შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბაკურიანი 2015 (1 თავი)


4-03-2015, 00:46
ავტორი lika-kika
ნანახია 3 109

დილით ძალიან ადრე წამოვხტი საწოლიდან, რაც მე ძალიან არ შემეფერებოდა, ისეთი ძლის მოყვარული ვარ, გაგუდვამდე შემიძლია ვიძინო. მაგრამ დღეს ბაკურიანში მივდივარ ჩემს გოგოებთან ერთად და ისე მიხარია, თითქმის არმიძინია მთელი ღამე, ამის არ იყოს ბარგი კი ჩავალაგე მაგრამ გრძნობა, რომ რაღაც მრჩება არ მასვენებს, ამიტომაც წამოვფრინდი საწოლიდან და გადავხედე ყველაფერს უკვე 27643973_ჯერ და არა, არ მავიწყდება არაფერი! ჩემს ფაციფუცზე ალბათ გაეღვიძათ სახლშიც,,, მამამ შემომიღო კარები,,,,,
_მარიამ, შენ სამუდამოდ ხომ არ გვტოვებ?
-არა მამა, რა შემატყვე მაგის? შემიძლია ეხლა მე თქვენს გარეშ ყოფნა ?! დავტუქსესავით მამიკუნა.
_აბა ერთი კვირით მიდიხარ და სამი უშველებელი ჩანთა რა ჯანდაბათ გინდა?! ამას თრევა არ უნდა?....
_ნუ გეშინია მა, ვიპოვი ვინმეს ვინც აათრევს, შენ არ ინერვიულო მე ხელსაც არ ვახლებ მძიმეს!
_შენ რომ ხელს არ ახლებ და ზუსტადაც რომ იპოვი ვინმეს მაგაზე ვჯავრობ მე!
_კაი რა მირიან, ნუ მიხურებ ეხლა ისევ,,, ხო შევთანხმდით........მოვისაწ.... ,,,
_შენხელა რომ ვიყავი მეც კი არ დავდიოდი მარტო ბაკურიანში!
_ხოდა იმიტომაც იყავი კაი ხან მარტო! ისეთი სახით შემომხედა ეგრევე შევახტი და დავუკოცნე პუსკუნა ლოყებიიიი. მა, ხო იცი რა ჭკვიანი გყავარ?!
_რომ ვიცი იმითომ ვნერვიულობ მა,,,,
_მირიანთქო! გაგახსენებ 19 წლის ვარ უკვე! აწი თქვენ კი არ დაგეკითხებით სად წავალ და სად არა, არამედ საქმის კურში ჩაგაყენებთ მხოლოდ!
_ხოდა იარე მაშინ ბატონო, მე ერთი თერის მომცემი არ ვარ! გამიბრაზდა მირო,,,,
_მა,,, ყველაფერი ცუდად გესმის შენ! გოგოებთან ერთად მივდივარ, დღეში სამჯერ მაინც დაგირეკავ და თან ერთი კვირით მივდივარ, რა მოხდა რა,,,,,
_კაი, კაი შენ ისეთი ჯიუტი ხარ ვერავინ გადაგაწმუნებს, ჩემი ბრალია ასეთი რომ გაზარდე, ახია ჩემზე! აი ფული და ჭკუით იცოდე! მაგრად მოვხვხვიე კისერზე ხელები და ეხლა პუტკუნა კისერი დავუკოცნე,,, თან ფულიც დავჩითე,,,,
_მა აქ იმაზე ორჯერ მეტია ვიდრე მჭირდება,,,
_ესეც არ გეყოფა შენ, რომ ვიცი, მაიაც გაძლევს და არ შემჩნიო არაფერი გამოართვი,,,,
_მადლობა მა,,, ამჯერად კოცნა გავუგზავნე კარებში მდგომ მამას.
ცოტახანში დედა შემოვიდა, რომელიც კარებშივე გავაფრთხილე ზედმეტი კრინტი არ დაძრა უკვე ყელს ზემოთაათქო! ხელი ჩაიქნია, ფული მაგიდაზე დამიტოვა და გასვლას აპირებდა რომ შევახტი და დავკოცნე!
_მარიამ ნუ გავიწყდება რომ 19 ხარ უკვე, თან არც წონას უჩივი და შეგიძლია დაინდო ჩემი საცოდავი წელი!
_კაი დე ნუ იკბინები სულ! უი 1 ხდება უკვე,,,, ტაქსს გამოვიძახებ და წავალ,,,
_გამოვიძახე უკვე და 5 წუთში მოვა.
სწრაფად გადავიცვი და ჩემოდნები ჩავათრიე და სბარგულში ჩავტენე. ეს გაბღენძილი ტაქსისტი კიდე ისე მიყურებდა აზრადაც არ მოსვლია მოშველება, დეგენერატი! რა იშოვა ასეთი?! ტატას სახლამდე ისე მივედი გულში სულ ტაქსისტს ვლანძღავდი. რათქმაუნდა ჩემოდნები ისევ მე ამოვტვირთე , ძლივს მაცადა გადმოსვლა ისე სწრაფად მოწყდა ადგილს! დეგენერატო !მივაძახე, თუმცა ეჭვი მაქვს არც კი გაუგონია!
ტატას ძმას უნდა მივეყვანეთ დიდუბის მეტროსთან ,სიდანაც გადიოდა სამარშუტო ტქსი .ჩვენ მივდოდით ტურით, რომელიც ტატას ჯგუფელის მიერ იყო ორგანიზებული, 35 ბაშვი ვიქნებოდით. მართალია არავის ვიცნობდით მაგრამ იმედი გვქონდა გავიცნობით, თან 35 ბავშვში ვინმე ნორმალური ან ჩვენი ჩკუის არ იქნებოდა?,,, მე ტატა, ეკა და ნინი ვიქნებოდით ერთად, ბავშობის მეგობრები ვართ, რომ იტყვიან „ტრუსიკის“დაქალებიო, ზუსტად ისე.
გიომ ჩაგვაჯინა მარშუტკაში და მეჩქარება და უნდა წავიდეო და დაგვტოვა. მალე 7 ბიჭი მოვიდა და ჩვენს მარშუტკაში ამოვიდნენ,ნეხევარი საათი კიდვ ვიცადეთ და მერე მეტი რომ არავინ შეოგვიერთდა წავედით. გზაში გავიცანით ბიჭები, ტატამ გავაცნო რადგან ერთ_ერთი მისი ჯგუფელი იყო, თოკა რომელიც ორგანიზატორი იყო ტურის. ყველანი 19 და 20 წლისები იყვნენ, თოკა, ზურა, გიო, ნიკა, უტა, იკა და თაზო. ძალიან კარგი ბიჭები ჩანდნენ. ტაქსიშიც თვითონ ჩაგვიწყვეს ჩანთები და ფულიც გადაგვიხადეს, სასტუმროშიც შეგვატარეს და ბარგიც აგვატანინეს. ჩვენ კიდევ ველოდებოდით იმ 35 ბავშვს, მაგრამ იქ გავიგეთ, რომ მეტი არავინ იქნებოდა. ეს ერთი კვირა, ჩაუვარდათ ტური თურმე. გოგოები ისეთ დღეში ვიყავით ვერ ვჩერდებოდით, ბედმა რა გაგვიჩალიჩაო, ამაზე მაგარ პონტში როგორ უნდა მოხვდეო და ასე შემდეგ.
თოკა ზურა და ნიკა ბავშობის ძმაკაცები იყვნენ, ჩვენსავით,. დანარჩენები კიდევ თოკას ჯგუფელები. ძალიან თავაზიანები, ზრდილობიანები და რაც ყველაზე მთავარია განათლებული ბიჭები იყვნენ. რასაც ქვია თან გვყვებოდნენ და არაფერში ფულს არ გვახარჯიებდნენ. მეორე დღეს ძალიან მაგარი ამინდი იყო და როგორც იქნა დიდველის მეორე ტრასაზე გავედით სასრიალოდ. მე არ ვიცოდი კარგად სრიალი მაგრამ ნიკა აქტიურად მეხმარებოდა. საერთოდაც , ჩემს გვერდით ჯდებოდა ხოლმე, დილით კიდე როცა ნინი ყავას ადუღებდა ნიკამ მაშინ შემოგვიერთდა და მთხოვა ყავა მომიდუღეო, მე კიდევ ვუთხარი ნინი ადუღებსთქო,მე შენი მოდუღებული მინდაო. მერე ავდექი და წყალი დავდგი ასადუღებლად და ჩავჯექი ისევ პუფში,მერე ნიკა წამოდგა კაი მოვიდუღებ ჩემტვისო, გიდუღებ უბრალოდ წყალი არ იყოთქო რომ ვუთხარი ისეთი თვალებით შემომხედა სულ გამბურძგლა.
ცოტას ბიჭებზეც გეყვით,,,,ზურათი დავიწყებ.ზურა, შავგრამანი დაკუნთული სპორტული აღნაგობის ბიჭია, ძალიან მხიარული და ცოტათი ცანცარა. თორნიკე ძალიან გავს აღნაგობით ეშტონ კუჩერს, ისიც მხიარული იყო და ისეთი ხმა ქონდა დაგადნობდათ, გიტარასაც ამხეცებდა ამავდროულად. გიო დაბალი ტანის კუკლასავით ბიჭი იყო, ყველაზე მორიდებული და ჩუმი. თაზო ნამდვილი ბაბნიკი, ძალიან სიმპათიური და არაორდინალური.უტაც მშვენიერი ბიჭი იყო მაგრამ ზემოდ ხსენებულებს ვერც კი შეედრებოდა. იკა ყველაზე არასიმპატიური ბიჭი იყო მაგარმ ისეთი ხასიათი ქონდა სულ დაგავიწყებდა მის არასიმპათიურობას. ნიკა კიდევ,,,,,, ო აი ნიკა კიდევ ყველაზე, ყველაზე სიპატიჩნი ბიჭი იყო..... ისიც ამხეცებდა გიტარას და სასწაული ხმა ქონდა. ცოტათი თავში ავარდნილი ტიპიც იყო,,,აი ისეთი თავში რომ აქვთ ავარდნილი მათი სიმპათიურობა,,,შეყვარებული ყავდა,,,, ძალიან არ მომწონდა ეს ამბავი მააგრამ მე ვინ მეკითხებოდა რამეს?.....
დილით, რაღა დილით,2 მერე ვიღვიძებდით,ყავას ვსვამდით და გავდიოდით სასტუმროდან ზოგი სრიალებდა,ზოგი უბრალოდ თოვლში იჯდა ზოგიც სეირნობდა. ტატასაგან ვიცოდი რომ თოკა ხშირად ემესიჯებოდა, ურეკავდა , აქ კიდევ უფრო დაახლოვდნენ და ერთად მოძრაობდნენ. ნინის თაზო მოეწონა მგონი თაზოსაც ,ნუ ჩვენ ასე ვტყობდით. ეკას კიდე შეყვარებული ყავს , მაგრამ ძალიან მოეწონა ზურა. ნუ ზურამ მოაწონა თავი, თავიდან არ იცოდა რომ შევარებული ყავდა და ძალიან აკტიურად ეფლირტავებოდა მერე რომ გაიგო, თავს არიდებდა ცოტათი, მაგრამ მაინც ერთად მოძრაობს ეს ორი. დამრჩა მე გიო, უტა,იკა და სასწაულად სიმპათიური ნიკა.... მომწონდა ძაან ნიკამაგრამ მისი შეყვარებულიარმავიწყდებოდა,,,ყველანაირად ვცდილობდი, რომ არ შემემჩნია. 6 მერე საჭმელად მივდიოდით და იქედან ათასი სასუსნავით, გაზიანი სასმელით, არყით და ლუდის ქილებით დახუნძლული ვბრნდებოდით სასტუმროში. ვმღეროდით ბოლო ხმაზე და ათას თამაშს ვთამაშობდით სურვილებზე.სასტუმროში ჩვენს გარდა კკიდევ 2გოგო და 3ბიჭი იყო უცხო, ბიჭებმა ისინიც მოიპატიჟეს და ერთად დავჯექით. მთელი საღამო თვალებს უპრაწავდა ის ქერა ნიკას. მერე ნიკამ სურვილი მოუგო, მეც მომიგო, მთელი საღამო არ მიმჩნევდა, მეც მეძინებათქო მოვიმიზეზე და დასაძინებლად ავედი. გოგოებიც თავის სტიქიაში იყვნნ და არ შევაწუხე ზედმეტად. ჩუმად ავდექი და გამოვედი. ნახევერარი საათის მერე კარზე კაკუნი გაისმა თავი წამოვწიე ბალიშიდან და შემოდითქო დავუყვირე.
_მეგონა გეძინა,შენ კიდე რა ხმაზეხარ?!
_ეხლა ვიძინებდი, გინდოდა რამე?
_კი
_გისმენ?,,,,
_სურვილი მინდა ჩავიბარო....
_ამ შუაღამით?,,,, კაი ჰო, მიდი აბა , გისმენ,,,,
_მიინდა რომ მაკოცო.....
_მეც არ დავაყოვნე და ხმამაღალი კოცნით დავაჯიდოვე ლოყაზე,,,,
_იცი, ნინას (ალბათ ისქერაა ნინა)იგივე სურვილი ვთხოვე მან კი თუჩებში მაკოცა...
_ბოდიში იმედები რომ გაგიცრუე! შეგძლია კვლავ ნინას მიადგე! სურვილი ჩაგაბარე, ეხლა კიდე კარგად!
_აუ რა წიკვიანა ხა შენ! ეხლა სულ გადაირევი ამას რომ გეტყვი...
-და ასეთი რა უნდა მითხრა კიდევ?
_რა და, აქ ვიძინებ დღეს!


ბოდიში შეცდომებისათვის.



№1  offline წევრი vighaca

Dzalian momewona

 


№2  offline წევრი lika-kika

Madloba rom mogwont. Kritikadac velodebiiii... mixaria tqveni komenatiris naxva saswaulad ! <3 <3

 


№3  offline ადმინი უნდა ვწერო

სიმართლე,რომ გითხრა სათაური ძალიან ბანალურია-მკითხველში არ გამოიწვევს ინტერესს.ნუ ჩემს შემთხვევაში ასეა...
შინაარსი ნორმალური ჩანს და ველოდები შემდეგს.
წარმატებები.

 


№4  offline წევრი lika-kika

drunkinlove
სიმართლე,რომ გითხრა სათაური ძალიან ბანალურია-მკითხველში არ გამოიწვევს ინტერესს.ნუ ჩემს შემთხვევაში ასეა...
შინაარსი ნორმალური ჩანს და ველოდები შემდეგს.
წარმატებები.

მადლობა სიმართლისათვის, სათაურზე ვიცი. მაგრამ არ მინდოდა სხვა სათაური, უფრო სწორედ ისტორია ნამდვილია სულ რაღაც ერთითვის წინ გადახდა ჩემს დაქალს და მას ასეთი სახელი მოსწონს,,, რათქმაუნდა ძალიან კარგია როცა ბევრი მოწონება დაქვს და ბევრი კითხულობს, მაგრამ ჩემთვის 5 მკითხველიც საკმაოზეც მეტია!!!! მეთვითონ ვკიტხულობ საიტძე ისტორიებს და იმათთან სედარებით,,, არა, არა ვერც კი შევადარებ თავს! მადლობა რომ წაიკითხე და საერთო დააკომენტარე <3

 


№5  offline წევრი mar..mar

ძალიან საინტერესოა...მალე დადებ გაგრდზელებას?დიდი ტავები დადე რა wink

 


№6  offline წევრი lika-kika

Tu shevdzeli dges 12 mere davdeb :* <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent