოიდგინეთ და შეიძლება მოსწონდეს კიდეც!!!
და სანამ ასეთ ამპარტავნულ და ქაჯურ კომენტარს დაწერთ,დაფიქრდით და ნუ უკარგავთ ხალხს წერის სტიმულს!!!:))))))))))

 


№12  offline აქტიური მკითხველი grafo

ეს რა ნახა ჩემმა თვალებმა. ყვრლაფერზე გამიგია შენიშვნის მიცემა,მაგრამ სახელზე? მართლა საბავშვო ბაღია ხანდახან აქაურობა. სანამ სხვას რაღაც შენიშვნას მისცემთ,იქნებ იმაზე გეფიქრათ თქვენთვის საჯაროდ რომ დაეკომენტარებინათ ესეთი რაღაც გეამებოდათ,თუნდაც კეთილი სურვილით? ოღონდ, ამ შემთხვევაში მე სიკეთეს ვერსად ვხედავ. "ღამე" რომ ვინმემ გამოიყენოს სათაურში ე.ი. ვპლაგიატობთ?! სამარცხვინოა ეს ყველაფერი.
პ.ს. წავედი ეხლა და ისტორიას მერე წავიკითხავ. იმედია,ავტორზე ეს ყველაფერი გავლენას არ მოახდენს.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent