შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ზაფხული, მეგობრები, სიყვარული! 2


3-03-2015, 00:02
ავტორი мария
ნანახია 2 279

ამ ოცნებებში გართულს მესმის კარებზე ზარის ხმა, საათს დავხედე 8:30 ვინ უნდა იყოს თქო გავიფიქრე, თხელი ხალათი მოვიცვი და კარების გასაღებად გავედი:
ეს ჩემი მეგობარი, რომელთან ერთადაც ზღვაზე უნდა წავსულიყავი ლუკა იყო, რათქმაუნდა კარები გავუღე..
- ვა მარი რაარის ეხლა გაიღვიძე? გაკვირვებულმა შემომხედა თითქოს საღამო ყოფილიყო.
- არა ღადაობ 9ის ნახევარზე რატო უნდა გეძინოს ადამიანს თან სკოლაც დავამთავრე და. სიცილით ვუთხარი და გადავკოცნე, თან ვანიშნე შემოდი თქო.
- სად არიან ლიზა(დედაჩემი) და ნინა(ჩემი და)? მარტო ხარ და ბლატაობ არა? თავში წამომარტყა ლუკამ სიცილით.
- ეე შენ ბიჭო შეშინებული ხო არხარ? მეც სიცილით ვთქვი და ჩავარტყი.
- ხო ეხლა სერიოზულად არ გაინტერესებს რატო მოვედი? ეშმაკური ღიმილით გადმომხედა ლუკამ და დამაინტრიგა.
- რატო რახდება? მეც ავყევი ამ ინტრიგას და გვერდულად გავუღიმე.
- რატო და ზეგ კიდევ ერთი შემოგვემატება თუ მოასწრო ჩამოსვლა.
- არმითხრა, რომ სანდრო ჩამოდის... გაკვირვებულმა ვკითხე.
- ხო ხო გამოიცანი, როგორ გეტყობა რო არ დაგვიწყებია თქვენი პატარაობის რომანტიული საღამოები? აჰაჰაჰაჰ გადაიხარხარა და პუფში ჩაემხო.
- რა რომანტიული 9წლის ბავშვები რო ერთმანეთს დავსდევდით და თავში რო ვურტყავდით ხელებს ეგ არის რომანტიული? აჰაჰაჰ მაგაზე რომანტიული არაფერი გენახოს... ამაზე ორივემ ვიცინეთ.
- ხო და ეხლავე შევთანხმდეთ რო შენ მანქანაში მე, სანდრო, ანა, გიორგი და ზაზა ვჯდებით ამაზე აღარ ვიკამათოთ... ანა წინ დაჯდეს ჯანდაბას გოგოა მაინც და ბიჭები უკან დავჯდებით როგორმე ჩავიჭყლიტებით.. სიცილით თქვა და მაცივარი გამოაღო.
- გაქვს რამე საცეცხლავი?
- აუ არა წადი მიდი ამოიტანე რამე, ფული მანდ დევს მემგონი..
- შენ გოგო დენმა ხოარ დაგარტყა, რა ფული მე მათხოვარი კი არ ვარ.. რაღაც ისე თქვა თითქოს ფულს კი არა საწამლავს ვატანდე მაღაზიაში.
- არ ხარ შენ კარგად და მიდი ამოიტანე მანამდე მე სააბაზანოში შევალ და კიდე დაურეკე იმ ავადმყოფებს ვიავადმყოფოთ ერთად აჰაჰაჰჰაჰა..
----------------------------
მევიბანავე, შავი შორტი და თეთრი გრძელი მაიკა ჩავიცვი, თმა ზევით ავიწიე და ქვევით ჩავედი... სადაც ანა ლუკა და გიორგი დამხვდნენ.
- აბა რასჭორაობთ უჩემოდ? უკნიდან მხარზე დავარტყი გიორგის რაზეც რამის ახტა და გაიკვანძა.
- აუ ეხლა ვგეგმავდით რა უნდა გავაკეთოთ ქობულეთში, აუ ის იცოდი სანდროს რო იქ დიდი ორ სართულიანი სახლი აქვს?^^ ვაიმე უკვე ვეღარ ვითმენ ისე მინდა იქ წასვლა ცუდად ვხვდები რო წარმოვიდგენ რა მოხდება. თავის ეიფორიაში იყო ანა ჩვენ კი სიცილით ვუყურებდით ამ მეოცნებე დებილს.
- კაი ანა ჩამოეშვი ღრუბლებიდან, შენ იქ კარგი არაფერი გელის ვთქვი და ბალიში თავში გავუქანე. ის ადგა და ცოტაც მესროდა და კაიფი ჩაგვიშხამა გიორგიმ.
- კარგით გოგოებო არ გვინდა აქ ჩხუბი მაინც მარტოები ვართ და ფანჯრიდან არავინ გადაგვივარდეს მეშინია, მერო ყურადღებას მოვადუნებ აბა რა იქნება.
- აუ შენღა გვაკლდი რაა გიორგი, თქვა ანამ და მასაც ესროლა ბალიში.
- ჯერ სად ხართ ჯერ სანდრო ჩამოვიდეს ვაფშემაგრად გამკაცრდა ხო იყო მაგარი ცანცარა და ეხლა კაცი დადგა იტალიაში გაიგულავა რაღაცეები ისწავლა იასნა.
- ნეტა მაგან ენა გააჩუმოს რაა, ჩამოვა და ისევ ისეთი გახდება.. რაღაცნაირი როჟით თქვა გიორგიმ. ესე ლაპარაკ-ლაპარაკში მოსაღამოვდა ბიჭები უკვე მიდიოდნენ და უცებ მაგარმა იდეამ დამარტყა თავში.
- ეეე მოიცათ, მაგარი მოვიფიქრე.. ეხლა დავურეკოთ ტასოს, ზაზას, თათას, თაკოს და საშინელებათა ფილმებს ვუყუროთ თან ხოიცი თატა რამაგრად აკეთებს პოპკორნს ხოდა აუ გთხოოოვვთ რააა და დარჩით ღამე აქ, სახლშიც მარტო ვარ და თან ადგილებიც საკმარისად მაქვს... ამოვიტანოთ ძააან ბევრი რაღაცეები და ვუყუროთ ჰააროგორი აზრია?
ყველა ერთხმად დამეთანხმა, ეს ყველაფერი გავახორციელეთ დავჯექით მთელი სასტავი დიდ კრესლოში ზოგი იატაკზე და ზოგი ვის თავზე იჯდა ვერ გაარკვევდით.... ჩავრთეთ "ანაბელი" და დავიწყეთ ყურება... უცებ შუა ფილმის დროს კარზე საშინელი ბრახუნი გავიგეთ და ....

ბავშვებო მადლობა რომ კითხულობთ, არ დაიზაროთ კრიტიკაც<333



№1 სტუმარი mariami

მააგარიააა <3 ოგონდ გაზარდე თავებბი :* ხვალე დადე კაი ? ♥ აუუ მაგარად მომწონს აიი

 


№2  offline წევრი vighaca

Dzalian magaria da dzalian momwons

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent