შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გიჟის აღსარება (თავი პირველი)


6-03-2015, 23:05
ავტორი aGu
ნანახია 1 629

-გაიღვიძე მარ...-აუ ცოტა ხანიც..ამ დილა ადრიან შენ რაღამ გაგაგვიძა?-ერთ ბიჭთან უნდა შემახვედრო,კი არა და.. უნდა გამომყვე და შევხვდეთ..-აუ შენ არ ხარ ნორმალური..ამ დილით აუცილებელია?ცოტა მერე ვნახოთ..-კაი გთხოვ.. -კაი კაი ავდგები.წამოვდექი როგორღაც ლოგინიდან..ზაფხულის არდადეგები ახალი დაწყებული იყო და ჯერ ვერ შემერგო რა..წესიერად ძილსაც კი არ მაცდიდნენ:( ჩემს კომპზე ანი ზის..მოდი მარ შენ წერე ცოტა ხანს..მე ჩავიცმევ..-მივედი,პიჟამოებით დავჯექი კომპთან გავხსენი სკაიპი და მომწერეს კიდეც.-ანი სად დაიკარგე?არ მნახავთ ანუ? რა დავუშავე მაგ გოგოს თხოვე რა.-გნახავთ ხო..ადგება აბა რას იზავს)-უი მადლობა..-არაფრის.მოვალ მალე აქ იყავი..ავდექი და ვფიპრობ რა უნდა ვქნა..არ გავყვე ეწყინება მე კი სხვა გეგმები მქონდა..აუ რა ცუდია..ჩავიცვი,რძიანი ყავა დავისხი და მივუჯექი კომპს.ანი ბანაობს. - აქ ხარ? -კი.დაბრუნდი? როდის მნახავ?-მალე..სადმე გექჩქარება?ვინმე წამოიყვანე დაქალმა თავი მარტო რომ არ იგრძნოს კარგი? -ხო,აბა რას ვიზავ..კარგი 2 საათში ისანში ეკლესიასთან იყავი და გიპოვით,ახლა უნდა გავიდე.თუ რამე ტელეზე მომწერე. -კარგი ან:* დროებით. გამოვრთე კომპ და ავდექი..ენიც გამოვიდა.რა ქენი ხო არ გამიგიჟე ბიჭი? -არა გოგო რას ამბობ,ცოტა შევაშინე..ხუმრობის გარეშე 2 საათში უნდა შევხვდეთ მოემზადე.მერე მე სხვა გეგმები მაქვს ამიტომ იჩქარე..)-მადლობა მარ..-მიდი მიდი მაგის დრო არაა ))მერე გადამიხადე მადლობა.გავემზადეთ და გავედით.. მივედით ადგილზე მაგრამ არავინ იყო..დავურეკეთ იქ ვართო..გამაგიჯეს..(ვაიმე მალე მაინც ვიპოვნოთ თორე დაბ დღეზე დავაგვიანებ..ბოლოს აიწონა დაიწონაზე დავინახე წითელ შორტებიანი ბიჭი ვიგაცასთან ერთად..ვაიმე მგონი გხედავთ(ჩემს ბედნიერებას საზღვარი არ ქონდა) რა გაცვია წითელი რამე? -მე არა ძმაკაცს..მოიცა საიდან გვხედავ?-დაიცადე მოვალთ. 5 წუთში მათ გვერდით გავჩნდით.ენი: ეს აკოა..ეს კი ნიკა..ეს მარია გაიცანით ერთმანეთი..მარი:სასიამოვნოა. ერთხმაში : ჩვენთვისაც.გამეღიმა..ცოტა ილაპარაკეს და ჩემი წასვლის დროც მოვიდა.მე უნდა წავიდე მაპატიებთ იმედია.. აკო:ვერა ვერ გაპატიებ .. ნიკა:არაუშავს.იმედია კიდე გვნახავთ.მე:იმედია..წავიდეთ ..რითი მიდიხართ?ავტობუსით.ანი სახლში უნდა გავაცილო..ჩვენც.კარგი ერთადნ წავიდეთ..კარგი..ავედით ავტობუსში მე და ანი ერთად დავჯექით აკო და ირაკლი ერთად.აკომ ტელეს ნომ მთხოვა მეც ვუთხარი..საღამოს მოგწერო..გავუღიმე..და ასე დავშორდით..ანიც გავაცილე და დავრჩი მარტო საკუთარ თავთან..აკო რა საყვარელი იყო..ნიკა კიდე ქალური ..აუ ეს რეებზე ვფიქრობ მგონი ვგიჟდები ტელეში მუს ჩავრთე და ვცდილობდი მოვდუნებულიყავი,მაგრამ აკოს სახე არსად ქრებოდა..



№1  offline წევრი S.likuna

Kaiaa dzaaan velo axal tavs :D <3

 


№2  offline წევრი aGu

S.likuna
Kaiaa dzaaan velo axal tavs :D <3

დავდებ დღეს..

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent