შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

თვითმკვლელობიდან სიყვარულამდე..(2 თავი )


28-02-2015, 19:57
ავტორი lele
ნანახია 1 651

–კარგი , თანახმა ვარ წამოვალ შენთან , ოღონდ არ მინდა რამე ცუდად იფიქრო..
–(იცინის) არა ცუდად არ ვიფიქრებ მაგრამ არ მეგონa ამას თუ მეტყოდი.. გეტყობა ძალიან ხარ გაბრაზებული..
–კი ძალიან!!
–იმედია მომიყვები , დრო საკმარისად გვექნება თან კარგი მსმენელი ვარ.. (იცინის)
–კარგი (ვუთხარი ღიმილით , მასთან თავს კომფორტულად ვგრძნობდი რაღაც დადებითი აურა მოდიოდა მისგან) – სახლში მარტო ცხოვრობ?
–კი , მაგრამ როცა მარტო ყოფნა არ მინდა მშობლების სახლში მივდივარ და მათთან ერთად კარგ დროს ვატარებ..
–მე რომ ჩემი სახლი მქონდეს ოჯახის წევრებისკენ საერთოდ არ გავიხედებოდი.. (ვთქვი გულდაწყვეტით)
–დამიჯერე ეხლა ფიქრობ ეგრე თორემ მართლა ეგრე , რომ იყოს იქიდან ვერ გამოგაგდებდნენ (მითხრა სიცილით)
–შენ რომ არა მათ გამო თავს მოვიკლავდი..
–კაი რაც იყო იყო , მალე დაგავიწყდება.. შენხელა რომ ვიყავი მეც არ მიყვარდა სახლი და მარტო ცხოვრება მინდოდა მაგრამ ახლა ეგრე აღარ ვფიქრობ..))
–ხო მაგრამ ალბათ მიხვდი , რომ ძალიან ვარ ნაწყენი და გაბრაზებული ჩემს მშობლებზე და ბებიაზე რომელიც ყველაფრის თავიდათავია.. ისე მიდოდა მათი გამწარება რომ უკვე აღარაფერზე ვფიქრობდი.. იმ სახლში არც მივალ , დროებით სანამ რამეს ვიზავ ბიძაჩემთან ვიცხოვრებ.
– ხვალ სხვანაირად იფიქრებ იმედია..
–არა მე სულ ესე ვფიქრობ (ჩემ სიტყვებზე გამეცინა და ერეკლესაც გაეცინა) –ტელეფონიც სახლში დავტოვე ერთი პირადობის მოწმობა და ფული წამოვიგე.. ალბათ იფიქრებ რომ გიჟი ვარ მაგრამ ძალიან მიხარია , რომ ვერ მიპოვნიან და ინერვიულებენ.
–არა არ ჩაგთვლი გიჟათ )))
ზევით რომ ავედით ისეთ ადგილას გააჩერა მანქანა საიდანაც მელი თბილისი ხელისგულივით ჩანდა..
–მანქანაში პლედი მაქვს , გადავიდეთ ძირს დავაფინოთ და სუფთა ჰერზე დავსხდეთ..
–კაი თანახმა ვარ ))
იმ წუთას თავს აღარ ვგრძნობდი მარტოსულად , ბევრ რამეზე დავფიქრდი თუმცა , გაბრაზებამ მაინც არ გადამიარა და არც გადამივლიდა.. ალბათ სხვა დროს ასე გვიან თითქმის უცნობ ბიჭთან ერთად არსად წავიდოდი და მითუმეტეს მასთან სახლში წასვლაზეც უარს ვიტყოდი მაგრამ ახლა არაფერი მაინტერესებდა მხოლოდ ის მინდდა ვინმე გვერდში მყოლოდა და დავემშვიდებინე ამს კი ერეკლე არაჩვეულებრივად ახერხებდა თავისი სიჩუმითაც კი.. )))
–რაღაც შემცივდა , წამოდი მანქანაში ჩავსხდეთ ან სახლში წავიდეთ. (მე)
–მანქნაში ჩაჯდომას ან სახლში წასვლას მერეც მოვასწრებთ, რაც შეეხება სიცივეს სამწუხარდ ამ მაიკის გარდა არაფერი მაქვს და ისიც ზედ მაცვია მაგრამ შემიძლია ჩაგეხუტო და აგარ შეგცივდება , რათქმაუნდა წინააგმდეგი თუ არ ხარ..
მეც ხმა არ ამომიღია ისე მივიწიე მისკენ და ერთმანეთს ჩავეხუტეთ.. ალბათ სისულელედ მოგეჩვენებათ მაგრამ , ბიჭის მიმართ რომელსაც მხოლოდ 4 საათი იყო ვიცნობდი თითქოს რაღაც გრძნობა გამიჩნდა. ან რატო არ უნდა მომწონებოდა , ის ერთი შეხედვით ძლიან კარგი პიროვნება ჩანდა , თანა ძალიან სიმპატიური იყო..
ალბათ კიდევ დიდხანს ვიქნებოდით ასე მისთვის ტელეფონს რომ არ დაერეკა , როგორც გავიგე მისი მეგობარი , საბა იყო , სწორედ იქ მიდიოდა როდესაც მე შემხვდა..
–იციი , თავს დამნაშავედ ვგრძნობ ჩემს გამო გეგმების შეცვლა რომ მოგიწია.. (მე)
–არაუშავს სხვა დროსაც მივალ ეგ არაფერი (მითხრა სიცილით) იქ რომ ავსულიყავი შენზე უნდა მენრევიულა ახლა კი ჩემთან ხარ და აგარ ვნერვიულობ. (მითხრა და შუბლზე მაკოცა). – მგონი დოროა წავიდეთ თორემ შიძლება გაცივდე..
გზაში უკეთესად გავიცანით ერთმანეთი გავიგე სად სწავლობდა და მუშაობდა.. მასაც მოვუყევი ჩემ შესახებ რაც საჭირო და აუცილებელი იყო.. მასთან თავს ისე ვგრძნობდი , თითქოს მთელი ცხოვრებაა ვინცნობდი..
სახლში მალე მივედით , იქვე ცხოვრობდა ამიტომ დიდხანს სიარული არ მოგვიწია..
–მართალია მოვრჩით უკვე ამ თმაზე ლაპარაკს მაგრამ მემგონი აჯობებს დედას მიწერო ან დაურეკო , რომ კარგად ხარ და არ ინერვიულოს.. (ერეკლე)
–ღირსები არ არიან მაგრამ , მივწერ ოღონდ ხვალე..
–კარგი იყოს ხვალე მაგრამ აუცილებლად უნდა მიწერო! –შგიძლია ოთახში შენ დაიძინო მე მდივანზე დავწვები..
– ბოდიში შეგაწუხებისთვის..
–ამდენი ბოდიში არაა საჭირო (მითხრა ღიმილით)
–შხაპის მიღება თუ შეიძლება? (ვკითხე მორცხვად)
–რათქმაუნდა არა (იცინის) მაგას რა კითხვა უნდა , თავი ისე იგრძენი როგორც საკუთარ სახლში რაც გინდა ჭამე , დალიე , ჩაიცვი და რავი როგორც შენს სახლში იქცევი ისე მოიქეცი..
–მადლობა.. ისე ჯერ არ მეძინება და თუ გინდ ფილმი აარჩიე რამე და ვუყუროთ. (მე)
–კაი იდეაა.. (ერეკლე)
როდესაც აბაზანიდან გამოცედი ფილმი უკვე შერჩეული ჰქქონდა სახელწოდებით „ ფეხშიშველა „ იქვე პოპკორნიც გაემზადებინდა და ფორთოხლის წვენი..
–ვიგაცას ჩემსავით ფორთოხლის წვენი ყვარებია ( ვიღიმი )
–თან ძალიან (იცინის) , იმედია ფილმიც მოგეწონება..
–დარწმუნებული ვარ მომეწონება..
ფილმს ბოლომდე ვუყურეთ და მართლაც ძალიან მომეწონა , ჩვენი თავი გამახსენა , იქაც ისე მოხდა როგორც ჩემ შემთხვევაში . ერეკლემ კი მითხრა , რომ ნანახი არ ჰქონდა მაგრამ ეტყობოდა რომ უკვე ნანახი ჰქონდა და სპეციალურად ჩართო.. მე კიდევ არ მეძნებოდა და ამიტომ მეორე ფილმის ჩართვაც გადავწყვიტეთ მაგრამ უკვე დიდათ ყურადღებით აღარც ვუყურებდით..
–ხვალ სამსახურში არ წავალ და სადმე წავიდეთ თუ გინდა, დილიდანვე სახლში წასვლა თუ არ მოგინდება..
–არ მომინდება.. მაგრამ სამსახურში პრობლემები არ შეგექმნებაა?
–რამეს მოვიფიქრებ.. )))
მე გავუღიმე და თავი მხარზე ჩამოვადე მან კი ხელი გადამხვია და მიმიხუტა.. ფილმის ყურებაში ისე ჩამეძინა ვერც კი გავიგე.. დილით კი ერეკლეს ტელეფონმა გამაღვიძა..
მადლობთ ვინც კითხულობთ :3




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent