შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უსასრულოდ მიყვარხარ (სრულად)


4-03-2015, 20:42
ავტორი Morcxvimorcxvi
ნანახია 6 551

-როგორ ხართ ჩემო საყვარლებო?:**
ყველას დიდი სიხარულით ვაკოცე.
-კარგად ქეთუშ შენ როგორ ხარ?<3.
თითქმის ყველამ ერთ ხმათ მითხრა.
-ძალიან კარგად, თქვენი დანახვა გამიხარდა, ყველა ძაან მომენატრეთ!:**
-ჩვეენცც მოგვენეტრე
უკნიდან მომესმა ხმა შევტრიალდი დავინახე ჩემი ორი კლასელი და ამასობაში საუკეთესო დაქალებიც.დასასვნებლად იყვნენ და დიდი ხანია არ მინახია არცერთი (მათ თეკლა და რუსკა ქვიათ დები არიან).
-ვაიმეეეე ჩემო ძვირფასებო როგორ მომენატრეთ თქვენ ხომ არიცით....
ორივეს ძალიან მაგრად ჩავეხუტე.
პირველი დღე ასე გავიდა ყველა ერთმანეთს მონატრებული იყო და სიხარულით აღსავსეები ხვდებოდნენ.ერთი კვირა გართობფში გავიდა მეგობრები ერთმანეთს ვუყვებოდით ზაფხულის ამბებს. დაიწყო ტანჯვის დღეები ყოველდღე ერთი და იგივე სწორედ ახლა უნდა ვისწავლოთ რომ შემდგომ უნივერსიტეტში ჩავაბარო. გათენდა ერთი ჩვეულებრივი დღე გავიგე რომ ახალი მეზობელი მყავდა, ცნობისმოყვარეობა მკლავდა ძალიან მაინტერესებდა ვინ იყო მაგრამ არაფერი შევიმჩნიე.
სკოლაში მივედი და უცბათ რუსკა დავინახე ჩემსკენ გიჟივით გამოვარდა.
-რაიყო გოგო რადაგემართა?
-ქეთ ახალი მოსწავლე მოვიდა ჩვენს სკოლაში.
-მერე რა?!
-არაფერი უბრალოდ გითხარი!
-ასე გიჟივით მაგიტომ გამოვარდი?? :
-ოოოო წამო გაკვეთილზე ავიდეთ....
კლაში ავედით თითქოს დრო გაიწელა ძლივს მოვიდა ზარის დარეკვის დრო, მედა რუსკა კალიდორში გავედით ყველა გოგო გაშტერებული იდგა და რაღაცას შესცქეროდა მედა რუსკამ გავიხედეთ და მედა რუსკამ გავიხედეთ დაm დავინახეთ ახალი მოსწავლე რომელსაც შეყვარებულიანი თუ უშეყვარებულო გოგო მას მიშტერებოდნენ. მეც მეტი რა მინდოდა ...
-პირი დახურეთ გოგოებო ბუზები დაფრინავენ ..სიცილით ვუთხარი გამწარებულებმა შემომხედეს.. (ახალ მოსწავლეს ანდრე ერქვა).
მანც გაიგო ჩემი სიტყვები სიცილით შეხედა გოგოებს ჩემსკენაც შემოიხედა გამიღიმა თავი ავარიდე და ეზოში ჩავედი.. ცუდი ბიჭი არ ჩანდა თბილი გამოხედვა ქონდა, სიმპათიური იყო კარრგი აღნაგობის, მისი მზერა ყველას გულს დაიპყროდა. სკოლის ეზოში ვიჯექით სკამზე.
-ვავა უკვე ძმაკაცებიც გაუჩენია (რუსკა).
-ვისსს?(ქეთა)
-ანდრესს (რუსკა)
-სახელიც გაგიგია (ქეთა) სიცილით ვუთხარი.
-უკვე მთელმა სკოლამ იცის მისი სახელი და ყველა ცდილობს მასათან ლაპარაკს..(რუსკა)
-ფუფ ვერვიტან შემტენ ხალხს (ქეთა)
-აუ ვერც მეე ...(რუსკა).
ჩემი სკამის წინ ერთი სკამიც იყო სადაც ანდრე და მისი მეგობრები დაჯდნენ, ანდრეს შევხედე და შევამჩნიე რომ მიყურებდა მისი მზერა ისეთი მომხიბვლელი იყოო მისი თბილი გამოხედვა თვალს არ მაცილებდა მაგრამ მე ავარიდე თვალი.
უცბათ რაღაც ხმა გავიგე...
-ვაუუ ჩემი ქეთევანიი.
(ეს იყო მიშო ჩემი ყველაზე საუკეთესო მეგობარი ბიჭი, ყველამ იცის ჩვენს ურთიერთობაზე ბევრს შურს კიდეც. მიშო საზღვარგარევ იყო წასული დახლოებით ერწთი წელია, ერთი წლის განმრავლობაში ყოველდღე ვკონტაქობდით)
-მიშოოოოოო
დავიყვირე ხმამაღლა.
-მთელ სკოლაში გეძებ გოგო ძლივს გიპოვე რაიყო მემალებოდი?!
სიცილით მითხრა!
-ვაიმეეეეე ცუდად ვარ!
მისკენ გავექანე და მთელი ძალით ჩავეხუტე !
-რაო საყვარელო ასე მაგრად მოგენატრე
-ვერ წარმოიდგენ ისე მაგრად როგორ მაკლდი იციი ?!
-ვაი ჩემი ლამაზი აღარსად წავალ არ დაგტოვებ უჩემოდ
შევამჩნიე ანდრე როგორი გვიყურებდა მის თვალებში ჩანდა თითქოს უნდოდა მიშოს ადგილას ყოფილიყო, გავუღიმე და ისევ მიშოს მივუბრუნდი.
-ვააა რუსუდან როგორ შეცვლილხარ! არავინ მოგიტაცოს თორე რა მეშველება! (მიშო) ღიმილით უთხრა.
-ოხ შემამჩნნია ბიჭმა, იცინოდა. მივიდა და მაგრად ჩაეხუტა.
-რა ჩემი ბრალია გოგო შენი დაქალი თუ აღარ მიშვებდა.ჰაჰაჰა.
-დამპალოოო ... ხელი დავარტყი...
-ოოოო ეს ზარიც ეხლა დარეკეს რაა. მიშო წავედით ჩვენ და საღამოს გამოვალთ ბევრი რამ გვაქვ მოსაყოლი!(რუსკა)
-საღამომდე გოგოებო გაკოცეთთ :.....
სახში წასვლის დროც დადგა ბედნიერი მივდიოდი, ნაბიჯის ხმა გავიგე მაინტერესებდა ვინ იყოო უკან მივიხედე. ჰოი საოცრება რა დაინახა ჩემმა თვალებმა ანდრე მოდიოდა უკან მისი თბილი მზერა მაგიჟებდა უკვე...
-თქვენ ამ უბანში ცხოვრობთ?(ანდრე)
-კიი. ღიმილით ვუთხარი!
-მგონი მეზობლები ვართ (ანდრე)
-ხოოოო
-ძალიან კარგია (ანდრე)
-რათქვით?
-იმედია კარგი მეზობლები ვიქნებით თქოო
-იმედია! კარგი დროებით.
-დროებით პატარავ!......
გადიოდა დღეები, კვირები, თვეები, მედა ანდრე ერთმანეთში კარგად ვიყავით მაან როგორც თქვა ვიყავით კარგი მეზობლები და ამასობაში მეგობრებიც ერთმანეთს კარგად გავუგეთ ბევრი საერთო რამ აღმოგვამჩდა სკოლაში ერთად დავდიოდით ყოველთვის ზრუნავდა ჩემზე და უცხო ბიჭი თუ ფლირტს დამიწყებდა ეჩხუბებოდა ასე რომ ვვთქვავ ვაყვანისმცემლები დამიფრთხო. ეს ყურადღება როგორც ყველა გოგოს მათ შორის მეც მსიამოვნებდა. კიდევ გავიდა რამდენიმე თვე ისე შევეჩვიე ანდრეს რომ მის გარეშე ვეღარ ვძლებდი მის გარეშე გატარებული დღე ძალიან უაზრო იყო!!!.....
-ჰეიი რა დაგემართა?(თეკლა)
-არაფერი რაუნდა დამმართნოდა!
-მისი სიმპატიკა სკოლაში არა და მოიწყინა გოგომ..ჰაჰა! (რუსკა)
-შენ ნუ ხარ დამპალი რა . დავეჯღანე და მასწავლებელს მივაშტერდი.
მართლაც რომ ანდრეს გამო ვიყავი მოწყენილი არვიცოდი როგორ იყო, რას აკეთებდა, როგორ ხასიათზე იყო!: ტელეზე ვერ ვწერდი იტყვის მოვენატრეო.... სკოლაში მედა ანდრეს ბევრი შურით გვიყურებდა შურდათ ასე კარგათ რომ ვიყავით ერთად... ასე გადიოდა დღეები არ მეგონა რომ ერთ მშვენიერ დღეს ამას გავიგებდი რათქმაუნდა ყველგან არიან ჭორიკნები რამოდენიმე ადამიანმა მითხრა რომ ანდრეას ვუყვარდი, გულის სიღრმეში გამიხარდა რადგან მეც მქონდა მის მიმართ სიმპატიები, მაგრამ ის ყოველთვის მიმეორებდა ჩვენ ყოველთვის საუკეთესო მეგობრები ვიქნებით რაც არუნდა მოხდესო. ანდრია თავის მეგობრებთან ერთად იჯდა არაფერი არ მითქვამს ვარჩიე მარტოები როცა ვიქნებოდით მაშინ მელაპარაკა, გაშტერებული ვუყურებდი თვალი არ მომიცილებია მანაც შემომხედა უკვირდა რა სჭირს რანაირად მიყურებსო, ანდრე თვალებით მანიშნებდა რა არისო ! უცბათ გავითიშე ვეღარაფერს ვგრძნობდი ბოლოს ვიღაცის ყვირილის ხმა გავიგე ისაც ვერ გავარჩიე ვინ იყო, უსულოდ დავეცი ძირს რამდენიმე წუთში თითქმის მთელი სკოლა ჩემს გარშემო მოექცა, ანდრეც მაშინვე მოვარდაა მიყვიროდა!
-ქეთააა ქეთა თვალი გაახილე. ოოოო ამის დედაც თვალები არ გაქვთ ვერ ნახეთ ცუდათ რომ იყო!
ხელში ამიყვანა მიმიყვანა სახში დედა და მამა რამდენიმე დღით წასულები იყვნენ არ ვანერვიულებო და თვითონ დარჩა ჩემთან. ექიმი მოვიდა რაღაცეები გამიკეთა ჩემი ოთახის კართან იდგნენ და ლაპარაკობდნენ.
-ექიმო მითხარით რა დაემართა რატო გაითიშა!მითხარით!
-არაფერია ისეთი არ ინერვიულოთ, უბრალოდ სტრესი მიიღო გადაიღალა და მაგიტომ დაკარგა გონება, დამერწმუნეთ სანერვიულო არაფერია.
-დიდი მადლობა ექიმო. გაგაცილებთ!
-ნახვამდის.
ანდრე ამოვიდა თვალები დავხუჭე ვითომ მეძინა,საწოლზე ჩამოჯდა რაგაცეებს ბუტბუტებდა თათისთვის ბევრი რამ ვერ გავიგე!მის ხმაში ცრემლი ერეოდა.სახეზე ნაზად მეფერებოდა
-რა გჭირს პატარავ , რატო მიყურებდი სკოლაში გაკვირვებული რამე დავაშავე ჭორიკნები რაღაცას გეუბნებოდნენ მერე კი უგონოდ დაეცი.......ოოოო ამის დედაც ნეტა რამოხდა!
ლოყაზე მაკოცა და გავიდა ოთახიდანნ თვალები ნელა გავახილე. ოოო რა საოცრება სიყვარულის შეგრძნება აქამდე ვერ ვაღიარებდი მაგრამ ეხლა მივხვდი როგორ მიყვარს ანდრე.მის გარეშე მტკივა მისით კი მიხარია მისით ვარსებობ მისით ვსუნთქავ მის გარეშე ალბათ მოვკვდები, რაღაც არაამქვეყნიურს ვგრძნობდი მის მიმართ.
ჩემთან თეკლა და რუსკა მოვიდნენ.
-რა დაგემართა გოგო ? მოგვიყევი ყველაფერი!ორივე ერთხმად ლაპარაკობდა.
-არაფერი რა უნდა დამმართნოდა უბრალოდ გადავიღალე და გონება დავკარგე.
-ეხლა როგორ ხარ?(თეკლა)
-კარგად ვარ საყვარელო !
-გეტყობა რაღაცას გვიმალავ მიდი თქვი გელოდებით (რუსკა)
-არაფერს გიმალავვ.
-კარგად გიცნობ თვალებზე ყველაფერს გატყობ..
ყველაფერი მოვუყევი დაწვრილებით არაფერი გამომრჩენია რომ გაიგეს ანდრეს ვუყვარდი გაკვირვებულები მიყურებდნენ.
-და კიდევ ერთი რამ!
-რააააა !ორივემ დაიყვირეს და მომაშტერდნენ
-რადა ანდრე მეც სიცოცხლეზე მეტად მიყვარს ვგიჟდები მასზე!
-რაააა შენნნნ ანდრეეე ჰაააა (თეკლა)
-ასეც ვიცოდი არასდროს ვცდებიი რაა !(რუსკა)
- მაგარია ქეთ გილოცავთ!
-მადლობთ.
-ჩვენ წავალთ საქმე გვაქვს ხვალამდე.
-დროებით გოგოებო.
გოგოები წავიდნენ დავრჩი მარტო. ტელეფონის ხმა გავიგე. ანდრე რეკავდა
-როგორ ხარ ქეთთ?
-კარგად შენ როგორ ხარ ?
-მეც!რამდაგემართა?
-ალბათ დავიღალე და მაგიტომ!
-იცი რაღაც საქმე მაქვს უნდა გელაპარაკო!
-ხო მშვიდობა?
-კი კი .ხვალ სკოლის მერე იქნები სკოლაში?
-არვიცი ალბათ არა
-შეგიძლია დაბლა ჩამოხვიდე?
-შენ ამოდი მშობლები არ არიან და არც მოვლენ დღეს!
- 5წუთში მანდ ვარ...
გავთიშე, მალევე ამოვიდა ყავა შევთავაზე თანხმობის ნიშნად თავი დამიქნია მივუტანე და მის გვერძე ჩამოვჯექი .
-იცი ქეთა ვნახე როგორ გიყვებოდნენ გოგოები რაღაცას ვნახე როგორი გაკვირვებული უყურებდი და ბოლოს მე შემომხედე ვიცი დამასწრეს და ჩემმზე ადრე გითხრეს სწორედ გუშინ ვაპირებდი ლაპარაკს მაგრამ შენ რაც დაგემართა. იცი შენით მიხარია ყველაფერი , შენით ვარსებობ უშენოდ ჩემი ცხოვრება არაფერია, პირველად რომ დაგინახე მივვხვდი რომ შენ სულლ სხვა იყავი არ გავდი სხვა გოგოებს შენ გაქს ისეთი რამ რაც სხვა გოგოებს არ აქვთ მე შენში მომწონს ყველაფერი შენ სულ სხვა ხარ! მოკლედ რა ქეთაა......უსასრულოდდ მიყვარხარ !.....
ეს ყველაფერი ცხადში იყო არ მჯეროდა მან მითხრა მიყვარხარო რა საოცრება. თვალებიდან სიხარულის ცრემლები მომდიოდა ანდრე კვლავ გაკვირვებული მიყურებდა. ეს ის დღე იყო როცა მისთვის უნდა მეთქვა თუ როგორ ძაან მიყვარს მეც . არვიცოდი რაუნდა მეთქვა ან როგორ იქნებ არგამოსულიყო კარგად, ანდრე ადშა მოწყენილი კარისკენ მიდიოდა.
-ანდრეე
-ხოო ქეთა.
არაფერი მითქვამს მასთან მივედი და ძლიერად ჩავეხუტეე ისე რომ მის სუნთქვას ვგრრძნობდი.
-იცი ანდრეე.......მეც სიცოცხლეზე მეტად მიყვარხარ აღარ მინდა უშენოდ ყოფნა მინდა ყოველთვის ჩემთან იყო და ჩემი ბიჭი გერქვას. ჭორიკნებმა მითხრეს მას უყვარხარო გულის სიღრმეში ძალიან გამიხარდა მაგრამ შენ სულ მიმეორებდი ყოველვთვის საუკეთესო მეგობრები ვიქნებით.......
შემაწყვეტინე.
-საუკათესო მეგობრები რომელსაც ერთმანეთი ძალიან უყვართ!
ლოყაზე ვაკოცე დავჯექით და დავიწყეთ ლაპარაკი თითქმის ყველაფერზე ვლაპარაკობდით, მის პირველ დღეზე სკოლაში . ჩვენ ერთმანეთზე ბევრი რამ ვიცოდით ამიტომ არ დაგვჭირვებია ჩვენ თავზე ლაპარაკი....
-იცი ქეთ პირველად რომ დაგინახე ვიძახდი რა საზიზღარია თქო ეს გოგოების გამო ვთქვი ხო გახსოვს?! თამამი ხარ პირდაპირი შენ სულ სხვა ხარ, პირველ დღესვე მომაწონე თავი ვნატრობდი ჩემთან ახლოს ცხოვრობდეს თქო და ეს ნატვრა ამიხდა.
-შენი ეშხიანი გამოხედვა მაგიჟებდა ისეთი თბილი იყავი ისეთი კარგი მეც მომეწონე პირველ დღესვე მაგრამ არ ვიმჩნევდი. ვიძახდი ნეტა ანდრე ის მეზობელი იყოს რომელიც ჩემს გვერძე სახლში გადოვიდა თქო.
აღარაფერი უთქვამს გაიღიმა და მაკოცა დიდხანს ვილაპარაკეთ და ამ ლაპარაკში ჩაგვეძინა
სკოლის დროც მოვიდა გახარებული მივდიოდი ანდრე თავისთან გავიდა და მარტო წავედი, უცბათ ვიღაცამ ხელი შემომხვია ..
-ანდრეეეე რა დამპალი ხარ როგორ შემაშინე!
-ჩემი მშიშარა გოგო ! იცოდე რომ მიყვარხარ და ჭკვიანად იყავი!
-მეეეეცც
სკოლაში შევედით რუსკა ყველაფერს მიხვდა ისეთი გახარებული ვიყავი. ყველაფერი დაწვრილებით ვუამბე ძალიან გაეხარდა სიხარულის ცრემლებს ვერ მალავდა. მოვიდა დიდი დასვენების დრო ანდრე არსად ჩანდა ტელეფონზეც არ მპასუხობდა, კლასში ვბრუნდებოდი როცა ვიღაცამ ხელი მომკიდა და სადღაც ოთახში შემათრია, ძალიან შემეშინდე სიბნელე იყო ვერაფერს ვხედავდი ...
-ნუ გეშინია ჩემო გოგო მე ვარ!
სინათლე აანთო.
-რაგინდა ბიჭო გული უნდა გამიხეთქო..
გაეცინა ჩემთან ძალიან ახლოს მოვიდა მის გახშირებულ სუნთქვას ვგრძნობდი,
-მომენატრე:
მითხრა არაფრის თქმა აღარ დამაცადა ხელი წელზე შემომხვია უფრო ახლოს მიმიზიდა და ნაზაად მაკოცა! ვერ შევეწინააღმდეგებოდი მაინც ვერაფერს გავხდებოდი თან შეწინააღმდეგების სურვილი არ მქონდაა!
კლასებში დავბრუნდით რუსკა გაგიჟებვლი იყო.
-სადდდ იყავი გოგო მთელ სკოლაში გეძებდი.
-მედა ანდრე ერთად ვიყავით !
ღიმილით ვუთხარი მანაც ღიმილით შემომხედა აღარაფერი უთქვამს.
გავიდა რამოდენიმე თვე რაც დრო გადიოდა ანდრე უფრო მეტად მიყვარდებოდა უფრო ვრწმუნდებოდი მის სიყვარულში. ყოველ დღე ერთად ვიყავით ყველაფერს ერთად ვუმკლავდებოდიით......ერთ დღეს მე და ანდრემ გადავწყვიტეთ რომ რადგან ჩვენმა მშობლებმა არიცოდნენ ჩვენი სიყვარულის შესეხებ გადავწყვიტეთ გვეთქვა, ჩვენი ოჯახები კარგად იყვნენ, ერთმანეთში მისვლა მოსვლა ჰქონდათ ერთადაც კი ქეიფობდნენ ხოლმე ვიცოდით რომ წინააღმდეგი არცერთი იქნებოდა, ამიტომ გადავწყვიტეთ პატარა წვეულება მოგვეწყო სადაც ახლო მეგობრები იქნებოდნენ და მშობლები. ანდრე ამ ყველაფერს აგვარებდა მე რუსკა და თეკლა შოპინგზე მივდიოდით კაბები უნდა გვეყიდა , ვიყიდეთ კიდეც შემდეგ სალონშიც წავედივ ამ საღამოს ყველაზე ლამაზები უნდა ვყოფილიყავით. მიშოც მოვიდა და მასთან ერთად მივდიოდით გოგოები ..მოსაღამოვდა დადგა რთული დრო რადგან არვიცით რა რეაქცია ექნებოდათ მშობლებს. ანდრეს და მე უნდა გველაპარაკა და ვინც იცოდა თუ არ იცოდა ჩვენი ამბავი უნდა გვეთქვაა. ძალიან ვნერვიულობდით თავიდან არცერთი არ გამოვჩნდით ერთად გავიდოდით ბოლოს. აი დადგა დრო როცა ყველა რაღაცას ელოდება ჩვენ გავედით დარბაზში ანდრემ დაიწყო ლაპარაკი.
-ძალიან ძნელია ამის თქმა არვიცი ვის როგორი რეაქცია ექნება არმინდა დიდხანს ვილაპარაკო ამიტომ პირდაპირ ვიტყვი რომ მე ქეთა ელიაძე სიცოცხლეზე მეტად მიყვარს და მისთვის ყველაფერს გავაკეთებ. მინდა რომ ესამბავი ყველამ იცოდეს და მშობლებმა არცერთს არ დაგვიშალოს ურთიერთობა!
-აქ მყოფებიდან რამლდენიმემ იცის მაგრამ ეს არიყო საკმარისი გვინდა იცოდეს ყველამ არც მე და არც ანდრეს არგვინდა მალული ურთიერთობა. და ვიტყვი რომ ანდნეა მეეცც მეეც სიცოცხლეზე მეტად მიყვარს და მისთვის სიცოცხლეს გათწირავვ....
ყველა გაკვირვებული იყურებოდა არიცოდნენ რაეთქვათ . მიშომ რუსკამ და თეკლამ ხმამაღლა დაიყვირესსს ...გილოცავთთთთ და მათ ყველპ აყვა ყველა გაღიმებული გვიყურებდა მშობლები ისე იქცეოდნენ თითქოს იცოდნენ . ეს დღეც დამთავრდა უბედნიერესი ვიყავი მთელ მსოფლიოში არასდროს მინდოდა ეს ბედნიერება დასრულებულიყოო.....
ორი წლის შემდეგ........
სკოლა დავამთავრე და ბოლო ზარი მქონდა რამდენიმე დღეში ბანკეტი მექნება, ბანკეტზე მედა ანდრე მივდივართ........
უკვე ყველაფერი მზად იყო მეც გავემზადე და ანდრეს ველოდებოდი მანაცც არ დააყოვნა და მალე მოვიდააა...
-ვააუუუ რა მშვენიერი ხარრრ
-მადლობ საყვარელო
-წავედით?
-წავედითთ
რათქმაუნდა ყველა ლამაზი იყო რუსკა და თეკლა არსად ჩანდნენ მაგრამ ცოტახანში მოვიდნენ თავის შეყვარებულებთან ერთად ძალიან ლამაზები იყვნენ!
ბანკეტმა კარგად ჩაიარა კარგად გავერთეთ ყველანიი შესანიშავი იყოო.... თითქმის გათენდა და სახში წასვლის დროც მოვიდა ყველა მთვრალი იყო მათ შორის მეც.... ყველა სახლში დავბრუნდით........
ანდრეს ძმაკაცის დაბდღეზე უნნდა წავსულიყავით მოვემზადეთ ჩავჯექით მანქანაში დიდ ხანს სიარული არ დაგვჭირდა მალე მივედით. ანდრეს ძმაკაცს რომელსაც ლუკა ერქვა ბევრი გოგო ყავდა დაპატიჟებული მათ შორის იყო აანდრეს ყოფილიც სულ ანდრეს უყურებდა თვალს არ აცტლებდა ეს ძალზე შესამჩნევი იყო. ტელეფონზე დამირეკეს და გავედი გარეთ ცოტახნით ვლაპარაკობდი რუსკასთან რომ შევედი ანდრე და ის გოგო ლაპარაკობდნენ ძალიან ახლოს იიყვნენ ერთმანეთთან ის იყო და უნდა ეკოცნათ . გავბრაზდი ამასობაში თვალზე ცრემლი მომადგა ჩანთას ხელი მოვკიდე და სახლში წავედი ანდრეს არ დავუნახივარ. ოთახში ავედი კარი ჩავკეტე და ტირილი ამიტყდა ანდრე მირეკავდა მაგრამ არვიღებდი ბოლოს სახშიც მოვიდაა ყვიროდა გააღე ყველაფერს აგიხსნიო მაგრამ ხმა არ გამიცია . ერთიი კვირა არ ვენახებოდი მისი სახელის ხსენებაც არმინდოდა ბოლოს ყველაფერი გავიგე , გავიგე რომანდრეს ბრალი არაფერი ყოფილა ის გოგო იყო დამნაშავე.... შევრიგდითთ და ბედნიერები ვიყავით ..
3წლის შემდეგ მედა ანდრემ დაქორწინება გადპვწყვიტეთ ძალიან დიდი და ლამაზი ქორწილი იყოო, ჩემი მეჯვარები თეკლა და რუსკა იყვნენ ანდრესი ლუკა და სანდრო ისინი მეჯვარეებთან ერთად ყველაზე ახლობლები იყვნენ ამასობაში შეყვარეებულებიი . ლუკა და რუსკა , სანდრო და თეკლა ძალიან უხდებოდნენ ერთმანეთს რუსკა ფეხმძიმედ იყო უკვე და ისინიც დაქორწინებას აპირებდნენ ... ძალიან კარგად ჩაიარა ჩვენმა ქორწილმა ყველა ბედნიერი იყო..................მალე მედა ანდრეს პატარაც გვეყოლაა გოგო რომელსეც თაკო დავარქვით ის ნელ-ნელა იზრდებოდა და ხვდებოდა ცხოვრებისს აზრსს ჩვენ კი მისი არსებობით ვტკბებოდითთ ართმანეთი უფრო ძლიერად გვიყვარდე ერთმანეთის გარეშე არსებობა არ შეგველოო.. ძალიან ბედნიერი ვიყავი რადგან გვერდში მყავდა საუკეთესო მამაკაცი, ულამაზესი და უსაყვარლესი შვილი და ჩემი მეგობრები რომლებთან ერთადაც ბევრი გადავიტანე ჩვენ ერთი დიდი ოჯახი ვიყავით! უსასრულოდ მიყვარხარ!



იმედიაა მოგეწონებაათ, მე რაღაცნაირად არ მომწონს მაგრამ მაინცც ვდეეებბბ.. მადლოობთ როოომ კითხულობთთ....ველიი თქვენსს შეფასებასსს :* :* :*




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent